Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017

13 feb 2017 18:23
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #31
Nu mag dus wel worden gespeeld tijdens CL wedstrijd? Meen me te herinneren dat dat niet mocht. Zal wel niet worden uitgezonden dan in ieder geval. Zou Veronica natuurlijk ook duizenden kijkers voor de CL kosten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2017 20:33
V.Duynhoven
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #32
Ik woon in Amsterdam. Weet iemand of ik gewoon naar Ajax kan gaan, of kom je er niet zomaar in als in je pp staat dat je in Maastricht geboren bent?

Bedankt alvast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2017 22:18
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #33

Peter Pan schreef : Nu mag dus wel worden gespeeld tijdens CL wedstrijd? Meen me te herinneren dat dat niet mocht. Zal wel niet worden uitgezonden dan in ieder geval. Zou Veronica natuurlijk ook duizenden kijkers voor de CL kosten.

Jawel, MVV geeft zelf op Facebook aan dat de wedstrijd morgen op Fox 1 komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2017 22:32
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #34
Nou geen enkel complot dus voor morgen;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2017 22:41
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #35
Hallo ik woon ook in Amsterdam en ben al diverse malen naar jong Ajax -mvv gaan kijken ,je kunt gewoon een kaartje aan de kassa kopen en je mag zelfs in de kantine.fijne avond ben zelf momenteel in Spanje anders was ik er ook geweest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u V.Duynhoven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 00:05
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #36
Eigenlijk wel gunstig dat de wedstrijd is uitgesteld naar 14 februari. Ajax 1 moet donderdag in de EL spelen en zullen dus spelers meenemen die ook wel eens op 2 zouden spelen.

Elk nadeel heb z'n voordeel!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 09:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #37

Hill28 schreef : Nou geen enkel complot dus voor morgen;)


Haha nee, ik deed er vrolijk aan mee maar we zaten er blijkbaar naast deze keer :lol: :lol:

Ik kan zo snel nog niet ontdekken wie Ajax precies meeneemt naar Warschau. Maar die vertrekken vanmiddag al volgens de geruchten, en als ik kijk naar de bank van zondag tegen Sparta, dan neemt Ajax Tete, De Jong, Cassiera, Nouri, Kluivert, Riedewald en Van de Beek mee. Vooral De Jong, Van de Beek en Nouri zou ik erg waarderen, want dat is het middenveld dat regelmatig tegenstanders helemaal zoek tikt. Als je kijkt naar de ploeg die vorige week in Sittard stond, dan zit met het wegstrepen van die namen alleen een Cerny nog als speler die wel eens in het eerste heeft gestaan bij de selectie van Jong Ajax. En zoals ik al eerder zei: Cerny zie ik er graag op staan, want die laat zijn man structureel lopen. Zonder dat iemand anders bij Ajax die oppakt. Daar profiteerde Fortuna van, en daar kwam ons doelpunt in De Geusselt uit voort.

Zou zowaar gunstig voor ons kunnen uitpakken.

Volendam heeft helaas gewonnen tegen Jong Utrecht gisteren, stond vijf minuten voor tijd nog gelijk. We moeten dus winnen om in punten met hen gelijk te blijven.

Met de huidige stand mag de nummer 7 nog de eerste ronde van de play-offs overslaan. Het gat met de nummer 8 zou met een overwinning vanavond maar liefst acht punten zijn. Tevens is dan het gat met nummer 6 - van belang voor wie de beslissende wedstrijd in de play-offs thuis mag spelen, dat beschouw ik als een voordeel – zes punten. Met wedstrijden tegen Eindhoven en Cambuur in het verschiet zou dat erg aangenaam zijn. Kom op mannen, vandaag zijn goede zaken te doen!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 10:06
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #38
Ja Jacques, helemaal gelijk. Vanavond is ontzettend belangrijk om goed in de race te blijven. we staan gewoon derde (Jong Ajax telt niet mee). Ik schat deze wedstrijd toch nog lastiger in dan de wedstrijden tegen Eindhoven (zitten in een dipje) en Cambuur (de samenvatting van de wedstrijd tegen Fortuna leert dat we hier niet bang voor hoeven te zijn). Maar het worden belangrijke weken. Jammer van de griepgolf, maar gelukkig zijn er nauwelijks blessures en dat is ook van belang naarmate de competitie vordert.


Ik heb er alle vertrouwen in! Kom op die roeje! www.mvvfans.nl/media/kunena/emoticons/custom-applause.gif
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 13:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #39
Nou, vergeet wat ik zei over niet meedoen van al die eerste elftal-kandidaten. Ajax vertrekt morgen pas en vanavond doen Nouri, Van de Beek en De Jong gewoon mee, blijkbaar. Mijn gevreesde middenveld dus. De Jong viel overigens zondag gewoon in, vreemd dat die in dezelfde speelronde bij een ander team nog eens mag spelen. Zal wel te maken hebben met die regel van minder dan twintig minuten gespeeld of zo.

www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws...#hCpzbxSS6XtOlyJv.97

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 13:57
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #40

Jacques schreef : Nou, vergeet wat ik zei over niet meedoen van al die eerste elftal-kandidaten. Ajax vertrekt morgen pas en vanavond doen Nouri, Van de Beek en De Jong gewoon mee, blijkbaar. Mijn gevreesde middenveld dus. De Jong viel overigens zondag gewoon in, vreemd dat die in dezelfde speelronde bij een ander team nog eens mag spelen. Zal wel te maken hebben met die regel van minder dan twintig minuten gespeeld of zo.

www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws...#hCpzbxSS6XtOlyJv.97

Ook cerny, de Ligt en Cassiera dus. Maak je borst maar nat. gewoon zorgen dat ze er spijt van krijgen en ze er zoveel mogelijk snel wisselen door door bijv. De Jong binnen 5 minuten de boarding in te schoppen. Zal ze leren ..... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 13:59
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #41
'Ook Vaclav Cerny en Matthijs de Ligt zijn namelijk van de partij op De Toekomst.'

Plus deze twee. Dat wordt een hele moeilijke kluif vanavond. Een gelijkspel zou dan al een hele prestatie zijn. Ongelofelijk..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 14:11
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #42
Dit Ajax moet je partij geven door de duels kei en keihard in te gaan. Vol erop, ze niet in hun ritme laten komen. Daan is ut huiliehuilie!! Laat Nederland schande spreken over de hardheid van MVV tegen Ajax. Hey Bies.........doe je naam eens eer aan man?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 14:37
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #43
Pfffff... dit wordt wel een hele lastige zo. Als ze zelf al spreken van een droomselectie...dit is niet meer Jong Ajax, dit is Ajax 1, de nummers 14 t/m 22 of zo. We hebben daar de afgelopen jaren prima gepresteerd maar vanavond heb ik er toch een hard hoofd in. Daar staat zoveel kwaliteit bij hun (ervan uitgaande dat die namen ook daadwerkelijk spelen). En juist omdat het de nrs 14 t/m 22 of zo zijn, zijn die mannen echt wel op elkaar ingespeeld. Een verdwaalde 1e elftal speler die na een blessure ritme opdoet bij een jong-team kan zelfs in het voordeel van de tegenstander zijn maar dit is wel wat anders. Een gelijkspel zou inderdaad een hele goede prestatie zijn vanavond.
Maar goed, voetballend zijn wij een van de weinige ploegen die enigszins kunnen aanhaken bij Jong Ajax. En dat hebben we de afgelopen jaren bewezen. Dus uitgaan van de eigen kracht en zien hoever we kunnen komen dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 14:54
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #44
Allen,

Wij zijn voor niemand bang!

Wil jullie even mee terug nemen naar 6 februari jongstleden, waar onze buren uit Sittard met 5-2(!) wonnen van dit bij elkaar geraapte zooitje dat zich elftal noemen.

Ook neem ik jullie mee naar de opstelling van JAJX op die bewuste 6e februari:
Cassiera, Cerny, Dankerlui, De Jong, Nouri, Riedewald, Tete, v/d Beek..
Kortom, 8/11 spelers waar we zogenaamd bang voor moeten zijn, die wel met 5-2 van Zitterd verliezen.

Oetsjeije met dat gebazel, vol drop klatsen! Vanavond moet MVV er steeds een voet tussen hebben, steeds iets feller zijn dan die technisch begaafde schijthuizen. Dan worden ze vanzelf bang om te voetballen. Dan maar wat meer overtredingen.
Laat die knakworsten de lucht in vliegen.

We shall not be moved!

Prognose: 1-3.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 15:09
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jong Ajax - MVV maandag 13 januari 2017 #45
Precies, wie dacht dat ajax zichzelf zou naaien door de match een dag te moeten opschuiven is naief. Dan was het gewoon met de carnaval gespeeld hoor!

Ajax en MVV zitten beetje in hetzelfde schuitje, creeren veel kansen maar maken lang niet alles af. Dat dat vanavond maar eens wel gebeurt! (aan onze zijde!)

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden