Steven Fernandes Pereira

29 aug 2015 23:42
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Steven Fernandes Pereira #16
De trainer heeft vertrouwen in je. En hij heeft al veel spelers zien komen en gaan. Je gaat het helemaal maken!! sukses jongen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 08:34
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Steven Fernandes Pereira #17
Een 3 jaar geleden werd onze eigen Kuipers ook afgebrand en was hij volgens velen de zwakste schakel in het elftal.
En kijk nu eens, hoe Kuipers zich heeft ontwikkeld. Staat er altijd wanneer het moet. Ik heb er alle vertrouwen in dat Pereira zich ook goed gaat ontwikkelen. Hoe vervelend het ook is dat er nu veel fouten gemaakt worden.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 18:14
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Steven Fernandes Pereira #18
Het wordt eens tijd dat al die mensen die Pereira liggen af te zeiken eens zelf een balletje gaan trappen dan kunnen wij ook hun eens afzeiken ,want er is niks makkelijker als over iemand anders te lullen als over jezelf.maar ik heb het al zo vaak geroepen daar zijn Maastrichtenaren heel goed in om andere altijd af te kraken en zelf nooit wat te presteren lekker makkelijk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 18:20 31 aug 2015 18:21 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Steven Fernandes Pereira #19
Daarom zei ik ook dat ik het wat teveel van het goede vind om hem weg te jagen. Ik vind Pareira zo slecht nog niet, maar nog te onervaren. Hij is meer iemand om langzaam te brengen dan voor volledige wedstrijden. Die Weiler is 25, en toch alweer wat ouder. Ik hoop dat we daar meer aan hebben. En dan Pereira af en toe een invalbeurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 18:38
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Steven Fernandes Pereira #20
Hoi Steven,

Welkom in Maastricht zegt LRB !

Zoals je leest nemen onze fans geen blad voor hun mond..typisch mestreechs die no nonsense mentaliteit en duidt alleen maar aan hoe het met onze passie zit ... ;)

Je bent een paar keer onderuit gegaan...niks aan de hand ...opkrabbelen en met frisse moed er weer staan en tegen aan gaan!
Niet alleen zul je dan succesvol zijn maar ook een plaats in onze harten kunnen veroveren zoals ook enkele van je voorgangers dat deden die ook niet een al te beste start hadden, zoals bovengenoemde Nick (alias de Kuuper ) of " Lerang " (Castelana).

Dus spuw eens flink in je handen en...aon de geng :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 18:39 31 aug 2015 18:45 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Steven Fernandes Pereira #21
Ik vind 'De Maastrichtenaar' juist een net publiek als je dit vergelijkt met andere clubs. Wanneer hebben wij de afgelopen jaren ooit onze eigen spelers uitgejoeld? Bij De Graafschap, Ajax en vorige week ook FC Eindhoven is het normaal dat de spelers worden uitgefloten als het niet loopt. Bij grote internationale clubs zijn zelfs spelers psychologisch gebroken door dit soort persoonlijke fluitconcerten, dat gaat door merg en been als 80.000 man beginnen te fluiten als je de bal krijgt. Bij Roda maken ze je met de grond gelijk als het niet loopt, dat hebben we vorig seizoen wel gezien hoe ze van Hyfte de grond in hebben geduwd en daarna verheerlijkt als hij de winnende maakt. Nee, ik vind het MVV-publiek juist heel tolerant, daar valt alleen de stilte als onvree is over het spel, tenzij je niet in het rood/wit voetbalt, dan moet je oppassen als je iets verkeerd doet..

Kritiek als voetballer moet je kunnen dragen, moet je nooit persoonlijk opvatten. Mensen beoordelen je op hoe je speelt (ongeacht of ze het spelletje snappen), niet op je karakter want dat zie je niet. Iemand die dat laatste doet, mogen ze van mij een stadionverbod geven. Maar om ons nou te bestempelen als een ploeg waar je mentaal sneuvelt, dat is onzin vind ik. We zijn poeslief in verhouding met andere clubs. Hoewel ik sommige uitspraken op facebook schandalig vind, zoals het hopen dat hij een been breekt. Dat is fout, maar goed die meningen heb je bij iedere club wel rondlopen. Dat is niet iets eigen aan MVV.

Ik gun Pereira een mooie carriere, dat hij rustig gebracht kan worden, maar ook in bescherming kan worden genomen als het allemaal te snel gaat. Bij dat laatste zal MVV toch echt spelers moeten aantrekken. Anders loopt die jongen tot aan de winterstop met een presteer-druk op zich, die niet te verantwoorden valt vind ik.

Tja en de discussie tussen een amateur en profcontract, dat is MVV haar 'probleem' en verantwoordelijkheid(het financieel plaatje), niet die van Steven.

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=240780
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 18:40
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Steven Fernandes Pereira #22

les rouges blancs schreef : Hoi Steven,

Welkom in Maastricht zegt LRB !

Zoals je leest nemen onze fans geen blad voor hun mond..typisch mestreechs die no nonsense mentaliteit en duidt alleen maar aan hoe het met onze passie zit ... ;)

Je bent een paar keer onderuit gegaan...niks aan de hand ...opkrabbelen en met frisse moed er weer staan en tegen aan gaan!
Niet alleen zul je dan succesvol zijn maar ook een plaats in onze harten kunnen veroveren zoals ook enkele van je voorgangers dat deden die ook niet een al te beste start hadden, zoals bovengenoemde Nick (alias de Kuuper ) of " Lerang " (Castelana).

Dus spuw eens flink in je handen en...aon de geng :thumbsup:


Maatsen begon ook slecht trouwens...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 18:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Steven Fernandes Pereira #23

houtengerard schreef : Hoewel ik sommige uitspraken op facebook schandalig vind, zoals het hopen dat hij een been breekt. Dat is fout, maar goed die meningen heb je bij iedere club wel rondlopen. Dat is niet iets eigen aan MVV.

Ik denk niet dat dit MVV supporters zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 18:54
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Steven Fernandes Pereira #24
Ik heb alle vertrouwen in de kennis van Ron Elsen, anders krijgt deze jonge verdediger geen 2 jarig contract.
Ik heb onze ervaren verdedigers Knops en Kuipers ook al genoeg fouten zien maken vorig seizoen. Geeft deze jonge verdediger dan ook een kans! Hij moet uit nood meteen aan de bak, omdat Kuipers geblesseerd is.
Dat is het nadeel van een te smalle selectie met te weinig ervaren verdedigers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2015 09:47
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Steven Fernandes Pereira #25
Je ziet tegen nac wat je aan deze jongen hebt. Vorige wedstrijden een aantal ongelukkige "momenten" gehad. Top steven ga zo door. Tegen nac heb je iedereen laten zien waarom mvv je een contract heeft gegeven!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2015 10:55
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Steven Fernandes Pereira #26
Beetje overdreven die positieve berichten over hem. Hij speelde wel aardig, had 230 overtredingen nodig. Laat hem eens 5 wedstrijden goed spelen voor we een oordeel hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2015 10:59
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Steven Fernandes Pereira #27
Speelde gisteren een prima wedstrijd. Deze jongen heeft gewoon talent en krijgt MVV een prima verdediger aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2015 12:59
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Steven Fernandes Pereira #28

seppo schreef : Beetje overdreven die positieve berichten over hem. Hij speelde wel aardig, had 230 overtredingen nodig. Laat hem eens 5 wedstrijden goed spelen voor we een oordeel hebben.

Je hebt een punt, dat er over meerdere wedstrijden gekeken moet worden.
Maar ik hoorde niemand dat zeggen toen er geklaagd werd.
Dan mag het ook meteen gezegd worden als het goed is.
En het was goed.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT, Janepie, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2015 13:11 14 sept 2015 13:12 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Steven Fernandes Pereira #29

seppo schreef : Beetje overdreven die positieve berichten over hem. Hij speelde wel aardig, had 230 overtredingen nodig. Laat hem eens 5 wedstrijden goed spelen voor we een oordeel hebben.

Van afbraakkritiek is nog steeds geen enkele speler beter geworden, positief kritisch mogen we zijn en blijven we zeker en als het goed was gisteren moet en mag dat zeker ook gezegd worden.

Sterker nog, als de technische staf de slechtste en de tot nu toe beste wedstrijd van Pereira naast mekaar legt en deze jongen het verschil laat zien op de beelden dan leert hij ervan en wordt hij alleen maar beter. :thumbsup:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2015 13:53
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Steven Fernandes Pereira #30
Om eerlijk te zijn heb ik de voorgaande wedstrijden alleen maar kritiek gehoord op pereira. Echter was dit gebaseerd op een paar ongelukkige momenten waardoor mvv uiteindelijk punten heeft verloren. Daardoor hadden velen van ons al een oordeel klaar over deze jongen.

Hij zal nog meer ups en downs krijgen. Hij is nog jong. Maar er zit echt wel meer in pereira.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden