Please Log in or Create an account to join the conversation.
Hij heeft immers een nette schadevergoeding opgestreken ten tijd van minkukel Joseph Goumans!!Jacques wrote: Hebben jullie al gezien wie de interim-trainer is? Ole Tobiasen. Hopelijk wil die nog eens een cadeautje aan zijn oude club uitdelen
Ron Elsen was niet tevreden over zijn voorste linie in het voorbije duel tegen Go Ahead Eagles. Maar de Maastrichtse oefenmeester zal geen drastische wijzigingen aanbrengen in zijn elftal.
“We gaan gewoon door waar we mee bezig waren. We hebben laatst vijf wedstrijden op rij gewonnen. Die doelpunten komen wel weer.”
De MVV-selectie heeft een normale trainingsweek achter de rug, carnaval of niet. “We hebben gewoon getraind, geen extra vrije dagen voor de spelers”, aldus de oefenmeester, die zelf alle drie de carnavalsdagen in Maastricht te vinden was.
Bij tegenstander Almere City zit met Ole Tobiasen een oude bekende op de bank. Hij was speler tijdens een van de interim-periodes van Ron Elsen. “Volgens mij is hij de eerste oud-speler die ik nu als hoofdtrainer tegenkom.” Dat is leuk, maar ik kijk vooral naar mijn eigen ploeg.”
Vermoedelijke opstelling: Koopmans, Vermijl, Shermar Martina, Lavalée, Gunst, Mares, Ippel, Deom, Croix, Van den Hurk, Schoijen.
Je hebt recht waar je recht op hebt. Alleen had ik nogal de indruk, dat destijds de een na de ander kwam om een graantje mee te pikken. Daarom komt hij voor mij ook in het rijtje die MVV met plezier de nek wou omdraaien. Hoe noem je zoiets. Geldwolven of goudzoekers. Verschrikkelijk was het als MVV supporter, terwijl ze in het oosten lagen te gniffelen en genieten. Van mij zou die geen hand meer krijgen.De Zwarte Vogel wrote:Hij heeft immers een nette schadevergoeding opgestreken ten tijd van minkukel Joseph Goumans!!Jacques wrote: Hebben jullie al gezien wie de interim-trainer is? Ole Tobiasen. Hopelijk wil die nog eens een cadeautje aan zijn oude club uitdelen
Liersesup wrote: Hoe was eerste helft ? Iemand ?