Thibaut Van Acker

11 sept 2019 13:07
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Onderwerp Auteur
Thibaut Van Acker #1
Onze laatste aanwinst had nog geen eigen topic. Bij deze dus. Welkom Thibaut!

Een prachtig filmpje van een nog jonge Thibaut die voor het eerst mee mag met de spelersbus van Club Brugge en daar door zijn trotse opa wordt afgezet:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Lassie80, itsman, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2019 14:14
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Thibaut Van Acker #2
Die zullen we vast wel eens tegenkomen in de Geusselt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2019 19:08
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Thibaut Van Acker #3
MVV is dan géén Club Brugge maarrr er is genoeg fortuin te halen en eeuwige roem. Namelijk ons MVV na meer dan 20 jaar terug brengen naar de eredivisie, waar het ook thuishoort! Heel veel succes Thibaut!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2020 17:16 28 dec 2020 17:16 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Thibaut Van Acker #4
Samenvatting (vertaald) van het onderstaande korte artikel:

Van Acker moest vandaag voorkomen wegens doorrijden na een ongeval met een geparkeerde auto. Hij is veroordeeld tot het betalen van een deels voorwaardelijke boete en hij is zijn rijbewijs voor een maand kwijt.
Het is de tweede keer dat Van Acker voor een dergelijk feit veroordeeld wordt.

https://www.footnews.be/news/247943/un-exjoueur-de-bruges-coupable-de-delit-de-fuite

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 12:52
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Thibaut Van Acker #5
Van Acker vertrekt bij MVV. Hij gaat naar Lierse.

lierse.com/nieuws/thibaut-van-acker-kiest-voor-lierse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 12:59
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Thibaut Van Acker #6
Zat eraan te komen, die was er gisteren met zijn hoofd ook totaal niet bij.

Ben er niet rouwig om, gezien zijn ervaring en ‘status’ waar hij mee aangekondigd werd, heeft deze jongen veel te weinig gebracht.

Succes bij Lierse!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 13:14
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Thibaut Van Acker #7
Duidelijk dat het hem gisteren dus niks meer interesseerde omdat hij dit al wist. Niet meer opstellen vanaf nu. Geef de jeugd op die plek maar een kans. Alvast voor volgend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 13:16
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Thibaut Van Acker #8

pinobel schreef : Duidelijk dat het hem gisteren dus niks meer interesseerde omdat hij dit al wist. Niet meer opstellen vanaf nu. Geef de jeugd op die plek maar een kans. Alvast voor volgend seizoen.


Neem aan dat hij per direct weg is, anders inderdaad niet meer opstellen en al beginnen te zoeken met een betere opvolger..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 14:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Thibaut Van Acker #9
Thibaut, oprecht bedankt, ik denk dat je in een ander MVV beter tot je recht was gekomen maar op dit moment logisch om te laten gaan. Al met al niet gebracht wat je van een speler als hem zou verwachten.

Aangezien ons seizoen sportief al voorbij is inderdaad na zijn schorsing lekker laten banken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 15:42
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 757
Meer
Thibaut Van Acker #10
Ik wil Thibaut bedanken voor zijn inzet. Ik had eerlijk gezegd meer van hem verwacht qua niveau. Hij oversteeg het gemiddelde niveau van MVV niet; hij heeft ons niet echt beter gemaakt. Wellicht heeft het hem een knauw gegeven toen zijn aanvoerdersband naar Luc Mares moet gaan. Ik hoop voor hem dat hij bij Lierse beter tot zijn recht kan komen. Ik zou Van Bommel nu meer speelminuten gaan geven in plaats van Van Acker. Want na de nederlaag gisteren kan het vizier volledig op seizoen 21-22 gericht worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 19:46
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Thibaut Van Acker #11
Idd te weinig gebrach, gistere achterlijke roej kaart gepak, neet mie opstelle en jeugd laote speule, vaan Bommel, visser enz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2021 12:30
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Thibaut Van Acker #12
Beste MVV supporters ,

Ik ben jaren lang supporter geweest van Lierse Sk tot het ter ziele gaan van mijn fantastische club.
Wat nu Lierse genoemd wordt is Lierse Kempenzonen. Deze club is tot stand gekomen na een fusie met Oosterzonen,
een club uit Westerlo en met hun stamnummer , wat in België heel belangrijk is, spelen deze nu op het Lisp, het stadion van het vroegere Lierse SK.
Door het wanbeleid van de Egyptische overnemer is mijn toenmalige club failliet gegaan alsook mede enkele bestuurders
die steeds de kritische supporters de mond snoerden en verkondigden dat alles in orde zou komen terwijl ze wisten dat het fout zou aflopen.
Meerdere van deze mensen zit nu in het bestuur van Lierse Kempenzonen en claimen nu dat zij Liese zijn . Ze spelen zelfs met het logo
van mijn ex club , om te kotsen. Het echte Lierse SK bestaat niet meer.
De kritische supporters van toen hebben samen met Lyra , een amateurclub club uit Lier, besloten, LyraLierse op te richten met het stamnummer van Lyra.
LyraLierse speelt nu in 2de amateur , na vorig seizoen te zijn gepromoveerd. Ikzelf heb helemaal niets meer met Lierse Kempenzonen, maar heb wel sympathy voor LyraLierse waar ik soms al eens een matchke ging kijken in 3de amateur klasse. Maar echt supporteren doe ik nu voor MVV. Wanneer ze scoren spring ik zelfs op van mijn stoel, tot schrik soms van mijn vrouw :lol: Hoe het is gekomen dat ik MVV fan ben geworden , ik volg de matchen via streams en soms pak ik een wedstrijd mee samen met mijn broer in De Geusselt , heb ik elders op dit forum al laten weten.
Ook ik had van Van Acker wat meer verwacht maar goede prestaties komen niet op bestelling. Ik begrijp dat na de rode kaart de maat vol is voor jullie.
Voor dit seizoen is er voor usMvv niets meer te winnen maar als er enkele sterkhouders kunnen blijven samen met een paar echte versterkingen moet er voor volgend seizoen een plaats bij de top 8 inzitten.
Groetjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, Jacques, opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Burgundian043 en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2021 13:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Thibaut Van Acker #13
Toeval! Mijn neef speelde jaren geleden voor Lyra, toen nog derde klasse.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2021 15:33
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Thibaut Van Acker #14
Hoi Jacques,
Dat is wel al wat jaartjes geleden denk ik. Lyra is naar de provinciale reeksen gezakt en is nu in 2 jaar van 1ste provinciale naar de 2 de amateur klasse, eigenlijk het vorige 4de klasse, gestegen.
Wel tof te horen dat een neef van u bij de Lyra heeft gespeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2021 23:52
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Thibaut Van Acker #15
Laten we hopen dat MVV met Noor niet eenzelfde lot te wachten staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden