Mvv- *oda jc

04 sept 2022 21:57
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 579
Meer
Mvv- *oda jc #91
Vond dit ook zwaar amateuristisch.
Ze hadden het over een uitklapbare spelerstunnel.
Begin die dan aan te schaffen? Zorgt voor veel minder gezeik.
Want dit sloeg echt alles.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2022 22:05 04 sept 2022 22:05 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Mvv- *oda jc #92

Lijnsje@tappunt schreef : Maar wat is die Streppel toch een clown.


Ach vrund, reeg diech neet op euver zoe'ne zeiverklaos
Iech höb genoote vaan us pebliek, us MVVke en de AS tribuun boe iech op stoond.

Kiek mer 'ns wat de *oda fans zellef euver dee zweilanseer zegke:

"Streppel kan lang praten, Tactisch was het slecht en duels winnen kun je ook op een slecht veld."
"Streppel kijkt erna en doet niks. wat lopen te zeiken over het slechte veld, terwijl je middenveld compleet overlopen word iedere wedstrijd, wat een pannekoek."
"Schei toch uit, met je smoesjes over nieuwe spelers bla bla bla..... ja maar, het veld was slecht bla bla bla...... iedere club, heeft ieder seizoen nieuwe spelers"
"Nac en ado verliezen er. Wij pakken een punt.Mvv speelt ook gelijk tegen heracles. Dus als je daar vanuit gaat is het een prima resultaat "

Dat soort baorebinderij hoorte veer uch vaan de "proces" maan Kaalesjiets en ieder ouch vaan Sjappaa....

Laot mer goon...zeet e bekind leed en sjöt die e glaas in op mien gezoonheid ! Veer drinke us eine :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2022 01:03
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Mvv- *oda jc #93

CatenaccioMestreech schreef : Vond dit ook zwaar amateuristisch.
Ze hadden het over een uitklapbare spelerstunnel.
Begin die dan aan te schaffen? Zorgt voor veel minder gezeik.
Want dit sloeg echt alles.


Mein tot dat iers ouch waor, zoene tunnel, oetrekbaar wit geval... boe dee gebleeve is maag Joos wete.

Gruuts op MVV jaomer veur de twiede week op reij 2 pönt verloore. Mer ouch loate blieke tot MVV en Mestreech neet te oondersjatte vélt!

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2022 01:54 05 sept 2022 02:41 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Mvv- *oda jc #94
Pfff, ik was eerlijk gezegd flink teleurgesteld na de 1-1 tegen Roda. We hadden die pot gewoon moeten winnen. Nu, 12 uur na de match, denk ik dat dat toch wel een behoorlijk verwende reactie van mij was. Want 1-1 tegen Roda, daar had ik vooraf voor getekend. Succes went snel...

MVV speelde een goede pot, was echt beter dan Roda - met volgens nl.wikipedia.org/wiki/Roda_JC_Kerkrade een begroting van 6,5 miljoen euro, vele malen groter dan de begroting van MVV - en had verdiend te winnen met 3-1 of 4-1. Maar helaas liet de aanval van MVV best veel kansen liggen: Kostons, Remans en Blummel kregen toch wel erg grote kansen om te scoren, maar waren te gehaast om 'af te drukken'. Aan dat afwerken zal de technische staf de komende weken ongetwijfeld aandacht gaan besteden.

Het is mooi om te zien hoe Verberne en Luijpers erin slagen om het armlastige MVV zo goed te laten spelen. Spelers die onder coach/schreeuwlelijk Wels vaak inspiratieloos of angstig aan het voetballen waren, blijken onder leiding van de vernieuwde technische staf wel degelijk goed en gedurfd te kunnen voetballen. Het middenveld met huurling Jarne Steuckers, Orhan Dzepar en Nicky Souren is heel sterk en kan zich meten met elke club uit de eerste divisie. Heerlijk om de wederopstanding van Leroy Labylle mee te mogen maken. Ook de groei van Tim Zeegers is opmerkelijk. Tim was al een snel opkomende aanvallende back, maar liet verdedigend nogal eens een gaatje vallen. Deze wedstrijd speelde hij sterk en was hij in een keer verdedigend sterk, lekker kort dekkend. Tim was voor mij de MOTM. Centrale verdediger Matteo Waem speelt al langer heel degelijk en is echt een vaste waarde in de verdediging van MVV, net als keeper Romain Matthys.

Matthys heeft een contract tot aan het einde van volgende seizoen 2023-2024, met, geloof ik, nog een optie voor het daarop volgende seizoen. De contracten van centrale verdediger Waem, en middenvelders Dzepar, Souren en Blummel lopen aan het einde van dit seizoen af, geloof ik. Ik zeg "geloof ik", omdat jammer genoeg niet op de site mvv.nl is terug te vinden hoe lang de contracten (en opties) van spelers lopen. Of heb ik niet goed gekeken?

Het lijkt mij een goede zaak als MVV contact opneemt met de nieuwe investeerder uit Texas (met Guy Bannier: "Helloe Texas, can you hear me?") en wat geld lospeutert om nu al de op een einde lopende contracten van Waem, Dzepar, Souren en Blummel (en misschien ook van Tim Zeegers) te verlengen. En Steuckers' huurcontract moet worden omgezet in een vast contract. Dat zijn spelers die echt wel een investering waard zijn. Misschien is het ook wel een goed idee om de contracten van de technische staf open te breken?

Twee voorspellingen. 1. MVV gaat op 5 februari 2023 Roda in hun Kerkraadse circustent verslaan. 2. MVV wint de vierde periode!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2022 07:35 05 sept 2022 07:36 door Loyaal.
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Mvv- *oda jc #95

Ben Salemans schreef : De contracten van centrale verdediger Waem, en middenvelders Dzepar, Souren en Blummel lopen aan het einde van dit seizoen af, geloof ik. Ik zeg "geloof ik", omdat jammer genoeg niet op de site mvv.nl is terug te vinden hoe lang de contracten (en opties) van spelers lopen. Of heb ik niet goed gekeken?


Contracten zijn het beste hier te vinden: www.transfermarkt.nl/mvv-maastricht/kade...aison_id/2022/plus/1
Bovenaan klikken op “uitgebreid” en je ziet o.a. wanneer een speler bij MVV getekend heeft en tot wanneer het contract loopt.

Wat mij betreft mag R. Van Bommel (18 jaar, veel potentie) een profcontract krijgen, mogen de opties van T. Zeegers, Waem en Dzepar gelicht worden (later wellicht die van Labylle & Kleinen) en R. Zeegers, Souren & Blummel een nieuw contract aangeboden krijgen. Het contract van Steuckers bij Sint-Truiden loopt na het seizoen af. Hopelijk gaat MVV vroeg met hem in gesprek om hem transfervrij over te nemen in 2023.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2022 07:57
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Mvv- *oda jc #96
5 weken geleden hadden we de slechtste selectie van de KKD en kon niemand er iets van en nu moet 80% van de contracten meerjarig verlengd worden. Ik ben blij dat het beleid niet hier op het forum bepaald wordt.

Prima pot van MVV gisteren al was de uitvoering een stuk minder dan afgelopen weken.
Het vroege uitvallen van Labylle en relatief vroeg vervangen van Souren hielp uiteraard niet mee.
Vergeleken met vorige weken zat het allemaal net wat meer tegen en was er veel 'net niet'. Vooral in de afwerking, maar ook in de afvallende ballen.

Maar reëel bekeken is een gelijkspel tegen dit *oda een meer dan prima prestatie.
Als je op 'slechte dagen' zo voerbalt en toch zo veel strijd blijft leveren, hoef je op papier nergens te verliezen en dat is voor de fase waar de club nu inzit ontzettend knap en waardevol.

Ook mooi om te zien dat de supporters langzaam de weg naar de Geusselt weer vinden en zelfs L1 schrijft dat MVV eigenlijk had moeten winnen.
Chapeau aan de hele MVV familie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2022 09:10 05 sept 2022 09:21 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Mvv- *oda jc #97
Positief:
- Top sfeertje in de Geusselt. Zelden zo n luide Angel Side tribune meegemaakt. boschpoort ook lekker bezig :applaus:
- 6200 toeschouwers ondanks dichte kassa’s
- Voetbalden gewoon een leuke pot. Steuckers, Blummel, Matthys, Waem, Souren weer erg goed. Zeegers ook goed dit keer, dat mag ook gezegd worden.
- Geen R*da supporters dus gewoon 90 minuten voetbal en geen gerotzooi in het stadion. Al deed Higller nog wel zijn best om het MVV-publiek op de kast te jagen, door bv voor de rust te fluiten terwijl MVV nog een corner tegoed had. Waarom zou je dat als ervaren scheids in godsnaam doen? Dan ben je gewoon publiek aan t uitlokken. Maar de sfeer bleef goed en de partytent van de Heuts deed goed werk ;)
- Eigenlijk geen moment vrees gehad dat MVV deze pot zou verliezen, niet voor en niet tijdens de wedstrijd. Dat was vorig jaar wel anders.
- Genoeg bars en toiletten open dit keer naar mijn idee. Geen onnodige buffervakken meer dicht op de Boschpoort.

Minder:
- ja die 1-1 uit het niks. Zeer onterecht. De Geel zwarten creëerden vrijwel niks. Een duur bij elkaar geraapt zooitje. Een bank van kerkrade tot tokio en dan nog niks presteren.
- Om dan weer positef af te sluiten: die gaan ook dit jaar niet promoveren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2022 10:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Mvv- *oda jc #98

Duin schreef : 5 weken geleden hadden we de slechtste selectie van de KKD en kon niemand er iets van en nu moet 80% van de contracten meerjarig verlengd worden. Ik ben blij dat het beleid niet hier op het forum bepaald wordt.

Prima pot van MVV gisteren al was de uitvoering een stuk minder dan afgelopen weken.
Het vroege uitvallen van Labylle en relatief vroeg vervangen van Souren hielp uiteraard niet mee.
Vergeleken met vorige weken zat het allemaal net wat meer tegen en was er veel 'net niet'. Vooral in de afwerking, maar ook in de afvallende ballen.

Maar reëel bekeken is een gelijkspel tegen dit *oda een meer dan prima prestatie.
Als je op 'slechte dagen' zo voerbalt en toch zo veel strijd blijft leveren, hoef je op papier nergens te verliezen en dat is voor de fase waar de club nu inzit ontzettend knap en waardevol.

Ook mooi om te zien dat de supporters langzaam de weg naar de Geusselt weer vinden en zelfs L1 schrijft dat MVV eigenlijk had moeten winnen.
Chapeau aan de hele MVV familie!


Ik waardeer bijna altijd je posts,je blijft altijd positief richting Mvv en nogmaals waardeer dit ten zeerste.
Ook ik zag een gitzwart seizoen 22/23 voor ogen en heb dat ook meerdere malen aangegeven.
Ook ik had na de wedstrijd mijn minpuntjes richting Mvv,maar waar hebben we het hier over!
Er staat gewoon een team met tekortkomingen oké,maar toch man o man we hebben pas 1 wedstrijd verloren van de 5!
Alleen Az was ons de ,,baas,,en achtereenvolgens Nac/ADO/Heracles en 045 konden niet van ons winnen zelfs sommige verliezen.
We hebben alle wedstrijden tot nu toe gespeeld in enorme warme omstandigheden,vind je het gek dat na 60/70 minuten de koek op is!
Wij hebben geen geld om een bank goed gevuld te hebben zoals de eerder genoemde clubs.
De enigste irritatie kwam bij mij na afloop,de eerste het commentaar en allerlei excuses van die kojak bij 045,ongelofelijk hoe hij elke keer weer met redenen kwam die debet waren aan het verlies van zijn mannen.
Streppel je kon gewoon gewoon niet beter,tot aan de 16 en dan liep je vast!
Zelfs met een legertje aan verse spelers waar wij alleen maar van kunnen dromen wist je de wedstrijd niet echt te kenteren!
Supertrots op mijn en jullie jongens wat een niet lullen maar poetsen mentaliteit!
De tweede irritatie gaat richting de gemeente,hoe halen ze het in hun bolle kop om maar een weg beschikbaar te stellen om met auto naar huis te gaan ik kon pas rond drie uur vertrekken.
Dit was vorig jaar al een bron van ergernis en is nog steeds hetzelfde…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2022 10:15
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Mvv- *oda jc #99
Veel is al gezegd/geschreven. Teleurgesteld kunnen zijn over een gelijkspel regen Roda (en eerder uit bij Heracles) is eigenlijk nog altijd een luxepositie. Daar mee doe ik niets af aan de kwaliteit of inzet van de spelersgroep. Het geeft juist aan dat dit MVV gezien de financiële mogelijkheden t.o.v. de rest van de competitie boven verwachting presteert. Heel knap van Verberne en zijn team, maar wel goed om in het achterhoofd te houden, want zoals Ben zo mooi schreef: “Succes went snel”.
Veel spelers zijn al genoemd als het gaat over de prestaties. Toch wil ik nog even specifiek Rico Zeegers noemen. Deze jongen valt niet echt op, maar verricht zo veel nuttig werk. Zit er vaak tussen, levert strijd en geeft rugdekking. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2022 11:21
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Mvv- *oda jc #100
Roda het balbezit en MVV de kansen. Ik denk dat dit de juiste afspiegeling is. Een geweldige sfeer in het stadion, en een MVV wat wederom met een enorme inzet speelde. Net zoals tegen Heracles lijkt idd de pijp leeg rond minuut 70.

Dan zie ik liever wat jongens eerder in komen. Ik snap wel dat er nu een aardige basis staat. Maar je hebt zeker onder druk ( lange bal van Roda ) behoefte aan frisse mensen. Schenk viel ook uitstekend in! Een Kleinen en Penders kunnen toch prima invallen? Bedoel ze hebben beide toch ook wat aardige potjes gespeeld. Voorin had ik idd ook kostons gewisseld. Zeker toen er ruimte kwam was er behoefte aan snelheid.

Verberne heeft wss meer behoefte aan stabiliteit en laat het elftal zo lang mogelijk staan. En de resultaten spreken in zijn voordeel. Al hoop ik voor de ontwikkeling van de bankzitters dat ze wel aan wat meer minuutjes komen. Als je geen geld heb moet je het met de jeugd doen. En die ontwikkelen zich alleen door minuten te maken.

Al met al trots om MVV supporter te zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Loyaal, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2022 11:55
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 579
Meer
Mvv- *oda jc #101
Met Penders, Kleinen, Livramento, Schenk, R van Bommel en Van Helden heb je lijkt mij toch wissels die zeker de laatste 20 minuten kunnen knallen.
Dus had inderdaad ook graag iets eerder de wissels gezien.
Zeker met zo’n Livramento die veel snelheid heeft voor de laatste minuten op de counter.
Ben benieuwd of Kleinen en Penders ook het combinatie spel een beetje kunnen meespelen als hoe het bij Souren, Dzepar en Steuckers gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Loyaal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2022 06:58
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Mvv- *oda jc #102
Beginnen met complimenten uit te delen aan Tim, wat een inzet, strijd, passie en ook nog voetballend goed. voor mij echt M O T M. Hij baalde ook flink toen hij er uit moest.
Jammer dat we de goal weggaven door slecht verdedigen. Roda stelde me, net als Nac en Ado erg teleur. Of is dit gewoon de verdienste van een wekelijks strijdend MVV ?

als ze zo elke week spelen, ook tegen de 'mindere' clubs op papier dan pakken we thuis veel punten.

Remans kan me toch echt niet bekoren, waarom Livramento of Ruben niet eens brengen na 60 minuten ? Remans maakt met alles en iedereen ruzie maar komt geen man voorbij. Heb het al vaker geopperd, laat hem eens vanaf rechts spelen en Blummel vanaf links zodat ze met hun goede voet een fatsoenlijke voorzet kunnen geven.

even zeikend afsluiten... € 5,20 voor een grote plastic beker bier.... maar even niet omrekenen naar gulden :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2022 08:28 06 sept 2022 08:30 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Mvv- *oda jc #103
Ja over Remans deel ik je mening. Ruzie maken en geen man langs komen. In het combinatiespel vind ik m nog enigzins redelijk meedraaien. Maar Livramento lijkt me ook te licht. Verberne zal dat ook vinden anders kreeg Livramento wel minuten. Die goal die die maakte was ook eigenlijk een misser die toevallig dan nog invalt in de rebound. Vond hem niet geweldig invallen die wedstrijd. Enige rare vind ik dat Verberne steeds Blummel wisselt tegen het einde, terwijl die juist wel goed speelt. Ook tegen Heracles uit bv had ik altijd Remans eruit gehaald ipv Blummel. Hoop niet dat Verberne zich bedient van Elsen-achtige wissels die hij al van te voren heeft bedacht en daarbij het wedstrijdbeeld in de wind slaat.

5,20 is iinderdaad prijzig, maar ach..voor 10,40 euro sta je aardig op je kop. De pilsjes in de Ster zijn trouwens nog geen 2 euro per stuk ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2022 11:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Mvv- *oda jc #104
Een meer dan prima start van de competitie , met 8 uit 5 !
Verleden starten we ( meen ik) met 12 uit de eerste 7 , dus die kunnen we verbeteren zelfs
Het voetbal was echter veel minder verleden jaar , de punten kwamen wel maar we zakte daarna snel door het ijs , dit ( mijn inziens) vooral de aparte aanpak van de "droomtrainer " Wels als opvolger van Kalazic ( volgens Noor)


Verberne heeft veel meer de gun factor maar dat is natuurlijk geen garantie voor aanhoudende resultaten . De selectie is uitermate krap en daardoor kwetsbaar
Eindhoven uit ( die ook wederom goed gestart zijn ) wordt een hele pittige , ik verwacht daar eerlijk gezegd een kleine nederlaag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2022 14:12
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Mvv- *oda jc #105
Waarom weer een kat uitdelen naar Noor?
De volgende gebruiker (s) zei dank u J.P. Ler, Och jeh, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden