Hawbir Moustafa

04 aug 2016 17:02 04 aug 2016 17:10 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Hawbir Moustafa #121
De wedstrijd tegen Denemarken komt om 18.00 uur op de zender 'Nederland Online Rio' volgens deze site.
www.voetbalwedstrijdenvandaag.nl/weekoverzicht

Iemand een idee waar ik dat vind? Ik heb KPN TV of is dit een internet zender? Via google vind ik het niet.

Edit:
Gefunden:

nos.nl/rio2016/ ('Kijk Live' klikken, rechts bovenin)

Hier kun je Hawbir live volgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 17:09
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Hawbir Moustafa #122

Boe is dat feeske? schreef : Haha, lol.

Hoeft ook niet groot te zijn, al is het 3000 euro. Maar als club er slechter van worden (loon moet betaald worden) is ander uiterste, het is wel gewoon het grootste sportevenement ter wereld, gaan ook miljoenen miljoenen in om.

En als hij blessure daar krijgt is het helemaal erg, MVV kan geen vervanger betalen.

Uiteraard zou hawbir verder kunnen groeien qua spel door het tournooi en ons wat opbrengen. Maar dat is geen gegeven.


Ik denk toch dat zoiets allemaal goed afgedekt is door verzekeringen....dan word het loon gewoon doorbetaald via hun.
Voor MVV kan dit alleen maar positief uitpakken.....behalve dan dat we hem een paar wedstrijden moeten missen...stel je idd voor dat ie de drie wedstrijden van zijn leven speelt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 17:58
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Hawbir Moustafa #123
Helaas geen basisplaats vandaag. Hopelijk mag hij straks invallen, want dit kijk je niet voor je lol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2016 05:18
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Hawbir Moustafa #124
wedstrijd braziel tegen Irak is net gedaan weer 0-0 Hawbir Moustafa heeft niet mee gespeeld zat op de bank .

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2016 08:46
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Hawbir Moustafa #125
Tegen Zuid-Afrika een 1-1 gelijkspel. Door de winst van Brazilië eindigd het toernooi voor Irak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2016 09:06
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Hawbir Moustafa #126

Sjappie schreef : Tegen Zuid-Afrika een 1-1 gelijkspel. Door de winst van Brazilië eindigd het toernooi voor Irak.


Jammer voor Hawbir, dat het toernooi er voor hem opzit. Gelukkig voor ons keert hij blessurevrij uit Rio terug.
De wedstrijd tegen VVV komt waarschijnlijk te vroeg (jetlag ???), maar tegen NAC zal hij zijn vertrouwde plek in de defensie weer kunnen innemen.
Hawbir welkom thuis.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2016 10:20
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Hawbir Moustafa #127

Nao Väöre schreef : ...maar tegen NAC zal hij zijn vertrouwde plek in de defensie weer kunnen innemen.
Hawbir welkom thuis.


Het zou best wel eens kunnen dat Hawbir na Irak ook de bank van MVV kan verwarmen, ik vind onze verdediging prima staan en Ron wellicht ook.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2016 10:50
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Hawbir Moustafa #128

Boe is dat feeske? schreef :

Nao Väöre schreef : ...maar tegen NAC zal hij zijn vertrouwde plek in de defensie weer kunnen innemen.
Hawbir welkom thuis.


Het zou best wel eens kunnen dat Hawbir na Irak ook de bank van MVV kan verwarmen, ik vind onze verdediging prima staan en Ron wellicht ook.


Dat is het risico dat je neemt als je de voorbereiding overslaat.
Ik zie zelf op dit moment ook geen reden om Hawbir in te brengen. Het is één van mijn favorieten door zn mentaliteit en werklust, maar wist het laatste half jaar toch echt zijn stempel niet meer te drukken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2016 11:16
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Hawbir Moustafa #129

Bieske schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

Nao Väöre schreef : ...maar tegen NAC zal hij zijn vertrouwde plek in de defensie weer kunnen innemen.
Hawbir welkom thuis.


Het zou best wel eens kunnen dat Hawbir na Irak ook de bank van MVV kan verwarmen, ik vind onze verdediging prima staan en Ron wellicht ook.


Dat is het risico dat je neemt als je de voorbereiding overslaat.
Ik zie zelf op dit moment ook geen reden om Hawbir in te brengen. Het is één van mijn favorieten door zn mentaliteit en werklust, maar wist het laatste half jaar toch echt zijn stempel niet meer te drukken.


Tuurlijk moet ie erin, geen twijfel mogelijk...al zet je m in de spits....door zijn mentaliteit zou hij het er nog niet slecht doen ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2016 11:54
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Hawbir Moustafa #130
Waarom speelde hij dan bij Irak niet? Of hebben ze daar allemaal die mentaliteit?

Weggegaan is plaatsvergaan denk ik helaas voor hem. Maar we zullen zien.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2016 12:34
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Hawbir Moustafa #131

Boe is dat feeske? schreef : Waarom speelde hij dan bij Irak niet? Of hebben ze daar allemaal die mentaliteit?

Weggegaan is plaatsvergaan denk ik helaas voor hem. Maar we zullen zien.


Ik schat het nationaal elftal toch wel iets hoger in als MVV....daarom is ie daar niet zeker van een basisplek
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2016 13:47 11 aug 2016 13:54 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Hawbir Moustafa #132

Boe is dat feeske? schreef : Waarom speelde hij dan bij Irak niet? Of hebben ze daar allemaal die mentaliteit?

Weggegaan is plaatsvergaan denk ik helaas voor hem. Maar we zullen zien.


Hij had een geduchte concurrent voor zich, die langharige Irakees speelde een goede pot en hield hem uit de basis. Ik weet zijn naam niet. Hij kwam me overigens bekend voor van televisie, volgens mij was het die gast die aan het hakken was op die Unesco pronkstukken in Syrië. Hij had er verdacht veel van weg.

Moustafa had de pech dat die jongen geselecteerd was. De mentaliteit hadden ze in ieder geval allemaal, alleen was hij net iets beter. Ik gun hem deze ervaring, je weet nooit wat ie heeft opgestoken op de training daar. Het is alleen al goed voor de reclame die hij maakt voor hemzelf en de club, ook al heeft hij niet gespeeld, het staat op papier en het is misschien een extra verkoopmiddel. Ook al voetballen we al jaren hier met de Olympische gedachte "Meedoen is belangrijker dan winnen". We hebben nu eindelijk een echte Olympiër in ons midden.

Neymar zal dan ook wel helemaal onderaan de ladder moeten gaan beginnen bij zijn terugkomt in Barcelona, binnen die logica.
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2016 14:03
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2016 14:58
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Hawbir Moustafa #134

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2016 09:13
DeMestreechteneer
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Hawbir Moustafa #135
Is er al iets bekend over Hawbir,maakt hij deel uit van de selectie vanavond?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden