Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00

08 sept 2020 14:39 08 sept 2020 14:39 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Onderwerp Auteur
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #1
Zondag moet MVV tegen Telstar. Om 20.00 moeten onze matadoren aantreden in Velsen-Zuid. Wat zijn de verwachtingen? Gaan de jongens zich revancheren? Ik heb zelf de eerste twee wedstrijden van Telstar niet gezien. Gebaseerd op het recente verleden, verwacht ik een lastig pot. Ik ga uit van een gelijk spel: 1-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 15:15
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #2
Ik wil eerst nog ff een paar dagen bijkomen....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 15:27 08 sept 2020 15:38 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #3
Ik hoop op een positief resultaat zoals tegen Almere ( was het in het eerste Trost jaar ook niet zo, dat we aanvankelijk uit beter waren dan thuis...).

Op de training vandaag zag ik dat de selectie op conditioneel gebied het eerste uur behoorlijk werd afgeknepen en ook op reactiesnelheid en wendbaarheid goed werd geoefend.
Was behoorlijk onder de indruk, want zo intensief en afwisselend had ik al een heel lange tijd niet meer gezien!
Wat me opviel was wel dat de trainer er ( het eerste uur) niet bij was...
Normaal kom je er nu niet in, maar was samen met wat werklui meegelopen....helaas moest ik ivm een afspraak na een dik uur vertrekken, maar het zag er goed uit :
voltallig, serieus, goede inzet en houding. Selectie en staf straalde werklust en motivatie uit !

Dus die tèt rap vergeete en vol fiducie nao väöre !
1:2

Allein ontzettend jaommer tot die fans vaan us neet met oet kinne,want dat waor altied geneete langs de lijn toes um die te huure.
Zier zeeker oppe sjet, neetwoet Hiere sjetters !?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 20:18 08 sept 2020 20:20 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #4
foto's vaan de training

De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Ekstertjj, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 21:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #5
Ik was heel even enthousiast over de gigantische kast van een nieuweling op proef in het wit-zwart, maar toen besefte ik dat dat onze assistent trainer is :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 21:58 08 sept 2020 22:01 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #6

Jacques schreef : Ik was heel even enthousiast over de gigantische kast van een nieuweling op proef in het wit-zwart, maar toen besefte ik dat dat onze assistent trainer is :blush:

met dat Olsen buikje...? kan ik inkomen...:lachen:
Wou zelf al tegen Regillio zeggen dat Trost er wat beter uitzag toen hij hier aantrad ... maar hij is toch een kopje op twee groter dan mij :blush:
wel overigens een zeer beleefde en toffe gast !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 11:09
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #7
Om terug te komen op de voorspellingen: 1-0 voor MVV. Dit zal een grillig seizoen worden, eens te meer omdat er wat jonge jongens op cruciale plekken staan. Denk hierbij aan een Bill Lathouwers. Na de zeperd afgelopen weekend, zie ik het dan ook zomaar gebeuren dat MVV nu een puike (vecht)wedstrijd op de mat legt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 12:29
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #8

Karakter schreef : Om terug te komen op de voorspellingen: 1-0 voor MVV. Dit zal een grillig seizoen worden, eens te meer omdat er wat jonge jongens op cruciale plekken staan. Denk hierbij aan een Bill Lathouwers. Na de zeperd afgelopen weekend, zie ik het dan ook zomaar gebeuren dat MVV nu een puike (vecht)wedstrijd op de mat legt.


Ik neem toch aan dat Lathouwers zijn plek mag gaan afstaan aan Havekotte. Die had, ondanks de 3 doelpunten, toch wel enkele mooie reddingen in huis.

Achterin benieuwd wat Kalezic gaat doen. Swanson was ik niet van onder de indruk, maar die jongen moet toch kwaliteit hebben neem ik aan. Ik ga dit echt super raar vinden om te schrijven, maar ik hoop ook op Martina ten faveure van Mares. Mares is altijd een zesje, nooit speciaal en zakte zaterdag volledig door het ijs. Op linksback hoop ik op Salasiwa. Niets ten nadele van Last, maar de beste moet in mijn ogen spelen.

Deom aflopen zaterdag alles fout gespeeld wat je maar kon spelen in mijn ogen. Zie graag Kostons - Van Acker als twee controleurs.

De drie ervoor Schrooijen, Zamouri en Stavitski. Ik begreep de wissel van Zamouri eerlijk gezegd niet, maar Kalezic vond het na afloop ook geen harde nederlaag. Ik snap dus meer beredeneringen / uitspraken van onze trainer niet zo goed.

Voorin zal Duin toch wel zijn basisplek krijgen. Vond hem niet zo zwak spelen, mocht wel de kans afmaken. Dan heb je Mickels (als hij kan blijven staan) een prima invaller evenals Deom.

0-1! Kopgoal Heerings

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 13:55
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #9

Lijnsje@tappunt schreef :

Karakter schreef : Om terug te komen op de voorspellingen: 1-0 voor MVV. Dit zal een grillig seizoen worden, eens te meer omdat er wat jonge jongens op cruciale plekken staan. Denk hierbij aan een Bill Lathouwers. Na de zeperd afgelopen weekend, zie ik het dan ook zomaar gebeuren dat MVV nu een puike (vecht)wedstrijd op de mat legt.


Ik neem toch aan dat Lathouwers zijn plek mag gaan afstaan aan Havekotte. Die had, ondanks de 3 doelpunten, toch wel enkele mooie reddingen in huis.

Achterin benieuwd wat Kalezic gaat doen. Swanson was ik niet van onder de indruk, maar die jongen moet toch kwaliteit hebben neem ik aan. Ik ga dit echt super raar vinden om te schrijven, maar ik hoop ook op Martina ten faveure van Mares. Mares is altijd een zesje, nooit speciaal en zakte zaterdag volledig door het ijs. Op linksback hoop ik op Salasiwa. Niets ten nadele van Last, maar de beste moet in mijn ogen spelen.

Deom aflopen zaterdag alles fout gespeeld wat je maar kon spelen in mijn ogen. Zie graag Kostons - Van Acker als twee controleurs.

De drie ervoor Schrooijen, Zamouri en Stavitski. Ik begreep de wissel van Zamouri eerlijk gezegd niet, maar Kalezic vond het na afloop ook geen harde nederlaag. Ik snap dus meer beredeneringen / uitspraken van onze trainer niet zo goed.

Voorin zal Duin toch wel zijn basisplek krijgen. Vond hem niet zo zwak spelen, mocht wel de kans afmaken. Dan heb je Mickels (als hij kan blijven staan) een prima invaller evenals Deom.

0-1! Kopgoal Heerings



Ik snap jouw keuze voor Kostons niet. Die bakte er in mijn ogen niks van en liet Last behoorlijk " zwemmen".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 14:45
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #10
En de wissel van Zamouri was net de meest duidelijke.. Kijk eens naar het aantal ingeleverde ballen in de eerste helft waaruit 2 doelpunten voort komen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 11:52
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #11
Zondag 13 september volgt er weer een speciale uitzending van AMIGO OP ZONDAG. Stem dus af tussen 13 en 15 uur op RTV Maastricht 107.5 FM.

Deze zondag is officieel wedstrijddag voor MVV Maastricht. MVV speelt om 20 uur uit tegen Telstar. Vandaar dat ik een speciale MVV uitzending er van ga maken. Te gast in de studio is een afvaardiging van de nieuwe supportersvereniging SV 1902. MVV komt dus flink aan bod, zeker alles rond supporterszaken.

Om het feest compleet te maken ga ik in het item Wat Eten Wij Vandaag bellen met Math Hardy, oftewel beter bekend als De Ingel Vaan Mestreech. Dat wordt zeker weer een leuke uitzending die je niet mag missen.

Verzoekjes, groetjes of wat dan ook , LIVE, zijn welkom via de bekende kanalen:
1. Bel met 043 344 0668
2. Mail via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
3. Reageer via www.facebook.com/amigoopzondag

Doe gezellig mee !!!!!!
Veer huure us !!!!!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 12:39
Eddie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #12
Nondeju Zamouri en Salasiwa waren zelfs bij Telstar wissels. Wat een niveau.
Ik zie het somber in. Telstar begint met 4 punten uit 2 lastige potjes en dan hadden ze welgeteld 1 voorhoede speler. Inmiddels hebben ze er 2 man voorin bij en die Amerikaan schijnt er wel wat van te kunnen.
Vorig jaar kwamen we er in beide wedstrijden niet aan te pas en ik vrees dat het dit jaar niet anders gaat worden en dan heb je het over Telstar, Telstar! Daar moet je normaal toch dik boven eindigen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 13:17 11 sept 2020 13:34 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #13

Eddie schreef : Nondeju Zamouri en Salasiwa waren zelfs bij Telstar wissels. Wat een niveau.
Ik zie het somber in. Telstar begint met 4 punten uit 2 lastige potjes en dan hadden ze welgeteld 1 voorhoede speler. Inmiddels hebben ze er 2 man voorin bij en die Amerikaan schijnt er wel wat van te kunnen.
Vorig jaar kwamen we er in beide wedstrijden niet aan te pas en ik vrees dat het dit jaar niet anders gaat worden en dan heb je het over Telstar, Telstar! Daar moet je normaal toch dik boven eindigen


[Aachen-Nord Troll Detected]
[v] Nieuw account
[v] Tegenstrijdige posts
[v] Ongebruikelijk taalgebruik
[x] Langzaam Nederlands
[x] Gebrekkig Nederlands
[x] Zelfverheerlijking van die Heimat
[v] Demotiverende staatspropaganda

Als ik zou gaan trollen op het *oda prikbord zou ik mijn zin ook met 'Auwhoer' beginnen. Dat wekt vertrouwen. Maar aan het begin van het zinsdeel zou het meer voor de hand liggend zijn om hier 'Mieljaar' of 'Awhoor neet' te gebruiken. Nondeju wordt meestal aan het einde van de zin gebruikt om het reeds onderbouwde te bekrachtigen.

Je hebt ook nog de keuze uit 'Nondepie/Auwkut neet/Meh jong/Geleutige/'.

Schrijf het goed op, wellicht lukt het de 6e keer wel om hier te trollen met een nieuw account.

[False positive?]
Neem contact met ons op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, daan4suz, Jacques, Robin, opadiehard, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 22:31
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #14
Tussenstand Cambuur - Eagles 0--2
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 23:01
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Re:Telstar - MVV Maastricht 13 september 2020 || 20.00 #15
Cambuur 2-0 verloren!!! ZAAAAAALIG!! Graf vereniging.
Ik zei vorige week toch al dat ze niet kampioenskandidaat nr. 1 zijn; De Graafschap wordt kampioen en NAC promoveert als nr. 2. En wij nemen straks heel sneaky en mooi revanche in L'warden voor die zeperd van vorige week.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.614 seconden