KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht

27 aug 2016 22:59
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Onderwerp Auteur
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #1
MVV treft FC Volendam in de eerste ronde van de KNVB Beker.

Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ]

De 32 wedstrijden zullen plaatsvinden van dinsdag 20 tot en met donderdag 22 september
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2016 23:13
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #2
Hopelijk dan weer eens zonder combi. Teleurstellende loting wat mij betreft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2016 23:48
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #3

Anna D. schreef : Hopelijk dan weer eens zonder combi. Teleurstellende loting wat mij betreft.


Helemaal mee eens. Wel beter als tegen een amateurclub onderuit gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2016 09:53
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #4
Had beter en had ook slechter gekund........op naar Rottrdam 30 Mei... :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2016 17:09
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #5
Staat gepland nu voor dinsdag 20 september om 20.00

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 10:12 17 sept 2016 10:21 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #6
Ik neem aan dat een aantal basisspelers bij deze bekerwedstrijd wat rust krijgen en de huidige bankzitters (Smylek, Labylle, Moustafa, O'Connor, Nwakali, Gijzen en de Martina's) hun kans krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 14:08 17 sept 2016 14:12 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #7
Er zullen waarschijnlijk 2 andere spelers starten maar Ron gaat zeker niet te veel veranderen in het team als dat niet nodig is. De wissels zullen waarschijnlijk dan wel eerder plaats vinden. Waardoor een aantal spelers hun minuten kunnen maken.
Maar dat hangt natuurlijk weer af van het verloop van de wedstrijd. We moeten wel doorgaan.....is toch een gemakkelijke manier om extra geld te verdienen of een leukere tegenstander te treffen.

Volendam blijft een moeilijke, onvoorspelbare en een goede tegenstander, maar vooral voor dit MVV een te pakken tegenstander.
ik zeg winst voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 14:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #8
Volendam heeft even veel punten als ons en een beter doelsaldo. Zal zeker niet gemakkelijk worden. Van de andere kant winnen we de laatste jaren verrassend vaak van Volendam, en interessante statistiek: Volendam won dit seizoen alle drie zijn uitwedstrijden (waaronder Eindhoven en VVV uit), maar van de vier thuiswedstrijden pas ééntje, ondanks matige tegenstanders.

Volendam uit kan en mag je verliezen. Ik heb altijd begrepen dat bekervoetbal pas echt financieel interessant wordt vanaf laatste 16 of zelfs kwartfinales. Dus wat mij betreft: of nu er meteen uit, of minimaal kwartfinale halen. Alles er tussen in is maar extra afleiding en roept vermoeidheid op, en dat terwijl we een goede competitiestart hebben. MVV laat traditioneel veel punten liggen de wedstrijd na een bekerwedstrijd...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 14:47
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #9

Sandro schreef : Ik neem aan dat een aantal basisspelers bij deze bekerwedstrijd wat rust krijgen en de huidige bankzitters (Smylek, Labylle, Moustafa, O'Connor, Nwakali, Gijzen en de Martina's) hun kans krijgen.

Lijkt me inderdaad een mooie gelegenheid om een aantal van deze jongens aan het werk te zien. Ik hoop dat hij de twee huurlingen zeker laat begonnen. Ik vond Nwakali gisteren vrij nerveus invallen, zo'n jongen heeft even nodig om te wennen aan de nieuwe omgeving en zo'n bekerwedstrijd is ideaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 19:14
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #10
Ik zou zeggen start met de Martina,s ,Poolse keeper , Labijlle en de 2 jongens van Arsenal en vliegen we er uit , jammer dan ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 20:34 17 sept 2016 20:35 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #11
Helaas zit ik die avond bij Rangers tegen Queen of the South. Het had erger gekund. Woensdag hoop ik bij Celtic tegen Aloa Athletic te zijn. Allemaal tegenstanders die makkelijker zijn dan FC Volendam uit na de recente resultaten van de mannen uit palingstad tegen MVV Maastricht. Bovendien is de wedstrijd tegen Almere City FC op dit moment vele malen meer belangrijk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 21:23
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #12
Rijdt er vanuit de supportersclub een bus? Aangezien ik deze niet kan terugvinden op festivalride?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 22:10
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #13

Sandro schreef : Ik neem aan dat een aantal basisspelers bij deze bekerwedstrijd wat rust krijgen en de huidige bankzitters (Smylek, Labylle, Moustafa, O'Connor, Nwakali, Gijzen en de Martina's) hun kans krijgen.


Hij moet ze de kans geven. We hebben inmiddels een sterke selectie met een hoop gelijkwaardige spelers op de bank. Die moet elsen ook tevreden stellen. Ik hoop dat elsen de rust in de selectie kan bewaren. Ik ben bang dat er onvrede in de selectie ontstaat als bankzitters niet genoeg speelminuten krijgen. Elsen heeft nog geen ervaring in het managen van een 15 tal spelers dat gelijkwaardig aan elkaar is. Ik hoop dat hij iedereen tevreden kan houden. Maar ik denk niet dat elsen daarvoor de kwaliteiten bezit. Grootste achilleshiel dit seizoen zal naar ik voorspel daarom ook de onvrede in de spelersgroep worden. Hoop dat ik het mis heb.

Achterin vind ik dat O'Connor de kans moet krijgen boven Kuipers. Verdedigend stond hij zijn mannetje, maar heeft m.i. opbouwend niets te zoeken in dit elftal

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 22:45
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #14
Is toch fijn als je doorbekert. Vorig jaar zou MVV 10.000 euro krijgen als ik het goed heb wanneer ze tegen Capelle doorgekomen waren. Maar denk dat je gerust wel een aantal spelers kunt rouleren.

Zou zo beginnen:

Geens
Moustafa--O'Connor--Pereira--Schroijen
Ippel

Nwakali--Loshaj
Pedro
Gijzen
Kuipers

* Geens: eventueel vervangen maar zou hem laten staan heeft al zo weinig te doen ;)
* Rust voor Ciranni, Güvenc, Nys, Verheydt. Kuipers laat dit seizoen zien rond de vijandelijke 16 zijn vroegere positie als spits nog goed aan te kleden.
* Eventueel al beginnen met Labylle, maar liever om de wedstrijd open te breken of te kantelen

Heugem schreef : Rijdt er vanuit de supportersclub een bus? Aangezien ik deze niet kan terugvinden op festivalride?


Heeft er wel op gestaan om je op te geven, maar moest nog wat nagekeken worden of het een grote bus werd of een kleine.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2016 12:46 18 sept 2016 12:46 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht #15
Een grote bus (50er) zal sowieso niet rijden, er hebben zich 7 man opgegeven ten tijde van zaterdagmiddag. SC laat een klein busje rijden, maar dat is nu vol. Opgeven dus helaas niet meer mogelijk.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden