Cambuur-MVV

22 mei 2017 10:17
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Cambuur-MVV #61

Tuor schreef : Kortsluiting. Ik vond mezelf terug op de vloer voor de tv. Wat een ontlading. Ongelooflijk.


Haha! Hier hetzelfde; mijn zoontje van twee jaar keek mij stomverbaasd aan terwijl ik als een orang-oetan door de kamer aan het rennen was! :lachen:

Wat zou het toch schitterend zijn om ten koste van 045 na 20 jaar!!! weer feest op de markt te kunnen vieren! Een droomscenario...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 10:23
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Cambuur-MVV #62
Omdat hij zo mooi is :applaus:




Let ook op N'koyi links in beeld :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, Tuor, Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 12:15
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Cambuur-MVV #63

Peter Pan schreef : Omdat hij zo mooi is :applaus:




Let ook op N'koyi links in beeld :lachen:

Man, man, man. Ik ben nog aan het nagenieten. Als zondag het sprookje compleet is gaat helemaal het dak eraf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 13:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Cambuur-MVV #64
Tsja, wat moet ik nog zeggen? Zo'n lange reis maakt niets meer uit met dit resultaat.

Cambuur had lange tijd het betere van het spel, zonder dat ze echt gevaarlijk werden. MVV zette hun middenveld goed dicht waardoor Cambuur al snel de lange bal hanteerde, en daar zijn ze niet goed in. Beide ploegen kleine kansjes uit de kluts. Cambuur komt op 1-0, hele mooie pass. Maar dan gebeuren er twee dingen: MVV gaat alles of niets spelen met Guvenc en Verheijdt er bij. En Cambuur, of dat nou zenuwen waren, of wat, maar die stoppen met voetballen, gaan achteruitlopen, verliezen ieder duel. Het was wachten op de 1-1 en na de 1-1 wist Cambuur nog altijd niet hoe het moest spelen. Levensgrote kans nog voor Cambuur wel, 91e minuut geloof ik, uit het niets. Die schieten ze in het zijnet. Een minuut later ligt hij in het netje, schitterende voorzet van Schroijen, prima binnengekopt door t Bies.

Complimenten voor Elsen. Ik vond dat hij laat wisselde, maar tegelijkertijd snapte ik het: Cambuur kwam er niet echt doorheen, en je loopt het risico dat je alles opengooit en zij gemakkelijk scoren met eerder wisselen. Dit was wat dat betreft een pokerspel en het heeft goed uitgepakt deze keer.

Interessant moment aan het begin van de wedstrijd trouwens. MVV had een blessure, Cambuur trapt de bal uit, en Ippel wil hem naar hun keeper schieten. Iets te hoog gemikt, de bal zeilt bijna het doel in. Hilariteit alom. Maar dan denk je even verder na: Stel die bal valt binnen. Dan kan MVV wel Cambuur laten terugscoren. Maar dan staat het 1-1, en dan is het uitdoelpunt van Cambuur waardeloos. Dat zou een heel interessant moment geweest zijn... :huh: Scheids zou dan eigenlijk moeten ingrijpen en doelpunt Ippel ongeldig verklaren, maar ja, doe dat maar eens...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 13:12
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Cambuur-MVV #65

Jacques schreef : Interessant moment aan het begin van de wedstrijd trouwens. MVV had een blessure, Cambuur trapt de bal uit, en Ippel wil hem naar hun keeper schieten. Iets te hoog gemikt, de bal zeilt bijna het doel in. Hilariteit alom. Maar dan denk je even verder na: Stel die bal valt binnen. Dan kan MVV wel Cambuur laten terugscoren. Maar dan staat het 1-1, en dan is het uitdoelpunt van Cambuur waardeloos. Dat zou een heel interessant moment geweest zijn... :huh: Scheids zou dan eigenlijk moeten ingrijpen en doelpunt Ippel ongeldig verklaren, maar ja, doe dat maar eens...

Dan kan en mag de scheidsrechter niet eens doen. Het teruggeven van de bal is namelijk een ongeschreven regel. Wanneer bij het teruggeven de bal ongelukkig toch in het doel valt, is het gewoon een geldig doelpunt.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 13:25
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Cambuur-MVV #66
Inderdaad, een scheidsrechter moet namelijk de regels toepassen en het afkeuren van een volgens de officiële regels geldig doelpunt is dus niet mogelijk.
Stel je voor dat die bal erin zou zijn gegaan, dan hadden we tot het einde der dagen onze goodwill verspeeld...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 13:32
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Cambuur-MVV #67
" Maar dan denk je even verder na: Stel die bal valt binnen. Dan kan MVV wel Cambuur laten terugscoren. Maar dan staat het 1-1, en dan is het uitdoelpunt van Cambuur waardeloos. Dat zou een heel interessant moment geweest zijn..."

Dat is helemaal een geweldige complottheorie ! Behoor jij in je vrije tijd tot het korps der belchinezen Jacques ? Geweldig dat jij daar überhaupt over nadenkt :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 13:43 22 mei 2017 13:43 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Cambuur-MVV #68
Ik zal je eerlijk zeggen dat het door de persoon twee plekken naast me gezegd werd en ik er toen pas over nadacht :lachen:

Ik snap dat de scheidsrechter dit officieel moet goedkeuren jongens. Maar daarmee is het wel een totaal andere wedstrijd, zelfs als MVV Cambuur meteen "gratis" de 1-1 laat scoren.

Qua eerlijk wedstrijdverloop zou de scheidsrechter dus die eventuele treffer van Ippel moeten afkeuren. Niet volgens de regels, wel "ethisch" gezien. Maar zoals jullie eigenlijk al zo mooi illustreren zal de scheids dat nooit doen, want dan krijgt hij de grootste bonje met Zeist. En überhaupt, "het is niet volgens de regels", los van Zeist is het tegen de natuur van de scheids in. :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 13:45
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Cambuur-MVV #69
Jongens waar hebben we het over?! Theorie..................De praktijk is dat we in de finale staan en Cambuur inmiddels een gepasseerd station is!! Op naar donderdag!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 14:30
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 84
Meer
Cambuur-MVV #70
Zooo wat een onverwacht mooie dag gister...

Wil nog een ding kwijt; ik heb vaak kritiek gehad op de (late) wissels en het niet durven van Elsen, maar gister deed het alles perfect! Niet te laat wisselen, durven 1 op 1 te spelen en vol op de aanval toen het moest. In het seizoen zou hij Pedro eruit en Guvenc erin en NKoyi eruit en Verheijdt erin hebben gedaan. Daarom wonnen we bijvoorbeeld niet van Achilles. Nu dus echt perfect gedaan en complimenten hiervoor!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 16:59 22 mei 2017 17:00 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Cambuur-MVV #71

Lassie80 schreef : Haha! Hier hetzelfde; mijn zoontje van twee jaar keek mij stomverbaasd aan terwijl ik als een orang-oetan door de kamer aan het rennen was! :lachen:


Haha, nou wij dan in het uitvak. :lol: Iedereen werd gek en sprong alle kanten op. Ik heb in korte tijd nog nooit zo veel mensen omhelsd die ik niet eens kende. :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 17:27
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Cambuur-MVV #72

Mappie schreef :

Lassie80 schreef : Haha! Hier hetzelfde; mijn zoontje van twee jaar keek mij stomverbaasd aan terwijl ik als een orang-oetan door de kamer aan het rennen was! :lachen:


Haha, nou wij dan in het uitvak. :lol: Iedereen werd gek en sprong alle kanten op. Ik heb in korte tijd nog nooit zo veel mensen omhelsd die ik niet eens kende. :lachen:

:lachen: precies hetzelfde al eens gehad in een wedstrijd tegen Psv ( toen nog met van Breukelen en Romario) 3-3. MVV scoorde de 3-3 in de laatste minuut door Kortaguin. Ik omhelsde iemand die zijn zonnebril aan touwtjes had omhangen. Daarna zag ik hem in de lucht zwaaien met zijn kapotte zonnebril. Niks boeide meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 18:00 22 mei 2017 18:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Cambuur-MVV #73

Schapendonk schreef :

Mappie schreef :

Lassie80 schreef : Haha! Hier hetzelfde; mijn zoontje van twee jaar keek mij stomverbaasd aan terwijl ik als een orang-oetan door de kamer aan het rennen was! :lachen:


Haha, nou wij dan in het uitvak. :lol: Iedereen werd gek en sprong alle kanten op. Ik heb in korte tijd nog nooit zo veel mensen omhelsd die ik niet eens kende. :lachen:

:lachen: precies hetzelfde al eens gehad in een wedstrijd tegen Psv ( toen nog met van Breukelen en Romario) 3-3. MVV scoorde de 3-3 in de laatste minuut door Kortaguin. Ik omhelsde iemand die zijn zonnebril aan touwtjes had omhangen. Daarna zag ik hem in de lucht zwaaien met zijn kapotte zonnebril. Niks boeide meer.

Terwijl Gerets van woede zijn schoenen de dug-out uit gooide uit frustratie toen Robson hem wisselde...heerlik idd
Mijn beste soortgelijke ervaring was toen ik zonder nadenken in de armen van onze toenmalige keeper Peter Gerards sprong bij de promotie toen ik het veld op ging....had ik niet moeten doen want hij kneep mee fijn met die kolenscheppen en dat uiterste flinke postuur van hem ...Was wel die gekneusde ribbetjes waard...hahaha...hell yeah !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 18:00
MVVLWD
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Cambuur-MVV #74

Mappie schreef :

Lassie80 schreef : Haha! Hier hetzelfde; mijn zoontje van twee jaar keek mij stomverbaasd aan terwijl ik als een orang-oetan door de kamer aan het rennen was! :lachen:


Haha, nou wij dan in het uitvak. :lol: Iedereen werd gek en sprong alle kanten op. Ik heb in korte tijd nog nooit zo veel mensen omhelsd die ik niet eens kende. :lachen:


Dat zag er inderdaad heel mal uit ja.
Alsof iedereen aan een elastiek zat joh.

Rik
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 14:26
Scc058
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
Cambuur-MVV #75
Ik als fanatiek Cambuur supporter baal hier uiteraard enorm van, maar MVV heeft dit echt verdiend. Jullie stonden goed, hebben letterlijk alles gegeven en speelde als mannen! Daar kan onze ploeg heel wat van leren. terecht verloren helaas. En wat een ontlading daarin het uitvak. Was kut maar ook wel weer mooi om te zien. Nu maar duimen voor jullie MVV en hopen dat dat kut Roda degradeerd en failet gaat. Wat een kut club is dat.

Groeten uit Leeuwarden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Mr Sjaan, MVVke, Klomeleer, les rouges blancs, Jacques, Sandro, Bieske, Anna D., serke en16 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden