Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017

16 mrt 2017 15:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #1
Veel belangrijker dan de verkiezingen: morgen mogen we weer! Telstar-uit. Over het algemeen een sympathieke club, waar je gerust op eigen gelegenheid naar af kan reizen. Ik weet nog dat voor de verbouwing het uitvak naast de jeugdtribune zat, waar een groepje 12-jarige jongens een waar kinderkoor vormde. Jomanda (die oude kerel met lang grijs haar) op de gitaar en met de vlag. Ik houd er wel van.

Telstar kent een traditioneel matig seizoen en kan de play-offs eigenlijk niet meer halen, en zal ook niet degraderen. Die zijn uitgespeeld. Telstar is dan ook thuis uiterst wisselvallig, met evenveel zeges, als nederlagen, als gelijkspelen (allen vijf stuks) en een negatief doelsaldo. MVV pakte in uitwedstrijden meer punten dan Telstar thuis. De vijf thuisoverwinningen waren vier keer tegen clubs in het rechter rijtje, enkel tegen NAC presteerde Telstar echt boven verwachting. Van de hooggeplaatste ploegen moest verder alleen Jong PSV genoegen nemen met een gelijkspel, Volendam, Cambuur en Almere wonnen er. Gezien de stand en de moeite die Telstar heeft met hooggeplaatste tegenstanders zou het dus moeten kunnen. Telstar is ook niet in vorm verder, In de afgelopen zes wedstrijden slechts een overwinning, tegen mede-laagvlieger Den Bosch.

De laatste drie wedstrijden in IJmuiden verloor MVV. En dat was eigenlijk altijd tegen een even slecht Telstar als het nu is. Deze uitwedstrijd ligt ons de laatste jaren niet. Het spel van MVV is sinds de winterpauze natuurlijk ook erg wisselend. Zaak om de reeks overwinningen nog wat door te trekken. Almere moet naar Achilles, dat voor zijn laatste kans vecht. NAC ontvangt nummer 2, Jong Ajax. En op zondag spelen Volendam en Cambuur tegen elkaar. Kortom: met een overwinning zouden we weer goede zaken doen.

Stiekem speelt iets anders mee op de achtergrond: we hebben drie wedstrijden in de laatste periode gespeeld. Enkel RKC en De Graafschap staan boven ons in die periodestand. De Graafschap is in vorm, maar moet uit naar Sittard, waar ze niet meer zo gemakkelijk verliezen als voor de jaarwisseling. RKC speelt de derby in Den Bosch, voor Den Bosch de laatste kans om nog iets van het seizoen te maken en een piepkleine kans op play-offs te houden. De periodetitel an sich kan me gestolen worden, maar het betekent twee dingen: ten eerste dat we veel wedstrijden winnen, en dus op zeker de eerste ronde play-offs kunnen overslaan én in vorm aan die play-offs beginnen. Ten tweede is het een geldbedrag waard. Ik heb verschillende bedragen gehoord, het ligt tussen de 50.000 en 100.000 euro. Dat is voor MVV veel geld.

Daarnaast is het lekker om onze verjaardag tegen Fortuna te spelen met drie overwinningen in de benen. Daarna volgen Den Bosch uit en Emmen thuis, op papier zouden we een heel eind kunnen komen deze periode. De laatste wedstrijd van die periode is uit in Doetinchem. Dat zou wel eens een heel belangrijke kunnen worden, vooral voor De Graafschap, voor wie een periodetitel de enige weg naar de play-offs lijkt. Maar goed, dat is toekomstmuziek, zoals altijd moeten we het wedstrijd voor wedstrijd bekijken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, Maikelll043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2017 17:32
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #2
Ich gaon der van oet det Emrullah en Patrick een basisplaats hubbe. ;)

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2017 18:25
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #3
Sjaak...es MVV wint, vind iech Telstar nog sumpatieker...
Laot die vaan us draon goon wie nne Sputnik !
Vol gooje mood oppe sjet en geneete !
Geer die met oet gaot: laot uuch huure !!! :applaus: :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 09:31
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #4

Jacques schreef : De laatste wedstrijd van die periode is uit in Doetinchem. Dat zou wel eens een heel belangrijke kunnen worden, vooral voor De Graafschap, voor wie een periodetitel de enige weg naar de play-offs lijkt. Maar goed, dat is toekomstmuziek, zoals altijd moeten we het wedstrijd voor wedstrijd bekijken.

De periodes duren tegenwoordig 9 wedstrijden Jacques. De laatste wedstrijd is dus een paar dagen later tegen Jong PSV.
Ik hoop ook dat we hem kunnen binnenhalen. Nu niet vanwege de play-off plek, maar wel voor het geldbedrag en om te voorkomen dat De Graafschap staks als 12e in de stand alsnog promoveert. Maar de weg is nog lang, een uitglijder en we kunnen het schudden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 10:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #5
Oeps, je hebt gelijk :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 10:37
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #6
Weet iemand of het een verplichte buscombi is, of kan ik gewoon vanuit Amsterdam de wedstrijd bezoeken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 10:54
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #7

Clochard schreef : Weet iemand of het een verplichte buscombi is, of kan ik gewoon vanuit Amsterdam de wedstrijd bezoeken?


Van MVV.nl:

De wedstrijd SC Telstar - MVV Maastricht is een A-wedstrijd, dus vrij vervoer. Kaarten kunnen gekocht worden t/m woensdag 15 maart, 17.00 uur. De kassa aan het uitvak in Telstar is gesloten. Deze regel is ons opgelegd door Telstar/lokale driehoek IJmuiden.


Dan had je dus uiterlijk woensdag een omwisselbiljet moeten kopen.
Ik had begrepen dat MVV vrij laat geinformeerd werd door Telstar over deze maatregel, vandaar dat dit pas sinds maandag op de MVV.nl site staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 12:02
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #8
Lekker dan. Zoveelste uitwedstrijd die ik niet kan bezoeken omdat ik in Amsterdam woon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 12:13
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #9

Clochard schreef : Lekker dan. Zoveelste uitwedstrijd die ik niet kan bezoeken omdat ik in Amsterdam woon.


Misschien kun je eens met MVV bellen om te zien of er toch iets te regelen is?
Of proberen een kaartje te kopen voor een normaal vak aangezien het een A-wedstrijd is (is wel een gok).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 12:48 17 mrt 2017 12:49 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #10

jeoff schreef :

Clochard schreef : Lekker dan. Zoveelste uitwedstrijd die ik niet kan bezoeken omdat ik in Amsterdam woon.


Misschien kun je eens met MVV bellen om te zien of er toch iets te regelen is?
Of proberen een kaartje te kopen voor een normaal vak aangezien het een A-wedstrijd is (is wel een gok).


Mailtje sturen naar de SC, maar nu is het wel te kort dag geworden.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 13:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #11
Clochard, check pb.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 13:35
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #12
Clochards jij kunt gewoon gaan kijken ik doe dit al jaren je kunt gewoon een kaartje kopen aan de kassa in velsen,want ik woon ook in amsterdam Osdorp .het is geen probleem ga maar lekker genieten ,maar gedraag je wel .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 13:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #13
Ik heb hem net ongeveer hetzelfde gestuurd, maar dan in een privébericht. Het is niet zo handig dit in het openbaar te zetten, dreekemvvke. Er hoeft maar één overijverige politieagent of zo mee te lezen en er wordt opeens streng gecontroleerd.

Heb jarenlang buiten Maastricht gewoond en op die manier heel veel uitwedstrijden zonder problemen bezocht.

Als jij je bericht aanpast/weghaalt, doe ik dat ook :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 15:22
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #14
Iemand een stream voor vanavond?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2017 16:18
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Telstar - MVV vrijdag 17 maart 2017 #15

tuutsje schreef : Iemand een stream voor vanavond?

Ik ben bang van niet want als onderstaande site het al niet doorgeeft .......

www.rojadirecta.me/en?0

De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden