MVV - NAC Breda vrijdag 27 januari 20.00 uur

28 jan 2017 13:30
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
MVV - NAC Breda vrijdag 27 januari 20.00 uur #31
Vooraf had ik gehoopt op 7 punten uit de afgelopen 3 wedstrijden tegen drie concurrenten. Dat zijn er 4 geworden. Totaal onnodig en zuur waarop het puntverlies tegen VVV en NAC tot stand is gekomen.

Echter, Jacques heeft het al statistisch onderbouwd: we staan er nog altijd goed voor met uitzicht op een top 5 eindklassering. Super!

Enkele opvallendheden vanuit mijn oogpunt:
  • -Een van de twee helften spelen we echt goed voetbal; hopelijk kunnen we de komende wedstrijden het twee helften volhouden
  • -Beide backs vind ik verdedigend niet in hun beste doen de laatste drie wedstrijden (effe los van het FC Knudde doelpunt van Leroy)
  • -Pedro viel goed in tegen VVV en speelde met dreiging een puike wedstrijd tegen NAC. Laat voorlopig maar staan!
  • -Soms wordt er wat lang gewacht met de passes, waardoor medespelers onder druk komen te staan. Iets sneller spelen aub. Alleen Nwakali kan dat ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2017 14:44
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV - NAC Breda vrijdag 27 januari 20.00 uur #32
Pieter Nys is gisteren toch echt door de ondergrens gezakt. Hele seizoen al geen schim van de speler die hij vorig seizoen was. Zwak in de duels, slechte passes en onnodig balverlies. Bovendien miste hij de grootste kans van de wedstrijd. Probleem is alleen dat we niet echt een speler hebben die op zijn positie en in zijn rol uit de voeten zou kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2017 18:30
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - NAC Breda vrijdag 27 januari 20.00 uur #33

thomas043 schreef : Pieter Nys is gisteren toch echt door de ondergrens gezakt. Hele seizoen al geen schim van de speler die hij vorig seizoen was. Zwak in de duels, slechte passes en onnodig balverlies. Bovendien miste hij de grootste kans van de wedstrijd. Probleem is alleen dat we niet echt een speler hebben die op zijn positie en in zijn rol uit de voeten zou kunnen.

Die is er wel degelijk in de persoon van Florian Loshaj.
De volgende gebruiker (s) zei dank u AajdOppenui

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2017 01:12
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - NAC Breda vrijdag 27 januari 20.00 uur #34

Lassie80 schreef :

Sjonnie schreef : Net de wedstrijd terug gezien op FOX , wat een blunders van de commentator :lolno: . Het Maastrichts volkslied heet het bronsgroen eikenhout . MVV speelde in retro shirts , en alsof het niet erg genoeg was noemde hij Pereira tot 4x toe Labylle ..lol


Inderdaad! Ik moest het ook met Fox doen gisteravond; wat een feitenkennis van die commentator!
De retroshirts van MVV had een carnavalslogo op het shirt... en Labylle komt uit de opleiding van Genk :blink:


De laatste klopt in ieder geval wel. Labylle speelde vanaf seizoen 07/08 t/m 10/11 bij Genk. Erna is hij naar Luik vertrokken, om zo in Maastricht te belanden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2017 13:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - NAC Breda vrijdag 27 januari 20.00 uur #35
Het waren toch wel een paar teleurstellende weken ( Venlo en Breda) , we hadden echt beter verdiend.

Moet zeggen tegen NAC heb ik toch wel genoten van MVV met mooie voetballende momenten , zeker ook de inbreng van Pedro die volgens mij een beetje zijn niveau begint te vinden ( en dan voegt hij echt wel wat toe) geeft onze ploeg wat extra impulsen.
En het zit dan gewoon ook allemaal niet mee, wij maken de 2-0 niet en zij hebben mazzel dat wij toch ons hoofd verliezen.
Maar goed , we spelen best aardig en verzorgt voetbal ( met momenten ).
Heb je een Pieter Nys die 20-30% beter speelt dan scoort hij en tegen Venlo en tegen Nac maar hij zit in een vormcrisis ( en hoe kom je daar weer uit.)
Op zich is dat vreemd dat Nys stukken minder presteert dan verleden jaar, hij heeft rust ( nieuw contract) staat altijd in de basis , heeft betere spelers om zich heen gekregen dan verleden jaar. Maar misschien mist hij een coach/leider in het veld ... Verleden jaar had Peeters dat natuurlijk en nu is die rol wat minder nadrukkelijk ingevuld .... maar goed die vind zijn draai wel weer

Het is nog lang maar op basis wat ik toe nu toe gezien heb van MVV verdienen we ook een play-off plek, kampioen schap daar geloof ik niet meer in
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2017 22:53
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV - NAC Breda vrijdag 27 januari 20.00 uur #36
Hallo. Is er iemand die me kan helpen. Ik heb een foto nodig van een entreeticket van de wedstrijd tegen NAC. Als iemand die heeft graag doorsturen naar mij email. Zou super zijn. Thnx :thumbsup: . Mijn email is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.266 seconden