MVV-FC Eindhoven

24 mrt 2018 01:25
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV-FC Eindhoven #16
Wat een dramatische eerste helft. De goal valt helemaal out of the blue. Eindhoven was daarintegen de eerste helft niet heel veel beter. Vooral Nys vond ik erg slordig spelen. MVV begon pas met voetballen in de 2e helft van de 2e helft, toen Eindhoven meer ruimte weg begon te geven. Gelukkig valt de 1-1 niet bij het schot op de lat en erna de katachtige reflex van Verrips die ons in de wedstrijd houd. Gelukkig valt die niet, daarintegen waren we ook niet bij machten om de wedstrijd te beslissen met een paar 100% kansen. Al met al wel een zeer belangrijke overwinning. Eindhoven schakel je nu met een zeer matige wedstrijd uit als concurent. Man of the match; Verrips! Mijn weekend begint toch fijn, het zijn namelijk de punten die tellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2018 08:52
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-FC Eindhoven #17
Het leek alsof MVV in de eerste helft (noodgedwongen) 4-4-2 speelde met Nwakali en Okita in de spits en wat mij betreft is dat niet persé voor herhaling vatbaar.. Laat Nwakali maar lekker achter de aanvallers 3/4 man passeren en dan een geniale steekpass geven. Óf penalty's erin rossen, dat mag natuurlijk ook. Heeft iemand die 2 miljoen al bij elkaar om hem in te lijven?

Kostons kreeg eens wat speelminuten en die vulde hij goed in vond ik!
Verder Ciranni, Perreira en Nys goed zien voetballen. Houben de snelle harde werker ook aardig. Okita draait iedereen inclusief zichzelf dûl met onnavolgbare acties. Moustafa werkte zich kapot..over Verrips hebben we het al gehad..
Vind al met al dat MVV een top teamprestatie heeft geleverd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2018 09:25
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-FC Eindhoven #18
Denk een van de mindere wedstrijden van onze kant dit seizoen. Was ook positief verrast door Eindhoven, met Achenteh, Van de Boomen en Lieder spelers die makkelijk mee zouden kunnen in top JL of een Excelsior/Sparta etc. Prima doelpunt de 1-0, helaas de enige echte geslaagde aanval van de eerste helft.
Tweede helft wat meer beter lopende aanvallen, Kostons paal en Okita die twee keer de verkeerde keuze maakt helaas. Verrips wat mij betreft man van de wedstrijd, Eindhoven 3 goede kansen gehad die hij er allemaal knap uithield. Volgende week zeer belangrijke wedstrijd in Den Bosch. Wat mij betreft Schroijen wederom terug naar de bank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2018 11:21
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV-FC Eindhoven #19
Positief dat een mindere wedstrijd van onze kant omgezet word tot 3 punten !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.242 seconden