MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019

12 mrt 2019 08:49
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #1
Post hier uw reacties op de eerstvolgende match a.u.b.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2019 09:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #2
Gisteren de afsluiting van de vorige competitieronde. Jong Ajax - Jong AZ. Voor ons niet zo belangrijk verder, maar toch altijd interessant wie er spelen: Jong Ajax had met Kotarski, Schuurs, Cerny, Traore en Danilo vijf spelers voor wie ze meer dan een miljoen euro betaald hebben in de basis staan. Dean Solomons is bovendien een Zuid-Afrikaan die ze uit de samenwerking met Ajax Cape Town hebben gehaald. Dan nog toptalenten De Wit en Gravenberch op het veld. En toch komen ze niet verder dan 1-1.

Over de hele speeldag gezien zijn er maar twee ploegen onder ons die nog een serieuze kans op play-offs maken, en die gewonnen hebben. Cambuur en NEC. En beiden deden dat van andere concurrenten. Buiten Twente en Jong PSV die ik beiden niet als concurrent zie, wonnen van de clubs boven ons enkel Den Bosch en Go Ahead, en eerlijkheidshalve betwijfel ik of we die nog gaan inhalen, dus ook geen ramp. Go Ahead won bovendien van Volendam. Dat we gelijkspelen heeft kortom geen grote gevolgen, het laat wel goed zien hoe jammer het is dat we niet gewonnen hebben - dan hadden we werkelijk uitstekende zaken gedaan.

Zaak om vrijdag wel toe te slaan. Bij winst staat RKC zeven punten onder ons. Andere wedstrijden onder meer: Twente – Volendam, Almere – Sparta, Oss – Jong Ajax, NEC – Den Bosch en Cambuur – Jong PSV. Valt alles goed dan sla je een gat met de ploegen vanaf plaats 9 en wordt de wedstrijd met Roda een regelrechte clash om overslaan eerste ronde play-offs.

RKC won de eerste vijf wedstrijden na de winterstop, maar is daarna weggezakt en pakte nog maar één punt uit de laatste vier wedstrijden. Wij moeten oppassen dat wij niet hetzelfde scenario krijgen, maar RKC is momenteel niet in vorm, dus ik hoop op winst. Gevaarlijke spelers? Hansson de aanvallende middenvelder en buitenspeler Seys, dat duo deed ons uit in Waalwijk ook de das om. Daarnaast hebben ze Sylla Sow in de winterstop gehaald van Utrecht, ik vind dat een erg goede spits. Met Maatsen (niet de onze) hebben ze nog een goede buitenspeler en verder lopen er bekende namen als Bilate, Bergkamp, Rienstra, Mulder, Vermeulen, Quasten en Drost rond. Echt geen slechte selectie. Desondanks is het zaak voor MVV om weer eens te winnen en daarmee goede zaken te doen. Ik zet in op een spannende 2-1 winst.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2019 11:47 12 mrt 2019 11:48 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #3
Vervelende tegenstander dit. Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij. Ik hoop dat ik het mis heb. 0-1 of 1-2. Of de aanval van MVV moet er weer helemaal zin in hebben als in den Bosch. Dan zeg ik 3-0, maar ik vrees omdat het thuis is, voor het eerste scenario.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2019 12:26
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #4
Voorop gesteld, Rkc blijft een lastige tegenstander. Gezien de stand op de ranglijst moet MVV de 3 punten in eigen huis houden. We moeten niet kijken naar andere ploegen wat ze doen, gewoon naar ons eigen kijken. MVV krijgt de komende weken nog moeilijke tegenstanders o.a. 045 -Nec - Cambuur etc.
Dus vrijdag proberen, nee moeten, de 3 punt in eigen huis te houden, geen domme kaarten pakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 14:44
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #5
Net zo'n klote tegenstander als almere. nietszeggende club maar altijd lastig tegen voetballen. Ik zet in op een 1-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 20:54
MVVNaoVaore
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #6
Als je deze wedstrijd wint sta je al met 1 been in de playoffs 7 punten verschil met directe concurrent of 1 punt. Wedstrijd van het seizoen op 045 na!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 20:59
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #7
Om te janken dit. Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Dat wordt een afslachting volgende week op deze manier. Man man man.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 21:29
MVVNaoVaore
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #8
Als ze zo door gaan vallen ze buiten de playoffs nec, cambuur, OSS ook op winstkoers vanavond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 21:40
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #9
Onbegrijpelijk dat MVV dit keer op keer weer opnieuw flikt. Aju.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 21:44
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #10
Gewoon een regelrechte afgang. Nog nooit zo veel slechte passes in 1 wedstrijd gezien. Dit was Nog slechter dan in het Van Deinze tijdperk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 21:44
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #11

Frostie_999 schreef : Om te janken dit. Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Dat wordt een afslachting volgende week op deze manier. Man man man.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk


Roda staat ook gewoon 3-2 achter bij Dordrecht. Ben je de wedstrijd in de geusselt vergeten? Wat was dat Roda goed hè. Het seizoen is na vanavond niet opeens over jongens, en de PO's zijn ook nog gewoon binnen handbereik.

Het is kut, maar dat is het al jarenlang. Zelfs kut kan in de eerste divisie een goede eindklassering neerzetten. Dus, rustig aan. Er zijn nog genoeg punten te verdelen. Ik denk dat iedereen die RKC dit seizoen een beetje in de gaten heeft gehouden hier rekening mee had gehouden. Die hebben gewoon een goed elftal. Net 1-4, het wordt wel een dikke uitslag. Zonde. Weekend naar de knoppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 21:55
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 781
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #12
Bizar. Heb je een opleving grotendeels dankzij de opbloei van twee creatieve jongens, Deom en Holtby. Raakt er een geblesseerd, beslis je om de andere er ook nog eens naast te zetten. Vorige week pijnlijk duidelijk geworden dat er zonder geen enkele vorm van creativiteit in de ploeg zit, helaas niet voor iedereen duidelijk geworden blijkbaar. Ongelofelijk.

Maar goed, niemand zijn niveau gehaald vandaag. Dramatisch domme overtreding waarmee je de penalty en wedstrijd helemaal weggeeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 21:59
MVVNaoVaore
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #13
Als je volgende week verliest kun je zomaar van de 7e naar de 13e plek duikelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 22:12
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #14
Net thuis . Pc geopend en kijken naar de uitslag van MVV .
Wel effe schrikken . Gelukkig is de wc niet ver :lol:
Volgend week iets halen bij de buren mannen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2019 22:34 15 mrt 2019 23:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - RKC Wolluk 15 maart 2019 #15
Tuur Houben man of the match voor mij. In die 15 minuten dat hij meespeelde liet hij meer zien dan dat zooitje ongeregeld de hele wedstrijd.
Hoe kan dit elftal in vredesnaam op de 8e plek staan?? Speelt de hekkensluiter soms met geamputeerde benen?. En dan kreeg je ook nog die afbraakwissels, alsof machteloos verliezen in eigen huis al niet erg genoeg is, werd nog even de verdubbelaar ingezet. Had Martina toch laten staan man, hij was nog de enige die de angel uit het spel haalde...

Bij de 1-4 spleet Mozes éénvoudig de zee... het dieptepunt van de avond..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.263 seconden