Jong PSV - MVV

22 jan 2019 09:04 22 jan 2019 09:08 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
Jong PSV - MVV #16
Eens met de strekking van voorgaande berichten. Dit voelt als twee verloren punten. Op voorhand is een gelijkspel uit bij Jong PSV een prima resultaat - Go Ahead kreeg hier een maand geleden nog met 5-1 op de broek bijvoorbeeld - maar gezien de opstelling van Jong PSV, en ook van hun veldspel, was hier te winnen. Twee goede doelpunten van MVV, lekker assistje van Holtby ook, die kan mij wel bekoren. Gemakkelijke penalty (en gele kaart voor Mares) tussendoor en wederom een ongelukkig tegendoelpunt maakt het 2-2, tweede gele kaart voor Mares kan ik inkomen, domme tackle, al had een waarschuwing ook volstaan. Nys tevens onhandige kaart en schorsing. Lekker als je al zo veel spelers mist dat jongens tegen domme schorsingen aanlopen, maar goed. Het past er allemaal een beetje bij. Mares en Nys zijn geen spelers waar je ooit over werklust kan klagen, daar ligt het heus niet aan. Met wat geluk schiet Déom vijf minuten voor tijd nog de winnende binnen maar dat is natuurlijk ook het verhaal van dit seizoen, en van vorig seizoen trouwens, dat geluk hebben we niet. Zou ook niet heel erg verdiend zijn geweest.

Ten opzichte van vorig seizoen winnen we hier een puntje aangezien we toen onderuit gingen, maar dat hadden er twee meer kunnen en moeten zijn. Helmond en Telstar thuis, dat moeten inderdaad zes punten zijn. Vorig jaar leverden die duels vier punten op, het is nu echt nodig om dat beter te doen willen we de play-off plaatsen bijhouden.

[edit] Komopdieroeie, er zijn nog een paar andere clubs die ook vier rode kaarten gehad hebben. Geen enkele club heeft er meer gehad. Qua gele kaarten zitten we in de middenmoot. Denk er van wat je wilt ;) De scheidsrechter van gisteren staat bekend om de vele rode kaarten die hij geeft, daar had zo'n Mares slimmer mee om moeten gaan naar mijn mening, maar dat is achteraf gemakkelijk praten natuurlijk, tackle was gewoon te laat dat doet hij ook niet opzettelijk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, itsman, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.168 seconden