MVV - Helmond Sport 25/01/2019

20 jan 2019 07:34
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #1
Wat denken jullie?
En wie gaat er naar deze wedstrijd?? Zit echt eraan te denken om de wedstrijd te gaan boycotten of ipv het stadion in te gaan voor het stadion te blijven staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2019 11:50
thasjeng
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #2
Waarom boycotten?
Dit is in mijn ogen totaal nutteloos, beter volle steun aan de spelers geven, zij kunnen hier niks aan doen.
Er is veel gebeurd de afgelopen week, met dingen wat echt niet kunnen en supporters zijn daar de dupe van geworden.
Misschien beter om een spandoekje te maken richting het bestuur?
Als jij wil boycotten, respect voor ieders mening en ik begrijp je standpunt, maar ik ben present in de geusselt!

thasjeng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2019 14:51
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #3
Spandoek richting bestuur? Bestuur van Helmond mag ik dan toch hopen. Los van ieder zijn mening over het statement dat MVV deze week naar buiten heeft gebracht omtrent het optreden van de ME was het bestuur wel solidair toen MVV supporters niet welkom waren in de uitwedstrijd tegen vérkes sport. En een boycot in deze fase van het seizoen zou zelfmoord zijn, deze ploeg heeft het in de Geusselt al lastig zat mét een twaalfde man, laat staan zonder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2019 22:22
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #4
Ik ga er vanuit dat deze wedstrijd afgelast word,sneeuw vorst maken deze wedstrijd onmogelijk denk ik.
Het blijft vriezen dus de sneeuw blijft liggen...zeg het maar...ik denk afgelasting...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2019 22:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #5
Weet niet zeker wat daar de regels voor zijn met kunstgras.
Volgens mij moet een club maximale inspanning leveren om de wedstrijd doorgang te laten vinden...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2019 22:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #6
Maar het schijnt met een kunstgrasveld moeilijk te zijn als de vorst nog eens aantrekt als er sneeuw ligt....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2019 22:59
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #7

opadiehard schreef : Maar het schijnt met een kunstgrasveld moeilijk te zijn als de vorst nog eens aantrekt als er sneeuw ligt....gr opa.


Zijn alle trainingen in het stadion sinds dinsdag dan ook afgelast? Dan is het misschien beter als het afgelast wordt idd ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2019 10:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #8
Ik ga er maar even vanuit dat de wedstrijd doorgaat. Helmond staat 17e, met even veel punten als nummer 18 en 19 en één puntje meer dan de nummer laatst. Helmond won dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd. Sterker nog, ze wonnen ook thuis pas twee keer, waarvan één keer tegen de nummer laatst Jong Utrecht. Wat dat betreft zou ik na de volgende zin al kunnen stoppen met de voorbeschouwing op deze wedstrijd: deze moet je gewoon winnen, heel simpel. Ik herinner me een vergelijkbare wedstrijd twee jaar geleden waar Achilles de tegenstander was. MVV kreeg werkelijk een stuk of tien open kansen maar verprutste alles en het bleef 0-0. Hopelijk deze keer beter.

Bij Helmond spelen wat bekende namen. Kjell Knops trainde met ons mee voor de seizoenstart, en gezien de personele problemen centraal achterin zouden we hem best goed kunnen gebruiken. Maar bij Helmond komt hij amper aan spelen toe, wederom door blessureleed. In oktober zijn laatste minuten gemaakt, en om dat in perspectief te plaatsen: in heel oktober waren dat precies 16 minuten tot hij geblesseerd uitviel. Prima keuze dus om niet met hem verder te gaan. Dean Koolhof ging van ons naar Helmond. Dat leek een onhandige keuze gezien ons gebrek aan creativiteit. Maar Dean speelt niet alles bij Helmond, al heeft hij sinds december weer een basisplaats. In 14 wedstrijden kwam hij tot 0 doelpunten en 0 assists. In 900 minuten voetbal. Wederom lijkt het op zich een prima keuze om Koolhof te laten gaan, daar missen we niets aan. Uiteraard wel typisch een speler die opeens vrijdag tegen zijn oude club scoort. Tibeau Swinnen werd aan ons gelinkt maar ging naar Helmond, speelt daar alles, is aanvoerder en doet het goed binnen zijn rol. Wat mij betreft nog altijd een kandidaat om Nys of Ippel op te volgen na dit seizoen. Heeft wel een doorlopend contract bij Helmond dus kans is niet groot dat hij komt. Zijn er verder nog spelers die uitblinken bij Helmond? Nou nee, ze staan niet voor niets zo laag. Op papier hun leukste speler was toch echt Zeldenrust maar die hebben ze laten gaan. Het grote gevaar van Helmond komt uit dode spelmomenten, zoals ons in de uitwedstrijd al de das om deed. Qua veldspel hebben we totaal niets van ze te vrezen.

MVV zelf is natuurlijk een ander verhaal. We winnen thuis bijna niet dit seizoen en het is maar de vraag wie we vrijdag op kunnen stellen. Nys en Mares in ieder geval niet wegens schorsing, Ippel zal er ook niet bij zijn verwacht ik, voor de rest heb ik nog niets gelezen over afwezigen. Vermijl rechtsachter en Martina centraal als vervanging van Mares, andere Martina als vervanging van Nys lijken de logische keuzes.

Kom op MVV, dit moeten gewoon drie punten zijn. Verras ons vervolgens met een hele leuke aanvallende versterking, haal ergens nog een defensieve versterking vandaan en de play-offs zijn goed mogelijk. Ik geloof er in!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle, itsman, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2019 17:00
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 273
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #9
Kan nog wel eens een zware pot worden, want de trainer van de tegenstander heeft ons tot in de puntjes bestudeerd en is tot een haarscherpe analyse gekomen in het Eindhovens Dagblad:

,,MVV is voorin beter dan achterin, een aanvallende ploeg. Wij hebben wel een plannetje om het hen lastig te maken, we moeten in ieder geval fel in de duels zijn”, aldus Alflen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, Sjotelsplak, Lassie80, M.V.V. 1902, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2019 17:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #10

Larsbak schreef : Kan nog wel eens een zware pot worden, want de trainer van de tegenstander heeft ons tot in de puntjes bestudeerd en is tot een haarscherpe analyse gekomen in het Eindhovens Dagblad:

,,MVV is voorin beter dan achterin, een aanvallende ploeg. Wij hebben wel een plannetje om het hen lastig te maken, we moeten in ieder geval fel in de duels zijn”, aldus Alflen.



Dit is toch prachtig. Zo iemand krijgt gewoon betaald, wellicht zelfs goed betaald, om dit werk te doen. En dan met droge ogen over de (op Helmond zelf na!) minst scorende ploeg uit het betaald voetbal roepen dat ze aanvallend sterker zijn dan verdedigend. Schitterend. Ik ben benieuwd naar hun plannetje! Fel in de duels, verdorie, kwam Elsen maar eens met een tactische meesterzet uit die categorie! Dat wij daar nooit aan gedacht hebben!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Larsbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2019 15:17
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #11
Ik zie op Instagram inderdaad iets voorbij komen over een boycot, tegen de KNVB. Die gaan daar echt niet wakker van liggen en MVV heeft er ook helemaal niks aan.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2019 16:48
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #12
In de stad en Vrouweveld bij de Kokerel en de Geusselt reijdt de ME al vanaof 16u rundjes....

Euver supporters zeuke gesproken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2019 17:19
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #13
In de ruim 25 jaar dat ik naar voetbalwedstrijden ga (en waarbij ik vooraf 9 van de 10 keer in een supporterscafe of iets dergelijks te vinden ben) heb ik nog nooit een probleem gehad met welke patrouillerende agent/ME'er dan ook. Ik heb Servische ME'ers bij Partizan - Rode Ster goeiedag gewenst, ik heb de Russische politie meegemaakt bij Spartak Moskou - CSKA, Lazio-AS Roma was ook spectaculair qua politieinzet en ik kan zo tientallen voorbeelden noemen van wedstrijden waar het afgeladen was met agenten, ME'ers, legertroepen, noem maar op. Nooit heb ik een enkel probleem gehad met deze mensen. Als je je normaal gedraagt heb je nergens last van. Na al die jaren kan ik niet tot een andere conclusie komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999, bokkesprongen, Pentakel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2019 18:03 25 jan 2019 18:05 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #14

Kloeteklaos schreef : In de ruim 25 jaar dat ik naar voetbalwedstrijden ga (en waarbij ik vooraf 9 van de 10 keer in een supporterscafe of iets dergelijks te vinden ben) heb ik nog nooit een probleem gehad met welke patrouillerende agent/ME'er dan ook. Ik heb Servische ME'ers bij Partizan - Rode Ster goeiedag gewenst, ik heb de Russische politie meegemaakt bij Spartak Moskou - CSKA, Lazio-AS Roma was ook spectaculair qua politieinzet en ik kan zo tientallen voorbeelden noemen van wedstrijden waar het afgeladen was met agenten, ME'ers, legertroepen, noem maar op. Nooit heb ik een enkel probleem gehad met deze mensen. Als je je normaal gedraagt heb je nergens last van. Na al die jaren kan ik niet tot een andere conclusie komen.

Nou, dat is dan duidelijk. Als Kloeteklaos geen problemen met de ME heeft gekend, dan kan het onmogelijk zijn dat de ME of het gezag zich misdraagt of problemen aanwakkert. De persen kunnen stil, dit hoofdstuk kunnen we sluiten. De conclusie staat en is getrokken: de supporters zijn het altijd schuld. En verder.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2019 18:58
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - Helmond Sport 25/01/2019 #15

Sjotelsplak schreef : Nou, dat is dan duidelijk. Als Kloeteklaos geen problemen met de ME heeft gekend, dan kan het onmogelijk zijn dat de ME of het gezag zich misdraagt of problemen aanwakkert. De persen kunnen stil, dit hoofdstuk kunnen we sluiten. De conclusie staat en is getrokken: de supporters zijn het altijd schuld. En verder.


Gezondheid. Wat jij stelt heb ik niet gezegd.
Het lijkt erop dat je je dag niet hebt, gezien je laatste paar posts.
Ik hoop dat de drie punten van vanavond dit gaan veranderen. En verder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.268 seconden