MVV- Sparta

02 nov 2018 19:48 02 nov 2018 19:49 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV- Sparta #16
Hebben ze het veld van vvv Venlo naar de Geusselt verplaatst...de middenstrook, 15 meter breed en over de gehele lengte meer zwart vh rubber dan groen. Al sinds het begin vd competitie overigens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2018 22:05
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV- Sparta #17
Wat moet ik hier nog van zeggen ?? Zelden zo onverdiend verloren , en alsof dit al niet erg genoeg is 3 blessures . Toch hou ik een goed gevoel over deze wedstrijd . MVV heeft alles gegeven , en speelde bij vlagen geweldig voetbal .


ps

Man van de wedstrijd met afstand Golpek .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2018 22:21 02 nov 2018 22:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV- Sparta #18
Het komt er op neer dat je tegenwoordig helemaal geen voetballende ploeg meer hoeft te hebben. Je moet een pijlsnelle laffe counter ploeg hebben, die in de 47e en in de 93e minuut een bal erin knalt. Net zoals ze thuis en uit doen bij clubs als uit Sittard, Kerkrade en Venlo. MVV is er alleen nog niet achter, of capabel om hier op in te haken. Ik denk dat laatste. Het is wachten op een nr.10 in de winterstop en de snelle counter. Ik heb niks aan onverdiend verliezen en de voetballende ploeg te zijn. Daar koop je 0,0 voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2018 22:23
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV- Sparta #19
Beetje de jongens tegen de mannen vandaag. Maar die jongens hebben zich wel zeer kranig geweerd. Je moet alleen dat doelpunt maken. De invalbeurt van Kostons verbaasde me. Geen centrale middenvelder, al pakte hij het best aardig op. Je zag wel dat jongens als Kostons en Deom er in de tweede helft doorheen zaten. Déom speelde de eerste helft geweldig, tweede helft onzichtbaar. Toch het verschil tussen MVV zien ploegen als Sparta op dit moment. Benieuwd hoe het met onze blessuregevallen is. Zagen er alledrie niet best uit. En weer een domme kaart van Ricardo Ippel rond de middencirkel. Ik waardeer zijn strijdlust en inzet, maar die kaarten zijn echt onnodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2018 23:00 02 nov 2018 23:01 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV- Sparta #20
Weer een heel seizoen met zoveel pech voor het doel, het kan toch allemaal verkeren hé. Het lukt ons al jaren niet om het mannetje voor het doel te bereiken, jeetje, hoe kan dat toch allemaal? Zou het misschien met kijken te maken hebben? En als hij dan een keer via de kluts goed valt, dan zit net dat polletje in het kunstgras in de weg. Wat een pech toch allemaal.
Ik hoop dat MVV de nieuwelingen ook goed screent voor hun komst, want ook bij de 0-2 krijgt menig bel-Chinees een harde plassert..

Schroijen, Ippel en Golpek speelden een prima wedstrijd vond ik. De wissel Kostons op het middenveld was onbegrijpelijk, hij kwam niet in het spel voor in de tweede helft, een verloren wissel dus. De rest was kwalitatief niet bij machte om hun directe tegenstander om de tuin te leiden en na de 80e minuut was het vat leeg door het stuwen van vruchteloze aanvallen op 75 meter per keer. Het jaarlijkse verhaal dus. Nu mag je dit soort potten verliezen, dat is helemaal geen schande, normaal teer je dan op de andere thuisoverwinningen, echter die zijn er sinds september dus niet..

Ach ja, op naar de volgende loterij voor het doel, "toi toi toi". Misschien halen we voor de winterstop toch nog eens de volle drie punten thuis, dat zou mooi zijn voor alle seizoenkaarthouders. Wellicht wordt het zelfs nog een kerstsprookje in de sneeuw. Dat zou helemaal geweldig zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 00:05
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV- Sparta #21
Om met de lichtpuntjes te beginnen: goeie invalbeurt van Houben. En Golpek minder slecht dan normaal. Maar nog steeds geen goede buitenspeler naar mijn mening.

En de strijd is er. Spelers als Martina en Moustafa, verdedigend middenveld en Schroyen staan er.

Maarja als je zonder fatsoenlijke spits en zonder nummer 10 een seizoen begint; en dan ook nog maar een matige Golpek op de Flank hebt: hoe serieus neem je dat seizoen dan? En waarom zouden supporters het volle pond moeten betalen voor een seizoen dat MVV zelf niet eens serieus neemt?

Van der hurk is de grootste aanfluiting die ik ooit in de spits bij MVV heb gezien. O wacht, sorry Jerry Taihutto, die eer neem ik je niet af. Maar zelfs een gommans was nog gevaarlijker. En Deom...ik kan me zo even geen slechtere 10 bedenken die we gehad hebben de afgelopen 30 jaar.

