NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u

29 mrt 2024 21:32
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 803
Meer
Onderwerp Auteur
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #1
Oeps, deze wedstrijd stond nog niet op het Forum ... Toch maar effe toegevoegd ...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vincent 9, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 21:56
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #2
Heerlijke overwinning na deze belabberde week! Heel klein kansje nog op play-offs. Dat zou weer extra inkomsten zijn.

Onbegrijpelijk dat Tasci zo weinig speeltijd krijgt! Een van de weinige spelers met creativiteit voorin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 21:56
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #3

Ben Salemans schreef : Oeps, deze wedstrijd stond nog niet op het Forum ... Toch maar effe toegevoegd ...

En wat een wedstrijd! Een ongelofelijke belangrijke overwinning voor de play-offs.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 22:00 29 mrt 2024 22:03 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 470
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #4
Heerlijke overwinning!! En een mooie revanche. Proficiat MVV in deze niet al te prettige tijd. Zo Maastricht, en nu allemaal massaal de kaartjes kopen. Het stadion moet vol!! HELP us-MVV-ke !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 22:14
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #5
fanTASCIsch!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 22:34
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #6
Laten we het inderdaad eens over voetbal hebben... Dat is tenslotte waarvoor we bestaan.

MVV speelde niet groots, maar NAC viel mij gigantisch tegen. Met name de tweede helft drong NAC aan en hadden ze wel een gelijkspel verdiend, maar Tasci rond twee keer mooi af. Mmaee en Tasci vielen goed in! In tegenstelling tot vele andere kan Mmaee mij juist wel bekoren, bracht wat meer fysiek in vergelijking met El Basri. Slegers blijf ik een matige voetballer vinden... Geef Buifrahi en Tasci wat vaker de kans zou ik zeggen.
Het centrale duo van Aktas en Nieling lijkt ook stabiel te zijn. Nieling op rechtsback en Coomans in het midden was af en toe billenknijpen, maar de laatste wedstrijden lijkt dat ook goed te staan.

Afsluitend; als iedereen nou eens stopt met ZEUREN over de hele financiële situatie en in plaats daarvan iets DOET en positief is over MVV als club hebben we die 2,5 ton zo binnen. Dus koop die extra kaarten voor Helmond, spreek je uit en schreeuw ons naar de play-offs. Wat tegen NAC kan, kan tegen Helmond volgende week ook. Dan help je de club pas écht!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 22:36 29 mrt 2024 22:36 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #7

Mithrandir schreef : Heerlijke overwinning na deze belabberde week! Heel klein kansje nog op play-offs. Dat zou weer extra inkomsten zijn.

Onbegrijpelijk dat Tasci zo weinig speeltijd krijgt! Een van de weinige spelers met creativiteit voorin!


Komt terug van een zware blessure,trots op de jeugd vandaag is echt win/win Sjoene prestatie in een stadion gevuld met 18.000 supporters,beloofd wat in het restant beginnend tege de verkes.
Ook ivm met de acties vaan de supporters… jongens super prestatie….mvrgr Opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 22:36
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 304
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #8
Noets de mood verlore heet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 22:37 29 mrt 2024 22:40 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #9
Nu donkere wolken zich hebben samengepakt boven De Geusselt is dit het enige dat de club kan gebruiken: een onverwachte, maar niet onterechte overwinning uit bij NAC. De eerste helft voetbalde MVV fris en fruitig, de tweede helft werd een achterstand omgebogen in een voorsprong. Veerkracht en doorzettingsvermogen. Petje af. Nu hopen op een volle Geusselt tegen Helmond Sport. Om meerdere redenen: 1, MVV kan iedere euro gebruiken, 2, om te laten zien dat MVV leeft, 3, omdat er nog altijd kans is op het behalen van de play-offs. De komende speelronde wordt heel belangrijk. Concurrenten Cambuur en VVV spelen tegen respectievelijk tegen ADO Den Haag en Roda. Emmen moet nog een wedstrijd inhalen tegen Groningen en speelt daarna tegen Jong AZ. In theorie is er nog heel veel mogelijk. Of, om nog maar eens een veel gebruikte tekst deze dagen aan te halen: Vaan de klub oet Mestreech, die al gong 't ins neet, noets de mood verlore heet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2024 01:47
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #10
Geweldig resultaat vanavond. Ik vraag me alleen af waar MVV zou staan als Librici en Tasci niet sneller krediet hadden gehad bij Maurice Verberne. Tasci brengt zoveel meer......... Ik snap dat je als trainer spelers vertrouwen wil geven, maar een speler als Tasci hebben heeft gewoon meer te bieden. Scorend vermogen en mannetje passeren .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2024 06:52 30 mrt 2024 06:52 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #11
Vroeg wakker, nog maar eens genoten van de samenvatting! Heerlijke maar ook verdiende overwinning.

Als je wilt zien dat veel geld uitgeven zonder plan ook niet heilig is, dan is NAC een mooi voorbeeld. Daar staat voor vier, vijf keer aan spelersbudget op de mat. Maar veel verder dan heel hard rennen en vliegen en wat afstandsschoten komen ze niet. Wat dat betreft baal ik wel want ik heb het vertrouwen in Ronny dat hij met 2,5 tot 3 miljoen wel degelijk een mooi voetballende ploeg zou neerzetten die vol voor promotie zou gaan.

Volgende week gaan de verkes er aan en dan sta je er opeens weer heel leuk voor!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, jovkle, bokkesprongen, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2024 07:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #12
Hele knappe overwinning , die komt op een heel goed moment !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2024 10:43
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #13
Enorm knappe overwinning! Vooral in de huidige storm die gaande is. Zoveel onzekerheid. Geen eigen fans erbij. In Breda, tegen een team dat hoger op de ranglijst staat, met een veel groter budget en met een fanatiek publiek erachter…en dan toch “gewoon” even winnen daar. Dikke chapeau!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2024 11:51
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #14
Complimenten aan de jongens die gisteren op het veld stonden. Verdiende overwinning bij een, in vergelijking met ons, reus in een vol stadion.

Zeer verdienstelijke eerste helft. Achterin stond het goed, centrale duo dat rust uitstraalde. Backs die het zeer verdienstelijk doen en naar mijn mening een duidelijke versterking zijn ten opzichte van Zeegers en Labylle. Laat deze linie van 4 maar staan de komende weken.

Middenveld werkte hard. El Basri ontzettend veel meters gemaakt. Vond Buifrahi regelmatig handig combineren/indribbelen in de kleine ruimte, enkel ontbrak het te vaak aan de juiste keuze. Geef die jongen maar genoeg minuten. Sleegers viel me (wederom) helaas tegen.

Tweede helft vrijwel direct flink onder druk gezet door NAC. Na de klungelgoal zag ik de bui weer hangen en vreesde voor een kansloze tweede helft. Credits voor Tasci die de wedstrijd mooi omdraait en het team dat tot de laatste minuut bleef werken.

Zin in vrijdag. Hopelijk geen typische MVV actie om dan een dramatische pot te spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2024 14:09
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 470
Meer
NAC Breda - MVV, vr 29 maart 2024, 20:00u #15

Frank Salemans schreef : Ik vraag me alleen af waar MVV zou staan als Librici en Tasci niet sneller krediet hadden gehad bij Maurice Verberne. Tasci brengt zoveel meer.........

Opa zei het al. Hij komt terug van een zware blessure.......?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden