Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017

14 feb 2017 22:26 14 feb 2017 22:27 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #61
Zonder de snelheid en het soms egoistische spel van Pedro had MVV geen kans gehad vandaag.. Hij was de enige speler die er soms langs kwam en kansen creeerde. En ook Ajax spelers misten kansen alleen voor de keeper. Voorlopig dus gewoon laten staan deze speler!

Gezien de wedstrijd is 1-1 een prima resultaat, meer zat er echt niet in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 22:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #62

Napoleon schreef : Wat ik gewoon niet snap , dat de medische staf van MVV gewoon niet preventief in november iedereen een griepspuit geeft, het bespaart je zo veel ellende , want meestal zit de juiste string of een gedeelte wel in het vaccin ( zoals ook dit jaar).En dan kan je bijna niet gebeuren wat je nu gebeurd !



Mijn vrouw al drie keer ziek geweest ondanks de griepsspuit :( ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 22:29
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #63
Geen slechte prestatie!

Wel had ik nog steeds de hoop op een kampioensstrijd tot het einde. Of in ieder geval dat we VVV zouden naderen en het spannend zou blijven. Dat zit er niet in. Maar goed dat is niet het gevolg van het gelijkspel in deze wedstrijd. Wat op zichzelf een goed resultaat is. Tegen de nummer 2.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 22:56
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #64

opadiehard schreef :

Napoleon schreef : Wat ik gewoon niet snap , dat de medische staf van MVV gewoon niet preventief in november iedereen een griepspuit geeft, het bespaart je zo veel ellende , want meestal zit de juiste string of een gedeelte wel in het vaccin ( zoals ook dit jaar).En dan kan je bijna niet gebeuren wat je nu gebeurd !



Mijn vrouw al drie keer ziek geweest ondanks de griepsspuit :( ...gr opa ;)


Had ze koppijn? ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 23:05 14 feb 2017 23:06 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #65
Uitwedstrijd bij de nummer twee is nooit een makkie. En gezien wat bij Ajax op het veld stond vanavond wordt het er dan niet makkelijker erop. Dus dan is 1-1 gewoon een prima uitslag.

MVV was de eerste helft zeer zwak, zoals hierboven al aangegeven. Verdedigend ging het nog wel, maar aanvallend was het bedroevend. De meest simpele passes kwamen niet aan, als we de bal hadden waren we hem in recordtempo kwijt. Balbezit cijfers waren 75-25, dat zegt alles. Met 1-0 komen we goed weg.

Tweede helft was beter. Moet erbij zeggen dat mijn stream bijna constant haperde, dus heb wat stukken gemist. Maar wat ik heb gezien en hier zo lees waren we redelijk aan Jong Ajax gewaagd. Gelukkig hebben wij dit jaar een extra wapen met Ciranni en zijn vrije trap. Na de gelijkmaker kon het alle kanten op. Jong Ajax heeft wat kansen gehad en wij hadden er een paar keer gevaarlijk uit kunnen komen, al haalden we daar veel te weinig uit.

Al met al content met een punt. Knap van het elftal dat het zich terug in de wedstrijd weet te vechten na zo'n belabberde eerste helft. Daar blijkt mentaliteit uit. Van de andere kant blijft het apart dat MVV tegen topploegen vaak een helft heel zwak en een helft heel goed speelt (zie ook VVV uit en thuis dit jaar). Daar ligt nog veel ruimte voor verbetering. Maar goed, al met al heeft MVV, toch ook een soort geliefde, ons een mooi Valentijnsdagcadeau bezorgd ;) .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2017 00:05 15 feb 2017 00:05 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #66
Inderdaad, knap terug geknokt in een moeilijke wedstrijd. Als je ziet hoe makkelijk Jong Ajax combineert de eerste helft en toch ook een paar dikke kansen krijgt, is het haast een wonder dat we hier een bonuspunt meenemen. Magnifieke vrije trap weer van Ciranni, topper!

Af en toe wel ff @#%^*^$&$$ na acties van met name Labylle en Pereira; zoveel risico nemend bij het uitverdedigen...Neet goot veur de rikketik!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2017 08:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #67
Uiteindelijk moet je tevreden zijn met 1-1. Ajax was gewoon de betere ploeg. Hooggeplaatste clubs als NAC, Jong PSV en Almere City gingen onderuit in Amsterdam. Alleen al voor het trio Cerny, De Jong en Cassierra is in totaal 7 miljoen aan transfersom betaald. Voor Jupiler League begrippen waanzinnig natuurlijk. Ploegen als Volendam, Cambuur en Helmond moeten er nog heen en in tegenstelling tot ons, wisten zij thuis niet van Jong Ajax te winnen. Dus ik verwacht dat die daar allemaal punten gaan laten liggen. Zo bekeken doen we een prima zaak.

Maar nondeju, wat was een overwinning fijn geweest qua stand...

Komende vrijdag speelt Almere tegen Cambuur, Volendam tegen VVV en Helmond tegen Emmen. Zondag mogen we zelf tegen Eindhoven, en op maandag moet NAC uit naar Jong PSV, dat thuis pas drie keer punten liet liggen, tegen ons, tegen Cambuur en tegen Oss (!). Komend weekend kunnen we dus wederom erg goede zaken doen, een flinke stap richting overslaan eerste ronde play-offs. Eindhoven verloor de afgelopen twee wedstrijden van Achilles en van Oss, dat biedt perspectief.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2017 08:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #68
Mooie woorden van de Ajax coach vooraf, MVV de beste ploeg in de JL volgens hem .

We maken het dan niet waard in de eerste helft... in de 2de helft doen we t goed
Prachtige goal van Ciranni ( ik had al het gevoel dat jij erin ging)
Met een punt kan ik leven, wat me wel op viel was de matige conditie van Schrooyen o.a man die zat er doorheen na 70 minuten ( misschien ook al de griep in de boten)

Goed resultaat voor de top 5 klassering op naar zondag !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2017 10:28
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #69
Daar in Amsterdam zullen niet snel door andere ploegen punten gepakt worden oftewel super resultaat. Jammer, we hebben de laatste weken teveel punten onnodig laten liggen. Dit moet ons jaar worden!!!!! Verkloet noe neet ezzebleef :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2017 13:12
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #70
Bergsma verbaasd over instelling van MVV
BvdPloeg, 15-02-2017 om 08:55, 2443 views, Ajax.nl |

Leon Bergsma had dinsdagavond meer verwacht van tegenstander MVV Maastricht. De nummer vier van de Jupiler League groef zich in op De Toekomst en kwam nog goed weg ook met een 1-1 gelijkspel tegen Jong Ajax.

'In de eerste helft zijn we eigenlijk niet in de problemen gekomen. We hebben heel volwassen gespeeld en geen kans weggegeven. Zij stonden heel compact, maar we bleven geduldig en maakten uiteindelijk een goede 1-0. Vooraf had ik verwacht dat MVV voor de drie punten zou gaan, omdat ze het gat met VVV moesten dichten. Maar tijdens de wedstrijd kreeg ik het gevoel dat ze met een puntje ook wel tevreden waren', vertelt Bergsma in gesprek met Ajax.nl.

Na rust beet de tegenstander iets meer van zich af en kreeg Jong Ajax de rekening gepresenteerd voor het feit dat er niet meer kansen waren benut. 'In mijn ogen was MVV nog steeds niet de betere ploeg, het was slordiger aan onze kant maar we kregen allebei slechts één of twee kansjes. Over het algemeen denk ik toch dat we hier met drie punten van het veld af hadden moeten stappen. Ik zie de laatste wedstrijden wel als een incident. Tegen Fortuna Sittard was een drama, echt een schande. Maar tegen deze tegenstander kan het gebeuren dat je 1-1 speelt. We hebben vandaag redelijk goed veldspel op de mat gelegd en daar kunnen we verder mee. Vrijdag uit bij Achilles'29 moeten er weer 'gewoon' drie punten worden gehaald.'

Via: www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en...#3eMR68Q6xv3EJOAl.99

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2017 14:20
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #71
Fotoverslag Jong Ajax - MVV Maastricht (klik)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.730 seconden