MVV-VOLENDAM VRIJDAG 21 augustus 20.00
- Sjiek
-
- Senior Member
-
Re: MVV-VOLENDAM VRIJDAG 21 augustus 20.00
21 Aug 2026 22:49Mij valt ook met name de werklust op, constant blijven afjagen, daar is het heel lastig tegen voetballen.
Daarnaast hebben we weer VOETBALLERS op het veld staan, jongens die echt iets met een bal kunnen. We zullen best wel wat verliezen maar we kijken naar strijdlust en echt voetbal, ik ben dik en dik content.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- FatyPapy1990
-
- Elite Member
-
21 Aug 2026 23:56Laten we dit dan maar zo houden, ze mogen voor mij ook 11 eskimo”s het veld insturen, als ze maar technisch kunnen voetballen.
Eerste keer dat ik Hofland zie, verdedigen kan hij wél, (heeft hij wellicht van pa geleerd of die heeft hem gesoufleerd), maar techniek moet nog aan geschaafd worden.
Al die onnozele op deze side, laat Jonker maar de opstelling maken.
Als ze dan toch een Sjeng willen terughalen: Marco Kleinen (die voldeed wél, en was een vaste kracht in het dream team van x jaar geleden met Steuckers en van Bommel, maar toen zaten 2 s.. op de bank).
Ze hebben nog Klaasen en Timber etc. achter de hand (maar de selectie is toch erg dun, de meeste tegenstanders kunnen vaker wisselen zonder dat ze kwaliteit inwisselen).
Wat is die nr 10 goed zeg DuMond, maar ook enkele anderen?
ps Het zou goed zijn als MVV meer studentes weet te porren om eens te komen kijken (de jongens komen vanzelf mee), het was deze week introductie week, MVV ga bv leuren met kaartjes bij de zwingelput etc
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 00:24De combinaties liepen goed, zuiver en snel. Vaak 1x raken. Ze wisten elkaar blindings te vinden. Volop pressie en druk naar voren. Iedere 2e bal was voor MVV. Knokken voor iedere centimeter. Bal kwijt? Binnen 5seconden hadden we hm weer. Echt genoten! Wat een masterclass voetbal.
Ook knap hoe die nieuwe jongen van Grunn zich staande wiste te houden. 2x meegetraind en 1e wedstrijd op dit niveau.
Dicke had Veerman in zn tes.
Geweldig ook de wisselwerking met het publiek. Dit is echt genieten. Hopelijk duurt het nog lang. Iedereen was goed vanavond, ook Hofland, die ik de vorige wedstrijden minder vond.
MVV BEDAAAAAANK!
- opadiehard
-
Topic Author
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 09:04Zoon weer eens mee geweest samen met kleindochter en die heeft meteen 2 kaarten besteld voor over 2 weken tegen de Koempels.
De hand van Jonker heel duidelijk zichtbaar en zijn tactiek een dikke 10.
Wat een prachtige sfeer op de tribunes de angelside zakte bijna door vloer heerlijk jongens het is jullie en ons gegund zeker na die blamage van vorig seizoen.
Wat bij mij ook blijft hangen het,,verhaal,,Waterval!
Ook gister hoorde ik er over vertellen hoop dat er binnenkort meer naar buiten komt en dat dit niet het eerste haarscheurtje is betreffende het collectief!
En waar blijft nu eindelijk eens de definitieve bekendmaking omtrent ,,onze,, Japanners!
En jeetje wat een geklungel met die app om binnen te geraken,op het moment toen ik het stadion binnen kwam viel ze weg een storing werd er gezegd!
Wat is er toch aan de hand met de passe-partout poortjes die al jaren niet werken dit kan je toch een hoop ellende en stewards schelen.
Nu kan iedereen ook mensen met een seizoenskaart van soms twee jaar geleden gratis naar binnen en zelfs doorlopen richting Boschpoort ook als men een kaart heeft van de AS?
Voor de rest volgende week een drie punter en dan de aportiose tegen 045…..mvrgr Opa.
- AM279
-
- New Member
-
22 Aug 2026 09:15Dit belooft veel voor het bezoek van Roda over twee weken. Mogen er eigenlijk weer uitsupporters mee? Meen dat de drie seizoenen er op zitten?
- Mosae
-
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 10:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 10:09donny wrote: Voor iedere meter gevochten, de hele wedstrijd. Wat een avond!
Nu ervoor zorgen dat we een sterke bank hebben, en wat meer kansen creëeren en afmaken, en dan gaat het een interessant seizoen worden.
Die El Hamdaoui, zal niet lang bij ons blijven. Wat een technische speler zeg.
Genieten!
Blijft sowieso maar een seizoen want gehuurd
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 10:09AM279 wrote: Wat een heerlijke wedstrijd van MVV.
Dit belooft veel voor het bezoek van Roda over twee weken. Mogen er eigenlijk weer uitsupporters mee? Meen dat de drie seizoenen er op zitten?
Nee dit jaar nog zonder publiek
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 10:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
Topic Author
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 10:13 - 22 Aug 2026 10:13Mosae wrote: Wat voor verhaal is er dan omtrend Huub Waterval? Heb ik iets gemist?
Sterk gerucht op meerdere plaatsen los van elkaar gehoord,ik hoop echt dat het niet meer is dan een gerucht!….mvrgr Ampa
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 10:20opadiehard wrote:Mosae wrote: Wat voor verhaal is er dan omtrend Huub Waterval? Heb ik iets gemist?
Sterk gerucht op meerdere plaatsen los van elkaar gehoord,ik hoop echt dat het niet meer is dan een gerucht!….mvrgr Ampa
Nee is geen gerucht.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 10:26Met passie en vechtlust kom je in de KKD gewoon heel ver. En dat straalde de hele ploeg uit. Hofland prima hersteld, Dicke en Bouland alsof ze al jaren samen spelen, Van der Wegen is de Robbie Delahaye van nu: alles vol strijd en ook nog aardig kunnen voetballen. Middenveld is in balans en voetballend ijzersterk: Sierra kun je altijd aanspelen, Dumont blijft lopen en heeft een heerlijke balaanname (al was hij gisteren minder bepalend dan tegen Eindhoven) en Van Dessel speelt altijd met het hart. Asante heeft een metamorfose ondergaan en Daneels is een prima linksbuiten. El Hamdaoui was gisteren de minste maar blijft wel een handenbindertje met een prima techniek. Hij pakte op gegeven moment een bal af van Dumont die er beter voor stond om te schieten. Ik hou daar wel van bij een spits, maar je moet er wel mee opletten. Hopelijk scoort Toni snel als hij weer fit is, dan hebben we met El Hamdaoui en Zimuangana nog opties op de flanken. Een cv voor achter de hand zou nog welkom zijn. Als centraal iemand wegvalt, hebben we nu geen alternatief. Met de terugval van Timber en de afgeschreven Coomans zijn we daar kwetsbaar.
Maar laten we daar niet te lang bij stilstaan: 9 uit 3, een ploeg waar nog rek in zit. Op naar een volle Geusselt tegen die vlupikke!
- opadiehard
-
Topic Author
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 11:27 - 22 Aug 2026 11:28bokkesprongen wrote: Ik hoop van niet dat uitsporters van Roda mee komen geeft alleen maar HERIE op ..........
Officieel zou de drie jaar nu om zijn maar snap ook niet dat er weer een jaar is bij gekomen!
Maar eigenlijk begrijp ik het wel uitsupporters in Maastricht en Kirchrao is niet te doen.
Ik vergelijk het met Ajax-Feyenoord publiek en andersom!
een politie agent vertelde mij eens dat de wedstrijden tussen de twee Limburgse clubs kwa politie uren de meeste geclaimde uren waren van heel Nederland,zelfs in Rotterdam en Amsterdam.
Dus zal een lokale driehoek burgemeester/politie en de officier van justitie naar mijn weten nooit toestemming geven!
Wie denkt te weten hoe deze wedstrijd in de hand te houden is?
Ik voorzie een staking van het duel en weer een lange periode zonder uitpubliek!…mvrgr Ampa
- ASR
-
- Away
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 11:29CatenaccioMestreech wrote:opadiehard wrote:Mosae wrote: Wat voor verhaal is er dan omtrend Huub Waterval? Heb ik iets gemist?
Nee is geen gerucht.
Wat is het gerucht dan?
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
22 Aug 2026 13:24Please Log in or Create an account to join the conversation.