Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017

18 mrt 2017 14:59
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #31

ouwe rot schreef : MVV roept deze problemen zelf over zich af.
Als MVV eenmaal op voorsprong is gekomen blijft het niet voetballen om de voorsprong uit te breiden.
Maar laat de tegenstander te veel komen en gaat dan chaotisch verdedigen met alle gevolgen van dien.
Ook worden er vaak onnodige overtredingen gemaakt (onze beste speler Labylle heeft er de laatste tijd een handje naar


Ja, dit dus.

Vonden jullie het trouwens een overtreding op Geens? Ik heb het fragment nu al zo vaak terug gespoeld op mijn HD recorder dat ik het nog steeds niet kan zeggen. Volgens mij speelde de wind ook een rol bij die hoekschop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2017 15:33
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #32
Het heeft allemaal te maken met de instelling als je weet dat je dit soort wedstrijden moet winnen moet jer 90 minuten vol en geconcentreerd voor gaan.wil je bij de eerste 5 wil eindigen heb ik als speler geen motivatie van mijn trainer nodig hebben en die instelling zie ik bij veel spelers bij mvv niet,hoeveel punten hebben ze nu al weggegeven in een wedstrijd die gewoon gewonnen had kunnen worden.waar is Nick of ippel die de leiders in de ploeg moeten zijn en de spelers scherp houd. En geloof mij als dat besef er niet komt ga je nog veel punten weg geven.en dat zou erg zonde zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2017 20:16
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #33

Mappie schreef :

ouwe rot schreef : MVV roept deze problemen zelf over zich af.
Als MVV eenmaal op voorsprong is gekomen blijft het niet voetballen om de voorsprong uit te breiden.
Maar laat de tegenstander te veel komen en gaat dan chaotisch verdedigen met alle gevolgen van dien.
Ook worden er vaak onnodige overtredingen gemaakt (onze beste speler Labylle heeft er de laatste tijd een handje naar


Ja, dit dus.

Vonden jullie het trouwens een overtreding op Geens? Ik heb het fragment nu al zo vaak terug gespoeld op mijn HD recorder dat ik het nog steeds niet kan zeggen. Volgens mij speelde de wind ook een rol bij die hoekschop.


Vond het 50-50. Je kunt er voor fluiten. Speler springt duidelijk tegen Geens op. Anderzijds is het inderdaad vooral de wind waardoor de bal binnenvalt. Ik vermoed echter dat eea een optelsom was. Bij twee eerdere 50-50's in het strafschopgebied gaf de scheidsrechter voordeel aan MVV (overtreding Kuijpers en vermeend hands Pereira). Dit zal wellicht de doorslag hebben gegeven bij het goedkeuren van de goal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2017 21:51 18 mrt 2017 21:53 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #34
Allemaol kowweflul... :thumbsdown:

Es men good naor de herhaoling kiek, daan zuut men tot niemes bij de twiede paol steit.
Regel nummer EIN bij keurners : bij jeker paol moot n (lange ) maan stoon
Waor heij neet ut geval...
Blunder ierste klas vaan de achterhoede en dus aoch Geens tot hier dao neet op tow heet gezeen!
Mot geine achteraof ligge te jenke es men daoveur 'n watsj um de oere kreig!

Op nao de volgende wedstrijd en liere vaan us foute ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.213 seconden