FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017

10 mrt 2017 20:08
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #16
Ik vind er ook geen, snap er niks van, wel Jong Utrecht-achilles en de rest????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 21:59
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #17
3 punten en geen kaarten...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 22:08 10 mrt 2017 22:08 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #18
Met hangen en wurgen. Maar die tellen ook.

Fijn weekend en tot maandag, en dan weer 3 punten hopelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 22:45
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #19


Sproeier springt aan tijdens wedstrijd, keeper krijgt nat pak

voetbalflitsen.nl/wtf/ztctm6/sproeier-sp...t&utm_medium=twitter

Maar welke keeper werd hier nat?
Moeizame maar zeer nodige overwinning.. we stijgen weer 2 plekken, maar maandag moet er ook gewonnen worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 23:21
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #20
Ik ben heel erg blij met deze 3 punten. Hopelijk maandag nog eens 3 erbij. Dan mogen we extra trots zijn op dit elftal. Trots ben ik nu al. Goed zo mannen. Respect.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 23:27
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #21
We hebben al 1punt meer als afgelopen seizoen.
Toen bleven we steken met 50 punten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2017 00:01
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #22
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik van deze wedstrijd moet zeggen. We beginnen eigenlijk goed en hebben de 1e helft niks weggegeven. Loshaj blijft rustig bij zijn kans en maakt die gewoon goed af. in het 2e deel van de eerste helft dringt Dordt wat steviger aan maar krijgt eigenlijk geen enkele kans. We gaan met 0-1 de rust in en hadden voor mijn gevoel eigenlijk de wedstrijd al in de pocket moeten hebben. Zonder overigens groots te spelen.
In de 2e helft heb ik ook niet het idee gehad dat we hier punten laten liggen maar van de andere kant dwingen we ook niet veel af. En dan natuurlijk gaat Dordt de laatste 10 minuten va banque spelen en komen er toch nog wat kansjes/kansen voor hun. En je ziet bij het laatste fluitsignaal de opluchting bij de ploeg, technische staf en de MVV-ers op de tribune. Uiteindelijk wel verdiend maar niet overtuigend. Ik denk dat dat wel de lading dekt.
Positief: Martina op de plaats van Kuipers. Die jongen speelde wederom een degelijke en overtuigende pot. Perreira verdedigend goed maar wederom 2 momenten waar hij ons een hartverzakking bezorgde. Hij blijft af en toe op de verkeerde momenten de voetballende oplossing zoeken. En Geens keepte goed.
Belangrijkste is dat de 3 punten gepakt zijn. Op naar maandag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, middenstip, Tuor, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2017 09:07
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #23
Wederom een goede prestatie van Mvv. De punten tellen, we draaien nog altijd bovenin mee.
Ik blijf roepen dat Mvv via de play offs een goede kans maakt om eindelijk eens in de eredivisie te belanden.
Dromen mag toch.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2017 10:06
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #24
De winst is binnen dat is super.
Het enigste wat ik toch nog even wil zeggen.
Ook hier laten we te veel kansen liggen.
Nee ik ben niet geweest, ik zal het dus met tekst en uitleg moeten doen van andere personen die wel geweest zijn.
Het feit blijft dat je voor de 2de helft de wedstrijd al op slot moet gooien, je maakt het je team alleen maar moeilijker.
Natuurlijk winnen we met 1-0 maar het had heel anders kunnen aflopen.

Ook in de playoffs hebben we waarschijnlijk niet voldoende aan een geluksgoal.
Want zo voelen de goals van MVV af en toe bij mij aan, gelukkig stond er iemand gelukkig maken we er eens 1.
Verder ga ik niet zeuren want we hebben gewonnen.

Fijn weekend !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2017 10:44
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #25
Opgelucht met de 3 punten en harstikke blij met het 1e doelpunt van Florian !! Ook top van Martina hij heeft Kuipers
moeiteloos vervangen, voor mij mag hij maandag blijven staan omdat Kuipers de laatste tijd in een mindere periode zit
en maandag MOET absoluut gewonnen worden, is al weer lang geleden thuis. Minpuntje het slordige spel wat toch
iedere keer weer in de ploeg sluipt of is het nonchalance......blij dat NKoyi in de basis stond alleen onbegrijpelijk dat de
beste man vorige week onze Superturk totaal geen speelminuten krijgt, echt onbegrijpelijk !! :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2017 11:30
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #26
Mogelijk heeft Guvenç deze week wat minder kunnen trainen i.v.m. de geboorte van zijn zoontje deze week (dinsdag)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2017 13:02 11 mrt 2017 13:08 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #27
Gezeen de meugelikheeje ( lees de beperkte seleksie die veer en dus Ron Promotion ter besjikking heet en dao binne ut beperk wedstrijdritme vaan zjus die invallers ) kinne veer wel klasjeneere mer motte veer neet zeivere en blij zien met

- de 3 punte
- en weijer allein mer gewoen zier gruuts zien tot veer zoe manjefieke fans hubbe die met oet zien gegaange um us matadoore te steune!

:thumbsup: :applaus: :thumbsup:

Bedink beveurbeeld tot Feyenoord op weeg is um kampioen te weure mer ech gruuts is hun speul de letste maonde gaaroet neet, dus.... B)

Es iech e puntsje vaan kretiek maag geeve: kannaapee roesj waor (weer) neet oppe sjet...! Sjendaolig..
Mer daorteegeneuver heet Sjraar dat met gletscher en al mie es good gemaak...! :lachen:

Op nao de volgende 3 peuntsjes en de twiede plaots. NC here we come !

Fein weekend allemaol !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2017 16:48
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #28
3 punten hoppa in the pocket. Verder niet over lullen. Dord uit heeft ons nooit gelegen oftewel puike overwinning. Nu door tegen Utreg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2017 19:59
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #29
Fotoverslag FC Dordrecht - MVV Maastricht (klik)
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2017 22:02
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
FC Dordrecht - MVV vrijdag 10 maart 2017 #30
Meeste is al gezegd. 0-1, 3 punten, doei. Keurig. Het was extreem belangrijk gisteren te winnen. Tegen NAC, VVV, Cambuur kun je punten verspelen. Zelfs thuis tegen Almere kan dat als het wat tegen zit. Maar uit tegen de nummer 19 is een ander verhaal. Tegen Achilles werden onnodig punten verspeeld. Dat kan een keer gebeuren, maar mag geen gewoonte worden. Het kan niet anders dan dat in de kop van de spelers dit ook heeft gespeeld. Daarom was het zo vandaag zo belangrijk om de punten te pakken. Enfin nouja goed, dat was duidelijk voor iedereen. Moet het wel nog even gebeuren. Gelukkig is dat gelukt. Dat daar wat geluk bij zat, tja, vorige week hadden we meer dan 1 punt verdiend. Zo heffen geluk en pech elkaar op.

Chapeau voor spelers en technische staf dat we nu al meer punten hebben dan vorig jaar. Zaak is dit door te trekken en de top 5 veilig te stellen. Ik neem ook aan dat het prijzengeld hoger wordt naarmate je hoger eindigt in de stand? Of geldt dit niet? Zoja, nog een reden om zo hoog mogelijk te eindigen. En daarna dan de playoffs. Eerder is door Jacques al uit de doeken gedaan welke wetten daar gelden: niet het elftal met de beste spelers, maar degene met de beste vorm, die in een flow zit, promoveert. Een gat tussen onderkant eredivisie en top eerste divisie is er nauwelijks. Als MVV de vorm van het einde van vorig seizoen weet te vinden maken we zeker een kans. Onze selectie is naar mijn idee beter dan vorig seizoen. Goed, dit is makkelijk gezegd natuurlijk, vorm is natuurlijk ongrijpbaar. Laten we hopen dat deze overwinning een springplank wordt naar de rest van het seizoen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.348 seconden