MVV-*oda

21 mei 2017 18:31 21 mei 2017 18:35 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-*oda #16

Boer458 schreef :

les rouges blancs schreef : nog mer twie keertsjes VEUR DE VRIJE VERKAOP besjikbaar oppe Eenzjelsaajt...!
14 Eurookes höb iech motte betaole...

huh ? ich mer twellef...


Iech höb al e paar jaor gein sezoenskaart...dus betaol iech ummer de volle pries
Maak niks oet...es de jong kin, is heer dao !
en teege die Pruuse zeeker ..
(iech vraog meich aof...zow noe dao aoch weer un ontvangskomitee veur miech klaorstoon bij de oetwedstrijd ...wie toen... wie eich de letste kier dao waor..op Kaalheij...of zal iech mer beeter neet mie met oet goon...SV-ke met trökwerkende krach vanweege toen en zoe )





:evil:

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 18:43
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-*oda #17

Lummel schreef :



Lekker slim ook om kaartjes voor de thuisvakken te kopen. Kort bij de harde kern zitten. Vooral doen.


En net als tegen Helmond zullen ook nu de namen op de kaartjes etc gecontroleerd worden.. de kaartjes van veel Roda fans zullen dan ook wederom gedeactiveerd worden.. daarbij zal er neem ik aan ook ID controle zijn bij de ingang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 18:58
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
MVV-*oda #18
Ik denk dat dat nog best eens lastig kan worden. In zo´n kleine regio als Zuid-Limburg is op basis van ID controle nauwelijks vast te stellen voor welke club iemand naar het stadion komt. Zo zullen velen (het ziekenhuis van) Heerlen of Maastricht op hun ID hebben staan.
De meest veilige optie is bij Helmond te informeren naar de namen van degenen wiens kaarten gedeactiveerd zijn. Dezen zullen dat voor aanstaande donderdag weer doen. In dat geval wederom zeker geen geld terug en er blijven meer kaarten over voor Mvv-fans. Kunnen we nog eens meer dan 10.000 kaarten verkopen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 18:59
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV-*oda #19
m.facebook.com/story.php?story_fbid=2082...8&id=158111068019024
Volgende week 1 lettertje veranderen en dan is ie perfect

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 19:08
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
MVV-*oda #20
Ik heb ook de 1902 Seizoenskaart maar volgens mij zijn alle kaarten op de Qpark gewoon €19,-? Of geldt voor deze SK-houders een ander tarief?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 19:09
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
MVV-*oda #21
Die Z26 heeft veel praatjes op Mvv op hun Roda site......als hem dat maar niet gaat opbreken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 19:20
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV-*oda #22
Ik heb ook op alle kaarten mijn eigen naam. En nu dan? Ik neem aan dat dit geen problemen gaat opleveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 19:28
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
MVV-*oda #23
Heb mvv toch maar bericht gestuurd. Maar zoiets moet overbodig zijn.

Komt nu sowieso heel wat af op de mvv organisatie voor komende dagen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 19:29
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-*oda #24

Geusseltmania schreef : Ik heb ook op alle kaarten mijn eigen naam. En nu dan? Ik neem aan dat dit geen problemen gaat opleveren.


Dat maakt niks uit volgens mij dat is bij iedereen zo. Als het goed is heb je wel andere namen op moeten geven tijdens het kopen, die namen zijn dus bekend bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Geusseltmania

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 19:29 21 mei 2017 19:35 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-*oda #25

Geusseltmania schreef : Ik heb ook op alle kaarten mijn eigen naam. En nu dan? Ik neem aan dat dit geen problemen gaat opleveren.


De naam op de kaart moet overeenkomen met het identiteitsbewijs of paspoort van die persoon. Anders vrees ik dat je drie medleys over MVV kunt gaan zingen bij het poortje tegen de stewards.

Een clubcard was de makkelijkste oplossing geweest. Het huidige systeem vraagt om problemen, voornamelijk bij de poort denk ik. Vooral de gloryhunter buiten de stadsgrenzen zal problemen gaan krijgen denk ik. (Dus niet geregistreerde klanten). Helaas zitten daar ook mensen tussen die geen gloryhunter zijn, maar gewoon aan de kassa afrekenen en dus niet geregistreerd zijn.

Er zal denk ik wel overlegd worden met *oda over namen en gebruikerslijsten van *oda-supporters, die kaarten kunnen vooraf ongeldig worden gemaakt door de poortjes. En weer in de verkoop gaan. Maar er zullen ook genoeg erdoorheen glippen die levensmoe zijn. Andersom zou ik het ook niet aanraden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 19:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV-*oda #26
Moge die Van Leer een weekje buikloop krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 19:56 21 mei 2017 20:02 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-*oda #27
Nou dat wordt d-day donderdag met vele wees gegroetjes. Ik hoop dat MVV in staat is om het al in de 1e wedstrijd te beslissen met een droomuitslag van 5-1. Dezelfde uitslag waarmee Fc Groningen in 2000 MVV naar de 1e divisie verwees. Maar ja je kunt niet altijd krijgen wat je wil. Tenzij je een Roda supporter bent..Maar ook dat moet toch ooit ergens eindigen. P.s. wat had ik Croux er nu wat graag bij gehad...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 20:19
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV-*oda #28
morgen zal zo rond het middaguur het gehele stadion uitverkocht zijn!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 20:27
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV-*oda #29
gdvd Zit altied op mien zelfde plek. Had un feeske venaovend en wel noe ff 2 tickets bestelle veur miech en mien vrow..... kin mien vak al uberhaupt neet mie reservere. kloete

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 20:32
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV-*oda #30
ut kump bliekbaar d'r op neer tot de trouwe supporters noe naor un aander tribune weure verbanne. Dat mot toch aanders kinne

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden