MVV-Cambuur 23/12/2018

27 dec 2018 12:05
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Cambuur 23/12/2018 #16
Ik snap je niet zo goed Kletswief, oprecht.

Kan me niet herinneren dat Elsen de supporters op de korrel nam?

En Penders (die niet t bestuur is), neemt het achter de schermen volgens mij keihard voor het Maastrichtse belang op?
Kan me laatst nog herinneren dat het bestuur en Penders niet naar Helmond gingen omdat de supporters niet welkom waren.

En dat Penders zegt dat sommige uitlatingen van MVV supporters tegen Cambuur niet de schoonheidsprijs verdienen als hij daarover gevraagd wordt? Tja dat verdiende het ook niet. Dat die opmerkingen uit emotie kwamen en wellicht enigszins op begrip konden rekenen, is wat anders. Moet ie die opmerkingen dan bagataliseren?


Over het supporters-overleg, ik vind ook dat dat al veel te lang niet geweest is. Je vraagt naar het rendement (Thal en co zijn nu half jaar bezig?), ja het is leuk om dat officieel te delen. Maar cijfers daarover bekend maken na een half jaar is erg vroeg denk ik.
Echter heeft Paul al wel tipjes van de sluier opgelicht. Zo is er een trainingskamp belegd door een sponsor (Hoelang was dat geleden??)
En zegt Paul in het voorzittersdiner dat MVV een stabiele groei doormaakt en er in de winter versterkingen komen.
Het zijn voorzichtig positieve signalen.

Ik vind zelf ook dat MVV erg weinig persberichten naar buiten brengt over het reilen en zeilen van onze club. Dat mag wel wat meer, er is genoeg gezeiks!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan, opadiehard, Lassie80, jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2018 21:42
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
MVV-Cambuur 23/12/2018 #17

Schapendonk schreef : In beroep gaan natuurlijk!! Dat doen die uit Kerkrade ook iedere keer!!

Dat mag ik toch hopen!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden