Erik Noor

26 sept 2020 21:08
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Erik Noor #136
Ik heb op de Angelside (vak C) maar weer zelf mijn stoeltje schoongemaakt, die waren echt niet gepoetst..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2020 18:16 30 sept 2020 18:18 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Erik Noor #137
Erik Noor heeft een lang verleden in de sportkleding.

Hoe kan het dat:
- Het nieuwe MVV-shirt moeilijk te vinden is om te bestellen (bestellen kan via MVV.nl, maar ik kom er niet via de reguliere fanshop, alleen door zoeken op google)
- Het onmogelijk lijkt om het toch wel groots aangekondigde zwarte uitshirt te kopen (er is geen keuze voor uitshirt in de bestelprocedure)
- Het onmogelijk is om het shirt direct te laten bedrukken
- Het shirt niet verkrijgbaar is bij sportshops in Maastricht, ook niet bij de (voorheen?) officiele verkooppunten?

Als er ergens mee verdiend kan worden in deze tijd, dan zou het toch zijn met mooie shirts die goed verkrijgbaar zijn. Maar sportwinkels krijgen geen shirts geleverd en bestellen via mvv.nl is niet innovatief of zelfs onmogelijk in geval van het uitshirt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2020 09:56
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Erik Noor #138

Hill28 schreef : Erik Noor heeft een lang verleden in de sportkleding.

Hoe kan het dat:
- Het nieuwe MVV-shirt moeilijk te vinden is om te bestellen (bestellen kan via MVV.nl, maar ik kom er niet via de reguliere fanshop, alleen door zoeken op google)
- Het onmogelijk lijkt om het toch wel groots aangekondigde zwarte uitshirt te kopen (er is geen keuze voor uitshirt in de bestelprocedure)
- Het onmogelijk is om het shirt direct te laten bedrukken
- Het shirt niet verkrijgbaar is bij sportshops in Maastricht, ook niet bij de (voorheen?) officiele verkooppunten?

Als er ergens mee verdiend kan worden in deze tijd, dan zou het toch zijn met mooie shirts die goed verkrijgbaar zijn. Maar sportwinkels krijgen geen shirts geleverd en bestellen via mvv.nl is niet innovatief of zelfs onmogelijk in geval van het uitshirt...



Het is inderdaad frustrerend dat het MVV shirt niet goed verkrijgbaar is. Er zou 1 sportshop moeten zijn met een MVV shop-in-shop welke ook online bestellingen kan verwerken via bijvoorbeeld mvv.nl/shop

Ik weet dat Veer zien MVV al ontzettend veel doet, maar wellicht dat zij ook hierin de kartrekker moeten worden om de merchandise op poten te zetten. Maar we kunnen ook niet het onmogelijke van hun vragen, ze verzetten al bergen werk...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 10:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #139
Zondag 04 juli 2021

Beste MVV’ers,

"Gauw weer terug naar de Geusselt. Het was een gevoel dat we allemaal afgelopen seizoen hebben ervaren. Door Corona was een bezoek aan ons geliefde stadion niet mogelijk, en dat heeft pijn gedaan. Maar komend seizoen mogen we weer. En wij op kantoor zijn er klaar voor: we hebben de basis onder de club verstevigd, een nieuwe technische staf, een nieuwe technisch manager, een hoofdsponsor (SuperGame), bestaande en nieuwe sponsoren aan ons gebonden, prachtige nieuwe shirts, de businessclub wordt verbouwd, Yvey als nieuwe cateringpartner, er komen nieuwe business-seats en nieuwe dug-outs en binnenkort maken we de namen van de nieuwe Raad van Commissarissen bekend. En natuurlijk moet de selectie nog op peil worden gebracht, maar daar heb ik alle vertrouwen in, ook omdat we een goeie stap hebben gezet met de Academy, met synergie richting eerste elftal.

Die selectie willen wij graag een kolkende Geusselt bieden. Want ik ben ervan overtuigd dat we mét twaalfde man vorig seizoen een punt of tien meer hadden gepakt. Jullie, onze aanhang, geven vaak net dat laatste zetje waarmee je in de competitie het verschil kunt maken. Daarom wil ik, namens de hele MVV-familie, een beroep op jullie doen. We staan nu op ruim 1100 seizoenkaarten. Een mooi aantal waar ik blij mee ben, maar dat moeten er meer worden. In een stad van 120.000 inwoners moeten we toch zeker meer mensen aan onze club kunnen binden? En natuurlijk: 20 jaar eerste divisie, de nodige bestuurlijke en managerieke perikelen, ik ken de verhalen allemaal. En ik snap die gevoelens ook nog. Maar als ‘buitenstaander’ weet ik na een jaar MVV: we kunnen die stap zetten. In deze club zit zo enorm veel potentie!

Maar alleen door samen de schouders eronder te zetten kunnen én gaan we die stap maken. Dat kan ik zeker niet alleen als algemeen directeur, maar dat kunnen we ook niet alleen met onze eigen mensen. Dat moeten we echt samen doen. Met de supportersverenigingen, Veer Zien MVV, de Vereniging en iedereen die zich verbonden voelt met MVV Maastricht. En ik weet zeker dat dat meer mensen zijn dan 1100. Daarom roep ik jullie op: maak iedereen in je omgeving warm voor MVV. De weg naar boven is ingeslagen, daar moet elke voetbalminded Maastrichtenaar bij willen zijn. #opnaorde2500

2500 seizoenkaarten is ons doel. Ambitieus, maar niet onmogelijk. Zeker niet als we dit samen doen. Kijk naar de fantastische acties van de Angel-Side, die de wijken opzoekt om mensen enthousiast te maken voor onze club. Ik daag jullie uit om met meer van dit soort acties te komen. Met Veer Zien MVV, ‘De Vereniging’ en de supportersclubs ga ik daar over in gesprek, maar als jij een geweldig idee hebt, meldt het via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Dan kunnen we kijken wat we kunnen doen. De bal ligt bij jullie! Op kantoor en in de stad is hard gewerkt aan een topsportklimaat. De weg omhoog is ingeslagen. De voorzetten worden steeds beter. Nu moeten we samen die bal in de kruising schieten."

#opnaode2500 #SameVollePetaj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 11:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #140
Reactie op Blog Noor, ik vraag me af of zo'n 'oproep" of smeekbode ( hoe je t wilt noemen ) mensen over de streep gaat trekken om een kaart te kopen
Die 1100 ( waaronder ik) die kopen wat er ook gebeurd een kaart , ongeacht wie er zit of hoe t gaat volgens mij . Of had Noor gedacht dat hij een stimulerende werking zou hebben op de groei van t aantal kaarten ???
Daarbij denk ik dat buiten de altijd goed nieuws weer show van Noor , veel mensen de NOW regeling niet zijn vergeten .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 11:21
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Erik Noor #141
Bis toch s get positiever, es heer niks had gesjreve daogde t aoch neet.
In pricipe welle veer allemaol t zelfde,tot t good geit met us club, daan lees iech liever positieve beriechte es steeds mer weer alles aof te kraake.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 11:26 05 juli 2021 11:34 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Erik Noor #142
Eerst een flinke opsomming wat allemaal op kantoor is gebeurd wat je als positief kunt zien. Oa nieuwe shirts, nieuwe cateraar, verbouwing sponsorruimte, nieuwe business seats, dug outs. Welke toevoeging dat laatste heeft geen idee (tenzij dit door de gemeente of derde partij kostenneutraal is geregeld). Spreken over een topsportklimaat die op kantoor en door de stad zou zijn gecreëerd (waar dit op is gebaseerd en met name de stad? ). Maar vervolgens aan het eind een soort van smeekbede en de bal bij de supporters leggen om aan de 2500 sk te gaan komen. De Now regeling, prestatie overall van afgelopen seizoen, een lege selectie en Deom weg (al vind ik ook dat dit geld welkom is), prijzen sk...dan moet je niet raar opkijken als je lager uitkomt. Ik heb verlengd, maar vind met name de beduidend hogere prijzen een grote fout. Vorig jaar met lage prijzen 2200 kaarten. Als je ook bedenkt dat de dagkaarten duur zijn en er vanaf september wellicht testkosten bijkomen (indien niet gevaccineerd), zouden die ook kunnen tegenvallen. Als er niet snel namen komen, redt je het niet op basis van het sentiment "we mogen weer naar de Geusselt".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 11:38
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Erik Noor #143

