Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat)

21 okt 2016 22:02
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #16
Kampioene...!

Fein wiekend allemaol :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 22:05 21 okt 2016 22:06 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #17
Ik heb het met Bannier moeten doen deze avond helaas. Geen goed MVV volgens hem. Wel ter nauwernood 3 punten. Ik denk dat we de afgelopen seizoenen hier dan ook met een gelijkspel huiswaarts zouden keren, maar nu dus niet. Er is iets moois aan het groeien. Fijn weekend allen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 22:50
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #18
Mogen we langzaam aan iets moois gaan denken en een grote bek hebben :applaus: ...jongens wat is dit mooi.
En wat we niet allemaal op de bank hebben zitten :P ....jongens te gek heerlijk lekker verder dromen dalijk als ik in mijn bedje lig,nog ff de samenvattingen...patrick te gek :daag: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 00:14 22 okt 2016 00:16 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #19
Het was geen flitsende wedstrijd van MVV, maar wel verdiend gewonnen. Ik zou het een professionele overwinning noemen. Het ging niet makkelijk maar in feite was de wedstrijd na de 0-2 gespeeld. Dommig die twee strafschoppen, maar goed, prima gekeept door Geens, de tweede had hij ook bijna. Heel mooi doelpunt van Verheydt, en lekker voor Nkoyi om zo je entree te maken!

Elke wedstrijd is voor dit MVV een gevecht. Elke wedstrijd is het spannend en zijn de verschillen minimaal. Er zijn geen makkelijke wedstrijden voor MVV, er zullen weinig wedstrijden zijn dat MVV de tegenstander met 5-0 oprolt. Maar goed dat gezegd hebbende: we winnen vooralsnog gewoon. Dat is knap, en zegt veel over de aanwezige kwaliteit, maar ook heel veel over de aanwezige mentaliteit, dat zit in dit team gewoon heel goed momenteel. Bijna iedereen gaat er van uit, mijn verstand ook, dat dit sprookje niet gaat blijven duren. We worden niet genoemd in de verslagen van de jupiler league op teletekst, bij de krant gelooft niemand er in (in de Limburger werd zelfs een beetje lacherig gedaan over onze tweede plek vond ik), en de samenvatting van vandaag was weer eens ouderwets 2 minuten. Terwijl je tweede staat, en praktisch gezien eerste. Maar goed, is dat erg, dat we niet als serieuze kandidaat worden beschouwd? Laat MVV maar lekker groeien. De druk ligt bij VVV, NAC, Cambuur etc. Niet bij ons. In 96-97 verliep de eerste competitiehelft bijna precies zoals nu. Toen waren de verschillen ook minimaal, wonnen we ook vaak met minimale verschillen of door een gelukje hier of daar, en zag ook niemand een serieuze titelkandidaat in ons. We weten hoe dat is afgelopen. Maar goed, dat is geschiedenis. Voorlopig gewoon genieten en van wedstrijd naar wedstrijd leven. Volgende week Volendam, hopen op een goed gevulde Geusselt, dat verdient dit team!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 00:33 22 okt 2016 00:35 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #20
Dit was inderdaad een van onze mindere wedstrijden. MVV was slordig en haalde niet het 'normale' nivo. Overigens viel Jong-Utrecht mij zeker niet tegen; niet de technische klasse van de 2 andere Jong- teams maar een ploeg die ervoor streed en een behoorlijke fysiek meebracht. Meer het Jupiler nivo waaraan we gewend zijn....en ja, ze hadden ook enkele fanatieke supporters erbij. Wel twee om precies te zijn die behoorlijk fanatiek zongen en hun ploeg aanmoedigden tot plezier van de redelijk gevulde hoofdtribune. (naast enkele moeders en spelersvrouwen aan Utrechtse zijde die bij bal in de 16 behoorlijk aan het krijsen waren) :lol:
En ik was nog nooit bij IJsselmeervogels geweest maar die hebben een mooi complex. Hoofdtribune en businessclub zagen er gelikt uit.
Overigens 2 bijzondere doelpunten van ons. Een klasse poeier van Verheijdt en het doelpunt van N'koyi ongeveer 6 seconden nadat hij in het veld gekomen was. Mooi om te zien hoe de hele ploeg dat vierde.
In de 2e helft liet MVV bij vlagen wel de brille zien die de ploeg in zich heeft. Mooie vloeiende combinaties maar helaas haalden we niet de trekker over om het duel op slot te gooien. En dan door slordig verdedigen en een pietje-precies scheidsrechter zomaar 2 penalties tegen maar echt heel spannend werd het niet meer.
En voor het eerst in de historie een behoorlijke groep in het uitvak bij een wedstrijd tegen een Jong team.

Maar goed: als we dit soort mindere wedstrijden winnen gaat het echt de goede kant op !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, opadiehard, Tuor, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 07:05
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #21
Voor de mannen die in het stadion waren : hoe was Nwakali ? Mocht nu in elk geval een half uur mee doen ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 09:09
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #22
Hoeveelste assist is dit niet van Schroyen? Ik had grote twijfels toen MVV hem aantrok maar ik kan nu alleen maar zeggen, wat een GEWELDIGE aankoop!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Dominic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 09:11 22 okt 2016 09:11 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #23
Nwakali was redelijk onopvallend eigenlijk. Geen splijtende pass zoals tegen Dordt in ieder geval ;-). Op sommige momenten onwennig maar anderzijds zie je dat hij zeker past in het combinatiespel van MVV. Hij viel in voor Ippel maar speelde vervolgens wel veel dichter op Thomas dan Ippel normaliter doet. Dus niet goed, niet slecht maar zeker niet zo dat hij op basis van dit halfuur de volgende week in de basis hoort te staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 09:34
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #24
We moeten meer de positieve dingen benadrukken bij Mvv. Het beloofd een prachtig seizoen te worden en deze spelers verdienen onze steun!! Is toch knap hoe ons ploegje presteert.
Ik verheug me nu alweer op komende vrijdag de topper Mvv-Volendam.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 10:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #25

TPC schreef : Hoeveelste assist is dit niet van Schroyen? Ik had grote twijfels toen MVV hem aantrok maar ik kan nu alleen maar zeggen, wat een GEWELDIGE aankoop!


Zijn derde, als deze site

www.voetbal.com/assists/ned-eerste-divisie-2016-2017/

Up to date is (en daar lijkt het wel op, want Verheydt staat op 4 bij de topscorers). Onze assistenkoning met 4 assists is... Jordy Croux. In vijf wedstrijden tijd gedaan, waarin hij ook nog twee keer scoorde.

Maar inderdaad, Schroyen is bijzonder effectief en zorgt direct en indirect voor de nodige doelpunten, en dat hadden we wel nodig na het vertrek van Jordy en met een spits die vorig seizoen nauwelijks scoorde (al lijkt dat nu stukken beter te worden). Als N'Koyi fit blijft en Nys ook zijn doelpuntjes meepikt zoals hij dat vorig seizoen negen keer deed, dan is dit een punt van het spel waar we echt op vooruit gaan. Met Gyzen en Nwakali kun je aanvallend ook vanaf de bank nog wat brengen. Wat een luxe.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 10:10
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #26

Jacques schreef :

TPC schreef : Hoeveelste assist is dit niet van Schroyen? Ik had grote twijfels toen MVV hem aantrok maar ik kan nu alleen maar zeggen, wat een GEWELDIGE aankoop!


Zijn derde, als deze site


Ik dacht echt al zijn 6e ofzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 10:22
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #27
Het verleden heeft al vaak bewezen dat de kwaliteit op de bank uiteindelijk bepalend is. Laat Ronnie Promotionnie nu in dit seizoen die kwaliteit naast zich hebben zitten waaronder ook nog een aantal "gamechangers".

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 11:14
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #28
En bij die gooie wissels huurt natuurlijk ouch nog Güvenc natuurkijk, maog neet vergeten weure
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 14:24
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #29
Fotoverslag Jong FC Utrecht - MVV Maastricht (klik)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 18:16
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #30
Ik vond die 2de penalty wel een lachertje hoor.. Dit seizoen worden er minder snel penalties gegeven voor hands maar dat geldt blijkbaar niet voor MVV! Het was toch gewoon aangeschoten? absoluut geen opzet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden