Jong AZ - MVV vrijdag 19 april 2019

20 apr 2019 15:26
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Jong AZ - MVV vrijdag 19 april 2019 #16
Wat ik nu altijd zo mooi vindt na een serie slechte resultaten en dan één goede , is dat alle doemdenkers opeens neigingen krijgen van onze Oosterburen en onder de grond verdwijnen. Als we weer gelijk spelen, weten ze niet hoe snel ze moeten reageren. Wanneer we weer de deksel op de neus krijgen tegen Jong AZ, moet het bericht nog geplaatst worden voordat ze een reactie kunnen geven. Maar als dan de 2-3 valt en we winnen, blijven de reacties uit. Beetje jammer....

Goed resultaat, was ook echt de laatste strohalm! Heb van de wedstrijd zelf niet veel gezien. Samenvatting t.o.v. de verslagen is dan ook zeer beperkt. @MVVke, gooie scheids ;)

Maandag kun je uitstekende zaken doen(wanneer niet eigenlijk). Directe concurrenten NEC-RKC tegen elkaar, Top Oss thuis tegen hoogvlieger GAE en Roda uit naar Telstar. Ajax heeft de Future Cup, doordeweekse speelronden en CL....ben benieuwd naar hun selectie.

Wij gaan de PO op de laatste dag binnenhalen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2019 16:58
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jong AZ - MVV vrijdag 19 april 2019 #17

Lijnsje@tappunt schreef : Wat ik nu altijd zo mooi vindt na een serie slechte resultaten en dan één goede , is dat alle doemdenkers opeens neigingen krijgen van onze Oosterburen en onder de grond verdwijnen. Als we weer gelijk spelen, weten ze niet hoe snel ze moeten reageren. Wanneer we weer de deksel op de neus krijgen tegen Jong AZ, moet het bericht nog geplaatst worden voordat ze een reactie kunnen geven. Maar als dan de 2-3 valt en we winnen, blijven de reacties uit. Beetje jammer....

Goed resultaat, was ook echt de laatste strohalm! Heb van de wedstrijd zelf niet veel gezien. Samenvatting t.o.v. de verslagen is dan ook zeer beperkt. @MVVke, gooie scheids ;)

Maandag kun je uitstekende zaken doen(wanneer niet eigenlijk). Directe concurrenten NEC-RKC tegen elkaar, Top Oss thuis tegen hoogvlieger GAE en Roda uit naar Telstar. Ajax heeft de Future Cup, doordeweekse speelronden en CL....ben benieuwd naar hun selectie.

Wij gaan de PO op de laatste dag binnenhalen!


Tsja jammer, als we al niet van Jong AZ kunnen winnen.... Dan had je mij ook niet meer hier zien reageren tot het huidige seizoen is afgelopen.

De vorige wedstrijden hadden we moeten winnen, daar mogen de azijnzeikers zoals ik dan toch wel iets van vinden. Vooral met het getoonde spel..... Ik kan me niet voorstellen dat jij optimistisch werd van de afgelopen reeks.

Ik hoop van harte dat je gelijk gaat hebben, echter als we hetzelfde voetbal op de mat leggen als de afgelopen wedstrijden dan kun je het vergeten.

Ondanks dat ik een negativo ben hoop ik op het beste voor mijn clubje. Komend seizoen met een nieuwe trainer. Dat vind ik al een lichtpuntje.
Tot maandag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2019 17:01 20 apr 2019 17:02 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Onderwerp Auteur
Jong AZ - MVV vrijdag 19 april 2019 #18
We leven nog. Niet te veel over nadenken, door naar maandag. Prima, een overwinning was nodig en hoe en wat maakt niets uit. Directe concurrenten NEC en Cambuur verloren allebei uit bij Jong AZ, om maar een beetje perspectief te plaatsen. Neem aan dat die fans daar massaal niet meer reageren op het forum tot het huidige seizoen is afgelopen. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.232 seconden