Re:Fc Den Bosch - MVV

18 sept 2019 11:13
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #16
Mannen, jao t waor kloete de aofgelaope wedstrijden, jao iech hub mg aoch likke changenere.
Mer de knop moot um, bei de staf, speulers en aoch bei us. T seizoen is nog laank, mer de umslaag moot noe toch wel kaome....

Vriedag neuje kansen en veur t biste goon.
G huur geruchten dat ver mit unne groete groep de mannen daor goon steunen, iech hoop t.

Iech bin in eeder geval derbei,

Kom op die Roeje
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., middenstip, Tuor, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2019 11:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #17
Morgen samen met Zeikbak (hopelijk kunnen we in één ruk doorrijden) en Zoontje de reis maar weer wagen naar Den Bosch. Lekker met de auto. Heerlijk, dat moet vaker kunnen miljaar gamins!

Uitwedstrijd Den Bosch: geen peil op te trekken. Allereerst wil ik de heer Jordania bedanken voor zijn doortastend werk en voor Den Bosch te gaan. Ik geloof er heilig in wanneer Jordania niet in deze club had geïnvesteerd, dat de heer De la Vega deze club wilde ''redden''. De goaltune met de zin ''en nemen dan ook onze sombrero's mee'' , dat kan maar een ding betekenen: Mexico. Het land waar het hartje van meneer De la Vega sneller van gaat kloppen. Godzijdank was Jordania hem voor en heeft Mauricio nu fantastische plannen met onze buren! Nee, we moeten morgen even Jordania bedanken. Wellicht kan nog een leuk spandoek in elkaar geflanst worden?

De selectie van Den Bosch is in één woord raar te noemen. Ze hebben nog een aantal toppers/dure krachten van het vorig seizoen rondlopen met een aantal ''vreemde vogels'' van dit seizoen. Nog geen enkele wedstrijd gewonnen. Publiek daar is aan het morren. Afgelopen week met 5-1 afgeserveerd door Jong Utrecht (hadden wel een aantal leuke namen erin lopen). Wat kun en moet je verwachten? Werkelijk waar geen idee.

De een zal zeggen dat ze gebrand zijn om resultaat te halen, de andere zal zeggen dat het typisch is dat MVV dan verliest en weer een ander zegt dat je deze wedstrijd ''gewoon'' moet winnen. Waarheid? Net zoals een open deur intrappen, ergens in het midden.

Ik verwacht ook binnen de basis van MVV enkele mutaties. Vrijwel zeker gaat Bertrams keepen. Jammer voor Deusings, maar we zijn geen liefdadigheidsinstelling. Vorig jaar min of meer ''beloofd'' dat hij eerste keeper ging worden, maar maakt het niet waar. Geen ontiegelijke blunders, maar straalt niets uit, heeft weinig klem en ging bij de 0-2 van De Graafschap en 0-1 van Telstar toch enigszins de fout in.

Achterhouden weinig wissels; Frenoy voor de alweer geblesseerde Vermijl. Man, wat is dat een Arjan Robben 2.0 inmiddels aan het worden. Kan van enorme worden indien enkele weken fit. Laat dat nu net het manco zijn bij hem.

Middenveld verwacht ik één wissel, hoever je kunt spreken van middenveld. Ik verwacht Goppel aan de aftrap. Heeft volgens sommige wellicht nog niets laten zijn, maar met zijn snelheid heb je toch een extra wapen door de bal gewoon ver achter de laatste man te peren. Goppel op de brommer, Anthony op de juiste plek en je hebt kassa. Klinkt erg makkelijk, maar zo kan het ook zijn.

Laten we nu niet allemaal met de koppies naar beneden gaan lopen. We zijn net gestart en het gezeik is alweer begonnen. Ja, het is niet goed. Ja, er moet nog een hele hoop veranderen. Ik heb er nog steeds vertrouwen in!

HAW PIN!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, jovkle, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2019 13:30
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #18
Vermoedelijke opstelling

Schrooijen-vd Hurk-Goppel

Martina-Nissila -den Acker -Kot

Bonifazi-Martina-Mares-Frenoy

Bertrams

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2019 13:36
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #19
Hebben ze al zo veel medelijden met ons dat we met 12 man mogen spelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2019 13:44 19 sept 2019 13:46 door Sjeng043.
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #20
Aangezien Fuat vast zal houden aan zijn 4-2-3-1 formatie, hoop ik op de volgende opstelling voor vrijdag;
Bertrams
Frenoy - Mares - Martina - Bonifazi
Holtby - Van den Acker
Goppel - Nissila - Schrooijen
Van den Hurk

Martina op het middenveld vind ik moeizaam spelen, Holtby brengt net iets meer en met Van Acker heb je al een slot op de deur. Daarnaast zijn de standaardsituaties van Holtby meestal heel gevaarlijk.
Kot lijkt me niet iets voor aan de zijkant, eerder back-up voor Nissila. Daarom Goppel, hopen dat hij het waar kan maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2019 13:49
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #21
Is Deom, al uit gerangeerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2019 14:19
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #22

middenstip schreef : Is Deom, al uit gerangeerd?


Ik snap het ook niet.

Dat je wisselt als de resultaten tegenvallen, kan ik volledig inkomen. Dat je een vaste gedachte hebt om een nieuwe speler niet meteen de eerste de beste wedstrijd erin te zetten, kan ik ook geloven als je dit adequaat doet. Maar niet zoals het nu gaat.

Van Acker (vind het best een aardige speler overigens) staat meteen basis t.o.v. Deom. Waarom? Geen idee. Ik vond Deom redelijk tot goed spelen en zie (de 90 minuten die ik wekelijks zie) nu geen directe reden om hem te slachtofferen. Het standaard ''geblesseerd'' paradepaardje met de oogjes dicht en de beentjes vooral niet gestrekt, Martina, mag wel blijven staan. Ook dit enorme talent zie ik week in week uit spelen. Dat je die wisselt, ja. Maar nee, Usta kiest juist voor het omgekeerde.

Als je dit doet, doe het dan consequent. Laat dan ook Bertrams keepen op het moment dat je hem haalt. Niet van ''ja, een echte blunder heeft Deusings nog niet gemaakt''.

Wellicht zit er een bepaalde gedachtegang achter zijn keuzes, maar ik zie ze niet....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2019 14:34
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #23
Kot
Holtby
Deom... drie dezelfe spelers.. en allemaal 1,70;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2019 16:33
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #24
Schrooijen-vd Hurk-Goppel

Martina-Nissila -den Acker

Bonifazi-Martina-Mares-Frenoy

Bertrams

Een mens kan zich ook vergissen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2019 18:18 19 sept 2019 18:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #25
Ik vond Nissila erg tegenvallen. Geen fysieke kracht. Meer een jager. Maar dan moet de rest wel meejagen. Vd Hurk laat dit voor zich doen. Hij heeft wel wat meer fysieke kracht, maar moet de bal pamklaar in zijn voeten krijgen wil hij wat er mee doen/kunnen óf hij gaat met zijn tegenstander worstelen. Ik zie hem zelden op uithoudingsvermogen tot het gaatje gaan (geen conditie?). Heel fijn was dus een wissel op die plek. Helaas heeft MVV die luxe niet. Goppel vond ik ook tegenvallen. Je moet eens op hem letten. Ik mag het bijna niet zeggen, maar hij heeft zwaar x-benen. Loopt in ieder geval heel vreemd. Wie heeft hem in het vizier gehad en hem willen huren?? Een beetje onbegrijpelijk. Bij den Haag waren ze blij. Ik weet langzaam waarom, en ik hoop dat ik het mis heb. Veel spelers hebben bovendien geen lengte. Tjonge, het begint een waslijst aan het worden. Waar te beginnen. Maar het komt ook een beetje door MVV-Telstar. Op hoop van zege!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2019 20:14
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #26
De suppoters van Den Haag vonden het een wereld wonder dat ze hem verhuurt kregen , Hij kon enorm hard lopen maar de rest ,,,,,niets......

We zullen zien ............ Toch veel succes bij MVV .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 14:19
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #27
Mannen,

Aaongezeen Fuat lang mit Fernado gevoetbald heet zouw t sjoen zien es aoch ver in de 43ste minuut der even stil bei stoon mit un sjoen applaus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 15:41
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #28
Ik zou zo beginnen:

Bertrams
Frenoy - Martina - Mares - Bonifazi
Van Acker - Deom
Goppel - Nissila - Schroyen
Vd Hurk

En dan zijn Holtby en Kot inderdaad kind van de rekening. Jammer, want het zijn goede voetballers. Aan de andere kant ook helemaal niet jammer want dat betekent dat de selectie breed genoeg is om dit soort mannen op de bank te zetten. Er is dus concurrentie. Helemaal niet verkeerd. De nieuwelingen moeten het nu wel laten zien, want er staan er een paar in hun nek te hijgen. Luxe toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 16:55 20 sept 2019 16:59 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #29

Jim Cemint schreef : Ik zou zo beginnen:

Bertrams
Frenoy - Martina - Mares - Bonifazi
Van Acker - Deom
Goppel - Nissila - Schroyen
Vd Hurk

Jammer, want het zijn goede voetballers.


Dat heb ik in ieder geval (nog) niet kunnen ontdekken tegen Telstar. Ten minste niet iets om de uitspraak te doen; "we willen binnen 2 jaar promoveren". Dan moet je in ieder geval eerst naar de top 5. Als Andries Jonker deze uitspraak had gedaan, dan had ik na vorige week gezegd: " ja, daar zit iets in". Maar bij MVV kan ik het nog niet zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2019 19:51
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Re:Fc Den Bosch - MVV #30
Iemand 'n stream voor de wedstrijd ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden