FC Dordrecht - MVV

07 dec 2017 10:30
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
FC Dordrecht - MVV #1
Morgen staat weer de volgende uitwedstrijd op het programma, tegen het andere Dortmund.
Het zal niet makkelijk worden. Maar ik verwacht een 1-2 overwinning. Yildirim en Golpek scoren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2017 12:44
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
FC Dordrecht - MVV #2
Dordrecht uit, ik neem weer eens de auto deze keer om te reizen. Ben je toch wat sneller thuis en een iets betere plek in het stadion.

Dordrecht draait ook niet, maar hebben best een aardig elftal en met name de voorhoeden. Calcan legt ze er makkelijk in, Arias is een beer van een spits en Mutzers die ook best goed kan zijn.

Het wordt een kleine overwinning voor een van de teams. Laten we hopen dat het balletje weer eens goed gaat vallen, volgende week winnen thuis van AZ en uit bij Oss, hoe raar het klinkt, zijn bonuspunten die je daar pakt. Als je nu nog 6 v.d. 9 punten behaalt sluiten we nog redelijk af, staan we niet te ver achter en kunnen we na de winterstop alleen maar sterker worden. Zoals we normaal slechter worden na de winterstop denk ik dat het nu andersom is.

We zullen zien. Morgen een billenknijpende 0-1 overwinning door Okita.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2017 14:30
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
FC Dordrecht - MVV #3
Okita ook nog geblesseerd morgen, en nog een vraagteken achter beide Martina's.
De gifbeker moet leeg: 3-1 verlies.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2017 09:01 08 dec 2017 09:05 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
FC Dordrecht - MVV #4
Ik verwacht niet veel van onze matadoren, zeker nu Okita en beide Martina 's ook nog eens aan het lijstje geblesseerden worden toegevoegd
Het wordt in Dordt een mission impossible. We krijgen, aan de Krommedijk, een flink pak voor de broek, 4 - 0 verlies

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2017 17:00
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
FC Dordrecht - MVV #5
Es ras sjoovienis en optiemis hoop iech op unne euverwinnink !
Kiek oet nao de kompaanei vaan de vaste sjet hoelies strein !:thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2017 20:09
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 298
Meer
FC Dordrecht - MVV #6
Stream, iemand??

Bedankt alvast. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2017 22:09
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
FC Dordrecht - MVV #7
We kunnen lang en breed lullen, maar... superresultaat! Ik heb het alleen moeten doen met het radioverslag en wat flitsen op social media. Dus over het spel kan ik niet oordelen. Kreeg het idee dat het niet al te best was. Maar twee keer terugkomen na een achterstand. Dan toon je gewoon veerkracht. Hopelijk volgende week weer een goed resultaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2017 22:18 08 dec 2017 22:24 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
FC Dordrecht - MVV #8

M.V.V. 1902 schreef : We kunnen lang en breed lullen, maar... superresultaat! Ik heb het alleen moeten doen met het radioverslag en wat flitsen op social media. Dus over het spel kan ik niet oordelen. Kreeg het idee dat het niet al te best was. Maar twee keer terugkomen na een achterstand. Dan toon je gewoon veerkracht. Hopelijk volgende week weer een goed resultaat.


Zjus! En noe op nao de NC....
Versjil es mer 6 punt...


Dus forumvrun....gein greeniezerij...mer wie oppe sjet vol feduusie !
Hoppa, kloppa en aofmaake boe veer veurig jaor gestop zien...
Die Pruuse in de NC droet duije....
Fein wiekend en bedink...
Dao is in Mestreech e...!B)


Sjraar ...sorry veur die twie blow pupse....:mer kos diech neet nao Zitterd laote goon ! :lachen:


Unne groete merci aon die met oet zien gegoon ! SJAPPOO :applaus: :applaus: :applaus:
Gruuts op uuch !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2017 22:45
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
FC Dordrecht - MVV #9
Ciranni met een goal en een assist..dus ben benieuwd of mensen die kritiek hadden dat nog steeds hebben..
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2017 02:40
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
FC Dordrecht - MVV #10
Een mooie prestatie. Complimenten aan alle spelers. Goed gedaan. Dit hadden wij nodig. Bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2017 11:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
FC Dordrecht - MVV #11
Voor de mensen die er niet zijn geweest gisteren: een volledig, onterechte overwinning. We hebben 5x op doel geschoten, waarvan 4x tussen de palen.

1-0 viel ongelukkig, ze hadden een goede nemer en veel lange mensen. Kan gebeuren.

1-1 de bal schiet door, dit geluk moet je hebben. Daarnaast een zeer slechte keeper, oude mof ;)

2-1 penalty; heel makkelijk gegeven. Vond het een matige scheids voor beide kanten

Vervolgens moet Dort op 3-1 komen, knap om hem over te schieten vanaf 5 meter

Je mag blij zijn dat je met 2-1 gaat rusten. Het was gewoon echt dramatisch. Je kunt het veld de schuld geven, maar de tegenstander heeft er ook last van en speelde slimmer. Zij hadden een type Verheijdt, Arias, in de spits en die won werkelijk ieder duel. Hij stond tegen Nys en Mmaae, maar die waren gewoon te klein. MVV bleef achterin pingelen en kon zo geen aanval opzetten.

Na rust een gelukkige 2-2, waarna Dordrecht gewoon weer op voorsprong moet komen. Deze wedstrijd viel alles onze kant op.

2-3 assist Ciranni, goal Mmaae die zijn fout goedmaakt.

2-4 weer assist Ciranni, dus zoals hierboven beschreven was Ciranni met 2 assist en 1 goal de grote man bij MVV.

Ik had een andere MOTM, namelijk Houben. Hij was voor de eerste keer ech goed. Telkens snel , goed aan de bal en de tegenstander had geen grip op hem.

Eindelijk winnen wij eens een pot die niet terecht is, mag ook wel eens.

Komende 2 wedstrijden 4 punten en je gaat nog redelijk de winterstop in.

Ohja, niet alleen de zeikers over Ciranni, maar ook over Elsen en alle anderen laten zich niet horen en zien.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2017 12:10
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
FC Dordrecht - MVV #12
Ik heb de wedstrijd op de radio gevolgd. Wat ik daar op uit maakte is dat we enigzins terecht gewonnen hadden. Ik geef echter meer gehoor aan jouw recensie van de wedstrijd. Dat is wel weer vervelend om te lezen. Echter is dit wel de trend van de afgelopen wedstrijden. Kunnen we deze constatering blijven gooien op de kwetsuren of is er wellicht meer aan de hand? Dat gevoel heb ik namelijk. Ik hoop uiteraard het eerste. Om deze reactie positief af te sluiten was de overwinning van gisteren wellicht het medicijn om het zelfvertrouwen weer een boost te geven en een begin van een goede reeks. Tevens drie punten gepakt op een concurent voor de NC die pas eenmaal thuis had verloren. Fijn weekend

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2017 12:18
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
FC Dordrecht - MVV #13
Goed dat MVV veerkracht toonde; twee keer terugkomen van een achterstand is knap. Al vond ik die penalty een cadeautje van de scheidsrechter, want daar er was daar echt nauwelijks lichaamscontact. Fijn om te opnieuw te mogen constateren dat we met Sammy Mmae een kopsterke spits (!) hebben. Ook goed van Ciranni dat hij niet bij de pakken neer is gaan zitten. Hij was zowat bij alle doelpunten betrokken.
Nu vrijdag winnen tegen Jong AZ en de positie op de ranglijst is alweer wat dragelijker. Laot goon, laot goon!
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2017 13:03
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
FC Dordrecht - MVV #14
Op een lastig bespeelbaar veld waar voetballen heel lastig was wint MVV weer eens , zouden die dingen dan misschien iets met elkaar te maken hebben

Een mooie uitslag in een uitwedstrijd tegen een tegenstander die samen met MVV een beetje op de zelfde plek op de ranglijst stond.
Gister was Ciranni een hoofdrol speler, bij 3 van de 4 doelpunten betrokken dat is een mooi resultaat, hopelijk is Ajax dat ook opgevallen en willen ze hem alsnog voor jong Ajax aantrekken , waar hij deze nog op de website stond , maar een dag later eigenlijk een Fortuna speler werd bedoeld .
Maar goed Ciranni mag voor mij in de winterstop verkocht worden , die 5 doelpunten die hij vorig jaar maakte en af en toe een assist neem ik voor lief, op de eerste plaatst is hij verdediger en daar blinkt hij wekelijks niet in uit, dat hij gister betrokken is geweest bij 75% van onze doelpunten is sjiek voor hem , de laatste 12 wedstrijden heeft hij er ook helemaal niks van gebakken ( volgens mij en ook volgens het externe technisch hart van MVV, zeg maar de 4 musketiers)

De voetbalwereld is vreemd , dus laten we hopen dat of Ciranni in de winterstop wordt verkocht of dat hij zijn contract verlengd tijdens de winterstop en dan een "geweldige 2de seizoenshelft speelt" en we hem dan begin nieuwe seizoen op zijn Fortuna'

s verkopen.

Dat Maee weer een doelpunt met zijn hoofd maakt is wel een kwaliteit van hem dat hij dat ook verdedigend vaak doet zet hem weer in balans, het is een jonge speler die potentie heeft, echter missen we achter ervaring , Maee en Perrera maken elkaar niet beter en dat is jammer .
Ik begreep dat het externe technisch hart van MVV erg gecharmeerd is van Perrara maar het is wel een jongen met heel veel bijwerkingen ( buiten het veld) , men wil hem graag houden , dat zou een goede zaak zijn daar waar ik denk dat Maee toch wellicht terug gaat naar Genk . Een type Ted van de Pavert, zouden we achterin goed kunnen gebruiken samen met Perrara

Koen scoort toch zijn tweede, dat is toch wel eentje met een neusje voor de goal, alleen moet hij de ballen van de vleugels krijgen als CS , en dan is hij gevaarlijk ( zeker gezien zijn leeftijd) , in de lucht heb je niks aan hem dat zag je ook vorige week tegen jon Ajax maar via de vleugels met de neus naar de goal is het een afmaker , langzaam brengen en zijn minuten geven en vooral de juiste vleugelspitsen aantrekken die de spits ook kunnen bedienen.

We mogen tevreden zijn met de 3 punten , opvallend vind ik op een veld waar bijna niet te voetballen valt pakken we de punten , wellicht omdat we niet hoefde te voetballen . De laatste weken is het voetbal slecht te noemen door alle oorzaken , gister hoefde we niet te voetballen , laten we hopen dat er vrijdag weer sneeuw ligt in de Geusselt dan maken we blijkbaar meer kans !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2017 16:21 09 dec 2017 16:22 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
FC Dordrecht - MVV #15
Het is in deze periode vooral belangrijk dat MVV aanhaakt. We zien allemaal dat het verschil van het MVV van de maanden augustus en september en het MVV van de afgelopen twee maanden. De potentie is er, maar door allerlei omstandigheden is MVV in een heel moeilijke periode terecht gekomen. Ondanks dat heeft MVV van de afgelopen zeven wedstrijden drie keer gewonnen. Op die manier blijf je in ieder geval wel in de middenmoot hangen en op dit moment staan we zelfs gewoon op en PO-plek. Nog twee wedstrijden en het is winterstop. Hopelijk wordt hier op karakter in ieder geval nog één driepunter uitgehaald. Dan is er bij de winterstop in ieder geval nog niets verloren en hopelijk groeit MVV na de winterstop weer naar het niveau van de eerste twee maanden toe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden