TOP Oss-MVV Zaterdag 3 oktober 16.30 uur
- opadiehard
-
Topic Author
- Platinum Member
-
TOP Oss-MVV Zaterdag 3 oktober 16.30 uur
27 Sep 2026 07:58 - 27 Sep 2026 07:59
Na gisteravond gelukkig weer een een driepunter,na de twee,’’Afstraffingen’’ weer een overwinning en nu 8 gespeeld en 16 punten.
Dan wachten ons twee uitwedstrijden tegen beginnend Top Oss en daarna NAC Breda.
Eerst tegen de de club uit Oss waar wel te halen moet zijn die hebben 8 gespeeld en slechts 6 puntjes.
Hopenlijk met een Liesdek erbij en misschien zelfs Timber?
Gister viel Daneels uit hopenlijk er volgende week weer bij!
Ik hoop op minimaal 4 puntjes de komende twee wedstrijden omdat we zondag 18 oktober Heracles mogen ontvangen op zondag om 16.45.
Hopenlijk weet het duo Jonker/Hofland eindelijk een oplossing te vinden voorin wat daar is het maar magertjes omdat ik nog bijna niks van Toni heb gezien vraag ik mij af zou het hem tegen Oss eindelijk lukken?
Eerst maar eens een week genieten van de prachtige stand op dit moment,wat een tegenstelling tegenover vorig seizoen!
Mvrgr Opa.
Dan wachten ons twee uitwedstrijden tegen beginnend Top Oss en daarna NAC Breda.
Eerst tegen de de club uit Oss waar wel te halen moet zijn die hebben 8 gespeeld en slechts 6 puntjes.
Hopenlijk met een Liesdek erbij en misschien zelfs Timber?
Gister viel Daneels uit hopenlijk er volgende week weer bij!
Ik hoop op minimaal 4 puntjes de komende twee wedstrijden omdat we zondag 18 oktober Heracles mogen ontvangen op zondag om 16.45.
Hopenlijk weet het duo Jonker/Hofland eindelijk een oplossing te vinden voorin wat daar is het maar magertjes omdat ik nog bijna niks van Toni heb gezien vraag ik mij af zou het hem tegen Oss eindelijk lukken?
Eerst maar eens een week genieten van de prachtige stand op dit moment,wat een tegenstelling tegenover vorig seizoen!
Mvrgr Opa.
....
Last edit: 27 Sep 2026 07:59 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: jovkle
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Buurke76
-
- Platinum Member
-
Re: TOP Oss-MVV Zaterdag 3 oktober 16.30 uur
28 Sep 2026 10:07
Sjiek hè, WE (ik ook) vinden dat we wel even moeten winnen van Oss.
Ik ben wel benieuwd als v Dessel fit is wie eruit gaat. En van de Wegen is ook een middenvelder die in de basis thuishoort. Luxe problemen voor Andries straks ?
Eerst maar met waarschijnlijk vol uitvak in Oss de punten pakken en dan het avondje NAC verpesten.
Ik ben wel benieuwd als v Dessel fit is wie eruit gaat. En van de Wegen is ook een middenvelder die in de basis thuishoort. Luxe problemen voor Andries straks ?
Eerst maar met waarschijnlijk vol uitvak in Oss de punten pakken en dan het avondje NAC verpesten.
- donny
-
- Premium Member
-
28 Sep 2026 14:26
typische pot waar je MVV op zn bek ziet gaan. Hopelijk blijft de vechtlust erin en kunnen de 3 punten mee naar huis. Aan het support zal het niet liggen!
The following user(s) said Thank You: Sjonnie
- Mosae
-
- Platinum Member
-
28 Sep 2026 16:49
Het te vroeg juichen en het onderschatten van deze tegenstander is typisch iets voor MVV. Dit wordt een lastige pot. Men is gewaarschuwd.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
28 Sep 2026 18:16
Onze vrienden uit Oss hebben de laatste twee thuiswedstrijden ook gewoon gewonnen. Verkijk je niet te veel op de stand.
MVV heeft een leuk ploegje dit jaar maar het zal iedere wedstrijd knokken voor resultaat blijven.
MVV heeft een leuk ploegje dit jaar maar het zal iedere wedstrijd knokken voor resultaat blijven.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- Driver
-
- Platinum Member
-
29 Sep 2026 16:54
Vorig seizoen verloor Mvv kansloos met 4-1 bij Top Oss. Mvv heeft nu wel een beter team maar is nog lang niet stabiel genoeg om te zeggen dat we deze wedstrijd wel even gaan winnen.
Sterker nog, als iedereen verwacht dat Mvv wel even een wedstrijd gaat winnen dan worden we meestal (zeker de laatste seizoenen) steeds zwaar teleurgesteld.
Het gaat een moeilijke wedstrijd voor Mvv worden, ik zou niet mijn geld durven te zetten op een overwinning al hoop je daar natuurlijk wel op.
Sterker nog, als iedereen verwacht dat Mvv wel even een wedstrijd gaat winnen dan worden we meestal (zeker de laatste seizoenen) steeds zwaar teleurgesteld.
Het gaat een moeilijke wedstrijd voor Mvv worden, ik zou niet mijn geld durven te zetten op een overwinning al hoop je daar natuurlijk wel op.
- Tiene-kiessop
-
- New Member
-
29 Sep 2026 16:59 - 29 Sep 2026 17:01
Middenveld staat prima en wellicht zelf luxe probleem als blessures terug zijn, echter het scorende vermogen voorin is inmiddels een serieus zorgenkind aan het worden. Het zou dom zijn ervan uit te gaan dat je deze zomaar gaat winnen.
Ik vond Zimuangana een prima invalbeurt maken tegen Helmond.
BTW: leuke podcast op spotify over het limburgse voetbal: Bronsgroen Voetbal
Ik vond Zimuangana een prima invalbeurt maken tegen Helmond.
BTW: leuke podcast op spotify over het limburgse voetbal: Bronsgroen Voetbal
Last edit: 29 Sep 2026 17:01 by Tiene-kiessop.
Time to create page: 0.331 seconds