Napoleon schreef : Reactie op Blog Noor, ik vraag me af of zo'n 'oproep" of smeekbode ( hoe je t wilt noemen ) mensen over de streep gaat trekken om een kaart te kopen

Misschien niet, maar als hij niets doet dan helpt het sowieso niet.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 12:05
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 273
Meer
Erik Noor #144
Ik denk ook 2500 kaarten onhaalbaar is, maar het had ook van weinig ambitie getuigt om een aantal te noemen dat eenvoudig te realiseren was.
Blijkt maar weer dat elke forumer met een bepaalde blik de berichten van Noor leest, vaak al met bij voorbaat het doel om elke zin te ontleden om er iets uit te halen hem op aan te vallen.
Hij staat open voor suggesties, weet hij ons te vertellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 12:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #145

Audiowaste schreef :

Napoleon schreef : Reactie op Blog Noor, ik vraag me af of zo'n 'oproep" of smeekbode ( hoe je t wilt noemen ) mensen over de streep gaat trekken om een kaart te kopen

Misschien niet, maar als hij niets doet dan helpt het sowieso niet.


Tuurlijk snap ik wel dat hij iets wil posten , maar ik geloof niet in het effect van zijn woorden in positieve zin .
En misschien in Noor zijn geval met t missen van de NOW2 was t beter geweest als iemand anders dat had geplaatst binnen MVV .
Ik denk dat van Berkmortel bv veel meer de gun factor heeft als hij dit vanuit ticketing doet .

Noor kan bij mij niet veel goed doen dat heeft meerdere redenen , bij anderen die vaak een "belang" hebben bij MVV , vaak hun "eigen belang" kan hij niks verkeerds doen . En daar ligt het een beetje tussen in natuurlijk.
Maar let maar op als straks de bal gaat rollen en publiek mag weer komen dat gaat verhoudingen anders neerzetten !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 12:42
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Erik Noor #146
Noor kan bij jou niks goed doen omdat hij niet uit jouw koker komt Napoleon. Kritisch zijn prima, maar je speelt tegenwoordig in elk topic op de man. Als Wouter vd Berkmortel deze tekst had ondertekend had je waarschijnlijk gezegd: schande dat de directeur die niet doet. Bij jou is het niet goed, of het deugt niet. Dat is geen kritisch vermogen meer, dat is gewoon zeiken om het zeiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, Sandro, Anna D., jovkle, Och jeh, Frostie_999, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 12:44
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Erik Noor #147

Brncic schreef : Noor kan bij jou niks goed doen omdat hij niet uit jouw koker komt Napoleon. Kritisch zijn prima, maar je speelt tegenwoordig in elk topic op de man. Als Wouter vd Berkmortel deze tekst had ondertekend had je waarschijnlijk gezegd: schande dat de directeur die niet doet. Bij jou is het niet goed, of het deugt niet. Dat is geen kritisch vermogen meer, dat is gewoon zeiken om het zeiken.


Amen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 13:17
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Erik Noor #148

Napoleon schreef : Noor kan bij mij niet veel goed doen....

Wees gewoon eerlijk en zeg dan ook dat Noor niks goed kan doen bij jou. Zowel jij als ik als alle anderen op dit forum weten ook dat dat niet aan Noor ligt maar aan jou. En als je bij iedere reactie weer terugvalt op de NOW dan lijkt het ook alsof hij heel veel fout doet, maar dat komt gewoon omdat je het 500 keer herhaalt. Al eerder heb ik het hier aangegeven, ja het missen van de NOW aanvraag was een blunder, een onherstelbare blunder. Aangezien het onherstelbaar is, heeft het ook geen zin om het iedere keer op te rakelen.

Nogmaals, je hoeft van mij absoluut niet te geloven in zijn positieve woorden. Maar hij plaatst gewoon een blog met de vraag aan supporters om een seizoenskaart te kopen. Dit kan maar twee uitkomsten hebben:
1. In het beste geval zijn er misschien mensen die toch denken laat ik maar eens een seizoenskaart kopen.
2. In het allerslechtste geval worden er geen extra seizoenskaarten verkocht maar dan heeft Noor in ieder geval iets geprobeerd.

Om zelfs al hier kritiek op te hebben, vind ik echt heel ver gezocht. Zelfs in mijn meest pessimistische, donkere, zure dagen kan ik hier geen kritiek op hebben.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 13:24 05 juli 2021 13:30 door Sjieske.
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Erik Noor #149
Nappie, wie iech Napoleon vreuger in de geschiedenisles al moch numme vaan miene meister, toen dn good fetsoen en weur hoofdsponsor of haw weijer uuch moondwerk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 13:46 05 juli 2021 13:58 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #150

Audiowaste schreef :

Napoleon schreef : Noor kan bij mij niet veel goed doen....

Wees gewoon eerlijk en zeg dan ook dat Noor niks goed kan doen bij jou. Zowel jij als ik als alle anderen op dit forum weten ook dat dat niet aan Noor ligt maar aan jou. En als je bij iedere reactie weer terugvalt op de NOW dan lijkt het ook alsof hij heel veel fout doet, maar dat komt gewoon omdat je het 500 keer herhaalt. Al eerder heb ik het hier aangegeven, ja het missen van de NOW aanvraag was een blunder, een onherstelbare blunder. Aangezien het onherstelbaar is, heeft het ook geen zin om het iedere keer op te rakelen.

Nogmaals, je hoeft van mij absoluut niet te geloven in zijn positieve woorden. Maar hij plaatst gewoon een blog met de vraag aan supporters om een seizoenskaart te kopen. Dit kan maar twee uitkomsten hebben:
1. In het beste geval zijn er misschien mensen die toch denken laat ik maar eens een seizoenskaart kopen.
2. In het allerslechtste geval worden er geen extra seizoenskaarten verkocht maar dan heeft Noor in ieder geval iets geprobeerd.

Om zelfs al hier kritiek op te hebben, vind ik echt heel ver gezocht. Zelfs in mijn meest pessimistische, donkere, zure dagen kan ik hier geen kritiek op hebben.


Ik denk dat mijn kritiek op die blog geheel terecht is
Het is een blog van niks !! Mensen “warm” maken op basis waarvan ... in deze fase van t seizoen lopen er meers spelers de deur uit dan dat er binnen komen .
Op grond waarvan moeten mensen een clubkaart kopen die niet tot die diehards behoren zoals wij ( of die 1100 die er een gekocht hebben)
Geef de mensen / supporters iets om aan te haken
Business seats , nieuwe business ruimte , dug outs , wat hebben supporters daar aan ??
Die willen ander zaken lezen of zien , spelers een supportershome of leuke zaken waar je iets mee kunt
Deze blog is zo slecht inhoudelijk geschreven dat Noor dat beter had kunnen laten . Als je seizoenkaarten wilt verkopen aan mensen die dat normaal niet zouden doen of lang overwegen dan moet je ze wat bieden
Noor biedt deze groep helemaal niks , daarom is t ook een aanfluiting van een blog !! Gepruts in de marge !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden