MVV-HELMOND VRIJDAG 10 april 20.00

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

MVV-HELMOND VRIJDAG 10 april 20.00

10 Apr 2026 08:37
Hier dan toch nog een Topic over MVV-Helmond in dit geval.
Jeetje wat een treurnis dit seizoen wie had dit gedacht dat we moeten strijden zo vlak voor het eind van het seizoen om niet op de allerlaatste plaats te eindigen!
Onder ons nog Ajax/Helmond en Top Oss met respectievelijk 
32/35 en 35 punten en wij hebben het lelijke aantal van 36 punten!
We krijgen nog steeds de kans om dit te voorkomen doordat we nog thuis tegen Helmond en Oss spelen en daar tussen door nog tegen Vitesse uit!
Ben benieuwd wat er naar aanloop van het nieuwe seizoen staat te gebeuren wie vertrekt er en wie worden er aangetrokken!
Dat de trainer vertrekt is al bekend maar wat gaat er gebeuren met onze TD!
Ik las deze week dat zijn contract na dit seizoen afloopt terwijl verschillende bronnen bevestigen dat dit niet klopt en zijn contract tussendoor verlengt is,moeilijk om op internet deze laatste info terug te vinden wie geeft raad?.
Dan vandaag en morgen krijgt de angelside een podium omdat ze het 50 jarig jubelee vieren.
Ergens ben ik zelf ook wel onderdeel geweest dus mag niet ontbreken op hun feest morgen in de muziekgieterij zal dan ook akte de présence geven en hopen dat ik wat oud spelers de hand kan geven.
Volgens Regie Thal zouden er 40 oudspelers aanwezig zijn.
Nu terug naar vanavond Komop die roeie vanavond een driepunter tegen de verkes veer es supporters wille zeker neet es letste eindige!…mvrgr Ampa.
....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV-HELMOND VRIJDAG 10 april 20.00

10 Apr 2026 23:53 - 10 Apr 2026 23:58
Vraag me af of er bij de Angelside ook maar iemand zit met het iq hoger dan een kleuter ?? 
Last edit: 10 Apr 2026 23:58 by Sjonnie. Reason: -

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Apr 2026 09:04
Moeten we het nog over het voetballen hebben ? Wat een niveau van beide kanten, te treurig om aan te zien.

Angel Side was vet, hoogtepunt van een TRIEST seizoen. 

Nu Vitesse uit en Oss thuis…. Ik kijk er naar uit 😔

• webmastersfm
  • webmastersfm's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • ACAB

11 Apr 2026 09:19
Sjonnie wrote: Vraag me af of er bij de Angelside ook maar iemand zit met het iq hoger dan een kleuter ?? 
Wat is het probleem? 

• opadiehard
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Apr 2026 09:22
Buurke76 wrote: Moeten we het nog over het voetballen hebben ? Wat een niveau van beide kanten, te treurig om aan te zien.

Angel Side was vet, hoogtepunt van een TRIEST seizoen. 

Nu Vitesse uit en Oss thuis…. Ik kijk er naar uit 😔

Deze wedstrijd stond niet zich zelf het was tekenend voor het gehele seizoen!

Hoe ga je dalijk je seizoenskaarten op de markt brengen dan moet je toch echt met goede beloftes en afspraken richting de supporters moeten komen!
Ik zal blijven komen maar hoe ga je die seizoenskaarten aan de man brengen alleen al aan de mensen die eventueel gaan verlengen.
Hulde aan de angelside omtrent gister en het het hele seizoen,maar wat een armoede op het veld mede door het feit dat je niemand op het veld hebt staan die de mouwen eens opstroopt op een persoon na.
Nog ff een complimentje voor braken die zijn mouwen wel opstroopte en zich een waardig aanvoerder toonde vooral de tweede helft van de comp!
Na het interview van onze trainer ben ik bang dat er weer niet geïnvesteerd kan gaan worden in de selectie ik laat mij verrassen daar ga ik al ,,te,,lang voor naar MVV kijken en ook zal blijven doen!….mvrgr Opa.
....

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Apr 2026 11:40
Sjonnie wrote: Vraag me af of er bij de Angelside ook maar iemand zit met het iq hoger dan een kleuter ?? 

Wat is er mis Sjonnieboy?

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Apr 2026 12:24 - 11 Apr 2026 12:34
Vanavond weer eens naar Mvv gaan kijken, ik heb een seizoenkaart maar dit seizoen niet veel wedstrijden gaan kijken.
Ik heb heel veel respect voor de Angel/Side, geweldige groep, hoe zij gisteren voor de sfeer zorgden in het stadion. Ondanks het verschrikkelijke slechte seizoen zijn ze er nog! Zonde Angel-Side was het maar een saaie boel in de Geusselt!

Het goed gevulde stadion met veel zang en geluid kon de Mvv spelers niet inspireren tot een leuk pot voetbal tegen laagvlieger Helmond. Het was gewoon schandalig wat de Mvv spelers lieten zien. Inzet was er wel maar nul komma nul kwaliteit, er wrd maar wat tegen de bal geramd zonder enig inzicht.

Wat een verschrikkelijk slechte pot voetbal, het was echt niet om aan te zien. Dit is het slechtste team ooit en heeft niets meer met voetbal te maken.

Zo jammer dat we in Maastricht geen goed voetbalteam op de been kunnen brengen, want een goed spelend Mvv zou meteen gaan leven onder de mensen, meer toeschouwers levert meer inkomsten op. 

De kans bestaat zelf dat we dit seizoen als laatste kunnen eindigen. Wat een ellende, jarenlang heb ik een seizoenkaart, ik blijf Mvv supporter maar als niet geinvesteerd wordt in betere spelers dan hou ik het voor gezien. iedere wedstijd mijn clubje zo slecht zien spelen is niet goed voor mijn gezondheid.

Ik ben geen fan van van Geneugten, die man heeft totaal niets gepresteerd. Hij heeft veel spelers aangetrokken die allemaal veel talent zouden bezitten zodat ze bij Mvv konden rijpen maar ik heb geen enkel talent gezien. Hij bleef het gehele seizoen maar roepen dat deze groep bij de eerste 10 thuis hoorde van de KKD, hij heeft er totaal geen kijk op!! We staan helemaal onderaan in de KKD!!! Schande!! Supporters maak je niets wijs!

NOOIT MEER ZO'N VERSCHRIKKELIJK SEIZOEN, HET IS EEN GROTE WANPRESTATIE!! Van Geneugte trekt jou conclusie en vertrekt!!
Last edit: 11 Apr 2026 12:34 by Driver.

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Apr 2026 12:35 - 11 Apr 2026 12:36
Wat een rare reactie van Johny?!
Last edit: 11 Apr 2026 12:36 by Driver.

• Mr Sjaan
  • Mr Sjaan's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

11 Apr 2026 13:50
Acties van de Angel-Side waren het hoogtepunt van gisteravond en wellicht van het hele seizoen. Nog nooit in mijn leven heb ik 2 zulke slechte thuiswedstrijden achter elkaar gezien in de Geusselt. De wedstrijd tegen Top Oss nog even uitzitten en dan begint gelukkig de zomerstop. Hopend (zeer waarschijnlijk tegen beter weten in) gaat het seizoen '26-'27 een stuk beter en leuker worden. 
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• steefmestreech
  • steefmestreech's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

11 Apr 2026 15:47
En heel jaar lang dramaaaaaaatisch voetbal zonder enige uitleg van directie maar wel weer meteen klaar staan met statement over t enige wat nog n beetje vuur brengt in deze ondergaande “betaald”
Voetbal club… maar over ome ronnie is t al heel jaar stilzwijgen en welke puinhoop ervan gemaakt is. Over t maastrichts collectief en de japanners maar te zwijgen. Wees blij dat er nog supporters zijn… benieuwd hoe ze seizoenskaartn gaan promoten eh hoeveel duurder ze worden…..

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Apr 2026 18:05
Johan Derksen in Muziekgieterij 👍👍👍👍

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Apr 2026 19:37
Wow wat een geweldige sfeeracties!! Dikke chapeau voor de Angel Side. Een zeer waardige manier van vieren. Uiteraard veruit de grootste hoogtepunten van de avond. Voetbal was weer dramatisch, saai en niet om aan te zien.
Dat het stadion zo vol zat had puur met de Angel Side te maken. Zo zie je (wederom) hoe belangrijk een trouwe, fanatieke kern is. 
Ik vind het vuurwerk in stadions prachtig. Maar bovendien werd het ook veilig afgestoken. Heel netjes uitgevoerd. In Aachen Nord weten ze dat het ook anders kan…die schoten gewoon de reservespelers uit de dugout en hun eigen fans van de tribune (op zich had ik daar geen problemen mee overigens).

MVV kan overigens nu ook niet anders dan op deze manier reageren.
Met een beetje mazzel krijgen we een wedstrijd zonder publiek en “missen” we de kraker tegen Oss. Denk dat er weinig rouwig om zouden zijn 8)

• opadiehard
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Apr 2026 19:42
ouwe rot wrote: Johan Derksen in Muziekgieterij 👍👍👍👍

Was superdruk daar te druk om te volgen wel mooie accommodatie daar de muziekgieterij.
Prachtige twee dagen geweest buiten het voetbal zelf om snel vergeten,maar Angelside dikke duim gisteravond en vanmiddag.
....

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Apr 2026 20:02
Schitterende actie van de Angel Side al zijn er veel mensen die zich erover beklagen. Ach ja. 

Seizoenkaart volgend seizoen ? Wij gekken zullen er wel weer zitten, maar eigenlijk heeft niemand een reden om te verlengen. Voetbal is dramatisch, faciliteiten zijn dramatisch (van stoeltjes tot pisbakken), geen zicht op verbetering, maar ja… 
Ut blijf toch is clupke he 💪🏻
The following user(s) said Thank You: LRB, Mosae, RoedWitHart, Pinhawwe

Time to create page: 0.424 seconds