MVV-VOLENDAM VRIJDAG 21 augustus 20.00

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV-VOLENDAM VRIJDAG 21 augustus 20.00

22 Aug 2026 13:49
bokkesprongen wrote: Wat is het gerucht ... Vertel help het de wereld uit ...

Hij zou opgestapt zijn,een ander zegt weer hij heeft een stap terug gezet!
Maar the ins and outs heb ik niet vandaar dat het een gerucht is.
Maar waar rook is vuur toch?…mvrgr Ampa.
....
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Aug 2026 16:09 - 22 Aug 2026 16:13
Hij heeft een stap terug gedaan, niet opgestapt. Maar als je met een groep(je) regeert, lijkt het me ook moeilijker met elkaar eens te worden, dan dat je dit met twee doet, of alleen. Mestreechs gevreigel. Dat is het risico.
Last edit: 22 Aug 2026 16:13 by Mosae.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, CivisMaastrichtiae

• Mr Sjaan
  • Mr Sjaan's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

22 Aug 2026 17:05
Gisteravond eindelijk weer eens echt voetbal gezien in de Geusselt en dit keer niet van de tegenstander. Geweldige teamprestatie waarbij de spelers elkaar (ogenschijnlijk) gemakkelijk konden vinden en iedereen meer dan 100% gaf. Als je dan bedenkt dat 8 van de 11 basisspelers vorig seizoen niet onder contract stonden bij MVV is het nog opmerkelijker dat het team zo'n prestatie op de mat kan liggen.

Alle credits gaan naar Andries Jonker en zijn staf, eindelijk gaan we weer met plezier naar het stadion en komen we met een glimlach thuis.

Iedereen speelde een heerlijke pot gisteravond, uitschieters waren onze Groningse aanwinst Boulant(beter dan Breugelmans waar ik al enthousiast over was) en Dumont. Milan Hofland heb ik bij de eerste twee wedstrijden volledig afgefakkeld maar gisteravond vond ik hem echt goed.

Er zijn pas 3 wedstrijden gespeeld maar ik heb nu al meer goede dingen gezien dan in alle thuiswedstrijden van vorig seizoen bij elkaar.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Lassie80, jovkle

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Aug 2026 17:56
Dit wil iedere trainer en groep , beginnen met zo'n start 9 uit 3 !

Wat een knappe prestatie, en wat een energie gaat door de club heen binnen en buiten het veld.

Mooi dat AJ terug is 
The following user(s) said Thank You: jovkle

• CivisMaastrichtiae
  • CivisMaastrichtiae's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

23 Aug 2026 15:03 - 23 Aug 2026 15:04
Dat is enorm balen, ik vond Huub Waterval wel de juiste persoon die MVV door de crisis heeft geloodst. Uiteraard samen met overige leden van het collectief. Huub was wel het uithangbord. Ook vwb de commercie en het stadiondossier iemand die met zijn gedegen verhaal, bestuurlijke ervaring en flair zaken bespreekbaar heeft gekregen. Ik zou het persoonlijk een enorme aderlating vinden als hij meer op de achtergrond zou treden of zelfs zou opstappen. Dat zou echt zonde zijn van het vertrouwen dat hij in de korte periode al heeft opgebouwd..de neuzen stonden publiekelijk voor mijn gevoel in ieder geval dezelfde kant uit.
Last edit: 23 Aug 2026 15:04 by CivisMaastrichtiae.
The following user(s) said Thank You: jovkle

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Aug 2026 18:20
Sjiek wrote: El Hamdaoui is gehuurd van Excelsior,  die gaat ei de seizoen gewoon terug.

Wie zegt dit. Als MVV promoveert (je weet maar nooit) dan neemt MVV El Hamdaoui gewoon over?

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Aug 2026 18:32
Mosae wrote:
Sjiek wrote: El Hamdaoui is gehuurd van Excelsior,  die gaat ei de seizoen gewoon terug.

Wie zegt dit. Als MVV promoveert (je weet maar nooit) dan neemt MVV El Hamdaoui gewoon over?

Ik vind het leuk dat je droomt over promotie maar dat zie ik ook zeker nog niet gebeuren. Zou het al mooi vinden als we play-offs halen. Geniet vooral van het spel nu en hoe goed het nu gaat. Die puntjes kun je maar alvast hebben.
Als een Dumont of Van Dessel bijv geblesseed wegvallen dat lever je gelijk een hele hoop kwaliteit in met wat van de bank af komt. 

En El Hamdaoui heeft een optie in zijn contract voor 2028. Is voor Excelsior een groter talent, die na dit jaar gewoon zijn kans daar krijgt.

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Aug 2026 19:05 - 25 Aug 2026 19:11
Ja helemaal mee eens. Maar van de andere kant, doe je ieder jaar opnieuw mee voor promotie. Echt een droom hoeft dat niet te zijn, anders hoef je ook net zo goed niet meer mee te doen aan een competitie? Enfin, MVV behoorde al veel eerder in die 26 jaar te promoveren. Het is voor de club toch wel een ongekend lange periode dit. En bij promotie komt ook weer veel meer geld vrij, en veel meer mogelijkheden. Ook een nieuw stadion b.t.w. Natuurlijk veel te vroeg om het na 3 wedstrijden daar over te hebben, want na 10 wedstrijden staat iedereen wellicht weer met beide benen op de grond. Maar misschien ook niet. Ja het is even genieten nu. Lang geleden dit!
Last edit: 25 Aug 2026 19:11 by Mosae.

Time to create page: 0.374 seconds