Volendam - MVV (28 april 2017)

29 apr 2017 10:56
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Volendam - MVV (28 april 2017) #16
hij werkte helaas ook niet toen maar na die oetlul van banier geluisterd :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2017 12:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Volendam - MVV (28 april 2017) #17
Bo Geens keept in sommige wedstrijden geweldig, maar de laatste weken ziet hij er toch wel vaker niet goed uit. Misschien toch maar eens wisselen van keeper.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2017 12:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Volendam - MVV (28 april 2017) #18

pinobel schreef : Bo Geens keept in sommige wedstrijden geweldig, maar de laatste weken ziet hij er toch wel vaker niet goed uit. Misschien toch maar eens wisselen van keeper.


Elsen die een keeper vervangt? Forget it. Buiten dat weet ik niet of dat ook wijsheid is. Ik heb totaal geen idee wat het niveau van de andere keepers is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2017 13:50 29 apr 2017 13:55 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Volendam - MVV (28 april 2017) #19

pinobel schreef : Bo Geens keept in sommige wedstrijden geweldig, maar de laatste weken ziet hij er toch wel vaker niet goed uit. Misschien toch maar eens wisselen van keeper.


Vorige week tegen Jong PSV was Bo op deze site nog overtuigend Man of the Match met 84.2 % van de stemmers. Mede dank zij zijn reddingen hield MVV toen nog één puntje over aan deze wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2017 14:12
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Volendam - MVV (28 april 2017) #20

Sandro schreef :

pinobel schreef : Bo Geens keept in sommige wedstrijden geweldig, maar de laatste weken ziet hij er toch wel vaker niet goed uit. Misschien toch maar eens wisselen van keeper.


Vorige week tegen Jong PSV was Bo op deze site nog overtuigend Man of the Match met 84.2 % van de stemmers. Mede dank zij zijn reddingen hield MVV toen nog één puntje over aan deze wedstrijd.


Als ik kijk naar dit seizoen hoe Geens speelt en ik vergelijk hem met Coppens, vind ik Geens betrouwbaarder. Ook al is hij wat kleiner dat Coppens, er staat wel iemand in de goal. In mijn ogen is hij een van de beste keepers in de JL.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2017 14:56
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Volendam - MVV (28 april 2017) #21

Sandro schreef :

pinobel schreef : Bo Geens keept in sommige wedstrijden geweldig, maar de laatste weken ziet hij er toch wel vaker niet goed uit. Misschien toch maar eens wisselen van keeper.


Vorige week tegen Jong PSV was Bo op deze site nog overtuigend Man of the Match met 84.2 % van de stemmers. Mede dank zij zijn reddingen hield MVV toen nog één puntje over aan deze wedstrijd.

Dat zeg ik toch ook. Dat was zo'n wedstrijd waarin hij zeer goed keepte. Maar als je de wedstrijden van de laatste 2 maanden goed bekijkt zie je toch regelmatig kostbare fouten, die ons ook punten hebben gekost. En ik weet, als hij perfect was, keepte hij niet bij ons, maar het is niet allemaal hosanna.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.233 seconden