MVV - roda 30 nov 12:15
- Boschpoort
-
Topic Author
- Administrator
-
MVV - roda 30 nov 12:15
26 Nov 2025 10:42Zegt veel over de staat waarin MVV (en ook dit forum eerlijk gezegd) momenteel verkeert.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- steefmestreech
-
- Premium Member
-
Re: MVV - roda 30 nov 12:15
26 Nov 2025 11:04#ronnyout
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
26 Nov 2025 11:23 - 26 Nov 2025 11:25Als je de basis elf zag gister werd je vooraf al niet’’heel’’ vrolijk van eigenlijk lichtelijk depressief,hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Het blijft flink in hoofd spinnen nogmaals hoe het zo ver heeft kunnen komen en we dalijk misschien de laatste plaats bekleden,met heel weinig doelpunten voor en veel tegengoals!
Laten we hopen dat de diehards die toch komen een MVV derby waardig zien!
Nu hebben we een elftal dat samenhangt van toevalligheden!
Twee spelers Breugelmans en Westerveld die er licht bovenuit springen!
Nogmaals laat er eindelijk een elftal opstaan komende zondag en boven zichzelf uitgroeien, want na weer een deceptie komende zondag kunnen de toeschouwers aantallen wel eens heel ver terug gaan lopen!
Krijgt Peter van den Berg het elftal naar zijn hand gezet of kunnen ze echt niet beter?…Mvrgr Opa.
- Lassie80
-
- Elite Member
-
26 Nov 2025 13:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
Topic Author
- Administrator
-
26 Nov 2025 16:01Er zijn geen uitsupporters welkom. Ik weet niet of dat met een straf te maken heeft of met een beslissing van de lokale driehoek.Lassie80 wrote: Zijn de uitsupporters weer welkom in de Geusselt? Of loopt die straf nog?
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
26 Nov 2025 20:11 - 26 Nov 2025 20:14Boschpoort wrote:Er zijn geen uitsupporters welkom. Ik weet niet of dat met een straf te maken heeft of met een beslissing van de lokale driehoek.Lassie80 wrote: Zijn de uitsupporters weer welkom in de Geusselt? Of loopt die straf nog?
Zal ook wel niet meer gebeuren denk niet dat men ooit weer supporters van beide kanten gaat toelaten!
Niemand van de driehoek durft die stap te zetten en weten allemaal dat de onderlinge,,haat,, erg groot is dat is al zolang ik ga kijken en zal ook nooit veranderen!
Ik heb toen die verloren wedstrijd in coronatijd meegemaakt 2-4 dacht ik,heel onwaarschijnlijk een leeg stadion met een derby…mvrgr Ampa.
- Buurke76
-
- Platinum Member
-
26 Nov 2025 21:51Zonder uitsupporters (terecht) is het toch veel minder spannend. Bij een derby hoort haat en strijd.
- Angel
-
- New Member
-
27 Nov 2025 11:39Ik vind Breugelmans enorm matig als CV (al een gans seizoen). Gisteren ook bijna geen enkele pass naar voren die een medespeler bereikte. Organisatie van de verdediging is ook niet bepaald zijn grootste talent. Ook het tegendoelpunt gisteren: als daar een verdediger met snelheid op het terrein staat, wordt die tegenaanval van RKC eruit gehaald. Maar ik bewonder de inzet, het karakter en de grinta van Breugelmans: altijd voorop in de strijd, 100% inzet, daar kunnen er veel een voorbeeld aan nemen: maar zeker niet als centrale verdediger. Heeft Ronny hem trouwens gehaald als centrale verdediger want hij speelde de vorige seizoenen zelden op die positie?
En er is een reden dat Westerveld bij MVV is en niet bij AZ. Voetballend was Romain toch nog een klasse beter vorig seizoen. Westerveld is een heel goede keeper, maar om nu te zeggen dat hij er bovenuit springt tov de doelmannen van de tegenpartijen?
Ik hoop tegen Roda spelers op het terrein te vinden die kwaliteit en inzet combineren. Mmaee zal wel gekwetst zijn, dan zou ik voor volgend elftal gaan: Westerveld in doel, Breugelmans rechtsback, Francis en Coomans centraal, Djairo linksback, Klaassen en Dicke als verdedigende middenvelders. Marco als centrale middenvelder, Foubert op rechts, Asante op links en Sven in de spits.
Dan heb je eens een stevige verdedigend geheel (eindelijk) en veel snelheid rond Sven in de spits. Sven, Marco en Klaassen moeten deze week de MVV-kleedkamer het belang van de derby laten voelen.
En je hebt bankzitters die het laatste half uur nog een meerwaarde zouden kunnen zijn: zoals Tran, Sy, Van Dessel, El Basri, mss Timas terug, Verheyen, …
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
27 Nov 2025 12:33 - 27 Nov 2025 12:36Angel wrote: Beweren dat Breugelmans en Westerveld er bovenuit springen, vind ik heel raar.
Ik vind Breugelmans enorm matig als CV (al een gans seizoen). Gisteren ook bijna geen enkele pass naar voren die een medespeler bereikte. Organisatie van de verdediging is ook niet bepaald zijn grootste talent. Ook het tegendoelpunt gisteren: als daar een verdediger met snelheid op het terrein staat, wordt die tegenaanval van RKC eruit gehaald. Maar ik bewonder de inzet, het karakter en de grinta van Breugelmans: altijd voorop in de strijd, 100% inzet, daar kunnen er veel een voorbeeld aan nemen: maar zeker niet als centrale verdediger. Heeft Ronny hem trouwens gehaald als centrale verdediger want hij speelde de vorige seizoenen zelden op die positie?
En er is een reden dat Westerveld bij MVV is en niet bij AZ. Voetballend was Romain toch nog een klasse beter vorig seizoen. Westerveld is een heel goede keeper, maar om nu te zeggen dat hij er bovenuit springt tov de doelmannen van de tegenpartijen?
Ik hoop tegen Roda spelers op het terrein te vinden die kwaliteit en inzet combineren. Mmaee zal wel gekwetst zijn, dan zou ik voor volgend elftal gaan: Westerveld in doel, Breugelmans rechtsback, Francis en Coomans centraal, Djairo linksback, Klaassen en Dicke als verdedigende middenvelders. Marco als centrale middenvelder, Foubert op rechts, Asante op links en Sven in de spits.
Dan heb je eens een stevige verdedigend geheel (eindelijk) en veel snelheid rond Sven in de spits. Sven, Marco en Klaassen moeten deze week de MVV-kleedkamer het belang van de derby laten voelen.
En je hebt bankzitters die het laatste half uur nog een meerwaarde zouden kunnen zijn: zoals Tran, Sy, Van Dessel, El Basri, mss Timas terug, Verheyen, …
Breugelmans is geen geweldenaar aan de bal maar als mandekker is hij gewoon prima. Helaas heeft hij Coomans naast zich die beide dingen totaal niet bezit. (Ronny vond het wel een goed idee om iemand met nul uitstraling en body nog even voor twee jaar te verlengen.)
Als je daar een verdediger had staan die voetballend sterk was en ook nog wat kon verdedigen had je centrale achterhoede veel beter uit gezien.
Westerveld is door zijn zware blessure naar MVV gekomen puur voor minuten.
Aangezien ze bij Jong AZ al een jeugdkeeper willen laten doorbreken en bij AZ1 ook. Als hij met het vertrouwen keept wat hij in het begin vaker liet zien kan hij zeker onderkant Eredivisie al aan.
Overigens vind ik dat we vooral Ronny moeten aankijken over de aanstelling van deze uitgebalanceerde selectie.
Helaas zitten we daar nog wel even aan vast aangezien Ronny een contract heeft voor onbepaalde tijd... Vraag me echt af welke gek dit een goed idee vond.
Ronny is de enige die vindt dat we met deze selectie mee kunnen doen in de top 10. Als je 16e wordt heb je het heel knap gedaan.
Weet iemand overigens of Francis nog leeft? Ook een speler die Ronny heeft verlengd en sindsdien nog niet eens meer één minuut heeft gemaakt.
Ben benieuwd wat hij komend seizoen voor een speles binnen haalt als de grootverdieners weg zijn.
Ben bang voor niet veel beters.
Ever terug komend op Angel.
De opstelling die je op noemt zal het sowieso niet worden want Vd Berg liet in een artikel in de krant weten dat hij sowieso amper iets gaat veranderen.
En Braken hoeft van mij sowieso niet in de spits wsnt daar heb je niks aan als je niet dicht bij de goal komt.
- Puime
-
- Premium Member
-
27 Nov 2025 13:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
27 Nov 2025 13:29 - 27 Nov 2025 13:30Vaak als een nieuwe trainer aangesteld wordt of eentje word ontslagen krijg je even een opleving. En het heeft natuurlijk ook echt te maken met vertrouwen.
Het is ook niet dat Heymans weg is hè? Hij is er gewoon nog en hij zet samen met Vd Berg de taktiek neer.
Het ligt niet aan de trainer, het ligt aan het materiaal. En dat komt gewoon echt te kort en daar is een man sowieso verantwoordelijk voor.
Het is trouwens ook ronduit bizar hoe slecht we in uitwedstrijden presteren denk oprecht dat we in twee jaar tijd 95 procent van de tijd verloren.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
28 Nov 2025 16:59Sorry Mmaee.ouwe rot wrote: Mmee lange tijd uitgeschakeld.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
29 Nov 2025 08:42Die loopt dus eind dit seizoen transfervrij de deur uit.ouwe rot wrote: Mmee lange tijd uitgeschakeld.
- Driver
-
- Platinum Member
-
29 Nov 2025 10:06Niemand heeft er tegen Roda vertrouwen in, het team is veel te zwak en zonder Kuijpers en Mmaee die nog wel eens bevliegingen kunnen hebben wordt het helemaal niets.
Verdediging is heel zwak, middenveld allemaal van hetzelfde en een voorhoede hebben we niet. Dit seizoen hebben bijna alle keepers van de tegenpartij niets te doen tegen Mvv, Mvv komt slechts 2-3 x voor de goal.
Het Maastrichts collectief en de Japanners investeren niet in de selectie van Mvv, dat betekent ook minder inkomsten want het toeschouwersaantal is inmiddels al drastisch gedaald. Dit is een van de slechtste selecties van afgelopen 25 jaar, met dank aan Ronny van Geneugten die bij elke speler roept dat hij een toptalent heeft binnen gehaald.
Ik vrees dat het tegen Roda weer een kansloze wedstrijd voor Mvv gaat worden.