Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat)

14 okt 2016 13:45
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #1
Vrijdag 21-10 speelt MVV uit tegen jong Utrecht. Op een gunstige vrijdagavond! Mogen we aantreden tegen de belofte van FC Utrecht.

Deze wedstrijd wordt niet gespeeld in de Galgenwaard maar op Sportpark de Westmaat, thuishaven van Spakenburg.

Vertrektijd is nog niet bekend, dit om zoveel mensen de mogelijkheid te geven om mee te gaan!

Gaan we voor een winningstreak! Op naar de toppositie! Koop je kaarten snel

bit.ly/1MGcq9s

Voor leden: Pas je persoonlijke code toe en er gaat € 5 van de prijs af.

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2016 11:36
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #2

SC MVV Maastricht schreef : Vrijdag 21-10 speelt MVV uit tegen jong Utrecht. Op een gunstige vrijdagavond! Mogen we aantreden tegen de belofte van FC Utrecht.

Deze wedstrijd wordt niet gespeeld in de Galgenwaard maar op Sportpark de Westmaat, thuishaven van Spakenburg.

Vertrektijd is nog niet bekend, dit om zoveel mensen de mogelijkheid te geven om mee te gaan!

Gaan we voor een winningstreak! Op naar de toppositie! Koop je kaarten snel

bit.ly/1MGcq9s

Voor leden: Pas je persoonlijke code toe en er gaat € 5 van de prijs af.


Thuishaven van IJsselmeervogels zult u bedoelen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2016 12:15
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #3
Leuk voor Thomas. Bekend terrein voor hem. Wellicht wat extra mensen voor hem op de tribune?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2016 12:18 17 okt 2016 12:19 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #4

Maikelll043 schreef :

SC MVV Maastricht schreef : Vrijdag 21-10 speelt MVV uit tegen jong Utrecht. Op een gunstige vrijdagavond! Mogen we aantreden tegen de belofte van FC Utrecht.

Deze wedstrijd wordt niet gespeeld in de Galgenwaard maar op Sportpark de Westmaat, thuishaven van Spakenburg.

Vertrektijd is nog niet bekend, dit om zoveel mensen de mogelijkheid te geven om mee te gaan!

Gaan we voor een winningstreak! Op naar de toppositie! Koop je kaarten snel

bit.ly/1MGcq9s

Voor leden: Pas je persoonlijke code toe en er gaat € 5 van de prijs af.


Thuishaven van IJsselmeervogels zult u bedoelen

Los van Jong FCU; Beide clubs (IJsselmeervogels en SV Spakenburg) spelen op dat sportpark in Spakenburg.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2016 09:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #5
Ik heb de stand er eens bij genomen. Waar staan we nu echt? Tweede uiteraard, maar de nummer 8 kan dit weekend over ons heen springen. Het staat dicht bij elkaar, er zijn maar twee clubs die er echt heel negatief uit springen en dat zijn Oss en Achilles. Tegen beide clubs hebben we al gespeeld. Met Dordrecht, Eindhoven, Cambuur en Helmond hebben we nog vier andere clubs uit het rechterrijtje gehad. Balans: 4 keer gewonnen, 2 keer gelijk, mooi om te zien dat we niet veel punten tegen “kleintjes” weggeven, dat is wel eens anders geweest. Vanuit dat oogpunt kun je stellen dat we een gemakkelijke start hebben gehad. Van de andere kant: Uit die top-8 hebben we drie tegenstanders gehad, twee keer gewonnen (NAC en Jong Ajax) en één keer zeer ongelukkig verloren (VVV). Met Almere er bij is de balans tegen clubs uit het linkerrijtje wat wisselender, twee winst, twee verloren. Zo bezien zou je stellen dat we prima presteren tegen laagvliegers maar tegen de betere tegenstanders wisselende resultaten halen. Na Jong FC Utrecht komen met Volendam, Telstar en Fortuna drie clubs uit het linkerrijtje (Fortuna reken ik dan even de minpunten er weer bij). Dat maakt het belang van winst op vrijdag des te belangrijker; volgens de statistieken van dit seizoen gaan we in de wedstrijden daarna punten laten liggen. Zou toch leuk zijn als we desondanks bovenin blijven staan.

Maar zoals altijd is bovenstaand verhaal wat kort door de bocht. Dordrecht, Eindhoven en Cambuur zou ik aan het begin van het seizoen in het linkerrijtje zetten. Dordrecht vond ik onthutsend zwak trouwens. Maar Eindhoven voetbalde dan ook prima, en Cambuur was niet goed, maar tikte bij vlagen op het middenveld prima rond. Misschien moeten we onszelf wat meer credits daarvoor geven, ik zie Cambuur en Eindhoven nog wel in het linkerrijtje eindigen. Dat maakt bovenstaand verhaal alweer een stuk genuanceerder. Daarnaast won MVV vorig jaar de drie wedstrijden die op het programma staan na Jong Utrecht, en eindigden twee van die clubs in het rechterrijtje. Zijn die clubs wel echt zo goed?

Nog een laatste observatie over de stand: Uit de top 8 moeten vier clubs komende vrijdag tegen elkaar, heeft NAC met Fortuna een lastige tegenstander en Jong PSV met stadsgenoot Eindhoven een derby en een goede tegenstander. Alleen VVV zie ik vooraf op zeker winnen. Als wij vrijdag van FC Utrecht winnen, dan vallen er zeker een paar clubs weg uit de direct achtervolgende groep, en zouden we in het geval dat op VVV na iedere andere top 8 ploeg gelijkspeelt, zo maar nummer 1 kunnen staan met nog maar twee clubs binnen drie punten…

Kortom, standtechnisch gezien is een overwinning heel waardevol.

Dan de tegenstander. Jong Utrecht pakte uit de eerste vijf wedstrijden maar één punt. Uit de vijf wedstrijden daarna verloren ze nog maar één wedstrijd, van VVV. Er te gemakkelijk over denken is een grote valkuil. Ze zijn niet meer zo slecht als aan het begin. Van de andere kant: Jong Utrecht won pas twee keer (beide keren thuis overigens) en tegen Fortuna was dat met een half elftal dat afgelopen weekend bij het eerste elftal van FC Utrecht in de basis of op de bank zat. Tegen Helmond nog maar twee, maar toch, die spelers zijn er vrijdag allemaal niet bij als het goed is; Utrecht wil die de dag er na bij het eerste kunnen inzetten. Wat dat betreft een voordeel dat we op vrijdag tegen hen spelen. Verdediger Van Eijk kreeg de rode kaart in de laatste wedstrijd dus zal geschorst zijn. Het is voor het eerst dat Jong Utrecht in Spakenburg speelt, voor hen zal het niet als een echte thuiswedstrijd aanvoelen. Voor onze spits des te meer, wellicht komen wat oude vrienden van IJsselmeervogels hem supporteren, dat kan een voordeel zijn.
Als MVV zo speelt als tegen Jong Ajax en tegen Dordrecht zou winst moeten kunnen. Van de andere kant, de laatste twee uitwedstrijden kwam MVV niet goed voor de dag. Tijd voor verbetering!

Ik voorspel/hoop een 0-2 overwinning.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard, Tuor, Boschpoort, SJENG@BOSCHPOORT, gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2016 10:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #6
Van de site van Ijsselmeervogels:

Informatie over Jong FC Utrecht - MVV Maastricht
18 oktober 2016 • 20:12 • Nieuws
Vrijdagavond speelt Jong FC Utrecht haar eerste van vijf competitiewedstrijden aan de rode zijde van sportpark De Westmaat. Hier vindt u wat informatie over het duel met MVV Maastricht.

- De aanvangstijd van de wedstrijd Jong FC Utrecht - MVV Maastricht is 20:00 uur.
- De toegangsprijs voor de wedstrijd bedraagt €5,-.
- De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter M. Pérez.
- Sponsoren van IJsselmeervogels hebben, op vertoon van hun sponsorpas, gratis toegang tot de wedstrijd en het sponsorhome.
- Luxe stoelen zijn enkel beschikbaar voor gasten en genodigden van Jong FC Utrecht.
- De rest van de tribune is vrij toegankelijk.
- De kantine is gewoon geopend.
- Voor bezoekers uit Maastricht is er een speciale ingang. Deze bevindt zich, vanaf de dijk gezien, links van de tribune.

Uiteraard zullen er naast mensen van FC Utrecht ook vrijwilligers, bijvoorbeeld stewards, van IJsselmeervogels ingeschakeld worden om de avond in goede banen te leiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2016 13:07
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #7
overgens vind ik het wel raar dat deze wedstrijd 20 kilometer verderop op het terrein van Spakenburg word gespeeld.
daarbij wil ik niet zeggen dat dit voor ons ongunstig is.
Is ook de eerste keer dit seizoen dat ze dit doen. Weet iemand de reden hiervan?

Lijkt me ook voor eventuele supporters van jong FC Utrecht minder interessant om te gaan kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2016 14:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #8

Bung schreef : Is ook de eerste keer dit seizoen dat ze dit doen. Weet iemand de reden hiervan?


Om de grasmat van de Galgewaard te sparen.
Ik geloof dat er vijf wedstrijden gepland zijn in Spakenburg waarvan dit inderdaad de eerste is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2016 15:13 20 okt 2016 15:14 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #9
1Limburg:

Fit MVV wacht ‘vaardige ploeg met pit’

MVV reist met een vrijwel geheel fitte selectie naar Spakenburg, waar het vrijdag aantreedt tegen Jong FC Utrecht.
Alleen Shermaine Martina is een twijfelgeval. Hij verliet na een botsing met de doelman de afsluitende training vroegtijdig.

Masker
Keeper Bo Geens speelt met een masker, nadat hij zondag tegen Dordrecht hard in botsing kwam met de paal. Hij is gewoon inzetbaar. Dat geldt ook voor Ricardo Ippel, die het partijspel woensdag aan zich voorbij liet gaan. "Hij was ziek deze week en bewust eerder naar binnen gestuurd", zegt trainer Ron Elsen. Omdat ook de vorige week nog geblesseerde Leroy Labylle weer erbij is, beschikt hij over een fitte selectie tegen de reserves van Utrecht.

Eerste treffer
Patrick N’Koyi, de spits die door blessures nog geen minuten maakte dit seizoen, maakte maandag deel uit van een gemixt team, dat het opnam tegen een combinatie-elftal van VVV. Hij scoorde de enige Maastrichtse treffer in de wedstrijd die eindigde in een 1-1 gelijkspel.

Wennen
Nu wacht Jong FC Utrecht, dat een slechte seizoenstart kende, maar nu FC Oss en Achilles’29 onder zich houdt. „Ik heb ze zelf zien spelen en heb ze laten analyseren. Het is een vaardige ploeg met pit, die wel twee keer in een ander systeem en met andere spelers speelde. Dat betekent dat we voor 80 procent naar ons eigen kunnen moeten kijken. Hun slechte start wijt ik overigens aan het wennen aan de eerste divisie, want kwaliteit hebben ze.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 08:53
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #10

Jacques schreef : Ik heb de stand er eens bij genomen. Waar staan we nu echt? Tweede uiteraard, maar de nummer 8 kan dit weekend over ons heen springen.


In het allerslechtste geval, staan we na het weekend 6e. Nog altijd acceptabel maar we willen meer.
Er zijn in ieder geval twee wedstrijden waarin directe concurrenten punten gaan verspelen.
Emmen - Telstar
Volendam - Jong Ajax

Het zou mooier zijn wanneer we zelf winnen en nog meer concurrenten punten verspelen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 11:09
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #11
Zie ik nou goed dat voor deze wedstrijd een Combi verplicht is..:s

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 14:55
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #12

Hill28 schreef : Zie ik nou goed dat voor deze wedstrijd een Combi verplicht is..:s


Als ik me niet vergis heeft MVV dit seizoen slechts 2 vrij-vervoer wedstrijden (telstar en dordrecht)..

Zelfs wedstrijden zoals deze vanavond (nb op neutraal terrein), Achilles, Volendam op dinsdagavond in de beker, Emmen, etc. zijn combi. Lekker makkelijk voor de lokale driehoeken én de driehoek/politie Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 16:36
pingpongking
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #13
Livestream?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 16:59 21 okt 2016 17:00 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #14

Heugem schreef :

Hill28 schreef : Zie ik nou goed dat voor deze wedstrijd een Combi verplicht is..:s


Als ik me niet vergis heeft MVV dit seizoen slechts 2 vrij-vervoer wedstrijden (telstar en dordrecht)..

Zelfs wedstrijden zoals deze vanavond (nb op neutraal terrein), Achilles, Volendam op dinsdagavond in de beker, Emmen, etc. zijn combi. Lekker makkelijk voor de lokale driehoeken én de driehoek/politie Maastricht.


Unne braave mins zow konstateere tot us-MVVke leenensgevierlik krappaj heet... :pinch: :pinch:
Mer jeh....es iech um miech heen kiek in vak A en B oppe Eenzjelsaajt.... :O
Daan zow iech zegke.. :evil: :evil: :evil:
Dao steit nao heedendaagse maotstaave....
Gaste die wat ze 30 tot 40 jaor gelije oetspookte... :whistle:
E hoonderd jaor stadionverbooje oppe hunne kerfstok zowwe moote hubbe... :woohoo:
Met Huib en Marcel oetgezoondert..die zien de braafste oet de klas...! :lachen: :lachen: :lachen:

Effe serieus...het is gewoon ontzetten jammer dat de KNVB en uitclubs afgaan op rapporten van de afgelopen 10 jaar,
Waar wij notabene niet altijd terecht de zwarte piet toegespeeld kregen (denk maar aan Volendam uit toen Ajaxfans ons na een bekerwedstrijd kwamen opwachten en opzoeken een paar jaar geleden en waarvan hardcore Volendamfans niets van wisten enniet bij betrokken waren, of dat Krapuul in Breda datus aonveel...boe die vaan usinut now woorte gedreeve...).

Neet jenke...gewoen toes vaan de partij zien en us laote huure !

Sjapoo wel veur die wel met oetgoon!!! :applaus: :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 20:32 21 okt 2016 20:32 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Jong Utrecht - MVV Maastricht 21-10 (Westmaat) #15
Tussenstand Jong FC Utrecht - MVV 0 - 1
24ste min, Thomas Verheijdt 0 -1

Tussenstand Jong PSV -FC Eindhoven 0 - 1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden