KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht

20 sept 2016 22:53
jamo
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #61
Geer heb gelijk, voel op de competitie,hup die sjenge

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2016 23:07 20 sept 2016 23:11 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #62
Tja, KNVB beker en MVV, het is nooit een gelukkg huwelijk geweest. Wedstrijd niet gezien, dus heel lastig oordelen. Jammer van de uitschakeling, al ben ik niet zozeer teleurgesteld over de uitschakeling, ik baal eerder van de krachtsinspanning die dit gekost heeft. Maar laten we het positief bekijken: kampioensoutsider Volendam hebben we in eigen huis op 3-3 weten houden. Volgens het verslag van 1Limburg was MVV grote delen van de wedstrijd de betere. Dat is in elk geval iets om vrolijk van te worden. Natuurlijk knullig en onnodig dat 1-3 uit handen wordt gegeven. Maar winnen we vrijdag dan is deze nederlaag heel, heel snel vergeten. En laten we wel wezen, de competitie is vele malen belangrijker. Het enige wat me nav vanavond enige zorgen baart is dat we voorin nauwelijks wisselmogelijkheden hebben. Met Nkoyi en nu ook Gijzen geblesseerd hebben we alleen Martina als extra aanvaller. Hopen dat Gijzen snel kan terugkeren, ik heb geen idee hoe ernstig zijn blessure is.

Wel frappant overigens dat de scheidsrechter de eerste strafschop liet overnemen. Heb het niet gezien, misschien was het volkomen terecht, maar dit heeft voor mijn gevoel althans toch weer een hoog 'dit hebben wij weer' gehalte. Ik bedoel, volgens mij beweegt letterlijk elke keeper bij een strafschop. Geen enkele grensrechter of scheidsrechter reageert daar normaal op. Alleen wij hebben dan weer net iemand die pietje precies wil spelen. Tja.

Om met een positieve noot te eindigen: Jack Tuyp wordt volgend jaar 34. Van die kwelgeest zijn we dus als het goed is over niet al te lange tijd af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 00:00
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #63
Guvenc -Gijzen-n'koyi-en Pedro allemaal Blessures
Met een beetje pecht Blijft Verheijdt nog over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 08:36
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #64
Heb de wedstrijd niet gezien maar als Jack tuiyp de schildpad drie keer scoort dan klopt er toch iets niet in het centrum of in de gehele achterhoede van mvv .neem toch aan dat deze man een vaste man op zich had en dan drie keer scoren lijkt mij een beetje op je taak niet uitvoeren of kunnen.werk voor Ron elzen ,en verder mag een voorsprong van twee doelpunten nooit meer uit handen geven ,dus een collectief falen mag iedereen in het elftal zich aan rekenen.gemiste kans voor de volgende ronde op naar vrijdag zou lk zeggen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 09:08
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #65
Jaaaaa, 4 wedstrijden op rij gewonnen, ééntje verliezen en de zeikbakken komen weer massaal uit hun donker huisje gekropen. Als je de wedstrijd niet hebt gezien, ga dan niet oordelen....ik moet het ook doen met de samenvatting, radioverslag en mensen die daar zijn geweest. MVV speelde goed, maar mocht achteraf blij zijn dat uberhaupt te penalty's werden gehaald. Elsen kan niet wisselen: leer de feiten, Verheydt had last van zijn hamstrings en moest dus gewisseld worden. Wellicht in sommige hun bovenkamer niet te bevatten, maar het is toch echt zo.

Jammer, onnodig verlies maar niet onoverkomelijk (ik zie het eerder als een gelijkspel tegen een ploeg die bovenin meedraait, dan een verlies). Had graag gewonnen, omdat je per ronde een mooi bedrag krijgt bijgeschreven. Aan de andere kant, een nederlaag tegen een amateurclub word je nu weer bespaard.

Op naar vrijdag, volle focus op de competitie. Wij winnen, NAC-De Graafschap en Dordrecht-Volendam, beide wedstrijden waar de concurrent punten kan laten liggen. Weer erna ook geen makkelijk programma, voor ons ook niet.

Zoals Vreigeleer altijd zegt : I WANNA GO HOME

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Sandro, opadiehard, Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 09:27 21 sept 2016 09:27 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #66

Lijnsje@tappunt schreef : (ik zie het eerder als een gelijkspel tegen een ploeg die bovenin meedraait, dan een verlies).


Dat is het toch ook.. Eigenlijk is 3-3 uit tegen Volendam een prima uitslag, alleen is het wel erg zuur dat MVV een 2 goal voorprong zo weg geeft.

Ik snap dus ook niks van de zware kritiek op oa. Elsen die er ineens niks meer van kan (oa. op Facebook zag ik dit langskomen). Of op de verdediging die het tot nu toe meer dan prima heeft gedaan maar na 3 tegengoals zo wordt afgeserveerd. Maar goed het Maastrichtse publiek moet haast wel een van de zuurste van het land zijn.

Natuurlijk moeten er lessen geleerd worden uit deze wedstrijd, maar daar vertrouw ik Elsen volledig in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, Anna D., Tuor, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 09:41
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #67
Helaas pindakaas. !
Nu weer focussen op de competitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 09:50
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #68
In principe mag je twee goals verschil een kwartier voor het einde niet meer weggeven, maar het blijft bekervoetbal waar het toch altijd anders is. En uiteindelijk scoort MVV zelf ook weer 3 goals, waardoor MVV nu al 8 wedstrijden achter elkaar gescoord heeft, dat is niet voor veel clubs weggelegd.

Ik kan er wel mee leven, gewoon alles op de competitie zetten.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 10:17
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #69
Nou nou lijntje ik verwijdt elzen niets en breekt ook niets af ikconcludeer alleen maar feiten en die zijn er dus als een spits 3 keer scoort dan staat er iets niet goed achterin en dat mag gezegd worden ,nu kan er nog aangewerkt worden dat i wat ik wilde aangeven .Een voorsprong van twee doelpunten weggeven heeft ook niks met bekervoetbal te maken.We moeten er wel van leren,o en nog warde zeikbakken stonden aan het bad een lekker taal gebruik maar als ik de foto zie weet ik al genoeg .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 10:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #70

dreekemvvke schreef : Nou nou lijntje ik verwijdt elzen niets en breekt ook niets af ikconcludeer alleen maar feiten en die zijn er dus als een spits 3 keer scoort dan staat er iets niet goed achterin en dat mag gezegd worden ,nu kan er nog aangewerkt worden dat i wat ik wilde aangeven .Een voorsprong van twee doelpunten weggeven heeft ook niks met bekervoetbal te maken.We moeten er wel van leren,o en nog warde zeikbakken stonden aan het bad een lekker taal gebruik maar als ik de foto zie weet ik al genoeg .


Wel grappig dat je je persoonlijk aangevallen voelt, blijkt dat je je zelf ziet als een negatief persoon als het een keer minder gaat met MVV. Maar ik wil je niet persoonlijk aanvallen, maar gewoon af zijn van het eeuwige gezeik van alles en iedereen als we een tegenslag krijgen na een uitstekende reeks.

Taalgebruik? Nou, ik vind het zeikers ja. Wat heeft dat met mijn foto van Verheijdt te maken?

Als bij ons iemand drie keer scoort wordt er alleen maar vol lof gesproken, krijgen we het tegen dan is er meteen iets niet goed. Dat stoort me enorm. Je kunt toch ook zeggen dat deze man gewoon kwaliteit heeft die hij uitstekend gebruikt? Bij de derde goal kun je er 5 mensen bij zetten, een stift zoals deze valt niet te verdedigen. De eerste is knullig en de tweede is inderdaad een dekkingsfout. Nou en? Gaan we dan ook zeggen dat de goal van Thomas slecht gekeept was en slecht verdedigd. want hij mocht de bal makkelijk aannemen en de keeper stond te ver voor zijn doel? Nee, het negatieve belichten bij MVV is stukken makkelijker dan een ander een compliment geven.

Nog 1 ding over mijn taalgebruik: ik kan volledig zelfstandig zinnen schrijven met zo weinig mogelijk spelfouten, dreekemvvke ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 10:48
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #71
Daar heb jij weer gelijk in

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 13:25
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #72
In het radio verslag met Maarten Olvree vertelde hij dat na het plotseling uitvallen Van Pedro ( 2 minuten na rust ) het spel van Mvv onrustig werd .
Thomas Verheijdt stond er alleen voor(toen hij gewisseld werd onstond een discussie tussen hem en en de technische staf.
Thomas was het volgens Maarten Olvree niet eens met zijn wissel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 13:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #73
Als N'koyi niet geblesseerd was zou Bies nog wel vaker gewisseld worden.
Hij zou toch ook last van de hamstrings hebben las ik hier ergens? Dan snap ik dat je geen risico wilt nemen met je enige spits! Competitie gaat voor Beker!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 13:47
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #74
Verheijdt was kwaad over de wissel en dat derde doelpunt van Volendam was buitenspel .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 14:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #75

Boe is dat feeske? schreef : Als N'koyi niet geblesseerd was zou Bies nog wel vaker gewisseld worden.
Hij zou toch ook last van de hamstrings hebben las ik hier ergens? Dan snap ik dat je geen risico wilt nemen met je enige spits! Competitie gaat voor Beker!


Wat ik heb gehoord had Pedro last van de hamstring ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden