Re:MVV - Heracles

13 feb 2023 10:47
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Re:MVV - Heracles #16
ik verwacht een heerlijke wedstrijd met veel doelpunten. Aanvallend is Heracles sterk en MVV de laatste weken zwak.
Andersom geldt hetzelfde dus ik voorspel 3-3 of toch nog stiekem 4-3 in de laatste seconde :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 11:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Re:MVV - Heracles #17
De analyse van Larsbak is erg compleet en eigenlijk zou ik hier moeten stoppen met typen. Maar ach.

Heracles vecht natuurlijk om promotie en ligt nog altijd op die koers, zelfs met recent mindere resultaten. Duidelijk twee stapjes groter/verder dan MVV op dit moment. Dat zou niemand 23 jaar geleden hebben durven zeggen, toen zongen we nog "succes tegen Heracles" als we van een degradatiekandidaat wonnen in de eredivisie. Dat biedt overigens tegelijkertijd ook meteen lange termijnperspectief voor MVV. Maastricht is groter dan Almelo. Met langdurig goed beleid en wat geluk met een paar lokale rijke investeerders kunnen we echt wel terug naar de eredivisie.

Heracles verloor uit bijna de helft van zijn wedstrijden. Thuis winnen ze bijna alles, maar uit stokt de motor geregeld. MVV doet het omgekeerde, uit loopt het matig, maar thuis wint MVV veel en verliest het nooit. Op die basis mooie vooruitzichten!

Larsbak gaf al aan wie er allemaal ontbreken bij Heracles. Blijft natuurlijk nog altijd een selectie over om je vingers bij af te likken, alleen al buitenspelers Hansson en Laursen zijn gewoon eredivisie-kwaliteit.

Ik hoop dat MVV vooral zelfvertrouwen heeft getankt tegen Oss. Het spel moet echt beter, tegen Oss maar heel kort goed gevoetbald. Als we nu pakweg 60 minuten dat niveau halen, dan geloof ik er in. Ik ga er van uit dat iedereen op en top gemotiveerd is voor deze wedstrijd en dat het stadion vol zit. Ik heb er zin in! Voorspelling: 3-2, spannende wedstrijd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 15:11
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Re:MVV - Heracles #18
Succes MVV. Maandagavond is biljartavond voor mij. Ik ga toch L1 luisteren en met wat geluk een stream bekijken via telefoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 15:17
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:MVV - Heracles #19

jasonke7 schreef : Op wat is loos zeggen ze wit


Die moet je niet serieus nemen, die kan de naam Heracles niet eens uitspreken. En dat noemt zich ''journalist''....

Mooie analyse van Jacques weer. Aanvullend nog dat MVV in de wedstrijd tegen Oss toch meer het spel moest maken dan ze gewend zijn. Heracles zal toch over het algemeen het spel maken waarbij MVV kan doen waar het goed in is, razendsnel omschakelen.

2-2 teken ik voor.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 15:25
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Re:MVV - Heracles #20

Lijnsje@tappunt schreef :

jasonke7 schreef : Op wat is loos zeggen ze wit

Die moet je niet serieus nemen, die kan de naam Heracles niet eens uitspreken. En dat noemt zich ''journalist''....

Maar Heracles speelt vandaag wel 'buiten' ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 16:04
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Onderwerp Auteur
Re:MVV - Heracles #21
Is gewoon op ESPN te zien dus er is altijd een stream.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 16:04
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Onderwerp Auteur
Re:MVV - Heracles #22
We spelen vandaag in het wit zag ik op de MVV socials.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 17:01
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Re:MVV - Heracles #23
Dit is/wordt een lastige tegenstander. Ik zou Zeegers in de verdediging zetten i.p.v. Essers en Kleinen weer op het middenveld. Het team uit de betere periode van MVV. Maar ja, zo te zien houdt de trainer meer vast aan "ervaring/naam" dan aan "vorm". Ik heb geen idee wat het gaat worden. De eerste divisie blijft een flipperkast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 17:09
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Onderwerp Auteur
Re:MVV - Heracles #24
Er doen bij Heracles 5 spelers niet mee vanwege blessures, schorsingen en ziekte dus dat is een opsteker.
(Armenteros, Rente, Roosken, Ouahim en Nankishi)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 22:00
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Re:MVV - Heracles #25
Een dik verdiende overwinning voor Heracles. De fouten van MVV achterin onmiddellijk afgestraft, en de eigen kansen niet afronden. Ook was MVV tegen deze ploeg een maatje te klein. Heracles leunde achterover, en liet MVV komen, en speelde lekker op de counter, terwijl dit andersom gespeeld moest worden. Dan nog wat Heracles spelers die een 10 krijgen voor theater en de nederlaag is daar. Een goede les. Op naar de volgende wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 22:05
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Re:MVV - Heracles #26
Eerste thuis nederlaag. Jammer, maar geen wedstrijd om je voor te schamen. Een punt leek er lang in te zitten. Hebben de kansen ervoor in ieder geval gehad. Heracles is alleen een ploeg die veel minder kansen nodig heeft voor een doelpunt. Des te jammer dat beide goals voortkomen uit verdedigende missers. Hoewel een punt niet onverdiend was geweest, had het spel van de laatste minuten nog een kwartier zo door kunnen gaan zonder te scoren. Alle ballen hoog erin pompen is nu eenmaal niet iets wat dit team succesvol maakt.
Wat is dat bier gooien trouwens dom, kan toch alleen maar in ons nadeel werken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 22:56 13 feb 2023 22:58 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:MVV - Heracles #27
Van de koploper of nummer 2 kun je verliezen. Maar ik vraag me zo langzamerhand af of we nog het maximale uit deze groep halen. Tactisch moet het toch zeker soms beter kunnen? Bepaalde postities moeten toch beter in te vullen zijn? En spelers die opeens een grote terugval hebben, daar moet toch wat aan te doen zijn?!
We hebben de eerste seizoenshelft al gezien wat spelers als Kostons, Steuckers, Souren en Waem in hun mars hebben. We hebben een heel goede keeper. In principe draaiden we een groot deel van de eerste seizoenshelft heel erg goed, nog voordat Ruben veel speelminuten kreeg. Nu hebben we die troef dan ook nog erbij. We moeten toch subtop kunnen blijven meedraaien met deze groep?
Het zou jammer zijn als we de volle tribunes, de play-off plek weer kwijtraken. Komende maandag ook niet echt een droomwedstrijd en erna tegen Zwolle. Ik hoop maar op het beste..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 23:30
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Re:MVV - Heracles #28
Vandaag door 2 domme fouten de wedstrijd verloren. Heracles een zeer irritante en zwaar overschatte ploeg.
Als ze promovere ( die kans is zeer rieëel) dan zullen ze toch ook 9 of 10 nieuwe spelers moeten aantrekken om niet meteen weer te degraderen...

Maar goed, mvv niet weggespeeld vandaag!
Ik ben ervan overtuigd dat we de komende thuiswedstrijden nog genoeg punten gaan pakken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 23:30
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Re:MVV - Heracles #29
Over de wedstrijden denken we waarschijnlijk allemaal hetzelfde; effectief Heracles en MVV zat alles tegen.

Maar wat wordt allemaal van de tribune gegooid? Straks hebben we weer boete, wedstrijd zonder publiek of geen bier meer. En dan maar vragen waar alle maatregelem vandaan komen…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 23:56
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
Re:MVV - Heracles #30
Goede analyses hierboven Mosae en Kay. Inderdaad we hadden Heracles moeten laten komen. Mvv heeft wel zijn kansen gehad op de gelijkmaker: Dzepar en van Bommel. Tot ze die dan maar bewaren als het er echt om gaat.
Wat is die Schenk slecht zeg… wie heeft die ontdekt? Uit zijn fout daar kwam de 2-0 uit voort… maar zijn aanvallende kwaliteiten zijn ook niks (bv de counter in de 1-e helft waar hij de bal niet eens bij zijn 2 medespelers voor de goal kreeg). Met deze speler hebben we eigenlijk ook niks te zoeken in de play-offs.
Een jaar geleden speelde er M. Keulen die kon er ook niks van en is ermee gestopt.
En Labylle oogde zeer stijf (is waarschijnlijk niet fit en momenteel te traag?).
2 jaar geleden hadden we een andere lokale jongen daar rondlopen…die is er ook mee gestopt, maar die had wel enig talent (ook naar voren).
Hebben we dan helemaal geen alternatief voor deze positie?
1. Evtl Essers op deze linkse kant (weet niet of hij ook links kan) en Tim Zeegers of de andere PSV Zeegers rechts?
En dan hebben we ook nog El Basri als mogelijke vervanger op links.
De trainer moet dit zien, maar die zit in zijn dug-out altijd aan de verkeerde kant.
Ps1 Wat moet Marco Kleinen denken dat hij nu zelfs niet de nummer 1 wissel is voor het middenveld ? misschien wilde hij de nieuwe speler proberen (zijn invalbeurt tegen Oss als linksbuiten voor van Bommel was verdienstelijk).
Ps2 als ze de ballen erin willen pompen dan zullen de ballen minimaal via de zijkant moeten komen .... (misschien niet helemaal tot de achterlijn) anders kun je ze niet goed koppen. Zoals ze het nu deden is het heel gemakkelijk te verdedigen... en te gehaast.

Dan maar winnen bij Jong Ajax ? Die lieten we in de thuiswedstrijd komen (dwz counter voetbal) en dat werkte toen nog prima.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden