Go Ahead Eagles - MVV

31 juli 2019 22:39
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Onderwerp Auteur
Go Ahead Eagles - MVV #1
Zijn jullie ook benieuwd naar de openingswedstrijd van het seizoen?
Zelf vind ik het altijd een mooie ambiance in Deventer.
Heb begrepen dat het weer een verplichte buscombi wordt, dus gaan weer verder bij het vorige seizoen...
Hopelijk een vol uitvak!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2019 10:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #2
(de a en e moeten omgedraaid, "ahead")

Leuke wedstrijd inderdaad, erg sfeervol stadion altijd. Tegelijkertijd wint MVV zelden tot nooit in Deventer. Dit millenium precies één keer - in 2002 - en dat is geloof ik letterlijk de enige keer in de eerste divisie dat we uit bij Go Ahead wonnen. In de eredivisie lukte het ons vroeger wel iets vaker, maar als ik zo snel nergens overheen lees ook niet vaker dan drie keer.

Go Ahead was afgelopen seizoen dicht bij promotie, stond ook een tijdje eerste, maar greep er op dramatische wijze naast door in blessuretijd nog een tegengoal de krijgen. RKC profiteerde. Tegendoelpunt overigens vanwege knullig balverlies van ene Thomas Verheijdt... Bij Go Ahead willen ze dit jaar uiteraard opnieuw een gooi doen. Nieuwe trainer, veel spelerswisselingen. Namen als Verheijdt, Baas, Van Moorsel en Bakx vertrokken daar, Bannink, Lieftink, Van Iperen en Droste zijn wat bekendere namen die daar bij gekomen zijn. Ook de trainer is nieuw, Jack de Gier. Deed het erg goed bij Almere (eeuwig dank voor het uitschakelen van onze oosterburen!) maar flopte bij NEC. Lastig in te schatten hoe Go Ahead dit jaar voor de dag gaat komen.

Om eerlijk te zijn, dit is een wedstrijd die we normaal gezien verliezen, laat hem dan maar gespeeld worden als eerste wedstrijd, als onze selectie toch nog niet compleet is. Met een gelijkspel ben ik momenteel al dik tevreden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2019 13:44
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #3
Van de elf basisspelers die zo dramatisch promotie misliepen tegen RKC, zijn er zes alweer vertrokken. Ook vijf bankspelers zijn daar nu weg. De selectie van de Eagles van dit seizoen is dus lastig te vergelijken met die van vorig jaar. Van de nieuwe spelers die Jacques noemt, hebben Droste, Bannink en Lieftink bij elkaar zo'n 230 wedstrijden ervaring in de Eredivisie. Duidelijke versterkingen voor de bovenkant van de KKD dus.

Wel denk ik dat ze Stegeman erg gaan missen. Hij kreeg het afgelopen seizoen voor elkaar om bijna te promoveren met een ploeg die het jaar daarvoor 17de was geworden (nog boven RKC Waalwijk, het kan verkeren...). De Gier heeft het bij Almere aardig gedaan (9de plaats in het seizoen waarin Roda werd uitgeschakeld in de play-offs), maar heeft bij NEC hopeloos gefaald. Als je de supporters op het forum daar mag geloven een van de slechtste trainers in de clubgeschiedenis. Nu zegt dat niet alles, maar feit is wel dat het bij NEC pas beter begon te lopen toen De Gier werd ontslagen.

Voor de rest eens met bovenstaande commentaren: we winnen daar bijna nooit, en volgende week waarschijnlijk ook niet. Zou met een puntje mijn handen dichtknijpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 09:34
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #4
Nog 6 dagen voor de start van de competitie tegen GAE alles even op een rijtje zetten:

- Deusings heeft schijnbaar een gebroken vinger. Dus een een vraagteken voor vrijdag. Met van Meurs als vervanger zie ik het heel donker in.
- Vermijl geblesseerd (niet fit, is die ook nooit). Dus zal niet spelen. Zijn vervanger Zeegers, die zeer talentvol is en het goed deed als rechtsback, heeft een schorsing openstaan vanuit de A-jeugd. Dus die is niet speelgerecht.
- Shermar zou ook geblesseerd zijn.
- Mahmutovic geblesseerd.
- Gunst geblesseerd.
- Mares achterin verdedigd als een wijf.
- Shermaine... waarom hebben ze hem behouden? Komt als centrale verdediger te kort en al helemaal als linksback.

Je ziet het. De hele achterhoede geblesseerd. Ik heb al geen hoge pet op van onze huidige verdedigers, buiten Mahmutovic, maar ik vrees dat we starten met een dikke nederlaag als er niet snel iets bijkomt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 10:48
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #5

Mie leef Mestreech schreef :
Je ziet het. De hele achterhoede geblesseerd. Ik heb al geen hoge pet op van onze huidige verdedigers, buiten Mahmutovic, maar ik vrees dat we starten met een dikke nederlaag als er niet snel iets bijkomt.


Niet getreurd, want binnen 2 jaar zullen we promoveren.........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 11:23
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #6
Jammer echt heel jammer. En dat tegen een club die ik eens op een goede nederlaag had willen trakteren in Deventer. Want dat wordt eens tijd. Dan maar hopen op een wonder. Het worden weer heel wat kaarsjes bij de OLV aan het begin van de competitie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 11:54
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #7
Van het bericht van Mie leef Mestreech wordt zelfs de meest optimistische MVV fan depresief ;) ziet er inderdaad niet goed uit zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 13:29
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #8
Met de recente berichten van alle blessures van onze gehele verdediging (Deusings, Martina, Vermijl, Enes en Gunst) mag je concluderen dat de eerste wedstrijden een moeilijk verhaal gaan worden. Daarnaast is Zeegers uit de jeugd geschorst, een jeugdspeler met potentie.

Na het zien van de wedstrijd van gisteren hebbben wij ook nog een mega keepersprobleem. Met de recente uitspraken mag je niet met dit duo aan de competitie beginnen. Zie het zo voor me de beelden van blunders gemaakt door onze keepers bij Voetbal insite!

Helaas nu al medelijden met onze nieuwe trainer Usta. Stel je voor 0 punten uit de eerste 4 wedstrijden, gezien het programma zeer realistisch.

Hopelijk arriveren minimaal 4 nieuwe “gaanse” spelers voor de start van de competitie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 14:12 03 aug 2019 14:13 door peeke.
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #9
allemaal de kopje's naar het oosten en het komt het helemaal goed

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 16:56
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #10
Stel je voor? Ik denk dat het heel realistisch is .....helaas!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2019 08:14
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #11
Wordt natuurlijk een lastige pot, zeker gezien het feit dat we alweer veel spelers moeten missen aan de start van het seizoen. Maak mij echter wel zorgen over het pessimisme dat nu alweer heerst, we zijn nog niet eens begonnen. Geef het aub een kans. Als we allemaal met een lang pan in de Geusselt gaan zitten weten we nu al dat het een kut seizoen wordt, dat is gewoon de goden verzoeken.

George Michael zou zeggen: you gotta have faith. Vorig jaar met vrijwel dezelfde selectie hebben we in moeilijke (uit)wedstrijden ook een buslading aan punten mee terug naar Maastricht genomen. Ik wil maar zeggen, niks is onmogelijk. Zo slecht is het qua resultaten in de voorbereiding overigens ook niet geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2019 09:18
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #12
Het begin van de competitie gaat ons op het einde van de rit weer het kopje kosten. Helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2019 15:24 05 aug 2019 15:24 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #13
Aangezien we zo goed als met het zelfde elftal aantreden min enkele spelers lijkt me de kans op winst minimaal tot nihil te zijn.
Met deze spelers eindigde je vorige jaar in het rechter rijtje. Waarom zou je nu dan wel kunnen winnen???
Op geluk kan dat maar lijkt me sterk dat MVV eens geluk heeft op dat gebied.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2019 19:59
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #14
Ik ben benieuwd hoe onze basis 11 er uit ziet tegen goaheadeagles. Aangezien er een blik spelers wordt opengetrokken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2019 20:06
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Go Ahead Eagles - MVV #15
Spelers zullen eerst speelgerechtigd moeten zijn en dan zal er zeker een gewenningsperiode nodig zijn om alles op mekaar af te stemmen.
Maar beter nu al dan over pas 3 weken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden