MVV - Almere

05 mrt 2019 15:43
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Almere #1
Nou jongens, zeg het maar. Ik weet niet wat ik kan verwachten vrijdag, maar een overwinning is een must tegen deze directe concurrent en dat zullen de spelers zich ook beseffen. Daarnaast kan ik mij zo voorstellen dat ze zich willen revancheren na afgelopen vrijdag, want dat was niet best.

Almere heeft net de trainer, Santoni, ontslagen. Er was onenigheid over hoe de club de doelstellingen moest behalen. Gaan die daar nu al boven hun stand leven in het bruisende Almere? Naar wat ik er van heb gezien was de spelersgroep goed met deze trainer en dus zou het zomaar eens kunnen dat we vrijdag een enigszins gedemotiveerde tegenstander treffen. Zou ook zomaar niet kunnen natuurlijk.

Tijd om de thuisbalans weer wat positiever te maken in de komende anderhalve week tegen Almere en RKC, te beginnen met een zege as vrijdag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2019 17:09
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - Almere #2
Nou..... bruisend zal Almere niet echt zijn maar het telde op 1 februari 2019 maar liefst 208.212 inwoners. Dat de doelstelling hier op aangepast mag zijn,lijkt me niet vreemd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2019 17:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV - Almere #3
Er zit natuurlijk ook een geldschieter achter die al een paar jaar aardig in de bus blaast. Tegelijkertijd staan ze op drie punten van overslaan eerste ronde play-offs, in een competitie met Twente, Sparta, NEC, Go Ahead, Cambuur en een of andere club ten oosten van ons. Allemaal nog altijd een hoger budget dan Almere volgens mij. Ik weet niet of het zo normaal is dat die doelstelling klaarblijkelijk hoger ligt dan play-offs halen.

Hebben jullie al gezien wie de interim-trainer is? Ole Tobiasen. Hopelijk wil die nog eens een cadeautje aan zijn oude club uitdelen ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2019 20:45
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - Almere #4

Jacques schreef : Hebben jullie al gezien wie de interim-trainer is? Ole Tobiasen. Hopelijk wil die nog eens een cadeautje aan zijn oude club uitdelen ;)

Hij heeft immers een nette schadevergoeding opgestreken ten tijd van minkukel Joseph Goumans!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2019 16:41
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Almere #5

Ron Elsen was niet tevreden over zijn voorste linie in het voorbije duel tegen Go Ahead Eagles. Maar de Maastrichtse oefenmeester zal geen drastische wijzigingen aanbrengen in zijn elftal.
“We gaan gewoon door waar we mee bezig waren. We hebben laatst vijf wedstrijden op rij gewonnen. Die doelpunten komen wel weer.”

De MVV-selectie heeft een normale trainingsweek achter de rug, carnaval of niet. “We hebben gewoon getraind, geen extra vrije dagen voor de spelers”, aldus de oefenmeester, die zelf alle drie de carnavalsdagen in Maastricht te vinden was.

Bij tegenstander Almere City zit met Ole Tobiasen een oude bekende op de bank. Hij was speler tijdens een van de interim-periodes van Ron Elsen. “Volgens mij is hij de eerste oud-speler die ik nu als hoofdtrainer tegenkom.” Dat is leuk, maar ik kijk vooral naar mijn eigen ploeg.”

Vermoedelijke opstelling: Koopmans, Vermijl, Shermar Martina, Lavalée, Gunst, Mares, Ippel, Deom, Croix, Van den Hurk, Schoijen.

De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2019 21:45 07 mrt 2019 21:47 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Almere #6

De Zwarte Vogel schreef :

Jacques schreef : Hebben jullie al gezien wie de interim-trainer is? Ole Tobiasen. Hopelijk wil die nog eens een cadeautje aan zijn oude club uitdelen ;)

Hij heeft immers een nette schadevergoeding opgestreken ten tijd van minkukel Joseph Goumans!!

Je hebt recht waar je recht op hebt. Alleen had ik nogal de indruk, dat destijds de een na de ander kwam om een graantje mee te pikken. Daarom komt hij voor mij ook in het rijtje die MVV met plezier de nek wou omdraaien. Hoe noem je zoiets. Geldwolven of goudzoekers. Verschrikkelijk was het als MVV supporter, terwijl ze in het oosten lagen te gniffelen en genieten. Van mij zou die geen hand meer krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2019 22:24
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV - Almere #7
Voor mij kwam het toendertijds over of hij in de steek werd gelaten door zijn medespelers,maar ja ik volgde dit ook maar via de media....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2019 20:52
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - Almere #8
Hoe was eerste helft ? Iemand ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2019 20:54
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
MVV - Almere #9

Liersesup schreef : Hoe was eerste helft ? Iemand ?


Rommelig en ruim een half uur lang slaapverwekkend. Kansje in de tweede minuut en tegen het eind van de eerste helft. Ik mag hopen dat de tweede helft beter is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2019 21:21
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - Almere #10
JAJA 1 0
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2019 21:51
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - Almere #11
MILJAAR MILJAAR hoe is da nu mogelijk man man,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2019 22:24
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 371
Meer
MVV - Almere #12
Jeetje wat een bagger van een wedstrijd in een sfeerloze Geusselt! Dit had niks met voetbal te maken, Mvv speelde matjes en het voetbal was niet om aan te zien. Koopmans was weer de uitblinker en Croux liet een paar mooie acties zien maar dan is ook alles over de wedstrijd gezegd. Soms vraag ik me af wat die spelers de hele week op de training doen. Ik had nog gehoopt dat we een slechte wedstijd zouden winnen maar dat zat er zelfs niet in.

Dan een tip voor Mvv..ga aub praten met de utlras, deze jongens zorgden altijd voor een lekkere sfeer in het stadion, nu is het een dooie boel, geen enkele sfeer meer.
De ultras horen in ons stadion, Mvv ga de dialoog aan met de Ultras!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2019 22:47 08 mrt 2019 22:50 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Almere #13
Langzaamaan verandert Maastricht toch in die Metropool die we zo graag willen zijn, zoals de Fransen dit hebben met hun karakteristieke Parijs. Want we hebben nu ook onze eigen 'Roland Garros' in de stad...

"Quiet Please.."

Ik weet niet wat erger was vanavond, de entourage of het voetbal. Koopmans heeft in ieder geval zijn fout van vorige week meermaals goed gemaakt, hij pakt hier een punt voor ons. In een wedstrijd die qua spel perfect in het rijtje past van de eerste (waardeloze) seizoenshelft, waarbij we machteloos zijn in de omschakeling, onze goaltjesdief op een eiland staat,en onze trainers geen vertrouwen hebben in hun eigen bank..

Was Holtby dan toch zo belangrijk voor dit elftal?? Of is de griepspuit uitgewerkt? Ik snap er niks van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, itsman, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2019 22:49 08 mrt 2019 22:51 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
MVV - Almere #14
Oioioi, wat schiet MVV zich hier zelf
in de voet. Een baggerwedstrijd die je met 1-0 had kunnen - nee, moeten - winnen, een sprongetje op de ranglijst, een laatste strohalm voor de periode en twee punten boven Roda in de stand komen... Het had zo mooi kunnen zijn.
En dat na een wedstrijd van een erbarmelijk niveau. Maar waarin je de tweede helft grotendeels domineerde en natuurlijk vaker had moeten scoren. Er leek weinig aan de hand tot de 88e minuut.
Normaal zou ik zeggen: een wedstrijd om snel te vergeten. Maar laten we dat nu juist niet doen. Ik mag toch hopen dat hier lering uit wordt getrokken. Tussen de 2e en de 35e minuut werd er 0,0 gevaar gesticht voor het doel van Almere. Een rommelige verdediging, een middenveld zonder creativiteit (waar blijft Deom?) en Schroijen die meer dan eens stond te pitten. Niet gek dat de stadionspeaker zich verontschuldigde voor het wakker maken van het publiek na het instarten van de tussenstandenpingel. Pas tegen het eind van de eerste helft kwam er een beetje dreiging in het spel van MVV. Veel te laat.
De tweede helft ging het beter lopen. Er werd sneller de diepte gezocht en Kostons maakt een goede goal. Maar goed, ik kan er over door blijven mekkeren, we weten inmiddels allemaal hoe het is afgelopen.
Toch een lichtpuntje: Koopmans die vandaag weer een aantal goede reddingen verricht en een punt voor je pakt.
Dan nog iets anders. Erg tegenvallende bezoekersaantallen vandaag. Griepgolf, carnavalsdip, skivakantie of hadden de thuisblijvers een vooruitziende blik? Jammer, het team verdient juist in deze periode onze steun.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Lassie80, jovkle, itsman, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2019 23:00
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
MVV - Almere #15
Hebben de Ultra’s weer één of ander protest ofzo? Zo jammer dat de ploeg hier telkens de dupe van wordt.
Over de wedstrijd: schaakspel op het middenveld met aan beide kanten weinig creativiteit. Van den Hurk moet 2-0 maken, maar een gelijkspel was wel de meest eerlijke uitslag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.506 seconden