Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018

13 apr 2018 22:05
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #16
Volgens Maarten Olvree haalt Ron Elsen om onbegrijpelijke wijze zijn beste speler Jouri Schroyen uit het veld.
Hij was content met een puntje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 22:06
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #17
Er is werkelijk geen enkele tegenstander voor MVV in de JL waar ik geld op zou durven zetten voor winst van MVV . Er is over 4 weken niks meer over van het elftal van 2 jaar geleden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 22:16 13 apr 2018 22:17 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 781
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #18

tuutsje schreef :

houtengerard schreef : De 1-1 was een cadeautje van de scheidsrechter, Pereira werd hardhandig en onreglementair van de bal geduwd.
De wissel Thuys <=> Schroijen was een hele dure fout, toen storte het hoe een kaartenhuis in elkaar.

MVV bewijst maar weer eens dat het niets te zoeken heeft in de nacompetitie dit seizoen, aanvallend bracht het wederom niets.


Mee eens over de 1-1. Over het algemeen vond ik het allemaal te slap. AZ was veel feller en creëerde veel meer kansen. We hebben op deze manier idd niks te zoeken in de NC, al hoop ik toch dat we het halen, alleen al voor de recettes.
Ik blijf toch van mening dat we een andere trainer moeten hebben. Elsen terug naar zijn oude functie.

Zover ik het rekenwerk kan doen mag er volgende week tegen Oss niet worden verloren ( met een gelijkspel schakel je Oss igg als directe concurent uit). Het gaat nu eigenlijk om Almere, Volendam, Den Bosch en ons. Ik bespaar me verder de moeite en ik wacht rustig op het rekenwerk van Jaques.


Volgens mij zijn we bij winst aanstaande vrijdag thuis tegen Oss zeker van de play-offs. Mocht Volendam ook winnen (met evenveel goals als ons) hebben we een beter doelsaldo van 7 doelpunten met nog 1 wedstrijd voor de boeg en 3 punten voorsprong. Mocht Volendam punten verspelen zijn we bij winst zeker. En Volendam moet tegen Jong Ajax.

Maar wat was het slecht vandaag. Tweede helft zijn we geen moment in de buurt van het doel geweest op een schitterende solo van Schroijen na. Geschrokken van vanavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 22:21 13 apr 2018 22:24 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #19
Eén punt hier was genoeg geweest om de Play-Offs veilig te stellen. (Er vanuit gaande dat je thuis gewoon je plicht vervult met drie punten) . Nu mag je hopen dat je doelsaldo heel blijft tegen Jong Ajax. Kun je daar 90 minuten gaan pompen, de bus gaan parkeren en de bandjes laten leeglopen, zodat er geen bal meer onderdoor kan. Mits onze concurrenten volgende week geen punten verspillen.

En dat allemaal door het fantastische niet werkende defensieve wisselbeleid vanavond.. man man man.. Eén puntje en de wereld zag er heel anders uit..

Edit:

Peter Pan, goed punt. Ik wist niet dat Volendam tegen Ajax moet, dan wordt het scenario gunstiger voor ons.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 22:24
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #20
Ik heb hiernaar twee woorden voor stelletje klootzakken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 22:39
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #21
En de echte klootzakken zijn Elsen en co!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 22:40
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #22
Inderdaad niet goed, verliezen bij az. Maar volgens mij is bij winst op Oss de play offs zeker.
Dordrecht gaat sowieso door en voor de overige 3 plekken zijn nu nog 4 clubs in de race. Cambuur 52, MVV en Almere 49 en Volendam 46.
Stel dat deze 4 de volgende wedstrijd winnen dan zijn we zeker want de laatste wedstrijd is Almere-Volendam. Altijd een verliezer dus of bij een gelijkspel kan Volendam dan niet het aantal punten halen van MVV bij een overwinning op Oss. Overigens is de volgende ronde ook nog Volendam Ajax.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 22:47
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #23
Nee dat zijn de spelers die het niet kunnen opbrengen om zo een wedstrijd te winnen daar heb je geen trainer voor nodig dat moet je zelf opknappen als je zo graag voetballer wild zijn stelletje lapzwansen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 23:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #24
Het is de trainer wat die lapswanzen haalt en opstelt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 23:19
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #25
Als alles zo blijft maken we wel een kans om R*da te treffen in de NC.... Revanche zou mooi zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2018 00:30 14 apr 2018 00:31 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #26
Jammer dit puntverlies. Heb niks van de wedstrijd gezien dus kan er geen oordeel over vellen. Maar het resultaat is gewoon klote. Als we een punt hadden gepakt dan waren we er bijna geweest. Nu wordt volgende week een echte finale. Winnen we dan zijn we inderdaad zo goed als zeker, gezien Almere-Volendam de laatste wedstijd is.

Maar goed, het zal een zware pot worden vrijdag. Hoop een goed gevulde Geusselt. Uiteindelijk willen we allemaal naar de playoffs, toch? Alleen al voor de extra inkomsten. En daarnaast natuurlijk met name ook om mee te strijden voor promotie. En ja het klopt allemaal hoor, op papier zijn een aantal potentiële tegenstanders in die playoffs beter dan wij. En maken we maar een minimale kans op promotie. Zeker eredivisie ploegen als Roda, Sparta of Twente zijn waarschijnlijk 2 maten te groot voor ons. Maar laten we ook niet overdrijven! Van alle teams boven en onder ons die we mogelijk tegen kunnen komen in de playoffs (dat zijn Fortuna, NEC, Graafschap, Telstar, Emmen, Cambuur, Almere, Volendam, Dordrecht en Den Bosch. Oss reken ik even niet mee omdat we daar nog geen 2x tegen gespeeld hebben) hebben er slechts 2 (Emmen en Fortuna) 2x van ons gewonnen. Verder hebben wij van al die ploegen dit seizoen minstens 1x gewonnen, met uitzondering van Telstar (2x gelijk). Natuurlijk bieden resultaten uit het verleden geen enkele garantie, maar het is onzin om te zeggen dat we tegen al deze ploegen niks te zoeken hebben in de playoffs. Dan hadden we vorig jaar ook beter niet mee kunnen doen, want toen was Cambuur op papier ook veel beter dan wij.

Maar goed, ik wil eigenlijk vooral niet te ver vooruit kijken, want playoffs hebben we nog lang niet. Volgende week zoals gezegd een echte finale. Alleen winst telt. Ik ga er vanuit dat er elf man op het veld staan die tot in de tenen geladen zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, M.V.V. 1902, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2018 01:10 14 apr 2018 01:13 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #27
Wat een klote end naar Wijdewormer. En dan lekker terug met een nederlaag. Maar ja, geen groter leed dan wat je jezelf aandoet ;-)
Buiten 1 goede kans van J-AZ zijn wij de bovenliggende partij in het eerste deel van de wedstrijd, komen door een prima doelpunt verdiend op 1-0, beheersen de wedstrijd en zijn dichter bij de 2-0 dan zij bij de 1-1. En ineens pats-boem de 1-1. Vanuit mijn positie leek het een overtreding tegen Pereira en dus een onterecht doelpunt. En ja, zelfs enkele MVV-ers protesteerden en we kregen notabene geel voor protesteren....normaal doen die doetjes van ons dat niet dus als ze het wel doen ben ik geneigd te geloven dat er echt wat aan de hand was. Ik zou het moeten terugzien op tv. Maar dat is wel het kantelpunt in de wedstrijd. Dat J-AZ echt wel kan voetballen heeft de 2e seizoenshelft bewezen. Die ploeg is van een ander nivo dan J-Utrecht . En zij tanken vertrouwen en bij ons gaat het ineens allemaal wat minder. Dan hoop je op een nieuw begin in de 2e helft. We krijgen via Joeri een geweldige kans maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat J-AZ de 2e helft de bovenliggende partij is. Hun aansluiting is beter, ze vinden elkaar makkelijker dan voor rust en bij ons is dat net andersom. Geen aansluiting meer van het middenveld waardoor we voorin geen vuist meer kunnen maken. Okita komt op een eiland te staan. Joeri begint steeds meer te zwemmen waar hij zeker het 1e uur fris van de lever speelde en je ziet dat hij echt op de weg terug is.
Dan verliezen we een duel op de het middenveld en maakt -J-AZ dat prima af. En de 3-1 is vlgs mij eigenlijk een gelukje want die bal valt door een kets precies voor de voeten van de afmaker. Maar goed, dan is de wedstrijd binnen 3 minuten beslist.
Uiteindelijk verliezen we verdiend obv de 2e helft waar dat bij rust nog alle kanten op kon.
Desalniettemin sluit ik me bij Tuor aan. Winst tegen Oss is voldoende. Ik zie Cambuur/Emmen -Dordrecht als meest logische obv de stand, hetgeen betekent dat wij als wij het halen hoogstwaarschijnlijk Almere krijgen. Is dat fijn? Nee. Maar voor hun ook niet toch !!!
En ieder keer dat gezeik over Elsen na een verliespot wordt bijna zielig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2018 10:20
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #28
Het blijkt maar weer eens dat Mvv een heel matig team heeft. Eind vorig seizoen was het nog allemaal zo mooi met de wedstrijden tegen Roda. Veel publiek en Mvv leefde weer. Vanuit de Kesselkade in een lange stoet naar het stadion gaan, kippenvel!! Mvv heeft niet geprofiteerd van die flow, de selectie is zwakker dan vorig seizoen waar Mvv alleen Koolhof had gescout ( op aandringen van zijn vader). Het is triest dat Mvv weer zo ver gezakt is, wat een slecht seizoen is het weer. Steeds minder zin om nog wedstrijden te bezoeken van Mvv.
Mvv haal aub een investeerder dan kunnen we misschien ook nog eens genieten van een paar jaar eredivisie. Ik heb het wel gehad in de Jupiler Leaque. Ik blijf erbij dat de meeste spelers bij Mvv blij mogen zijn dat ze betaald voetbal mogen spelen.
Ron Elsen zou het ook allemaal anders willen maar met nul cent is niets te bereiken. Elsen is belangrijker voor Mvv dan iedereen denkt, als hij wegvalt in de Mvv organisatie dan kunnen we de tent beter sluiten. Het is mooi dat Mvv zonder schulden het seizoen afsluit maar ik wil met Mvv naar de eredivisie!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2018 10:32
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #29
Als je trainer bent doe je alles om een ploeg voor te bereiden op de wedstrijd die komen gaat ,maar het zijn de spelers die het moeten doen in het veld daar heb je als trainer geen invloed meer op.het is aan de spelers met de juiste instelling het veld in te gaan en zeker als het gaat om de na competitie te halen en je weet dat je deze wedstrijd de 3 punten moet pakken ,want dan ben je bijna zeker dat je er bent.als je dat niet begrijpt dan hoor je niet thuis in het elftal.dus het zijn de spelers en niet de trainers die de wedstrijd verliezen maar de voetballers met hun waardeloze instelling.maar ja het is makkelijke om maar de trainer de schuld te geven want kom niet aan de spelers ik vind het maar een stelletje slapjanussen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2018 11:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jong AZ - MVV 13 - 04 -2018 #30
Kennen jullie die uitdrukking Jantje huilt, Jantje lacht? Kijk eens in de spiegel mensen.

Ik geef 1 tip, ook al komen we volgende week achter, laat zien dat we als 1 man achter de ploeg staan Zal nodig zijn om playoffs te bereiken!!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.229 seconden