Darije Kalezić

22 mei 2021 13:47
Lange87.
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Darije Kalezić #46
Gerucht gaat dat hij naar Almere vertrekt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 13:48 22 mei 2021 13:54 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Darije Kalezić #47

Yannick schreef : Een donderslag bij heldere hemel..

Darije gaat MVV verlaten, aan zijn reactie te lezen lijkt het dat het trainerschap/TD-schap alle ernergie uit hem heeft gezogen.

Wat een slappe smoes!

Ik vermoed dat hij al in vergevorderde gesprekken is met een andere club die natuurlijk meer zal betalen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

.

Ik ben erg teleurgesteld zo raakt hij zijn naam als clubhopper niet kwijt.
Gooit hij niet wat snel de handdoek in de ring,hij bouwde toch aan een nieuw mvv,maar ja zal wel met financiën te maken hebben....mvrgr Opa.

Ps wel een trainer die durft te blijven heeft 4.5 jaar bij top Oss gewerkt.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 13:51
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Darije Kalezić #48
www.limburger.nl/cnt/dmf20210522_94228242

Dat was het dan, bedankt Kalezic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 13:53 22 mei 2021 13:53 door Vriethof18.
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Darije Kalezić #49
Hawdoe en bedankt :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 14:02
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Darije Kalezić #50
Bedankt voor je inzet, alle vertrouwen erin dat hij daadwerkelijk aan een proces is begonnen wat door Wels voortgezet kan worden.
Geen enkel slecht woord voor je, succes met je nieuwe baan!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 14:23
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Darije Kalezić #51
Ik ben er totaal niet rouwig om dat deze meneer vertrekt bij onze club. Achteraf praten is makkelijk, maar ik heb al vaker gezegd dat hij zichzelf erg op de borst klopt en precies zegt wat de supporter wilt horen. Vele liepen daarom al snel weg met deze man. Hij stond voor het seizoen begon al met 3-0 voor t.o.v. een Usta.

Gedurende het seizoen werden er (positieve) veranderingen aan de hand van Kalezic ingezet. Hij heeft zeker ook goede dingen gedaan binnen de club. Maar uiteindelijk had hij mijn inziens te veel macht binnen een club als MVV.

Aan het einde van de rit blijkt waar hij voor is gekomen ; zichzelf binnen Nederland / Europa weer op de kaart te zetten. Dit verklaart ook het negeren van jeugdspelers op het moment dat MVV uitgespeeld is. Alles om zijn eigen beeld meer glans te geven voor andere clubs.

Het enigste wat hem siert (althans, denk ik) is dat hij dit tijdig heeft aangegeven zodat MVV een opvolger kan vinden. Met Wels haal je natuurlijk geen grote naam binnen, maar wel een trainer die met beperkte middelen zoals die bij MVV zijn iets kan neerzetten. Een nuchtere boer in de goede zin van het woord.

Darije , graag gedaan dat MVV voor jou als sprinkplank heeft gefungeerd. Klaasje , welkom bij onze mooie club!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, ouwe rot, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 14:24 22 mei 2021 14:31 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Darije Kalezić #52
Kalezic ziet te weinig perspectief bij MVV. En vertrekt dus. Das heel begrijpelijk. Succes bij De Graafschap.

Met de Academie ga je het komend seizoen niet redden.
En geld is er niet. Wederom een overbruggingsjaar.
Langzaam zakken we verder af , zonder investeerder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Kletswief, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 14:34
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
Darije Kalezić #53

Lijnsje@tappunt schreef : Ik ben er totaal niet rouwig om dat deze meneer vertrekt bij onze club. Achteraf praten is makkelijk, maar ik heb al vaker gezegd dat hij zichzelf erg op de borst klopt en precies zegt wat de supporter wilt horen. Vele liepen daarom al snel weg met deze man. Hij stond voor het seizoen begon al met 3-0 voor t.o.v. een Usta.

Gedurende het seizoen werden er (positieve) veranderingen aan de hand van Kalezic ingezet. Hij heeft zeker ook goede dingen gedaan binnen de club. Maar uiteindelijk had hij mijn inziens te veel macht binnen een club als MVV.

Aan het einde van de rit blijkt waar hij voor is gekomen ; zichzelf binnen Nederland / Europa weer op de kaart te zetten. Dit verklaart ook het negeren van jeugdspelers op het moment dat MVV uitgespeeld is. Alles om zijn eigen beeld meer glans te geven voor andere clubs.

Het enigste wat hem siert (althans, denk ik) is dat hij dit tijdig heeft aangegeven zodat MVV een opvolger kan vinden. Met Wels haal je natuurlijk geen grote naam binnen, maar wel een trainer die met beperkte middelen zoals die bij MVV zijn iets kan neerzetten. Een nuchtere boer in de goede zin van het woord.

Darije , graag gedaan dat MVV voor jou als sprinkplank heeft gefungeerd. Klaasje , welkom bij onze mooie club!


Twee zielen, één gedachte!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 14:37
Maasratje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Darije Kalezić #54
Als je het vertrek van Kalezic koppelt aan de geruchten over het spelersbudget van seizoen 2021-2022 kun je concluderen dat er nog steeds geen investeerder is gevonden, dus komend seizoen wordt het weer sappelen. Wat is de huidige financiële situatie van de club, wat is er nog over van het opgebouwde eigen vermogen? Wat zijn we nou precies opgeschoten ten opzichte van één jaar geleden?

Van de vorig jaar beloofde transparantie is in elk geval geen sprake!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 14:55
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Darije Kalezić #55
Zo, dat komt even onverwacht binnen...
Vreemd dat ie vorige week of week daarvoor nog wat contracten met spelers niet heeft verlengd, en dan plots zelf weg gaat. Dat is meteen het grote gevaar waar iedereen voor heeft gewaarschuwd als je veel macht bij je trainer legt en hem TD maakt.

Zal wel naar De Graafschap gaan, omdat Snoei daar ontslagen is.

Ik vind Kalezic een sympathieke kerel. Heeft hard voor onze club gewerkt en heeft meters gemaakt.
Ben benieuwd naar die nieuwe trainer. Ik had persoonlijk nog nooit van hem gehoord, maar als ik zie dat hij de langstdienende trainer in KKD was, dan ligt dat dus puur aan mij. Nu volg ik Oss ook niet echt natuurlijk...
Darije, bedankt voor je inzet en het ga je goed!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 14:58
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 744
Meer
Darije Kalezić #56
Eerlijk gezegd onverwacht nieuws, vaag verhaal ook. Heeft veel energie vereist. Wat is er echt aan de hand ? Je tekent met volle verstand voor 2 jaar en weet in ieder geval voor het eerste jaar welk budget er is. Gedachten...heeft het met de te vertrekken jeugdspelers te maken icm Elsen,überhaupt de samenwerking met Elsen, budget. Met totaal geen horeca inkomsten, veel coronatest kosten, sponsoren die met de corona gevolgen zitten, zou je normaal gesproken nooit hetzelfde budget kunnen hebben. Van nieuwe grotere sponsoren heel seizoen niks gehoord van Noor. Wat opvalt in het mvv bericht is dat kalezic spreekt over Wels alsof hij persoonlijk heeft meegezocht naar een nieuwe trainer en dat een paar regels duidelijk over de bescheiden middelen gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 15:00
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Onderwerp Auteur
Darije Kalezić #57
Hoe je het draait of keert, als je naar Kalezic' carriere kijkt, is hij om het op zijn Koemaniaans te zeggen, ieder keer (vrij snel na een jaar)....
op een trein gesprongen die langs kwam :

2015–2016 *oda
2016 Al-Taawoun
2017–2018 Wellington Phoenix
2019 PSM Makassar
2020–2021 MVV Maastricht

was het bindingsangst, opportunisme, of gewoon afnokken als je je zin niet krijgt, of consequent zijn als afspraken niet nagekomen zijn...
we shall never know.
In ieder geval heeft hij nooit een band met ons opgebouwd of contact met ons fans gezocht, maar zeer afstandelijk gebleven.... niet bepaald kenmerkend voor iemand uit ex YU.
En ik ken er een paar die dat wel deden , bijv. Bukal zaliger ( ex speler Standard en ex trainer Zeljo...grote club uit Bosnië) of Petro ( Zelko Petrovic) of Ivica Osim!

Niettemin klonk het goed wat hij zei, was het geen onzin, alhoewel ik wel vragen had bij zijn selectiebeleid...maar dat hadden anderen ook bij Usta of Elsen.

Wat is de balans? Weet ik niet? Kan ik niet zeggen... we zijn er niet van beter geworden, hebben een paar keer 'n watsj um de oere gekreege maar mogen met dit materiaal niet klagen.
Darije is geen toptrainer, heeft behalve jong PSV niet echt iets noemenswaardigs als trainer gepresteerd of nagelaten, en heeft in mijn ogen snel het hazenpad gekozen ( als tenminste MVV niet de beslissing heeft genomen).
Had hem graag het karwei zien afmaken,
". „Onze samenwerking is heel intensief geweest en dat heeft heel veel energie van mij vereist”, zegt Kalezic.
Sorry.. wat unne kwatsj... wij zijn geen Barca of FC Hollywood (Bayern) en dan heeft hij ons als kritisch publiek nooit meegemaakt zoals Fuat en Ron dat wel meemaakten!
maar soit... no use cryining over spilled milk zegge de Ingelse...ciao Dario

De enige die de afgelopen 20 jaar mijn respect heeft gekregen en verdient, is een man die als trainer niet laf was, het karwei afmaakte, de uitdaging aannam en ondanks zijn "sjwarts-jelbe" achtergrond eine vaan us is geworden en of het nu als trainer van Venlook of van *oda .. altijd respect toonde en ons begroette als hij in de Geusselt aankwam : Rene Trost !
Ik zou hem graag terug voor de groep willen zien: een stille en rustige man, met passie, inzicht, durf en integriteit !


en miljaar... wat erger is.... Lijnsje heet nog steeds neet pils gehoold....!:whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 15:08 22 mei 2021 15:09 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 244
Meer
Darije Kalezić #58
Als allereerste Darije bedankt voor je inzet! Al vond ik dat proces dingetje onrealistisch. MVV heeft geen/weinig budget en daarmee kun je geen lange termijn visie mee creëren. Pijnlijk om te zien dat MVV langzaam de strot word dichtgeknepen en we steeds een klein beetje afglijden... Want dit is wel duidelijk signaal dat we wederom helemaal opnieuw moeten beginnen... (Verwacht o.a. snel een bericht dat Deom verkocht is) Positief punt is wel dat er direct een opvolger is en dat we nu niet weer een berichtje kregen van: we hebben een functieprofiel opgesteld blabla.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 15:08
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Darije Kalezić #59
Dus die jeugdspelers zijn nu weggestuurd op voorspraak van wie eigenlijk? Kalezic? Elsen? Noor? Wie heeft de voetbaltechnische keuze gemaakt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 15:14 22 mei 2021 15:21 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Darije Kalezić #60
Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij 'groei' van MVV verwacht op basis van financiën. Als trainer mag je van je werkgever ook prestaties verwachten. Ik kan me voorstellen dat hij geen ambitie ziet in nog een seizoen met hetzelfde/minder budget en voorwaarden, om weer te knokken voor de koppositie in het rechterrijtje. Vooral als alle (winterstop) aanwinsten waar jij tijd en energie in hebt gestoken gratis weer, zonder bewarend rendement de deur uitlopen. Je proeft gewoon aan alles dat hij meer krediet wilt halen in het trainersgilde en prijzen achter zijn naam wilt zetten. De signalen van onvrede waren heel duidelijk in de winterstop. "Ik kan hier niet mijn werk doen met dit materiaal. Dit moet volgend seizoen anders". Ook aan het einde van de competitie gaf hij dit signaal af, dat MVV aan zet is. Het is zijn goed recht om dan te vertrekken als hij zich in zijn baan beperkt voelt en geen vertrouwen ziet.

Ik vind het persoonlijk jammer dat hij vertrekt, hij straalde vertrouwen uit naar de spelersgroep en heeft geen wedstrijd ongeïnteresseerd benaderd en is altijd professioneel gebleven ondanks dat er niks meer te behalen viel dit seizoen. Gezien de tweede competitiehelft was met iets meer budget misschien zelfs een 8e plek mogelijk geweest met kleine aanwinsten binnen dit elftal. Het is jammer dat de investeerders weer via de tunnel door Maastricht zijn gereden. Het is duidelijk hoe de kaarten zijn geschud voor komend seizoen.

(Azijnstraal aan)
We hebben nu een opvolger gevonden die gewend is om de laatste man in de punt te zetten bij gebrek aan beter. Die niet voor de camera loopt te morren dat hij delen van zijn hoofdtaak niet kan uitvoeren door gebrek aan materialen. Dat biedt de nodige rust op commercieel gebied. Niks hoeft, alles mag, de Benny Neyman plaat speelt verder.

Nu nog Sjir, Sjo, Dave ("Watte? Sjeele dreknek!") en Sjeng op het veld zetten, die zijn geboren en getogen in één van de zeven wijken van Maastricht. En de caféploeg waar hier zo lang op het forum naar gehunkerd wordt, die komt er wel. In de nabije toekomst kan de competitie-derby tegen VV Chevremont ook al op de kalender worden genoteerd en wellicht ook de stadsderby tegen Geusselt Sport, als zij ooit promoveren. De devaluatie kan blijkbaar niet snel genoeg gaan. Een directeur die een noodkreet uitslaat over het clubbudget wordt ook al niet meer serieus genomen. Op naar de volgende trainer die via het slagblok verdwijnt bij gebrek aan activa.

Hup, hup hup MVV, els geer wilt MVV, komp geer op de letste plaots te stoon. EM VEE VEE!
(azijnstraal uit)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, Kloeteklaos, Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden