Aflopende contracten

18 jan 2017 20:40 18 jan 2017 20:41 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Aflopende contracten #1
Het is inmiddels alweer januari en de komende maanden zullen clubs en dus ook MVV meldingen geven met betrekking tot spelers die een aflopend contract hebben.
Pieter Nys heeft zijn aflopende contract reeds met 3 jaar verlengd.

Bij MVV lopen de contracten af van:
Nick Kuipers (Mestreechse jong. Kort en krachtig: behouden!!)
Steven Pereira (Dit seizoen stevig vooruitgegaan! Belonen met een nieuw contract. Al denk ik dat hij een speler is die na een sterk seizoen al denkt dat hij hogerop kan. Komende 2 a 3 jaar moet hij op deze stabiele manier blijven spelen, dan maakt hij die stap wel.
Shermaine Martina (heeft nog een optie van 1 jaar) Optie lichten/nieuw contract)
Hawbir Moustafa (Hij heeft zijn basisplek verloren, maar hij is een echte prof die niet zeurt. Inmiddels meubilair, clubicoon en publiekslieveling. Behouden!)
Shermar Martina (heeft nog een optie van 1 jaar) (Optie lichten/nieuw contract)
Leroy Labylle (Graag een contract voor meerdere jaren!)
Dyon Gijzen (Met invalbeurten veel gescoord en goed gespeeld, maar als basisspeler nog niet echt zo'n hoog rendement. Deze jongen verdient een contract)
Emrullah Guvenc (heeft nog een optie van 1 jaar) (Bij fitheid kan hij van hoge waarde zijn. Dit seizoen getreiterd door blessures. Zijn optie lichten en dan zien we over een seizoen wel weer waar hij staat)
Luis Pedro (Niet verlengen)
Tuur Houben (Kan ik nog niks over oordelen)
Patrick N'Koyi Niet verlengen)

Gehuurd:
Bo Geens
Kelechi Nwakali
Stefan O'Connor
Nwakali hoop ik dat we die nog een jaar kunnen huren, maar dat lijkt me niet. Geens maakt een stabiele indruk. Geruchten gaan dat Lokeren hem wilt terughalen (Geens zelf wilt bij MVV blijven), vandaar waarschijnlijk Senne Vits (ook voor wellicht komend seizoen na gesprek na de wedstrijd tegen Helmond).
O'Connor door blessures en het goede spel van Pereira nauwelijks aan de bak gekomen. Deze jongen verdient een tweede kans.

Jeugdspelers:
Zev van Melick
Basil Magermans
Di Livio Jungschleger

Deze jeugdspelers mogen blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 15:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Aflopende contracten #2
Leroy dus alvast bijgetekend. Van de Martina's zullen we neem ik aan de optie in het contract lichten, die groeien langzaam naar het gewenste niveau toe. Dan ligt de focus op het centrale verdedigingsduo: Kuuper en Pereira. Mogen wat mij betreft allebei blijven, al is Kuuper dit seizoen nog niet zo goed als voor zijn zware blessure, het is iemand die met zijn werklust en professionalisme stappen zal blijven maken. Bovendien een Sjeng, toch leuk. Pereira verrast dit seizoen positief, ik weet niet of hij zelf wil blijven, maar ik zie hem graag blijven. Met 22 jaar voor een verdediger nog erg jong en ook hem zie je gewoon vooruitgaan dank zij het spelen van wedstrijden. Als je hem voor drie jaar zou kunnen vastleggen, dan groeit hij de komende twee jaar uit tot een klasbak en verkopen we hem dan voor een leuke cent (voor MVVbegrippen hè). Maar ik gok zo maar dat Steven dat als hij al bijtekent, dat hoogstens voor een jaar doet.

Ik heb begrepen dat Pedro voor MVVbegrippen de absolute hoofdprijs vangt. Als dat zo is, en hij niet wil inleveren, dan mag hij sowieso weg. Na het vertrek van Croux hebben we gegokt en tot nog toe verloren wat Pedro betreft, kan gebeuren, jammer. Al vond ik hem scherp invallen tegen Venlo gisteren, hij mag van mij in de komende weken in plaats van Gijzen in de basis beginnen. Wellicht kan hij nog overtuigen. Maar ik denk dat Ron en consorten voor het salaris van Pedro een betere speler kunnen halen.

Moustafa zal weinig verdienen, jongen van de club, goed met zijn sport bezig, aan dezelfde voorwaarden verlengen, prima voor de breedte. Bovendien, doordat hij nog wel eens met Irak op pad gaat, zo maar een kans dat je hem ooit verkoopt voor een verrassend hoog bedrag. Als hij tegen pakweg Qatar de bal per ongeluk in de kruising schiet, legt een sjeik zonder met de ogen te knipperen een miljoen voor hem neer.

Gijzen, Guvenc, N'Koyi: zonder dat ik per sé een voorkeur heb voor een van deze drie, zou ik zeggen, geef twee van de drie voor volgend jaar een klein contract. Ze bieden je alle drie opportunisme voorin, om een wedstrijd open te breken. Guvenc eerst afwachten of hij nog fit wordt. Bij N'koyi had ik gehoopt dat hij meer zou brengen, had om eerlijk te zijn verwacht dat hij het Bies uit de basis zou spelen.

Al met al staan we er voor ons doen goed op qua contracten, alleen centraal achterin nog dringend werk aan de winkel. Maar ik heb vertrouwen in dit MVV, die zijn daar al lang mee bezig. Wat ik dan wel even negeer, is dat twee goede spelers in onze basis (Geens en Nwakali) gehuurd zijn. Vraag is of we dat niveau volgend jaar weer kunnen huren...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 12:16
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Aflopende contracten #3
Met nog 14 wedstrijden te gaan in de huidige competitie wordt het tijd om de selectie voor komend seizoen eens te bekijken.

Aflopende contracten:
Mikolaj Smylek. Niet veel gezien van deze keeper, toch al bezig met zijn tweede seizoen bij MVV. Ideale tweede keeper die je niet hoort klagen. Lijkt me niet in aanmerking te komen om eerste keeper te worden.
Gilles Deusings. Hetzelfde geldt voor hem als voor Smylek.
Alessandro Ciranni. In een mindere fase gezeten, maar toch weer 2 goals (lucky goals) gemaakt uit vrije trappen. Hij moet verdedigend beter worden. Evenals zijn hoekschoppen. Hij zou in belangstelling staan van diverse eredivisieclubs, clubs uit Italië oa. In bezit van een aflopend contract is hij wel aantrekkelijk voor diverse clubs. Hij zal transfervrij vertrekken, ben ik bang.
Ricardo Ippel. Al aangegeven na de verloren wedstrijd in de PO-finale dat hij zal vertrekken. Ook verhalen gehoord dat hij meer geld wilt en dat hij graag terug naar Tilburg wilt. Zou hem er heel graag bij willen houden, maar een speler met zo'n houding, ook nog aanvoerder, is het dragen van het MVV shirt niet waard.
Steven Pereira. Vorig seizoen een van de beste centrumverdedigers in de Jupiler League. Net als heel MVV ook teruggezakt. Hij staat in de belangstelling van VVV en in bezit van een aflopend contract lijkt me dus 1 en 1 = 2.
Florian Loshaj. Deze kun je erbij houden als wisselspeler. Hij heeft een optie voor nog een jaar. Licht die optie, dan heb je er wel een aardige speler bij.
Luc Mares. Tja, wat de meerwaarde van hem is vergeleken met bijvoorbeeld Matisse Thuys of Shermaine Martina, snap ik niet. Leuk voor de bank, maar verder geen toegevoegde waarde aan het team.
Tuur Houben. Deze bevalt me wel dit seizoen. Valt erg op. Hij is nog in bezit van een amateurcontract, maar er zou gesproken worden om hem een profcontract te geven. En dat verdient hij ook.
Zev van Melick Di Livio Jungschlager. Laat die gasten lekker bij EVV of iets dergelijks spelen. Geen meerwaarde.
Dogan Golpek. Eerste jaar als prof. Speelt met vallen en opstaan. Hij heeft nog een optie nog eens 2 jaar bij MVV. Geen basisspeler, leuke wisselspeler.

Huurspelers:
Michael Verrips. Zal terugkeren naar Sparta. Ondanks MVV onder haar maat presteert, vind ik Verrips misschien wel de stabielste speler tot nu toe dit seizoen. Ik zou hem nog wel een jaar bij MVV willen zien.
Kelechi Nwakali. Blij dat hij teruggekeerd is tijdens de winterperiode. Zou mooi zijn als hij nog een jaar blijft.
Christophe Janssens. Speelde sterk voor zijn blessure. Verdedigend een betere linksback dan Labylle, maar aanvallend minder. Na zijn blessure niet meer dat niveau gehaald en is hij wat onzeker achterin.
Samy Mmaee. Betere verdediger dan Kuipers. Ik ga er vanuit dat hij een kans gaat krijgen bij Standard.
Matisse Thuys. Niet echt een kans gekregen. Snap niet waarom hij niet de voorkeur krijgt boven Luc Mares.

Doorlopende contracten:
D:
V: Shermaine Martina, Shermar Martina
M: Dean Koolhof, Pieter Nys (2020) Joeri Schroijen,
A: Koen Kostons, Marvin Ogunjimi, Jonathan Okita, Atilla Yildirim.
*op Pieter Nys na, de overige contracten in 2019 af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 12:40
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Aflopende contracten #4
Vreemd om zo negatief over Ippel te doen. Op het veld geeft hij altijd alles. En als er nou iemand met recht kan zeggen dat hij hoger op wil en kan is hij het wel. Mensen willen vaak terug naar hun eigen streek als ze kinderen hebben. Zonde maar logisch dat hij weg zal gaan, en ik vind hem een zeer waardig aanvoeder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, Kay, Ivinho, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 21:44
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Aflopende contracten #5
Buiten de dingen die jij aanhaalt is het natuurlijk ook maar een indianenverhaal. Ja, ik zie Ippel transfervrij vertrekken voor een stap hogerop, maar het verhaal dat hij dit eind vorig seizoen al heeft aangegeven en het een centenkwestie is vind ik wat zwak..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2018 15:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Aflopende contracten #6

Mie leef Mestreech schreef : Met nog 14 wedstrijden te gaan in de huidige competitie wordt het tijd om de selectie voor komend seizoen eens te bekijken.

Aflopende contracten:
Mikolaj Smylek. Niet veel gezien van deze keeper, toch al bezig met zijn tweede seizoen bij MVV. Ideale tweede keeper die je niet hoort klagen. Lijkt me niet in aanmerking te komen om eerste keeper te worden.
Gilles Deusings. Hetzelfde geldt voor hem als voor Smylek.
Alessandro Ciranni. In een mindere fase gezeten, maar toch weer 2 goals (lucky goals) gemaakt uit vrije trappen. Hij moet verdedigend beter worden. Evenals zijn hoekschoppen. Hij zou in belangstelling staan van diverse eredivisieclubs, clubs uit Italië oa. In bezit van een aflopend contract is hij wel aantrekkelijk voor diverse clubs. Hij zal transfervrij vertrekken, ben ik bang.
Ricardo Ippel. Al aangegeven na de verloren wedstrijd in de PO-finale dat hij zal vertrekken. Ook verhalen gehoord dat hij meer geld wilt en dat hij graag terug naar Tilburg wilt. Zou hem er heel graag bij willen houden, maar een speler met zo'n houding, ook nog aanvoerder, is het dragen van het MVV shirt niet waard.
Steven Pereira. Vorig seizoen een van de beste centrumverdedigers in de Jupiler League. Net als heel MVV ook teruggezakt. Hij staat in de belangstelling van VVV en in bezit van een aflopend contract lijkt me dus 1 en 1 = 2.
Florian Loshaj. Deze kun je erbij houden als wisselspeler. Hij heeft een optie voor nog een jaar. Licht die optie, dan heb je er wel een aardige speler bij.
Luc Mares. Tja, wat de meerwaarde van hem is vergeleken met bijvoorbeeld Matisse Thuys of Shermaine Martina, snap ik niet. Leuk voor de bank, maar verder geen toegevoegde waarde aan het team.
Tuur Houben. Deze bevalt me wel dit seizoen. Valt erg op. Hij is nog in bezit van een amateurcontract, maar er zou gesproken worden om hem een profcontract te geven. En dat verdient hij ook.
Zev van Melick Di Livio Jungschlager. Laat die gasten lekker bij EVV of iets dergelijks spelen. Geen meerwaarde.
Dogan Golpek. Eerste jaar als prof. Speelt met vallen en opstaan. Hij heeft nog een optie nog eens 2 jaar bij MVV. Geen basisspeler, leuke wisselspeler.

Huurspelers:
Michael Verrips. Zal terugkeren naar Sparta. Ondanks MVV onder haar maat presteert, vind ik Verrips misschien wel de stabielste speler tot nu toe dit seizoen. Ik zou hem nog wel een jaar bij MVV willen zien.
Kelechi Nwakali. Blij dat hij teruggekeerd is tijdens de winterperiode. Zou mooi zijn als hij nog een jaar blijft.
Christophe Janssens. Speelde sterk voor zijn blessure. Verdedigend een betere linksback dan Labylle, maar aanvallend minder. Na zijn blessure niet meer dat niveau gehaald en is hij wat onzeker achterin.
Samy Mmaee. Betere verdediger dan Kuipers. Ik ga er vanuit dat hij een kans gaat krijgen bij Standard.
Matisse Thuys. Niet echt een kans gekregen. Snap niet waarom hij niet de voorkeur krijgt boven Luc Mares.

Doorlopende contracten:
D:
V: Shermaine Martina, Shermar Martina
M: Dean Koolhof, Pieter Nys (2020) Joeri Schroijen,
A: Koen Kostons, Marvin Ogunjimi, Jonathan Okita, Atilla Yildirim.
*op Pieter Nys na, de overige contracten in 2019 af.


Met nog enkele maandjes te gaan is "the sound of silence" m.b.t. de selectie voor 2018/2019 niet bepaald mijn favoriet liedje...
eerder ( come on MVV) " light my fire" !

zou ik dus liever een investering willen zien om spelers met toegevoegde waarde, zoals Verrips, Ippel en Cirani te behouden...
Jammergenoeg is dat geen optie met Samy en Kelechi....
Ook zie ik het gebeuren dat Okita makkelijk weggekocht zal worden.
Het zijn natuurlijk geen Schapendonkjes of Thieboutjes, maar als rond deze kern een vaste team opgebouwd kan worden,
Zou er sportief wat meer en iets moois kunnen gebeuren !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.236 seconden