Zoals ik al vreesde wordt het inderdaad onderkant middenmoot dit jaar en daar kiest mvv voor een groot deel zelf voor.

Gelukkig is het in kerkrade ook niet veel soeps.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 00:33 03 nov 2018 00:35 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV- Sparta #22
Kijk, wedstrijden verliezen is altijd bagger. Zeker thuis. En zeker als er een puntje in had gezeten. En dat was vandaag toch echt het geval. Al leek het daar de eerste 35 minuten totaal niet op.
Na 17 min had het al 0-2 kunnen staan. Het duurde dus ruim een half uur voordat er überhaupt maar een bal richting de kist ging. Maar toen ging het ook snel. Na de drietrapsraket die net niet erin ging was het tien minuten feest. Helaas zonder ontkurkte champagne. Ballen voorlangs, van de lijn gehaald en op de paal. Het laatste beetje geluk ontbrak.
Raar dat MVV dat het eerste half uur niet op de mat kan leggen. Of misschien wel logisch. Sparta deed het rustiger aan na het eerste doelpunt. En dus kreeg MVV meer ruimte.
De tweede helft had MVV nog wat gevaarlijk ogende aanvallen die allemaal strandden rond de zestien. Golpek by far de gevaarlijkste aanvaller vanavond, maar de voorzetten waren niet goed genoeg of er was geen afmaker in de buurt. Het centrale duo vond ik vandaag bij vlagen zwak en dat terwijl ik dat normaal gesproken vrij degelijk vind. Zeker schuld aan de tweede tegengoal. Wat ik ook niet begreep is het naar voren pompen van hoge ballen op Van den Hurk. Sparta heeft veel fysiek. Snelle combinaties over de grond leken mij gevaarlijker. Maar goed, uithuilen en de volgende wedstrijd weer knallen. Gelukkig is dat een uitwedstrijd. Daar moeten we het dit seizoen kennelijk van hebben...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 06:40
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV- Sparta #23
Ik dacht van te voren dit word een afslachting.
Maar uiteindelijk hadden we toch een puntje verdiend.
Strijdlust is er alleen de goalen en met goalen had ik toch wat meer van vd Hurk verwacht maar hij valt me toch tegen.
Motm is Golpek.
Vaak genoeg gezegd dat die jongen niet goed genoeg is voor MVV, maar hij liet vandaag zien dat hij wel goed genoeg is.
Voorzetten zijn prima ,hij kan een mannetje voorbij gaan. Hopelijk houd hij dit vast!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 07:38 03 nov 2018 07:41 door RedWhiteArmy.
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV- Sparta #24
Op een 1/2 uur na was het weer volkomen bagger. Dat hier nog mensen positief over kunnen zijn. Geen voorhoede = geen goals!! Met dank aan ons complete scoutingsteam. Gisteren helaas wat laat bij MVV. Kom buiten bij het uitvak word ik gesommeerd om helemaal om te lopen i.v.m. de veiligheid. Er was niemand van uit supporters te zien, oftewel het Maastrichts volkslied gemist!!! En bedaank. Kom ik de tribune op zitten er mensen op mijn SC plaats. Vriendelijk gevraagd te verkassen. Krijg je te horen, stel je niet aan er is toch genoeg plaats. Was ook zo maar daar gaat het niet over. Natuurlijk ook geen sticker op stoel. Gelukkig was ik door een dikke toeter in de zen modus. Ik ben al 40 jaar supporter, zelfs nog ballenjongen geweest in de oude Geusselt maar ik merk dat ik echt met tegenzin naar MVV begin te komen. Volgens seizoen eerst maar eens kijken wat ze uit de hoge hoed gaan toveren. En een tip voor tegen Roda, vreet dat kunstgras op en schop die Engels in de 1e minuut dood. Laat dit dan de 1e thuis overwinning worden. Zo, frustraties weer effe van me af:lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 09:09
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV- Sparta #25
Eerste half uur had Mvv het moeilijk, daarna stond Mvv op met leuk voetbal en volle inzet. Sparta had het moeilijk tegen Mvv met Golpek als uitblinker, ik snap niet dat er altijd maar geklaagd wordt over die jongen door sommige forumleden, oh ja hij komt uit de regio en dan wordt je bij Mvv al snel afgekraakt. Waar echt over geklaagd mag worden is over onze "spits"" vd Hurk, dat is toch echt een miskoop. Jeetje wie heeft die gescout, die voegt nu echt niets toe aan dit elftal.
Het is zuur dat Sparta 0-2 maakt terwijl iedereen zit te wachten op de gelijkmaker. Dit jaar zal Mvv, zoals vooraf verwacht, in het rechterrijtje eindigen, we missen toch teveel kwaliteit om echt mee te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 10:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV- Sparta #26
Waarom worden de stickers steeds verwijderd snap er niks meer van,leuk over 14 dgn tegen 045...kun je de discussie aan gaan met mensen met een wedstrijd ticket.
Zal maar weer eens bij de administratie langs gaan voor een nieuwe sticker....bah bah.....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 10:50
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV- Sparta #27
Dat de ploeg inzet toont dat kan iedereen zien, maar helaas zijn de resultaten er niet naar.
Spelers kunnen we leuke acties maken maar als die weer leiden tot balverlies win je er niks mee,
En veel meer positiefs kan ik niet zeggen, we hebben gewoon weer het zelfde probleem.
Er is niemand om een goal te maken...........................................
Dit is nu het 4de of 5de seizoen op rij dat wij als supporters duidelijk kunnen zien dat er iets van scorend vermogen mist bij MVV.
De statistieken zullen dit bevestigen.......
Waarom daar door elsen en MVV niks op verzonnen kan worden snap ik echt niet.

Train verdomme een hele maand op voorzetten geven , en afmaken.
Op dat gebied is het echt dramatisch bij MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 11:38
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV- Sparta #28

opadiehard schreef : Waarom worden de stickers steeds verwijderd snap er niks meer van,leuk over 14 dgn tegen 045...kun je de discussie aan gaan met mensen met een wedstrijd ticket.
Zal maar weer eens bij de administratie langs gaan voor een nieuwe sticker....bah bah.....gr opa.


Hoi opa,
Ik heb dit laatst ook gehad. Ik heb daarover een mailconversatie gehad met een stagiair van MVV. Volgens mij begreep-ie eerst niet dat het de nieuwe, door mij zelf opgeplakte sticker was die vervolgens weer door MVV verwijderd was. Dit heb ik nogmaals verduidelijkt en gevraagd wat MVV daar aan ging doen. Ik kreeg toen netjes antwoord dat de club het ging regelen. En wat zag ik gisteren? Er zit inderdaad een nieuwe sticker. Het duurt dus even, maar dan heb je ook wat ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 11:40 03 nov 2018 11:41 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV- Sparta #29
@opa, Volgens mij hoef je nog niets eens langs te gaan. Ff bellen, de sticker wordt als het goed is geplakt.
Denk nu achteraf dat de stickers met namen zijn verwijderd uit privacy redenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 13:53
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV- Sparta #30
Ook op mijn vaste plek (inmiddels weer mét sticker) zat gister iemand anders, die dacht dat het zijn plek was, juist omdat er een sticker op zat. Toen we vertelden dat hijzelf (hij was een paar wedstrijden niet geweest) de sticker moest gaan halen, zag je wederom een verbaasd gezicht. Het blijft een vreemd besluit van MVV. Enfin, je kunt MVV hier dus over mailen met je stoelnummer etc. dan plakken zij de sticker (de stagiair ticketing of de stagiair facilitair...).

De wedstrijd: Sparta komt 2x voor het doel en scoort 2x door een "kerel" Veldwijk. Onze "jongetjes" Mares/Martina zijn hier simpelweg niet "mans" genoeg voor, niet krachtig genoeg. Het blijven "iele" mannetjes. Sowieso merkte ik dat in duels er vaak geen overtuiging inzat. Men ging vaak angstig een duel in. Behalve Ippel natuurlijk, die knalt wel door (en pakte een onnozele gele kaart, wederom..).
Wij krijgen 10 kansen en scoren 0x. Same old story.
Ik lees hier veel kritieken over VD Hurk: maar hoeveel ballen heeft ie gekregen waar hij écht iets mee kan? Vrij weinig. Alleen maar lange, hoge ballen, waar hij het dan maar mag uitvechten tegen 3-4 sterke verdedigers: kansloos.
Golpek vond ik positief opvallen. Had de rechtsback in zijn zak. Maar ook hier ontbrak het af en toe aan overtuiging. Mannetje langs, prima...en nu?!?!?! De laatste pass ontbrak.
Déom vond ik ook wel leuke acties maken. Dat kan zomaar onze nummer 10 worden. Maar ook bij hem ontbrak die laatste goed pass, of het goede schot.
Centraal vond ik ons zwak vandaag. Martina en Mares vulden elkaar voorheen altijd prima aan: maakte de één een fout, loste de andere het op. Niet waren ze beiden zwak, dan lukt het niet, ondanks dat we niet veel weg hebben gegeven.
Toch naar huis met een kater. Vond MVV niet slecht spelen tegen deze titelkandidaat, maar helaas, zoals zo vaak: we belonen onszelf niet. Het zegt zoveel dat de keeper van Sparta al in de eerste helft geel krijgt voor tijdrekken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden