Go Ahead - MVV

01 mrt 2019 21:43
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Go Ahead - MVV #16
Zal moeilijk worden nu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2019 21:53
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Go Ahead - MVV #17
Eerste goal gezien, als eerste grijpt de verdediging niet in. Maar ook Koopmans zag er twijfelachtig uit. Tweede goal, blunder van Koopmans.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2019 21:55 01 mrt 2019 22:13 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Go Ahead - MVV #18
Voorbij. 2-0. Koopmans zit finaal mis. Niet dat ik het hem kwalijk neem. Het valt me voor de rest een beetje tegen van MVV. Vooral na de 6-1 voor Sparta tegen Eagles. Ik had meer verwacht van de nieuwe aanval van MVV, en zeker één doelpunt. Veel gewonnen achter elkaar, maar dit is een dure nederlaag. En alwéér tegen Eagles. Jammer. Nu thuis tegen Almere en Rkc. Dat wordt een zware dobber. Want thuis is tot nu toe niet bijster goed. Als ze dan maar niet te zier het spel willen gaan maken, want Almere en Rkc komt heus niet om te voetballen maar om een 0-1. Enfin, het is een flipperkast, het kan links maar ook nog rechtsom. We gaan het zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2019 22:03
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Go Ahead - MVV #19
Jammer, maar helaas. Een ingecalculeerde verliespartij. Zeker als je De statistieken er bij pakt. Vaak verloren daar en de laatste overwinning in Deventer dateert van 2002, als ik me niet vergis.
Sowieso terecht gewonnen door Go Ahead als je kijkt naar uitgeoefende druk en het creëeren van kansen.
Wel ontzettende domme tegengoals. De manier waarop Koopmans twee keer opzichtig in de fout gaat... Dat mag gewoon niet. Pakt-ie die eerste bal gewoon en klungelt-ie niet bij de 2-0 dan kun je nog een onverdiend, zwaar bevochten gelijkspel er uit slepen.
Van te voren had ik getekend voor twee punten tegen Den Bosch en Eagles. Dus wat dat betreft heeft MVV het toch boven verwachting gedaan.
Bovendien sta je er in de (periode)stand nog prima voor. Wat dat betreft zijn de uitslagen op andere velden niet geheel ongunstig.
Nu hopen dat we de traditionele carnavalsdip dit jaar overslaan en thuis punten kunnen pakken tegen Almere City. Vastelaovend same!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2019 22:06
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Go Ahead - MVV #20
Helaas, het zat er vanavond gewoon niet in. Koopmans heeft meerdere punten voor ons gepakt dus die we gaan we even niets kwalijk nemen. Verliezen bij Go Ahead kan gebeuren. Niks aan de hand verder, volgende week tegen Almere weer drie punten en de play-offs komen echt dichtbij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2019 20:26
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Go Ahead - MVV #21
Koopmans niets kwalijk nemen? Dat was een blunder van jewelste! Een kans om ooit minuten te maken bij PSV is definitief verkeken en andere clubs denken ook wel twee keer na alvorens ze hem vastleggen. Gelukkig is MVV de kwaadste niet en willen ze hem best voor de komende vijf jaar vastleggen, zodat hij zijn fout goed kan maken ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2019 11:31
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Go Ahead - MVV #22
Gelukkig maakte Koopmans 2 blunders van je welste in een wedstrijd en niet in 2 wedstrijden ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2019 08:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Go Ahead - MVV #23
Ver van het vastelaovendsgedruis werd er gisteravond de laatste wedstrijd van deze speelronde gespeeld (Jong AZ – Volendam, 1-1) en kunnen we nu dus de balans opmaken: hoe kostbaar is het verlies van afgelopen vrijdag nou helemaal? Als we een marge van negen punten (drie overwinningen) aanhouden ten opzichte van het puntenaantal van MVV, stonden er voor deze speelronde (en ik verklap het alvast, ook er na) dertien ploegen binnen die marge. Daar zitten Jong PSV en Jong Ajax bij. Kortom, resteert: elf ploegen die concurrent zijn voor het halen van de play-offs of zelfs het overslaan van de eerste ronde daarvan.

Hoeveel van die elf ploegen wonnen er? Slechts drie. Almere, Sparta en (uiteraard) Go Ahead. En Sparta en Almere wonnen allebei van een andere ploeg uit die groep van elf. Wat dat betreft hebben we weinig verlies opgelopen. Ik zou zelfs durven roepen dat Sparta en Go Ahead hoogstwaarschijnlijk sowieso wel boven ons eindigen, laat die maar alles winnen (behalve dan Sparta tegen ons). Wat dat betreft, dat je na vijf overwinningen op rij een keer verliest kan gebeuren, en dat dat uit bij Go Ahead is, is geen verrassing. Uiteraard alsnog zonde: bovenstaand verhaal geeft ook aan dat we heel goede zaken hadden gedaan met een overwinning. Dan waren Eindhoven en Cambuur buiten die – overigens nogal arbitraire - negen punten marge gevallen.

Zaak is om nu meteen de draad weer op te pakken. Onze thuisbalans dit seizoen is nog altijd slecht en Almere is een directe concurrent met maar twee puntjes achterstand op ons. Met RKC – Cambuur, Volendam - Go Ahead, NEC – Roda, Eindhoven - Sparta en Oss – Twente gaan er weer genoeg van die elf eerder genoemde ploegen punten laten liggen. En wie weet dat we met een overwinning nog een serieuze gooi naar de periodetitel kunnen doen de week er na, al mag Twente dan eigenlijk niet winnen in Oss én thuis van Volendam, waarschijnlijk iets te veel gevraagd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.256 seconden