Re:Jérôme Deom

10 juli 2019 15:03 12 juli 2019 01:48 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 780
Meer
Onderwerp Auteur
Re:Jérôme Deom #1
MVV neemt Belgische huurling definitief over

door Bas Dingemanse, op woensdag 10 juli 2019 - 14:43, overgenomen van: www.1limburg.nl/mvv-neemt-belgische-huurling-definitief-over

MVV heeft zich verzekerd van de diensten van Jerome Déom (20). De Belg speelde afgelopen seizoen al op huurbasis in Maastricht en is nu definitief ingelijfd.

Déom stond tot voor kort onder contract bij de Belgische topclub Standard Luik. Daar liep zijn contract af.

Basisplaats in Maastricht
De middenvelder doorliep de jeugdopleiding van de Belgische formatie en debuteerde in 2016 in het eerste elftal. In drie seizoenen bij de Luikse hoofdmacht kwam hij tot tien wedstrijden. Vorige zomer werd hij uitgeleend aan MVV. Daar kwam hij meer aan spelen toe. De spelverdeler uit Libramont-Chevigny was doorgaans verzekerd van een basisplaats en kwam tot 32 wedstrijden.

Standard Luik was blijkbaar niet van plan de verbintenis van Déom te verlengen. Daar maakt MVV dankbaar gebruik van. Het is niet bekend voor hoeveel seizoenen de Belgische middenvelder heeft getekend.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 15:54
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Re:Jérôme Deom #2
Yes! Dat zien gooi speulers um vas te legke!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 16:08
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Re:Jérôme Deom #3
Dit is zeker mooi nieuws! Deom is een groot talent, daar gaan we nog veel van horen.
Goede zet van Mvv!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 12:15
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Re:Jérôme Deom #4
Dit is een fijne speler voor MVV; heeft afgelopen seizoen meerdere malen laten zien aanvallende creativiteit te kunnen toevoegen en daarnaast een behoorlijke dosis arbeidsethos, blijft 90min gaan. Nu zaak voor hem om constanter te worden en efficienter met zijn energie om te gaan.

En goed dat deze talentvolle speler voor drie jaar is vastgelegd. Hiermee laat MVV in mijn ogen zien dat ze weer een stap verder zijn in het 'Voetbal op 1' verhaal. Chapeau en 'gaank vooral zoe door'!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 01:50
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 780
Meer
Onderwerp Auteur
Re:Jérôme Deom #5
(Oud nieuws, maar onderstaand bericht hoort volgens mij ook thuis in de rubriek ‘Jérôme Deom’ (hopelijk is zijn naam nu correct gespeld). Het bericht werd gepubliceerd op 11 juli 2019, om 10:35 uur op www.limburger.nl/cnt/dmf20190711_00114157/deom-terug-bij-mvv )
---

Deom tekent contract voor drie jaar bij MVV

Jérôme Deom is terug bij MVV. De middenvelder, die vorig seizoen werd gehuurd van Standard Luik, ligt straks voor drie jaar vast bij de Maastrichtse formatie. De verbintenis wordt in de loop van donderdag ondertekend.

MVV liet al eerder weten dat het in gesprek was met Standard om de 20-jarige speler over te nemen. Voor hem was geen plaats meer in het Luikse team, MVV hem graag wilde overnemen. Technisch directeur Ron Elsen liet woensdag nog weten dat de deal niet rond was, maar een dag later heeft de creatieve middenvelder een contract voor drie jaar getekend. „We weten wat hij kan, hij is een jonge jongen en nu eigendom van MVV.” Deom traint deze donderdag al mee, en zal later op de dag zijn handtekening onder het contract zetten.

MVV heeft tegelijk afscheid genomen van een van de testspelers die het op bezoek had. De Belgische Turk Oguzhan Kaylesiz (21) heeft niet kunnen overtuigen. Zijn stage is beëindigd. De andere testspelers blijven in het vizier van de Maastrichtenaren.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2021 08:48
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Re:Jérôme Deom #6
Jeetje wat een enorme groei maakt deze speler,van bijtertje tot waardevolle en onmisbare schakel als hij door een blessure of in dit geval een schorsing er niet bij is.
Laten we hopen dat hij in deze vorm ons niet gaat verlaten maar een van de bouwstenen mag zijn van het ,,nieuwe,, mvv seizoen 21/22....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 17:17
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Re:Jérôme Deom #7
Deom naar kas eupen :( :(

Dit vindt ik erg jammer maar het is je gegund jerome. Veel succes daar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 17:33
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Re:Jérôme Deom #8
Ik mag toch hopen dat dit niet waar is :(.
Komend seizoen staat Mvv weer stijf onderaan in het rechterrijtje, dir Mvv heeft geen enkele ambitie.
Waar blijft de nieuwe investeerder dat volgens Noor bijna rond was, onze hele club gaat naar de klote....we hebben geen geld, geen spelers, geen kantoorpersoneel... de vooruitzichten zijn slecht.
Die grote blunder de NOW aanvraag duwt onze club nog verder terug, Mvv is een kwart miljoen door de neus geboord.
Ik krijg er steeds minder zin in, ieder jaar wordt het slechter i.p.v. en stapje vooruit.
Jerome, wij gaan jou missen!!!! Voor mij ben je de grote uitblinker van Mvv, ik gun jou absoluut een sportieve verbetering maar het doet pijn voor de supporters dat je Mvv verlaat.
Succes bij jouw nieuwe club!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 17:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Re:Jérôme Deom #9
Dit is toch een logische transfer, contract loopt volgend jaar af en die gaat nooit verlengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Tuor, Lassie80, Brncic, Zoewiezoe, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 17:42
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Re:Jérôme Deom #10
Lag in de lijn der verwacbtingen en bovendien is het zowel financieel als sportief een stap vooruit voor die jongen. Ik zou het ook wel weten als ik kon kiezen tussen de Belgische eerste klasse of nog een jaar gedabbel in de marge.
Hopelijk houden we er nog een bedragje aan over.

Bedankt Jerome!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 17:46
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
Re:Jérôme Deom #11

Boredass schreef : Dit is toch een logische transfer, contract loopt volgend jaar af en die gaat nooit verlengen.


Inderdaad, snap niet dat mensen dit niet begrijpen. En misschien halen we nu wel een scorende middenvelder. Hij is een waardevolle speler voor MVV, maar laten we nu niet al te dramatisch doen over deze transfer. Succes Jèrome!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 18:13 03 juli 2021 18:20 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Re:Jérôme Deom #12
Mooi voor hem dat hij een stap omhoog heeft kunnen maken. Ik heb altijd enorm respect gehad voor zijn werklust en discipline. Met het seizoen zag je hem groeien. Hij is klaar voor een stapje hoger tussen spelers die wel zijn vernuft en slimme acties begrijpen.

Hopelijk vangt MVV een leuke cent hiervoor, en was er geen ontsnappingsclausule in zijn contract.

Ik hoop ook dat hij nog een keer een spreekbeurt komt geven in de Geusselt. En het nieuwe zigeurnerorkest komt uitleggen wat 'Het proces' was en welke structurele vooruitgangen daarmee zijn geboekt. Het zou jammer zijn als deze kennis niet gedocumenteerd zou worden.

Succes Jerome bij je nieuwe club

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 21:00
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 780
Meer
Onderwerp Auteur
Re:Jérôme Deom #13
Heel begrijpelijk, maar ook heel jammer...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 14:31
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Re:Jérôme Deom #14
Ok sorry maar dit is voor mij de druppel . Mij zien ze voorlopig niet meer in de Geusselt . Daar gaat gvd de enige goede speler die we hebben . Ik heb het echt gehad nu .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 14:39
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Re:Jérôme Deom #15
Nou Sjonnie dan ga maar fijn bij het plaatselijke kantklossen kijken en neem al die andere negativelingen hier mee. Dit heet marktwerking. Niet meer, niet minder....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden