Telstar - MVV 21 februari 2020

21 feb 2020 11:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV 21 februari 2020 #1
Iedereen kijkt natuurlijk uit naar deze topwedstrijd! Het uitvak zal stampvol zitten om onze matadoren richting promotie te schreeuwen! Het Maastrichtse tiki-taka zal de Velzenze defensie uiteenrijten!

Nee, met de vastelaovend voor de deur is een uitwedstrijd naar Telstar, met alle respect voor deze sympathieke club, niet de hoogste aangelegenheid op de prioriteitenlijst. Dit jaar geen hoog gegil van het kindervak en geen optreden van Jomanda voor mij, de frikandel XXL mogen ze ook houden. Een voorbeschouwing kan natuurlijk altijd.

Telstar begon goed aan het seizoen maar is ver weggezakt, staat niet meer op een play-off plaats, won maar één van de laatste vijf wedstrijden en kreeg in die serie vijftien doelpunten tegen. Telstar staat tien punten boven ons. Willen we nog een schijn van kans maken om op de ranglijst ook maar in de buurt van de play-off plaatsen te komen, dan moeten we hier winnen en het gat naar zeven punten terugbrengen. Gezien de vorm van Telstar is dat dus mogelijk.
Vanavond waarschijnlijk good old Piet Velthuizen op doel, zijn debuut voor Telstar. Telstar kiest duidelijk voor een ervaren verdediging en jong en mobiel middenveld. Voorin is Reda Kharchouch de grote man, met al achttien doelpunten. Die zal dus ook wel weer tegen ons scoren. Telstar heeft vooral een erg wisselvallig team. Berenstein en Tavsan op de buitenposities raken de ene wedstrijd geen knikker en spelen de volgende wedstrijd de sterren van de hemel. Speelt MVV zoals tegen Go Ahead, dan winnen we hier. Maar de vraag is of we datzelfde niveau kunnen halen.

Voor degenen die wel present zijn: veel plezier!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2020 11:43
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Telstar - MVV 21 februari 2020 #2
Jacques, ik denk altijd wel even terug bij wedstrijden tegen Telstar aan die keer dat ik op een dinsdagavond naar deze wedstrijd ging en daar schrok op het moment dat ik een van de beveiligers van de firma in Amsterdam, waarvoor ik werkte, langs zag lopen. Ik dacht dat ze me ook buiten mijn werk in de gaten hielden. Later bleek de man gewoon een trouwe Telstar-supporter te zijn. We zijn later samen naar Maastricht gereden voor de return. Verder wordt nog steeds bij het begin van de wedstrijd het nummer "Telstar" van The Tornados (een fictieve band van Joe Meek) gespeeld. Tenslotte, Andries Jonker, in de periode dat hij bij ons trainer was, leek een meer positieve sluier over MVV te liggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2020 12:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Telstar - MVV 21 februari 2020 #3
Gezien de weinige reacties zie je dat carnaval zijn intrede heeft gedaan en dat MVV gewoon veel minder leeft
Toch een interessante ontmoeting . De eerste seizoenshelft werd MVV thuis weggespeeld door Telstar en werd vooral Bonafazia bij ons dol gedraaid.
Inmiddels zijn we paar maanden verder en doet Telstar het hartstikke goed , waar MVV minimaal 13 punten achter een PO plaatst staat en uit niks presteert heeft Telstar met slechts 4 punten nog altijd zicht op een plek. Daarbij opgeteld heeft Telstar een van de kleinste budgetten in het betaalde voetbal. Heel knap van Jonker en Co
Als MVV vandaag verliest ( en die kans is groot) dan zij we definitief klaar om aan een PO plek te denken . Het zal een lastige pot worden voor beide ploegen gezien het weer , mochten we een resultaat maken ( en eigenlijk zijn we dat verplicht aan ons budget ) dan is dat positief te noemen .
Ik ben benieuwd mijn voorspelling is een 4-1 overwinning voor Telstar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2020 13:15
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Telstar - MVV 21 februari 2020 #4
Die voorhoede van Telstar overliep de MVV verdediging. Vooral de vleugelspelers draaide de backs van MVV helemaal dol. Ik vond Telstar een van de best voetballende teams. MVV kon van geluk spreken dat het niet 1-6 was geworden. Mocht dit weer opnieuw zo gaan, dan zou het zomaar 5 of 6-0 kunnen worden. Vergeef misschien mijn negativisme, maar MVV kon destijds niet aan Telstar tippen. Wie? Telstar? Ja klopt, inderdaad. Telstar. Dat onbeduidend clubje uit IJmuiden, dat al meer dan 40 jaar eerste divisie speelt....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2020 13:49
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Telstar - MVV 21 februari 2020 #5

Jacques schreef : Iedereen kijkt natuurlijk uit naar deze topwedstrijd! Het uitvak zal stampvol zitten om onze matadoren richting promotie te schreeuwen! Het Maastrichtse tiki-taka zal de Velzenze defensie uiteenrijten!

Nee, met de vastelaovend voor de deur is een uitwedstrijd naar Telstar, met alle respect voor deze sympathieke club, niet de hoogste aangelegenheid op de prioriteitenlijst. Dit jaar geen hoog gegil van het kindervak en geen optreden van Jomanda voor mij, de frikandel XXL mogen ze ook houden. Een voorbeschouwing kan natuurlijk altijd.

Telstar begon goed aan het seizoen maar is ver weggezakt, staat niet meer op een play-off plaats, won maar één van de laatste vijf wedstrijden en kreeg in die serie vijftien doelpunten tegen. Telstar staat tien punten boven ons. Willen we nog een schijn van kans maken om op de ranglijst ook maar in de buurt van de play-off plaatsen te komen, dan moeten we hier winnen en het gat naar zeven punten terugbrengen. Gezien de vorm van Telstar is dat dus mogelijk.
Vanavond waarschijnlijk good old Piet Velthuizen op doel, zijn debuut voor Telstar. Telstar kiest duidelijk voor een ervaren verdediging en jong en mobiel middenveld. Voorin is Reda Kharchouch de grote man, met al achttien doelpunten. Die zal dus ook wel weer tegen ons scoren. Telstar heeft vooral een erg wisselvallig team. Berenstein en Tavsan op de buitenposities raken de ene wedstrijd geen knikker en spelen de volgende wedstrijd de sterren van de hemel. Speelt MVV zoals tegen Go Ahead, dan winnen we hier. Maar de vraag is of we datzelfde niveau kunnen halen.

Voor degenen die wel present zijn: veel plezier!


Normaal geen speld tussen te krijgen , maar je maakt het een lastigere wedstrijd dan het daadwerkelijk is:

- Velthuizen gaat niet keepen. Heeft pas 1x met de groep getraind en meteen pijntjes.
- Kharchouch is geblesseerd en zal, evenals Plet, niet aan de aftrap verschijnen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2020 14:08
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Telstar - MVV 21 februari 2020 #6
Bron: Haarlems Dagblad

Telstar kent een hoop vraagtekens richting de thuiswedstrijd tegen MVV vrijdagavond in het Rabobank IJmond Stadion. De ziekenboeg puilt uit.

Glynor Plet trainde donderdag niet mee, Kharchouch ging eerder naar binnen. De clubtopscorer viel vorige week tegen FC Volendam uit met een enkelblessure, maar heeft nu last van zijn bovenbeen. Glynor Plet heeft een voetblessure opgelopen. Het ligt voor de hand dat als zij niet kunnen spelen ze worden vervangen door Rashaan Fernandes en Richelor Sprangers. Elayis Tavsan trainde ook nog niet mee met de groep.

Tavsan ontbrak net als rechtsback Ilias Bronkhorst vorige week vrijdag tegen FC Volendam vanwege een blessure. Bronkhorst trainde donderdag voor het eerst weer met de groep mee. De wedstrijd tegen MVV komt mogelijk nog te vroeg. Trainer Andries Jonker: ,,We moeten kijken hoe zijn enkel reageert op de training.”

Ook Melle Springer is niet inzetbaar. De reservespeler kampt met een schouderblessure. Een echo zal meer duidelijkheid over de ernst van de blessure moeten geven. Anthony Berenstein staat al langer aan de kant. De verdediger werd donderdag geopereerd.

Keeper Piet Velthuizen zal nog niet debuteren voor Telstar. Hij is deze week behandeld aan zijn voet en trainde donderdag voor het eerst met de groep mee. Ook Kick Groot is nog altijd niet inzetbaar. Hij traint wel weer met de groep mee. Mogelijk maakt hij volgende week dinsdag in de oefenwedstrijd tegen Hollandia zijn rentree.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2020 14:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV 21 februari 2020 #7

Lijnsje@tappunt schreef :
Normaal geen speld tussen te krijgen , maar je maakt het een lastigere wedstrijd dan het daadwerkelijk is:

- Velthuizen gaat niet keepen. Heeft pas 1x met de groep getraind en meteen pijntjes.
- Kharchouch is geblesseerd en zal, evenals Plet, niet aan de aftrap verschijnen.



Mijn voorbereiding laat vandaag te wensen over, zo blijkt maar weer. Goed nieuws, met deze toevoegingen verwacht ik dat MVV hier gaat winnen. 0-2, doelpunten van Willy en Goppel, uiteraard weer een assist van Holtby.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2020 20:53
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Telstar - MVV 21 februari 2020 #8

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2020 21:58 21 feb 2020 21:59 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Telstar - MVV 21 februari 2020 #9
2x Kharchouch..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2020 22:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Telstar - MVV 21 februari 2020 #10
Het verschil tussen een ervaren coach en een beginnende trainer , het verschil tussen iemand die de markt kent en met weinig geld presteert en onze TD die de markt amper kent . Het is geen hogere wiskunde het is gewoon een kwestie van kwaliteit en in dit geval kwaliteit die te betalen is !!

Zo ons seizoen is helemaal voorbij en laat Usta net zoals die Verberne van Roda zijn mond houden over PO voetbal ...man dat de KNVB deze mensen een diploma geeft om uberhaupt voor een groep te staan !! Die van As van Roda liet ook ergens opschrijven dat die achter zijn huidige staff staat !! Wat heeft het voetbal toch een enorme aantrekkingskracht op mensen die in het normale arbeidsproces niks zouden presteren !!

Ons seizoen naar de klote ...tonnen verlies op omzet en budget door trainer, TD en VP ...dank je wel !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2020 08:05 22 feb 2020 08:11 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Telstar - MVV 21 februari 2020 #11
Als ik de statieven bekijk van deze wedstrijd was het al erbarmelijk slecht,dan moet de wedstrijd als je er live bij was of de stream hebt gevolgd wel helemaal beschamend zijn geweest.
Een coach met een wissel beleid die niet zou misstaan bij het vierde elftal van een willekeurige amateur club.
MVV uit en thuis een wereld van verschil blijkt nu maar eens weer,dit seizoen dit seizoen maar helemaal plichtmatig uitzitten, en volgend seizoen...de revolutie van napoleon en consorten of gaan we weer het zoveelste seizoen te gemoed van weer helemaal niks?....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2020 12:10
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Telstar - MVV 21 februari 2020 #12
En dan moet de carnavalsdip nog komen.....

[url=Cijfers: carnavalsdip zit VVV, Fortuna, MVV én Roda dwars - http://www.1limburg.nl/l/95811 #1Limburg]Cijfers: carnavalsdip zit VVV, Fortuna, MVV én Roda dwars - http://www.1limburg.nl/l/95811 #1Limburg[/url]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden