MVV-JONG PSV VRIJDAGAVOND 6 februari 20 uur
- opadiehard
-
Topic Author
- Platinum Member
-
MVV-JONG PSV VRIJDAGAVOND 6 februari 20 uur
03 Feb 2026 09:13 - 03 Feb 2026 09:14
Maar meteen een nieuwe topic aanmaken voor de wedstrijd tegen Jong PSV dat gisteravond Cambuur het nakijken gaf.
Ze staan op de derde plaats met 40 pnt.
Ben benieuwd na een weekje trainen hoe onze nieuwelingen ervoor staan en dat zij ook een aanwinst mogen zijn.
Het gaat om spelmaker/buitenspeler Lirim Jashari en Travis de jong met zijn 1.93 en word omschreven als spits.
Jammer dat een uitstekend spelende Foubert waarschijnlijk weer naar de bank verhuist omdat je ook nog Braken hebt.
Misschien dat Braken naar het middenveld kan verhuizen dat deed hij gister ook niet onverdienstelijk bij zijn invalbeurt.
Dat het lastig gaat worden hoef ik eigenlijk niet te vermelden maar laten we hopen dat MVV er alles aan doet om het de ploeg uit Eindhoven zo lastig mogelijk te maken,met de twee uitwedstrijden tegen ADO en kirchrao in het vooruitzicht een broodnodig iets….mvrgr Opa.
Ze staan op de derde plaats met 40 pnt.
Ben benieuwd na een weekje trainen hoe onze nieuwelingen ervoor staan en dat zij ook een aanwinst mogen zijn.
Het gaat om spelmaker/buitenspeler Lirim Jashari en Travis de jong met zijn 1.93 en word omschreven als spits.
Jammer dat een uitstekend spelende Foubert waarschijnlijk weer naar de bank verhuist omdat je ook nog Braken hebt.
Misschien dat Braken naar het middenveld kan verhuizen dat deed hij gister ook niet onverdienstelijk bij zijn invalbeurt.
Dat het lastig gaat worden hoef ik eigenlijk niet te vermelden maar laten we hopen dat MVV er alles aan doet om het de ploeg uit Eindhoven zo lastig mogelijk te maken,met de twee uitwedstrijden tegen ADO en kirchrao in het vooruitzicht een broodnodig iets….mvrgr Opa.
....
Last edit: 03 Feb 2026 09:14 by opadiehard.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Buurke76
-
- Platinum Member
-
Re: MVV-JONG PSV VRIJDAGAVOND 6 februari 20 uur
06 Feb 2026 07:22
Nieuwe spits, nieuwe nr10…. De weg omhoog wordt ingezet.
Wat Telstar kan, kunnen wij ook.
Of toch gewoon 1-3 vanavond
Wat Telstar kan, kunnen wij ook.
Of toch gewoon 1-3 vanavond
- johan
-
- Away
- Premium Member
-
- ALWYAS/sjeng
- Mosae
-
- Platinum Member
-
06 Feb 2026 19:13 - 06 Feb 2026 19:16
Een wedstrijd voor de kat zijn viool. Als je eerder met 5-0 verliest van het minst produktieve team van de kk-divisie (!), wat overigens nu MVV is, dan heb je die nr.10 en spits inderdaad hard nodig. Maar veel gaat het niet meer uitmaken dit seizoen. Ik verwacht er niet veel van. 0-3.
Last edit: 06 Feb 2026 19:16 by Mosae.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
06 Feb 2026 19:38
Kan me iemand vertellen waarom Klaasen niet meer speelt ?? Sorry maar die zou bij mij als een van de eerste op mijn formulier staan .
- Brncic
-
- Platinum Member
-
06 Feb 2026 23:07
20 minuten na rust verreweg de beste van dit seizoen. Echt een uitstekende Braken, duels winnend, assist, twee keer de lat. Ook Breugelmans, Van Dessel en Kleinen ijzersterk en eindelijk de waarde gezien van Asante. Na 2 minuten niet verwacht maar dit geeft toch weer iets van vertrouwen.
- Theunissen
-
- Junior Member
-
06 Feb 2026 23:28
Een hele goede prestatie vanavond met een geweldige inzet en bij vlagen goed combinatie spel vooral na rust.
Inderdaad: waarom speelt Robert Klaassen al een paar wedstrijden niet meer?
Inderdaad: waarom speelt Robert Klaassen al een paar wedstrijden niet meer?
- RoedWitHart
-
- Premium Member
-
06 Feb 2026 23:31
MVV begon bijzonder slap aan de wedstrijd. Na nauwelijks een bal geraakt te hebben, incasseerde MVV binnen twee minuten de 0-1. Er werd erg slap verdedigd. Als ervaren supporter denk je: daar gaan we weer.
Jong PSV combineerde er lustig op los: het positiespel en de balaanname was bij Jong PSV veel beter verzorgd. In die fase gaf geen supporter een cent voor de kansen van MVV.
Maar na een minuut of 25 herpakte MVV zich. Met een goede pas op Delano Asante rende deze op volle snelheid (wauw!) naar de keeper en rondde beheerst af.
Vanaf dat moment, in de eerste helft nog wat aarzelend, kwam er geloof in een goed resultaat. Ik weet niet wat de trainer in de pauze gezegd heeft, of wat er in de thee zat, maar MVV kwam fel en vol zelfvertrouwen uit de kleedkamer. Na twee ballen tegen de lat werd het dik verdiend 2-1 door de dit keer keihard werkende El Basri. Het moet gezegd, het middenveld werd zeker in de tweede helft niet meer overlopen door de tegenstander. Die leken niet goed te begrijpen wat er aan de hand was met dit MVV. Ik ook niet, trouwens. En de lat werd voor de derde keer geraakt.
Uitblinkers waren voor mij een werkelijk fenomenale Marco Kleinen. Hij brengt tegelijk rust en energie in het spel. Hij houdt overzicht. Hij onderschept ballen van de tegenstander. En de andere uitblinker Sven Braken fungeerde prima als targetman. Ik had hem meer gegund dan die prachtige boogbal op de lat. Hij won bijna al zijn duels. Zeker als MVV meer aanvallend durft te voetballen, rendeert Braken veel beter.
De thuisblijvers hadden dit keer helemaal ongelijk. Dit is het MVV zoals we het graag willen zien. Als de kwaliteit ontbreekt kun je met teamgeest en inzet ook heel veel bereiken. Zeker de tweede helft was het beste MVV dat ik dit seizoen gezien heb. Wordt de hand van trainer Peter van den Berg steeds beter zichtbaar? En/of is er toch meer kwaliteit dan verwacht? Het lijkt erop. Wat een verschil met Eindhoven uit........ Hulde!
Jong PSV combineerde er lustig op los: het positiespel en de balaanname was bij Jong PSV veel beter verzorgd. In die fase gaf geen supporter een cent voor de kansen van MVV.
Maar na een minuut of 25 herpakte MVV zich. Met een goede pas op Delano Asante rende deze op volle snelheid (wauw!) naar de keeper en rondde beheerst af.
Vanaf dat moment, in de eerste helft nog wat aarzelend, kwam er geloof in een goed resultaat. Ik weet niet wat de trainer in de pauze gezegd heeft, of wat er in de thee zat, maar MVV kwam fel en vol zelfvertrouwen uit de kleedkamer. Na twee ballen tegen de lat werd het dik verdiend 2-1 door de dit keer keihard werkende El Basri. Het moet gezegd, het middenveld werd zeker in de tweede helft niet meer overlopen door de tegenstander. Die leken niet goed te begrijpen wat er aan de hand was met dit MVV. Ik ook niet, trouwens. En de lat werd voor de derde keer geraakt.
Uitblinkers waren voor mij een werkelijk fenomenale Marco Kleinen. Hij brengt tegelijk rust en energie in het spel. Hij houdt overzicht. Hij onderschept ballen van de tegenstander. En de andere uitblinker Sven Braken fungeerde prima als targetman. Ik had hem meer gegund dan die prachtige boogbal op de lat. Hij won bijna al zijn duels. Zeker als MVV meer aanvallend durft te voetballen, rendeert Braken veel beter.
De thuisblijvers hadden dit keer helemaal ongelijk. Dit is het MVV zoals we het graag willen zien. Als de kwaliteit ontbreekt kun je met teamgeest en inzet ook heel veel bereiken. Zeker de tweede helft was het beste MVV dat ik dit seizoen gezien heb. Wordt de hand van trainer Peter van den Berg steeds beter zichtbaar? En/of is er toch meer kwaliteit dan verwacht? Het lijkt erop. Wat een verschil met Eindhoven uit........ Hulde!
- RoedWitHart
-
- Premium Member
-
07 Feb 2026 01:16 - 07 Feb 2026 01:18
Waarom geen Klaasen? Omdat je met een middenveld met Kleinen, El Basri en Van Dessel spelers hebt met aanvallende en verdedigende kwaliteiten? Klaasen is een keiharde werker op het middenveld, maar is in aanvallend opzicht of qua spelverdeling m.i. zwakker dan de overige middenvelders. Het middenveld met Klaasen erbij is te verdedigend. Zoiets?
Last edit: 07 Feb 2026 01:18 by RoedWitHart.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
07 Feb 2026 06:54
In de eerste helft is Jong PSV een niveautje beter en zie je waarom ze derde stonden. Ze speelden heel simpel onder de druk van MVV uit. De tweede helft grijpt MVV ze bij de strot en wist Jong PSV het niet meer. Leuke wedstrijd uiteindelijk. Smaakt naar meer.
Klaassen speelt naar mijn mening al heel het seizoen waardeloos, ik sta er niet zo van te kijken dat die mag banken.
Klaassen speelt naar mijn mening al heel het seizoen waardeloos, ik sta er niet zo van te kijken dat die mag banken.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- Buurke76
-
- Platinum Member
-
07 Feb 2026 12:22
Idd, prima de rug gerecht nadat je in het eerste half uur werd dolgedraaid.
Braeken speelde prima, maar van de korte invalbeurt van Travis werd ik wel vrolijk. Dus wie weet, 6 punten komende 2 uitwedstrijden 💪🏻💪🏻
Braeken speelde prima, maar van de korte invalbeurt van Travis werd ik wel vrolijk. Dus wie weet, 6 punten komende 2 uitwedstrijden 💪🏻💪🏻
- Hill
-
- Premium Member
-
07 Feb 2026 14:19 - 07 Feb 2026 14:19
Na 2 minuten denk je..daar gaan we weer. Maar gelukkig pakken ze het goed op en 2e helft MVV gewoon beter dan Jpsv.
Leuk dat het supporterscafe weer open is. Nog altijd jammer dat De Ster zonodig wegmoest. Maar ze hebben de sfeer wel enigzins hetzelfde gelaten. Bar op dezelfde plek, hapjes na de wedstrijd, zelfde muziek (de brababntse nummers in de rust waren wel een missertje), aardige sfeer. Misschien Amigo nog terug achter de cd spelers zetten. En de deuren naar de achterkant openen aub.
Leuk dat het supporterscafe weer open is. Nog altijd jammer dat De Ster zonodig wegmoest. Maar ze hebben de sfeer wel enigzins hetzelfde gelaten. Bar op dezelfde plek, hapjes na de wedstrijd, zelfde muziek (de brababntse nummers in de rust waren wel een missertje), aardige sfeer. Misschien Amigo nog terug achter de cd spelers zetten. En de deuren naar de achterkant openen aub.
Last edit: 07 Feb 2026 14:19 by Hill.
Time to create page: 0.357 seconds