MVV-*oda

21 mei 2017 20:47
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-*oda #31
als je een seizoenskaart hebt is je plaats tot en met morgen gereserveerd voor jou

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 20:49
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-*oda #32
Voor de seizoenskaarthouders: lees de handleiding goed door.

www.mvv.nl/fanzone/tickets/handleiding-online-tickets-bestellen

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 21:05
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV-*oda #33
8 jaar later dan gedacht, maar eindelijk klopt dit filmpje op het jaartal na :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 21:05
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
MVV-*oda #34
De seizoenkaarten zijn voor deze wedstrijd niet geldig, maar de plaatsen van de seizoenkaarthouders zijn zeker gereserveerd tot en met 22 mei. Voor de Club 1902 seizoenkaarthouders zijn de plaatsen gereserveerd tot en met 23 mei. Koop hier je stoel terug! De prijzen zijn voor de seizoenkaarthouders dezelfde als de reguliere prijzen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 21:10
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-*oda #35

seppo schreef : 8 jaar later dan gedacht, maar eindelijk klopt dit filmpje op het jaartal na :woohoo:


Dat was fulfilling prophecy. :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 21:19 21 mei 2017 21:20 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-*oda #36

MVV_Mestreech schreef : Ik heb ook de 1902 Seizoenskaart maar volgens mij zijn alle kaarten op de Qpark gewoon €19,-? Of geldt voor deze SK-houders een ander tarief?


Van de website:
Seizoenkaarthouders

De seizoenkaarten zijn voor deze wedstrijd niet geldig, maar de plaatsen van de seizoenkaarthouders zijn zeker gereserveerd tot en met 22 mei. Voor de Club 1902 seizoenkaarthouders zijn de plaatsen gereserveerd tot en met 23 mei. Koop hier je stoel terug! De prijzen zijn voor de seizoenkaarthouders DEZELFDE als de reguliere prijzen.


Net na de wedstrijd klopten de prijzen niet waardoor een aantal mensen aan het tarief van de halve finale hebben kunnen kopen. Het kloppende tarief voor de finale is 14 voor AS en 19 voor QP.

Ik kijk net even op de site, maar er zijn al bijna geen losse kaarten meer te krijgen voor QP en AS zit al uitverkocht?? Veel mensen dus in het bestelsysteem

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 21:24
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV-*oda #37

Robin schreef : ut kump bliekbaar d'r op neer tot de trouwe supporters noe naor un aander tribune weure verbanne. Dat mot toch aanders kinne


Dat kin zeker aanders. Seizoenskaart hoole volgend jaor en de hubs zelfs dunne naom op de stool :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 21:24
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV-*oda #38

jeoff schreef :

Geusseltmania schreef : Ik heb ook op alle kaarten mijn eigen naam. En nu dan? Ik neem aan dat dit geen problemen gaat opleveren.


Dat maakt niks uit volgens mij dat is bij iedereen zo. Als het goed is heb je wel andere namen op moeten geven tijdens het kopen, die namen zijn dus bekend bij MVV.


Ik hoop het. Heb inderdaad wel andere namen ingevuld bij het kopen. Voor de zekerheid toch maar een mail gestuurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 21:34
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV-*oda #39

Bieske schreef :

Robin schreef : ut kump bliekbaar d'r op neer tot de trouwe supporters noe naor un aander tribune weure verbanne. Dat mot toch aanders kinne


Dat kin zeker aanders. Seizoenskaart hoole volgend jaor en de hubs zelfs dunne naom op de stool :thumbsup:


Iech had en Hub un seizoenskaart....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 21:37 21 mei 2017 21:41 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-*oda #40

Robin schreef :

Bieske schreef :

Robin schreef : ut kump bliekbaar d'r op neer tot de trouwe supporters noe naor un aander tribune weure verbanne. Dat mot toch aanders kinne


Dat kin zeker aanders. Seizoenskaart hoole volgend jaor en de hubs zelfs dunne naom op de stool :thumbsup:


Iech had en Hub un seizoenskaart....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Dan is je plaats niet weg, dan is je plaats gereserveerd voor jou. Totdat je hem claimt. Probeer in te loggen met je gebruikersnaam die hoort bij je seizoenskaart. Of maak een gebruikersnaam aan en koppel die aan de cijfers die op je seizoenskaart staat.(Onthou dit ook voor later, dit kun je eenmalig doen.) Lees de instructies op de site, klik op je gebruikersnaam, en ga naar 'meldingen' in het midden, vink je kaart aan die het systeem vasthoudt en druk op verder, als je er niet uitkomt ga dan morgen (niet later) langs de receptie van MVV en neem je seizoenkaart mee. Ga je morgen niet, dan worden jouw gereserveerde plekken vergeven aan de massa. (1902 kaarten een dag later)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak, Bieske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 23:21
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV-*oda #41

Geusseltmania schreef : Ik heb ook op alle kaarten mijn eigen naam. En nu dan? Ik neem aan dat dit geen problemen gaat opleveren.


Net eens even doorheen gescrold, de sfeer op het forum is precies gelijk aan de sfeer binnen hun selectie.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 23:25
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-*oda #42
Vraagje. Mag Pereira zondag dan wel weer meedoen tegen Roda of ook niet? Die van Roda met hun 2 rode kaarten neem ik aan van niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 23:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-*oda #43

Schapendonk schreef : Vraagje. Mag Pereira zondag dan wel weer meedoen tegen Roda of ook niet? Die van Roda met hun 2 rode kaarten neem ik aan van niet.


Ja 2x geel is 1 match schorsing. Rood is 1 en soms 2, ligt aan overtreding he.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 00:21 22 mei 2017 00:29 door Karakter. Reden: Verkeerd begrepen.
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
MVV-*oda #44

Geusseltmania schreef :

jeoff schreef :

Geusseltmania schreef : Ik heb ook op alle kaarten mijn eigen naam. En nu dan? Ik neem aan dat dit geen problemen gaat opleveren.


Dat maakt niks uit volgens mij dat is bij iedereen zo. Als het goed is heb je wel andere namen op moeten geven tijdens het kopen, die namen zijn dus bekend bij MVV.


Ik hoop het. Heb inderdaad wel andere namen ingevuld bij het kopen. Voor de zekerheid toch maar een mail gestuurd.


Ik heb ook op alle tickets mijn naam staan. Waarschijnlijk komt dat omdat ik de koper ben. Je hebt wel de namen en adressen van de anderen moeten invullen, dus ik ga ervanuit dat -zodra de code gescand wordt- zij kunnen zien welke naam daarbij hoort. Zal waarschijnlijk wel even puzzelen worden bij wie welke kaart hoort.. Ik ben benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 01:19 22 mei 2017 01:19 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV-*oda #45
Genog euver de tickets ......nu de wedstrijd. Donderdag volle bak, volle gaas vanaf de tribunes en een goede uitgangspositie creeren voor zondag. Dat is de opdracht. Want natuurlijk gaan we ook in de circustent onze kansen krijgen.
Maar donderdag leggen we de basis. En MVV-ers, de weersvoorspellingen zijn goed, laat onze clubkleuren stralen! Vol in het rood en wit achter de ploeg. Een betere kans krijgen we niet meer .....

de ieskas is leeg, iech gaon pitte....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden