Erik Noor

16 sept 2020 10:37
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Erik Noor #16
Haha dit is wel een mooi onderwerp. Je bent meermaals gevraagd jouw plannen te delen en daar kwam nooit reactie op, en nu verwacht je wel dat MVV alle ins en outs op tafel gooit? Zodat je daar weer over kunt vallen? Als je zelf nou eens zo open was geweest had je misschien nog recht van spreken maar dat is absoluut niet aan de orde. Ik kan me de reactie van MVV op de supportersavond aan het begin van het seizoen over jou inmiddels heel goed voorstellen. Neem je verlies, steun de spelers/club en laat dit soort topics gewoon achterwege; dit gaat helemaal niet over Noor maar is alleen maar bedoeld zodat jij je commentaar kwijt kunt en kunt proberen mensen onderuit te halen.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 10:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #17

Frostie_999 schreef : Haha dit is wel een mooi onderwerp. Je bent meermaals gevraagd jouw plannen te delen en daar kwam nooit reactie op, en nu verwacht je wel dat MVV alle ins en outs op tafel gooit? Zodat je daar weer over kunt vallen? Als je zelf nou eens zo open was geweest had je misschien nog recht van spreken maar dat is absoluut niet aan de orde. Ik kan me de reactie van MVV op de supportersavond aan het begin van het seizoen over jou inmiddels heel goed voorstellen. Neem je verlies, steun de spelers/club en laat dit soort topics gewoon achterwege; dit gaat helemaal niet over Noor maar is alleen maar bedoeld zodat jij je commentaar kwijt kunt en kunt proberen mensen onderuit te halen.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk


Nogmaals deze topic gaat over Erik Noor en over niemand anders , geef daar commentaar op en laat de rest achterwegen of zet dat in een topic die daar voor bestemd is . En wat jij verder persoonlijk van mij vind zal me echt worst wezen !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 11:00 16 sept 2020 11:01 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Erik Noor #18
Op zich is er niks mis met het onderwerp.
Zoals we over spelers discussieren mag dat ook met betrekking tot de cruciale beleidsbepalers binnen onze club.
Maar laten we meningen vooral baseren op feiten svp. Dat er in tegenstelling tot vroeger veel minder naar buiten komt over wat er bij MVV speelt, betekent niet dat er niks gedaan wordt. Er zijn echt wel veranderingen gaande. Er is dan ook meer dan genoeg wat verbeterd moet worden. Het is aan MVV om tijd en plaats voor de communicatie daarover te bepalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 11:38
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Erik Noor #19
Er was een topic waarin aan Napoleon hetzelfde werd gevraagd. 0 reactie van de man zelf en een slot erop. Waarom dit dan wel goedkeuren?
Als we dan toch openheid willen zien, dan ook van 2 kanten. Vindt het maar wat krom dat iemand die zelf vaag blijft vervolgens wel openheid van een ander verwacht.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, De_Lange, mvvke4life, Lijnsje@tappunt, Draankörgel, Zeikbak, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 15:59 16 sept 2020 16:01 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Erik Noor #20
Hoe idioot kan het nog ?

De man is aangesteld om leiding te geven aan een organisatie en zal daar over verantwoording af moeten leggen aan een RvC of bestuur (afhankelijk hoe dit vastgelegd is).
Moet deze man aan iedere dorpsgek verantwoording afleggen....? Gaat dit ook zo bij jullie op je werk?
Denk dat je dan vrij snel je CV kunt opdaten en een nieuwe baan kunt zoeken...

En Napoleon; vind ik triest...niet als supporter zijnde ( daar waardeer ik hem zoals ik iedere fan vaan us roejwitte femilie waarder en respekteer), maar in het pre Noor tijdperk sloeg ik hem op linkedin voor de solliciteren en deze kar te trekken en wat dacht je.... niks...nada...niente! Dan zwijg ook hier zou ik zeggen!

Begrijp zowiezo niet waarom we over Noor en consorte hier moeten praten: geef de man en zijn makkers, net als Darije de tijd om iets neer te zetten, op te bouwen en draag bij dat er rust in de tent is zodat spelers met plezier hier komen en we niet op leftovers zijn aangewezen.

Met verbazing kijk ik hoe hier ziemeleer nao zeiktrienne aon de geng geit....foj, foj, foj toch

Staank ins op en staot agter MVV.... us klupke...us bestuur en us speulers....!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 18:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #21
vreemde opmerkingen van je @LRB ... kan je heel vaak niet volgen in de "onzin " die je uitkraamt , ik denk wel dat je het allemaal goed bedoeld....maar wat een gewazel !

Blijkbaar valt er nog weinig nieuws inzake over Noor te melden, de topic is geopend dus wellicht gaat die gevuld worden de komende tijd met feitjes en weetjes .

We zijn eens benieuwd wanneer de eerste tekenen van zijn visie zichtbaar worden binnen MVV, helaas hebben we moeten constateren dat bij wedstrijd 1 ( Cambuur thuis) het helaas in de uitvoering en controle nog niet helemaal lekker liep... vieze stoeltjes, communicatie, ticketing ,mails etc .
Laten we het maar beginnersfoutjes noemen .... we laten ons positief verrassen .... Erik Noor !!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 18:46
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Erik Noor #22
Ik stel voor dit topic te sluiten en weer te openen als er daadwerkelijk iets te melden valt.
Na alle berichten te hebben gelezen vind ik het nu overbodig. Stiekem toch n steek onder water van Napoleon aan MVV/Noor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Frostie_999, Jack Luijten, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 19:15 16 sept 2020 19:16 door Jack Luijten.
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Erik Noor #23
De kleine generaal kan zich beter focussen op zijn schimmenspel bij VVV. Heb je de supporters daar al op de hoogte gebracht van jouw baanbrekende concrete plannen?

Slotje graag, dit topic is zonder enige twijfel aangemaakt door napoleon met als doel een bom(metje) te leggen onder de stoel van onze nog steeds nieuwe Algemeen Directeur.

Helaas voor jou, wederom vind je je Waterloo;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Belgske, jovkle, mvvke4life, Frostie_999, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 20:54 16 sept 2020 21:00 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Erik Noor #24

Napoleon schreef : vreemde opmerkingen van je @LRB ... kan je heel vaak niet volgen in de "onzin " die je uitkraamt , ik denk wel dat je het allemaal goed bedoeld....maar wat een gewazel !

Blijkbaar valt er nog weinig nieuws inzake over Noor te melden, de topic is geopend dus wellicht gaat die gevuld worden de komende tijd met feitjes en weetjes .

We zijn eens benieuwd wanneer de eerste tekenen van zijn visie zichtbaar worden binnen MVV, helaas hebben we moeten constateren dat bij wedstrijd 1 ( Cambuur thuis) het helaas in de uitvoering en controle nog niet helemaal lekker liep... vieze stoeltjes, communicatie, ticketing ,mails etc .
Laten we het maar beginnersfoutjes noemen .... we laten ons positief verrassen .... Erik Noor !!!!


now daan effe neet wazig :

iech begriep es sumpelle Sjeng dien visie neet; wat is dien visie...?

steuken is een Mestreechs woord boeste al jaore met bezig bis. Waor 't iers Elsen, daan noe 'nne nuije en wel Noor...
Kriete en klaoge, mer zellef verantwoording numme? Hoo mer...

Greujend eego vaan Eysde tot de Mookerhei umtot get gaste dit sezoen dien gebaazel geleuvde en diech dus met e steif piellekke roondleeps..
Jaommer want es fan, sponsor en zaakenmins hadste väöl mie droet kinne hoole en diech väöl beter profileere...

Laot miech af en soms wazig zien, mer iech kom met mie positief constructief historisch MVV gerelateerde zaake daan diech met dien gezeiver dat dit en dat neet good is...
Liekens e wief in d'n euvergaangk...bis 'nne intrigant die luij teege mekaar opzet , bestuur in e koet daagliech zet...desctructief mennekke dee neeve L eins en de Leugeneer met kin loupe in 't euverbringe vaan 'n negatief beeld vaan us MVV-ke !

by the way; Chrit Baetsen (RIP) is van ons gegaan. Kijk eens in de rubriek oud spelers ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, serke, jovkle, Boer458, Lijnsje@tappunt, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 21:13
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Erik Noor #25
Ik denk dat deze discussie het hele forum in een minder goed daglicht stelt. Voor een buitenstaander is het niet veel anders dan - eufemistisch gezegd - het uiten van kritiek op individuen. Verwijten linksom en rechtsom zonder goede bedoeling voor MVV! In mijn ogen kunnen we de resultaten van Erik Noor pas over enige tijd met recht evalueren. Hij moet zich nog bewijzen.
Ik denk dat Napoleon in zijn hart een door en door MVV-supporter is en blijft.
Mijn voorstel is de toegang tot dit item enige tijd op te schorten tot een beter oordeel gefundeerd kan worden afgegeven.
Sommigen zullen nu zeggen dat dit een forum voor oude, grijze forummers is geworden. Soit!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 21:13
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Erik Noor #26

LRB schreef :

Napoleon schreef : vreemde opmerkingen van je @LRB ... kan je heel vaak niet volgen in de "onzin " die je uitkraamt , ik denk wel dat je het allemaal goed bedoeld....maar wat een gewazel !

Blijkbaar valt er nog weinig nieuws inzake over Noor te melden, de topic is geopend dus wellicht gaat die gevuld worden de komende tijd met feitjes en weetjes .

We zijn eens benieuwd wanneer de eerste tekenen van zijn visie zichtbaar worden binnen MVV, helaas hebben we moeten constateren dat bij wedstrijd 1 ( Cambuur thuis) het helaas in de uitvoering en controle nog niet helemaal lekker liep... vieze stoeltjes, communicatie, ticketing ,mails etc .
Laten we het maar beginnersfoutjes noemen .... we laten ons positief verrassen .... Erik Noor !!!!


now daan effe neet wazig :

iech begriep es sumpelle Sjeng dien visie neet; wat is dien visie...?

steuken is een Mestreechs woord boeste al jaore met bezig bis. Waor 't iers Elsen, daan noe 'nne nuije en wel Noor...
Kriete en klaoge, mer zellef verantwoording numme? Hoo mer...

Greujend eego vaan Eysde tot de Mookerhei umtot get gaste dit sezoen dien gebaazel geleuvde en diech dus met e steif piellekke roondleeps..
Jaommer want es fan, sponsor en zaakenmins hadste väöl mie droet kinne hoole en diech väöl beter profileere...

Laot miech af en soms wazig zien, mer iech kom met mie positief constructief historisch MVV gerelateerde zaake daan diech met dien gezeiver dat dit en dat neet good is...
Liekens e wief in d'n euvergaangk...bis 'nne intrigant die luij teege mekaar opzet , bestuur in e koet daagliech zet...desctructief mennekke dee neeve L eins en de Leugeneer met kin loupe in 't euverbringe vaan 'n negatief beeld vaan us MVV-ke !
.


Er is geen mooier moment om dit verhaal te sluiten, chapeau!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Kletswief, M-MVV, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 16:36
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Erik Noor #27
Zoals ik al enkele weken geleden ergens schreef zegt mijn gevoel dat Noor niet lang hier zal zijn, en na dit seizoen (wellicht al eerder) met de Noorderzon is vertrokken. Weet niet wat ik van die man moet denken. Iedereen valt Napoleon aan over dit topic, maar hij heeft wel gelijk !
Wat is er tot nu toe bereikt met/onder Noor ? Buiten het feit dat hij voor de supporters (Angel Side) is opgekomen heb ik nog maar barweinig van hem vernomen. Overigens is dat wel een heel groot pluspunt moet ik zeggen, want de tijd dat MVV opkwam voor haar eigen achterban, kan ik me niet meer herinneren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 16:56
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
Erik Noor #28

Zwegel schreef : Zoals ik al enkele weken geleden ergens schreef zegt mijn gevoel dat Noor niet lang hier zal zijn, en na dit seizoen (wellicht al eerder) met de Noorderzon is vertrokken. Weet niet wat ik van die man moet denken. Iedereen valt Napoleon aan over dit topic, maar hij heeft wel gelijk !
Wat is er tot nu toe bereikt met/onder Noor ? Buiten het feit dat hij voor de supporters (Angel Side) is opgekomen heb ik nog maar barweinig van hem vernomen. Overigens is dat wel een heel groot pluspunt moet ik zeggen, want de tijd dat MVV opkwam voor haar eigen achterban, kan ik me niet meer herinneren.

Ik zie het eigenlijk precies omgekeerd. Ik zou me pas zorgen gaan maken als Noor iedere week in het nieuws zou komen. Dan zou het zo`n typisch figuur zijn, zoals we bij onze oosterburen wel vaker hebben gezien, om wie het vooral om de aandacht te doen is en die inderdaad ook snel weer weg is. In deze fase geeft het mij net vertrouwen dat Noor zich op de achtergrond houdt, maar wel van zich laat horen als dit van hem verwacht wordt. En natuurlijk zie ik na pakweg een halfjaar ook graag een inhoudelijk interview met hem tegemoet over hoe zijn eerste periode bij MVV is geweest en wat hij al verwezenlijkt heeft, daar zijn we supporters voor. Maar in deze fase heb ik eerlijk gezegd meer behoefte aan wat transparantie op voetbalgebied.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 16:58
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Erik Noor #29
Controle is niet verkeerd, maar je kunt het ook omdraaien. Het negatieve wat vaak hier wordt gebruikt kan ook tegen ons worden gebruikt. Het is een beetje de Nederlandse mentaliteit alles wat fout gaat steeds maar weer benadrukken. Het glas is hier meestal half leeg.
Misschien ooit iemand op het idee gekomen dat er ook veel goed gaat? Dat we niet op alle slakken zout moeten leggen? Vanuit het positieve proberen dit uit te bouwen! Wat gaat goed en wat kan beter?
Een positieve benadering kan zoveel meer opleveren.
Misschien is het een idee deze negatieve spiraal te doorbreken! En mocht het resultaat uitblijven kunnen we oordelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 16:59
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Erik Noor #30

Zwegel schreef : Zoals ik al enkele weken geleden ergens schreef zegt mijn gevoel dat Noor niet lang hier zal zijn, en na dit seizoen (wellicht al eerder) met de Noorderzon is vertrokken. Weet niet wat ik van die man moet denken. Iedereen valt Napoleon aan over dit topic, maar hij heeft wel gelijk !
Wat is er tot nu toe bereikt met/onder Noor ? Buiten het feit dat hij voor de supporters (Angel Side) is opgekomen heb ik nog maar barweinig van hem vernomen. Overigens is dat wel een heel groot pluspunt moet ik zeggen, want de tijd dat MVV opkwam voor haar eigen achterban, kan ik me niet meer herinneren.


Op het eerste oog is het natuurlijk goed om een topic te openen over de algemeen directeur. Hij heeft aangegeven toen hij binnen kwam om tijd nodig te hebben, de structuur binnen de club helemaal door te nemen en hierin veranderingen aan te brengen. Alleen, het is weer ''typisch'' dat deze door Napoleon wordt geopend. Iedereen op het forum hier weet met welke baanbrekende ideeën Napoleon heeft aangeklopt bij MVV, welke heren Napoleon voor bepaalde functies op het oog had en hoe Napoleon tegen alles heeft lopen schoppen. Over Erik Noor is enkel in het nieuws geweest dat John van Zweden een bepaalde mening had. Verder hoor je daar ook niets meer over. Hij is dus simpelweg nog niet voldoende (negatief) in het nieuws geweest op dit forum. Voor mij komt het, en zo zullen wellicht meerdere forummers over denken, dat Napoleon dit topic enkel en alleen opent om te zeggen ''kijk, hij heeft nog niks gepresteerd. Ik had een vele male betere man voor deze functie en MVV heeft niet naar mij geluisterd. Zie je nu wel!''.

Ik vind het een goede stap van Noor om voor de supporters op te komen. Ik denk alleen dat MVV dit in het verleden ook heeft gedaan, maar niet dusdanig naar buiten heeft gecommuniceerd (sommige zullen we nu wel afschieten). Een goede zet van Noor dus om dit naar buiten te brengen ; leren van de fouten uit het verleden.

We willen natuurlijk allemaal graag weten hoe het staat met het doornemen en aanpassen van de structuur binnen de club, de voorgang / gesprekken van de hoofdsponsor waar we nog geen enkele naam hebben horen vallen. Maar net zoals bij de transfers blijft alles goed binnenskamers. Wellicht dat we dit dan al als aanpassing van de structuur mogen typeren?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.258 seconden