De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u

05 mei 2023 22:40
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #31

CatenaccioMestreech schreef :

Duin schreef :

Mosae schreef : Het is nu eigenlijk wel duidelijk dat die mensen geen MVV-fans zijn maar iets tegen de club hebben (mensen van buitenaf). Anders kan dit echt niet drie keer op rij plaatsvinden. MVV heeft al geen geld, dus dat is voor zulke mensen een uitgelezen kans. En om zoiets b.v. te doen, uit onvrede tegen de knvb is nog veel dommer, want die gaan de regels hierom zeker niet veranderen, maar eerder nog strakker aantrekken.


Mensen van buitenaf zitten echt niet in het uitvak.
Dit zijn gewoon de 'fans' waar we allemaal zo trots op moeten zijn.
Ik zou trotser zijn als de échte fans in dat vak (want DAAR mogen we echt trots op zijn) dit soort ***zakken uit het vak trappen.


De persoon in kwestie gooide uit vreugde z'n laatste slok bier in de lucht.
Wat een gejank man.
Zat jij in het uitvak? Dan heb je dus niks gezien en dan heb je geen enkel recht van spreken.
Het is niet express 't veld opgegooid.

Als het express was gedaan dan had hij op z'n kop mogen krijgen.
Maar zo'n mensen 'nepsupporters' noemen vind ik nog veel droeviger.


Ik begreep van Erik Noor ook dat ze de NOW niet expres waren misgelopen. Goed gedaan dus Erik!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 22:45 05 mei 2023 22:48 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #32

Mosae schreef : Meen je dit nu serieus of ben je de boel wat aan het belazeren. Men gaat zich toch langzaam afvragen, wie of welke personen dit doen? Moet er dan maar geen bier meer verkocht worden? Dan zijn we van dit kinderachtig gedoe af i.p.v. het te hebben over wie nu supporter is en wie niet en het onderwerp daar naar verschuiven.


Mijn god kerel, de gooier zal ongetwijfeld voor het foptribunaal van de CSM komen met de camerabeelden tegenwoordig. hij/zij is tenminste daar met je achterlijke insinuaties dat het andere supporters van buiten zijn. Waar hebben we het over, juichen na een goal. Wil je een uitgebreide psychologische persoonlijkheid analyse er op los laten raad ik je aan je aan te melden bij de CSM ipv hier wat discussies over probeert los te krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 22:49
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #33

webmastersfm schreef :

Mosae schreef : Meen je dit nu serieus of ben je de boel wat aan het belazeren. Men gaat zich toch langzaam afvragen, wie of welke personen dit doen? Moet er dan maar geen bier meer verkocht worden? Dan zijn we van dit kinderachtig gedoe af i.p.v. het te hebben over wie nu supporter is en wie niet en het onderwerp daar naar verschuiven.


Mijn god kerel, de gooier zal ongetwijfeld voor het foptribunaal van de CSM komen met de camerabeelden tegenwoordig. hij/zij is tenminste daar met je achterlijke insinuaties dat het andere supporters van buiten zijn. Waar hebben we het over, juichen na een goal. Wil je een uitgebreide psychologische persoonlijkheid analyse er op los laten raad ik je aan je aan te melden bij de CSM ipv hier wat discussies over probeert los te krijgen.

Mijn god kerel, ik heb zelf ook niks tegen een bekertje bier op het veld!! Maar wel als je daar mijn club mee schaadt of dupeerd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 22:50 05 mei 2023 22:52 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #34
Je leest hier tegenwoordig niks meer over de wedstrijd, helaas alleen nog maar gejank van een paar moraalridders. Ik zal jullie alvast even vertellen dat, als we ver komen in de play offs, er nog ongeveer 6 keer gestaakt zal worden, zolang deze betuttelende regel op deze manier wordt gehandhaafd. Dan kunnen jullie je alvast erop voorbereiden en de flessen azijn klaar zetten.

Jammer dat MVV het weer op deze typische manier weggeeft. Komende vrijdag moeten we de play offs veilig stellen tegen Telstar en dan hopen dat MVV boven zichzelf uitstijgt in de play offs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 22:56
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #35

Mosae schreef :

webmastersfm schreef :

Mosae schreef : Meen je dit nu serieus of ben je de boel wat aan het belazeren. Men gaat zich toch langzaam afvragen, wie of welke personen dit doen? Moet er dan maar geen bier meer verkocht worden? Dan zijn we van dit kinderachtig gedoe af i.p.v. het te hebben over wie nu supporter is en wie niet en het onderwerp daar naar verschuiven.


Mijn god kerel, de gooier zal ongetwijfeld voor het foptribunaal van de CSM komen met de camerabeelden tegenwoordig. hij/zij is tenminste daar met je achterlijke insinuaties dat het andere supporters van buiten zijn. Waar hebben we het over, juichen na een goal. Wil je een uitgebreide psychologische persoonlijkheid analyse er op los laten raad ik je aan je aan te melden bij de CSM ipv hier wat discussies over probeert los te krijgen.

Mijn god kerel, ik heb zelf ook niks tegen een bekertje bier op het veld!! Maar wel als je daar mijn club mee schaadt of dupeerd!


Nou hopelijk kun je het een plekje geven en hoef je jezelf niet in slaap te huilen hier over.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 22:58
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #36
Zwaar klote om zo weer te verliezen.
Wedstrijden op slot goien kunnen we niet.
Enige wat telt is volgende week thuis tegen Telstar: NIET VERLIEZEN.
En dan zijn de play-offs binnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 22:59 05 mei 2023 23:08 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #37
Ik denk eerder dat het huilen wordt als MVV straks de boetes niet meer kan betalen. Ga in de tussentijd maar gewoon verder. Het einde is in zicht. Gefeliciteerd. Het rare van alles is, dat ze bij andere clubs (deze misschien tijdelijke maatregel) wél begrijpen, maar ja, whatever.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 23:07
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
Onderwerp Auteur
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #38
Of de regel overdreven is? Misschien. Maar de regel geldt wel en is heel simpel: niets op het veld gooien, anders wordt de wedstrijd stilgelegd of gestaakt.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 23:08
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #39

Mosae schreef : Ik denk eerder dat het huilen wordt als MVV straks de boetes niet meer kan betalen. Ga in de tussentijd maar gewoon verder. Het einde is in zicht. Gefeliciteerd.


Wat bedoel je met ga gewoon verder? Dat dit gestuurd of geregisseerd is? Dat ik hier achter zit? Het gaat hier om een beker van 1 individu , net zoals tegen jong-az om 1 individu. Er zijn een kleine 500 supporters in Doetinchem, supporters die hun clubje achterna reizen. Zijn aan deze stakingen boetes gekoppeld? Ik zou het niet weten, maar wat is je punt nu. Welke discussie wil je nu ?! Ga lekker slapen kerel, waarschijnlijk doe je de nederlaag op deze manier uiten want je toon zal ongetwijfeld anders zijn geweest bij plaatsing. Nu insinueer ik ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 23:11 05 mei 2023 23:14 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #40
Nogmaals. Deze misschien tijdelijke maatregel, wordt wél begrepen bij andere clubs. Waarom bij MVV dan niet? Regel is zeer zeker overdreven, dat wel. Maar ja, inderdaad tijd om te gaan slapen. Het beste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u webmastersfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 23:13
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #41

Mosae schreef : Meen je dit nu serieus of ben je de boel wat aan het belazeren. Men gaat zich toch langzaam afvragen, wie of welke personen dit doen? Moet er dan maar geen bier meer verkocht worden? Dan zijn we van dit kinderachtig gedoe af i.p.v. het te hebben over wie nu supporter is en wie niet en het onderwerp daar naar verschuiven.


Weet je waar ik dus vreselijk moe van wordt. Andere mensen een label opplakken als het niet in het eigen straatje past. Dus als iemand uit emotie, zonder enige intentie om iemand te raken, zijn biertje laat wapperen in de lucht, is het een nepssupporter. Want alleen mensen die alleen juichen en af en toe boe roepen.. dat zijn de voorbeeld supporters.

Typerend voorbeeld van de vertutteling van de maatschappij. Want oeh oeh als iemand even wat extremer is in zijn uitlatingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 23:14
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #42

αναρχος schreef : Je leest hier tegenwoordig niks meer over de wedstrijd, helaas alleen nog maar gejank van een paar moraalridders. Ik zal jullie alvast even vertellen dat, als we ver komen in de play offs, er nog ongeveer 6 keer gestaakt zal worden, zolang deze betuttelende regel op deze manier wordt gehandhaafd. Dan kunnen jullie je alvast erop voorbereiden en de flessen azijn klaar zetten.

Jammer dat MVV het weer op deze typische manier weggeeft. Komende vrijdag moeten we de play offs veilig stellen tegen Telstar en dan hopen dat MVV boven zichzelf uitstijgt in de play offs.


Tja, je hebt moraalridders en 'fans' die zichzelf belangrijker vinden dan de club.
Laat mij maar lekker een moraalridder zijn dan en ga jij vooral door met het naar de klote helpen van onze club.

Dan kun je als we écht failliet zijn bestuur, directie, gemeente en sponsoren de schuld geven.
Oh ja, en niet vergeten volgend jaar weer te zeiken over de prijsstijging van de tickets.

Maar ja, dat verband leggen zal wel te hoog gegrepen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 23:21 05 mei 2023 23:22 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #43

Duin schreef :

αναρχος schreef : Je leest hier tegenwoordig niks meer over de wedstrijd, helaas alleen nog maar gejank van een paar moraalridders. Ik zal jullie alvast even vertellen dat, als we ver komen in de play offs, er nog ongeveer 6 keer gestaakt zal worden, zolang deze betuttelende regel op deze manier wordt gehandhaafd. Dan kunnen jullie je alvast erop voorbereiden en de flessen azijn klaar zetten.

Jammer dat MVV het weer op deze typische manier weggeeft. Komende vrijdag moeten we de play offs veilig stellen tegen Telstar en dan hopen dat MVV boven zichzelf uitstijgt in de play offs.


Tja, je hebt moraalridders en 'fans' die zichzelf belangrijker vinden dan de club.
Laat mij maar lekker een moraalridder zijn dan en ga jij vooral door met het naar de klote helpen van onze club.

Dan kun je als we écht failliet zijn bestuur, directie, gemeente en sponsoren de schuld geven.
Oh ja, en niet vergeten volgend jaar weer te zeiken over de prijsstijging van de tickets.

Maar ja, dat verband leggen zal wel te hoog gegrepen zijn.


Dus een mening hierover (maar het niet zelf doen)dat deze maatregel overdreven is noem jij de club kapot maken. ? Je meent dit serieus? Dit is toch wel woke in optima forma. . Akelige mafklapper.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, MVVke, Jacques, ASR, CatenaccioMestreech, Mithrandir

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 23:24
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #44
Na deze nederlaag zijn er nog 2 clubs die onder ons staan die in punten nog gelijk kunnen komen. Telstar en den haag. Het doelsaldo van telstar is beduidend slechter als van mvv dus die kunnen we afschrijven. Fc den haag zal bij 2 overwinningen en mvv bij 2 nederlagen ons voorbij gaan op de ranglijst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 23:26
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #45
Je vraagt je toch soms af hoe de nsb aardig voet in Nederland kreeg. Begin het steeds meer te snappen. Collectief moet je ergens tegen of voor zijn, doe je dat niet ben je de club aan het kapot maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden