Cambuur-MVV

21 mei 2017 16:28
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Cambuur-MVV #31
OOOHHHHH WAT HEERLIJK!!!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:

En totaal niet onverdiend! Echt grote grote klasse van het hele elftal!! Gevochten als leeuwen :lachen:

GENIETEN!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 16:28
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
Cambuur-MVV #32
wat is het speelschema nu? wellicht dat ik/we langswippen als het enigszins gunstig valt :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 16:30
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
Cambuur-MVV #33
Geweldig!!!Wat een ontlading bij spelers en de Mvv supporters!!!
Jammer dat super speler Pereiro geschorst is teegn Roda.
Jeetje, nooit verwacht..ik had Mvv geen enkele kans gegeven..maar wat hebben ze geknokt die spelers van Mvv!!
Dit wordt kassa voor Mvv!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 16:35
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Cambuur-MVV #34
Fantastisch!!! Het team heeft gevochten voor elke meter, en ook veel credits aan Ron Elsen die alles of niets ging spelen met zijn wissel Verheijdt voor Martina. Wat heeeeeerlijk moment vlak voor tijd!!!

Nu 2 keer tegen Roda.. als ik dat maar overleef
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 16:43
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Cambuur-MVV #35
Hij heet niets voor niets het Beest! :woohoo: (>>KLEBATSA!!)

Wat een sensatie. Wat een collectieve prestatie, heerlijk! Wat een strijd van beide teams.

En voor de Ron-haters,.. "De beste teamprestatie sinds 17 jaar! :applaus: :applaus: :applaus: Hij heeft hem verdiend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 16:45
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
Cambuur-MVV #36

Josef1982 schreef : 1-1 , omdat elsen altijd laat wisselt zijn deze spelers in de verlening nog fit. En hebben 30 min de mogelijkheid om de wedstrijd te draaien ipv maar 10 min.
Zodat t bies ergens laat in de verlenging met een goede kopbal de 1-2 inkopt...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk


Beetje gelijk gekregen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 17:04 21 mei 2017 17:06 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Cambuur-MVV #37
Zooo gruutsj op MVV !!
100 % verdeend gewonne !

(en noe goon ich ut #oda prikbord ins bezeuke )
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 17:09
Spriety
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
Cambuur-MVV #38
Playoff-finale bereikt!!! Zoewiezoe twie Limburgse clubs in de ieredivisie 2017-2018!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 17:14
MVVLWD
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Cambuur-MVV #39
Gefeliciteerd mensen !

Op wilskracht gewonnen.
Nu Roda opvreten !

Ik als Cambuurman moet niks van Roda hebben maar jullie zeker niet haha.

Kom op !

Groeten vanuit Leeuwarden, Rik
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Audiowaste, MVVke, les rouges blancs, Jacques, Lummel, Tuor, Lassie80, Boer458 en6 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 17:23
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Cambuur-MVV #40
Alles valt ineens op zn plek.. spelers die een mindere periode hadden komen nu uit hun dip.. zo vond ik Nwakali weer erg sterk spelen vandaag en t bies scoort eindelijk weer.. zou het dan toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 17:33
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Cambuur-MVV #41

MVVLWD schreef : Gefeliciteerd mensen !

Op wilskracht gewonnen.
Nu Roda opvreten !

Ik als Cambuurman moet niks van Roda hebben maar jullie zeker niet haha.

Kom op !

Groeten vanuit Leeuwarden, Rik


Sportief, Bedankt! Helaas kan er maar één de winnaar zijn, maar jullie hebben gestreden als leeuwen. In de 92e minuut dacht ik dat het voorbij was, na dat schot in het zijnet van jullie. Uitschakeling is nooit leuk, maar je mag trots zijn op wat Cambuur de tweede seizoenshelft heeft laten zien. Goede beleidsvoering van jullie club. Een trainerswissel die wel goed uitpakt. Daar kunnen veel clubs een voorbeeld aan nemen. Volgend seizoen doen jullie gewoon weer mee voor de prijzen.

Ik begrijp volkomen waar de haat tegen Roda vandaan komt in Leeuwarden. Ik heb die play-off wedstrijden toen ook gezien, het was schandalig toen hoe ze zich plaatsten. Daar is het begonnen he ?:)

MVV - Roda en Cambuur - Heerenveen is hetzelfde beladen duel. Omdat Roda zich de (Politieke) mediales van de provincie (onrechtmatig) toeeigend (Klinkt bekend he? ;) ) Ik heb overigens genoten van jullie overwinning op jullie Zuiderburen bij de terugkeer in de eredivisie toen. Hopelijk trekken wij nu ook aan het langste eind.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVLWD

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 17:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Cambuur-MVV #42
Snapt iemand er nog wat van. Ik niet in ieder geval. Wist wel dat we niet tegen Helmond moesten uitkomen. Maar dat we Cambuur nog zouden verslaan had ik niet echt meer voor mogelijk gehouden. Wat een ontknoping.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 17:36
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Cambuur-MVV #43
Man man man. Dit verzin je toch niet? Wat een ontlading, wat een emotie.

Net als drie dagen geleden waren we gelijkwaardig aan Cambuur. Vond de eerste helft boeiend. Twee ploegen die op het scherpst van de snede ervoor gingen. Na een half uur werd Cambuur iets sterker, maar wij hadden eigenlijk de betere mogelijkheden, hoewel geen 100% kansen. MVV speelde zeer gedisciplineerd, loerend op die paar mogelijkheden. Dat ging redelijk goed. Een wedstrijd als deze wordt beslist op details. Een briljant moment, een fout, een scheidsrechterlijke dwaling, een bal die net wel of niet goed valt enzovoort. En die details vielen eigenlijk het eerste zeventig minuten een beetje in ons nadeel vond ik. De goal van Cambuur is een voorbeeld daarvan. Schitterende goal, net als in de heenwedstrijd. Dat is kwaliteit, maar natuurlijk ook een beetje geluk. Details. Andersom valt de kans van Nwakali net ernaast. Ander voorbeeld is de scheidsrechter. Nu staat Kamphuis toch al niet bekend als iemand die volgens de regels fluit, maar wanneer meneer had opgelet dan had Tissoudali na de eerste helft rood kunnen hebben (na zijn schwalbe). Details.

Na rust in feite zelfde beeld. Weinig kansen voor beide ploegen. Dan valt eigenlijk uit het niets de 1-0. Dus moeten we nu echt. Mogelijkheden komen ook. Maar de bal valt eigenlijk geen enkel moment goed. Grote kansen komen er niet. Aan de andere kant ook niet. Laatste tien minuten met Verheydt erbij alles of niks. En opeens komen de kansen, en gelukkig de gelijkmaker. Lekker afgemaakt, en als iemand de goal verdiende was het Pereira wel. Wat een fantastische wedstrijd speelde die. En wat zonde dat hij er niet bij is tegen Roda. Enfin, en daarna voelde je dat het momentum aan ons was. Je voelde dat Cambuur niet meer kon, dat ze de greep kwijt waren, de onzekerheid sloeg toe. Pedro die een enorme kans kreeg. Tegelijkertijd Cambuur dat een goeie kans kreeg. Tja, en dan de 1-2. Kortsluiting. Ik vond mezelf terug op de vloer voor de tv. Wat een ontlading. Ongelooflijk.

Dikke complimenten aan spelers en trainers. Het hele team heeft gevochten als leeuwen. Het door de trainers bedachte strijdplan werkte bijna perfect. Ik kan een analyse van elke speler neerzetten, maar dit is een echte teamprestatie geweest. Man van de wedstrijd was wat mij betreft Pereira. Overigens vond ik spelers en staf van Cambuur sportief reageren voor de camera. Mag ook weleens gezegd worden.

Tja. En nu is de adrenaline gezakt en gaat de blik op donderdag. MVV-Roda voor een plek in de eredivisie. Episch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Lassie80, Kay, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 17:41
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Cambuur-MVV #44

MVVLWD schreef : Gefeliciteerd mensen !

Op wilskracht gewonnen.
Nu Roda opvreten !

Ik als Cambuurman moet niks van Roda hebben maar jullie zeker niet haha.

Kom op !

Groeten vanuit Leeuwarden, Rik

Donderdag om 19:45! Wees welkom!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVLWD

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2017 18:00 21 mei 2017 18:01 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Cambuur-MVV #45
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden