Matteo Waem

14 juli 2023 14:02
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Matteo Waem #121

Jacques schreef : Bij Waem heeft MVV inderdaad steken laten vallen, voor zover wij kunnen oordelen. Maar een keiharde waarheid dat MVV bij Van Bommel steken heeft laten vallen? Dat MVV ooit het tienvoudige voor Van Bommel had kunnen krijgen? Dat is helemaal geen keiharde waarheid. Niemand van ons kan het met zekerheid zeggen, maar ik ben er van overtuigd dat Van Bommel nooit een contract tegen een voor MVV acceptabel salaris zonder lage afkoopsom had ondertekend.


Mijn eerdere bericht is gebaseerd op de eerdere uitspraken die Van Bommel heeft gedaan. ‘Ik voelde geen vertrouwen bij MVV in het begin, als ze me eerder een contract hadden aangeboden, dan had ik waarschijnlijk wel een contract getekend.’ Het is een feit dat iemand met een contract meer oplevert. Maar, dit is allemaal verleden tijd en niet meer relevant. Op naar een nieuw seizoen met nieuwe spelers die Van Bommel en Waem doen vergeten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2023 14:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Matteo Waem #122
Nou, ik ga er toch nog één keer op in. Als je RvB dan zo op zijn woord in een interview gelooft (en er van uitgaand dat hij een contract zonder maximum afkoopsom zou tekenen - wat hij niet zegt maar jij blijkbaar wel als feit accepteert), kan ik counteren met een filmpje van Waem die trots zijn contractverlenging tot 2024 wereldkundig maakt.

Als Ruben van Bommel de waarheid spreekt in een interview, dan is het toch ook zo dat Waem gewoon bevestigde in januari/februari dat hij tot 2024 vastlag.

Noem me ouderwets maar ik hecht niet zo veel waarde aan wat spelers in een interview zeggen, die willen ook gewoon scoren bij de supporters. Van Bommel had vast voor zijn debuut een contract getekend, als MVV een contract voor maximaal twee seizoenen, aan een salaris van minimaal een ton per jaar, met afkoopsom van maximaal 200.000 euro had geboden. Dus in die zin klopt het als hij zegt 'als ze me eerder een contract hadden aangeboden, dan had ik waarschijnlijk wel een contract getekend'. Maar het heeft tegelijkertijd nul waarde, want allerlei mitsen en maren die hij in zijn hoofd heeft, spreekt hij heel bewust niet uit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2023 14:31 14 juli 2023 14:31 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Matteo Waem #123

Jacques schreef : Nou, ik ga er toch nog één keer op in. Als je RvB dan zo op zijn woord in een interview gelooft (en er van uitgaand dat hij een contract zonder maximum afkoopsom zou tekenen - wat hij niet zegt maar jij blijkbaar wel als feit accepteert), kan ik counteren met een filmpje van Waem die trots zijn contractverlenging tot 2024 wereldkundig maakt.

Als Ruben van Bommel de waarheid spreekt in een interview, dan is het toch ook zo dat Waem gewoon bevestigde in januari/februari dat hij tot 2024 vastlag.

Noem me ouderwets maar ik hecht niet zo veel waarde aan wat spelers in een interview zeggen, die willen ook gewoon scoren bij de supporters. Van Bommel had vast voor zijn debuut een contract getekend, als MVV een contract voor maximaal twee seizoenen, aan een salaris van minimaal een ton per jaar, met afkoopsom van maximaal 200.000 euro had geboden. Dus in die zin klopt het als hij zegt 'als ze me eerder een contract hadden aangeboden, dan had ik waarschijnlijk wel een contract getekend'. Maar het heeft tegelijkertijd nul waarde, want allerlei mitsen en maren die hij in zijn hoofd heeft, spreekt hij heel bewust niet uit.


Ik accepteer het als feit om twee redenen. Een contract speler levert normaliter meer op. Het eerder aanbieden van contracten aan talenten gebeurde voorheen ook te laat of helemaal niet. Dit gebeurd nu wel. Echter, begrijp ik de punten die je maakt. En nogmaals, Ruben Van Bommel is verleden tijd. We kunnen niet ontkennen dat MVV voorheen meerdere fouten heeft gemaakt omtrent spelers en contracten. Maar, ik heb het vertrouwen dat Laura en de Amerikanen hier verandering in gaan brengen. Over dit soort zaken waren in het verleden de meningen verdeeld. Maar zoals ik hierboven aangeef, is dit niet meer relevant. En nogmaals, we zijn het eens over de punten die je maakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.260 seconden