Re:Fc Den Bosch - MVV

20 sept 2019 21:47
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 287
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #46
De opstelling wordt toch echt door Usta gemaakt. Als je alle voetballers op de bank zet en de lievelingetjes van Elsen week in week uit laat stuntelen omdat deze kost wat kost geld moeten gaan opleveren, heb je òf geen verstand van het spelletje òf niet de intentie het publiek te vermaken...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 21:48
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #47

Boer458 schreef : Usta kijgt natuurlijk de zwarte piet maar de selectie is toch echt samengesteld door Elsen.


En daar heeft Usta zich natuurlijk niet mee bemoeid? En hij stelt vervolgens ook niet de 11 namen op, dat doet ook Elsen?

Shermaine opstellen die vaker wel dan niet tegenvalt, Deom, Kot én Holtby op de bank zetten na een wedstrijd waarin het voetballend zwaar ondermaats was. En het moment waarop Bertrams komt voor Deusings? Leg het maar uit. Wissel hem dan meteen, iedereen weet dat Bertrams niet als tweede keeper gehaald is.

Pijnlijke avond. De pessimisten krijgen vandaag gelijk, ik ga wel in de hoek zitten. Na 3 punten verwacht tegen Dordt, Telstar en nu den Bosch.. een ezel stoot zich dus wel degelijk drie keer aan dezelfde steen. Auw. Ja, ook ik vind nu wel dat fuat wat heeft uit te leggen. Licht opportunistisch? Ja, ik heb ook emoties. Met 4-0 verliezen bij een kwakkelend den Bosch is toch moeilijk uit te leggen. Onkunde? Gebrek aan strijd- en wilskracht? Zėk dieg ut mieg, zèk ieg ut dieg..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 21:49
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #48
Het is een mix van alles. Zowel de opstellingen is geen touw aan vast te knopen. Maar ook het aankoopbeleid blijkt weer waardeloos te zijn. Waar het enthousiasme voor Nissila vandaan is gekomen heb ik nooit begrepen. De enige echte nieuwe aanwinst is Mahmutovic en Kot, waarvan de eerste geblesseerd is. De rest zijn allemaal krasjes die hoogstwaarschijnlijk zijn aangetrokken omdat de gewenste spelers niet wilde komen en ze toevallig werden aangeboden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 21:54
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #49
Telstar verliest tiuis met 0-2 van Volendam ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 22:05
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #50
Men was op zoek naar doelpunten in de zoektocht naar spelers, nou dat is gelukt! Volgens mij alleen aan de verkeerde kant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 22:10
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #51
Sorry maar Nissila maakte veel meer indruk in de voorbereiding dan Mahmutovic .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 22:12
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #52

Boer458 schreef : Usta kijgt natuurlijk de zwarte piet maar de selectie is toch echt samengesteld door Elsen.

Deze selectie is veel beter dan vorig seizoen hoor. Akkoord dat we Iets nog tijd moeten geven, maar met deze selectie hoor je in het linkerrijtje te eindigen. Ik vind dat Usta vorige week en vandaag wel opeens teveel heeft gewisseld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 22:29
WildeFred
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #53
Hoe is het mogelijk dat je met dit spelersmateriaal dit op de mat legt? Het seizoen is nog jong, maar het wordt bijkans met de week pijnlijker. Je kan het hebben over de opstelling of speelwijze, maar dan moet het echt beter dan nu. Onbegrijpelijk! Er wordt weinig gecreëerd (pas 6 goals gemaakt) en de tegengoals valllen veel te makkelijk. We hebben nu bijna het slechtste doelsaldo uit de KKD.
Fuat krijgt de spelersgroep niet het aan het voetballen. Dit is duidelijk te hoog gegrepen voor hem. Schuif Roger maar naar voren, of anders Ron. Fuat hoeft niet direct weg, maar kan als assistent verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 22:37 20 sept 2019 22:39 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #54
Of het veel uitmaakt weet ik zo net nog niet. Géén fysieke kracht, géén samenspel, géén raffinement, géén lengte, géén afmaker. Een bij elkaar geraapt zootje, en op goed geluk. Nou, gegokt en verloren. Het heeft geen klik. Zorgwekkend? Ja!! Heel zuur meteen aan het begin van het seizoen. Goed met elkaar praten, leren van de fouten, en opnieuw beginnen. Zit niets anders op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 22:44
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #55

Schapendonk schreef : Of het veel uitmaakt weet ik zo net nog niet. Géén fysieke kracht, géén samenspel, géén raffinement, géén lengte, géén afmaker. Een bij elkaar geraapt zootje, en op goed geluk. Nou, gegokt en verloren. Het heeft geen klik. Zorgwekkend? Ja!! Heel zuur meteen aan het begin van het seizoen. Goed met elkaar praten, leren van de fouten, en opnieuw beginnen. Zit niets anders op.

Zit wel wat anders op. Schop een aantal van die prutsers voor de rest van het seizoen de tribune op en laat onze eigen jeugdspelers maar voetballen. Veel erger als dit zal het niet meer worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 22:51
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #56
We hebben echt wel een betere selectie ten opzichte van vorig seizoen, maar het spel is bedroevend... absurd slecht.

Het interview met Usta over strijders blabla komt totaal niet terug op het veld, ja er is wel inzet, ja ze rennen op het veld .. dat is ook alles. Geen collectief , geen pressie, geen positiespel , geen vastigheid, geen herkenbaar systeem. En dit mag je Usta wel kwalijk nemen. De beste pot was nog Eagles uit, daarna had je met een beetje pech alles kunnen verliezen.

En toch blijf ik iedere thuis wedstrijd gaan, wegblijven is geen optie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 23:26
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #57
Is niet Zakelijk ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 03:07
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #58
Iech hub nao dit debacle un paar vraoge:
Wee is verantwoordelijk veur ut aonstelle vaan Usta?
Wee is verantwoordelijk veur ut bejeinraape vaan dees selectie?
Wee is verantwoordelijk veur dit waardeloze speul?
Welke koppel deene te rolle?
Wachte is zinloos want daan is ut seizoen totaal naor de kloete.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 05:52
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #59
We hebben een selectie veel beter dan afgelopen seizoenen. We hebben een bank waar we afgelopen jaren over konden dromen.
Alleen nu heb je dat mensen niet voor elkaar willen vechten op het veld.
Een trainer die naar mijn mening niet de sterkste opstelling zet.
Hoop dat het nu direct bij de volgende wedstrijd een ommekeer gaat komen.
Anders voorspel ik een zwaar seizoen waar je denk ik nog minder toeschouwers gaat krijgen.

Over de wedstrijd hoef je niks meer te zeggen.. Wat moet je zeggen? Was gewoon totaal zwak weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2019 07:50
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #60
Elsen is verantwoordelijk voor het aanstellen van Usta,samen zijn ze verantwoordelijk voor het samen stellen vd selectie.
Usta is weer verantwoordelijk voor de training en opstelling.
Ik heb het vermoeden dat de verstandhouding tussen Usta en een deel vd selectie niet goed is en ik denk dat zolang Elsen en zijn kameraden bij mvv aan het roer blijven er niets gaat veranderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden